Mun itämainen kaveri sano että kun lakkaa haluamasta jotain ja välittämästä siitä saa sen herkemmin. Kokeilin tätä naisiin ja tuntuu toimivan. Onnistui kun keksin parempaa tekemistä ja katsoin viestit deittisivulta joskus ohimennen. Asiaan tietty varmaan vaikutti että mulla oli ok kuva ja teksti eikä mitään törkyjuttuja, eikä rima mahdottoman korkealla.
Seuraava askel onkin lähestyä naisia baarissa, selvinpäin tietty. Jos viitsii, lääkitys vie mielihyvän seksistä ja tunteet joten homma tuntuu vähän turhalta just nyt.
Onko hälläväliä-asenne toiminut kellään muulla?
Itämainen viisaus
26
267
Vastaukset
- JossainMuualla
Tarkoitit varmaankin itämaistä höperehtimistä ja seuraavaksi alat jauhaa vaikkapa karmasta.
Molemmat ovat syy-seuraussuhteen väärinymmärryksiä.
Naisista sen verran, että naiset eivät pidä mielestään yli-innokkaista miehistä.
Nämä ovat heistä luotaantyöntäviä ja epätoivoisia. Paria kertaluokkaa enemmän hälläväliä-asennetta kuin mihinkään asialliseen viitsisi tai kehtaisi, toimii naisiin parhaiten.
- AsianVierestä
Itämainen viisaus on osin totta. Jos menet hotellin baariin työkeikalla etkä millään tavalla halua tutustua paikalla oleviin naisiin niin eikös joku tule jo juttelemaan siihen sävyyn...
Jos taas menet baariin valmistautuen siihen että saat, voi lopputulos olla pettymys.
Ihmisten varmuus näkyy käyttäytymisessä, jos et yritä liikaa voi joku jopa haluta. - Missä-vika
Mä olen toteuttanut arkana miehenä tuota viisautta koko ikäni, eikä yksikään nainen ole tullut kiehnäämään.
- AsianVierestä
En tiedä, itse edustan Jason Statham tyyliä niin ulkonäöllisesti kuin myös käyttäytymisen osalta. Usein haluan keskittyä juomaan ja omiin ajatuksiini, ilman ulkoisia häiriöntekijöitä. Ei kiinnosta paskan vertaa mitä toiset ajattelevat kun on sitä ajateltavaa jo omasta takaa. Voi olla että se myös näkyy käyttäytymisessä.
- eijatkoon
AsianVierestä kirjoitti:
En tiedä, itse edustan Jason Statham tyyliä niin ulkonäöllisesti kuin myös käyttäytymisen osalta. Usein haluan keskittyä juomaan ja omiin ajatuksiini, ilman ulkoisia häiriöntekijöitä. Ei kiinnosta paskan vertaa mitä toiset ajattelevat kun on sitä ajateltavaa jo omasta takaa. Voi olla että se myös näkyy käyttäytymisessä.
Olet siis joku sasi-kalju? Statham on RUMA ja lyhyt.
- ei-jatkoon
Toikin on parempi kuin Statham. Statham on joku miesten oma suosikkihahmo, mutta en tunne ketään naista, joka pitäisi tuollaista miestä seksikkäänä.
- wanhaämmä
Melkein jo innostuin, että tästä Jasonista olis kyse ;)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1JlnzjDGDSZ4PQwid6Et5nz7DcsMq6I1SO_IQZYPhi5h61pUy - AsianVierestä
eijatkoon kirjoitti:
Olet siis joku sasi-kalju? Statham on RUMA ja lyhyt.
Jep, ei minua koskaan voi kauniiksi sanoa. Lähinnä karskiksi.
Kalju en ole mutta fysiikka ja aivoitukset samaa tasoa. Ihminen on mitä on, eikä toiseksi muutu. - Missä-vika
AsianVierestä kirjoitti:
Kalju en ole mutta fysiikka ja aivoitukset samaa tasoa. Ihminen on mitä on, eikä toiseksi muutu.En mäkään pitkä ole mutta päälaki ja aivoitukset samalla tasolla Alexanderin kanssa.
- AsianVierestä
wanhaämmä kirjoitti:
Melkein jo innostuin, että tästä Jasonista olis kyse ;)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1JlnzjDGDSZ4PQwid6Et5nz7DcsMq6I1SO_IQZYPhi5h61pUyTuo on kyllä komea kaveri, pakko myöntää.
- 94iwepfkodls
AsianVierestä kirjoitti:
Tuollaisia "yhtäläisyyksiä" mitä ei kukaan muu näe kuin itse, mutta sitähän sanotaan että ajatus on tärkein. Tuskinpa täällä kukaan Stathamia tuntee että voi sanoa olevansa samanlainen, tietty jos pelle vertaa itseään elokuvien roolihahmoihin.
- vai-että-orkku-tietäjä
AsianVierestä kirjoitti:
Kalju en ole mutta fysiikka ja aivoitukset samaa tasoa. Ihminen on mitä on, eikä toiseksi muutu.Olit orgasmi-ketjussa ok, mutta kun aloit heittää näitä, "olen toiminta-tähden oloinen ja varakas"-juttuja, menetit täysin miellyttävyytesi. Feikkiys ja narsismi haisee pitkälle. Ei ihme, että ero tuli.
- vai-että-orkku-tietäjä
vai-että-orkku-tietäjä kirjoitti:
Olit orgasmi-ketjussa ok, mutta kun aloit heittää näitä, "olen toiminta-tähden oloinen ja varakas"-juttuja, menetit täysin miellyttävyytesi. Feikkiys ja narsismi haisee pitkälle. Ei ihme, että ero tuli.
Paljastettakoon, että minä olin se kehuja monella puskanikillä. En huomannut kenenkään muun sinusta innostuvan. Piti vain provota palstan muita miehiä, niin siksi tein aloituksenkin:D Nousi välittömästi hattuun, et osannut yhtään peitellä:DDD Mutta onneksi olkoon, tiedät kuitenkin naisten ja miesten orkuista enemmän kuin helmiä_sioille. Ja Pertti tuskin olet.
Mäkin olen Jasonin näköinen. Voidaan perustaa kerho, kun meitä on jo kolme!
https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Voorhees- AsianVierestä
94iwepfkodls kirjoitti:
Tuollaisia "yhtäläisyyksiä" mitä ei kukaan muu näe kuin itse, mutta sitähän sanotaan että ajatus on tärkein. Tuskinpa täällä kukaan Stathamia tuntee että voi sanoa olevansa samanlainen, tietty jos pelle vertaa itseään elokuvien roolihahmoihin.
Kysymys on lähinnä elämän asenteesta. Olen aina ollut "yksinäinen susi" joka on myös hyvin fyysisesti treenattu. Kulkenut monessa kolkassa ympäri maapalloa joten ystävyyssuhteet ovat Stathamin elokuvaroolien tasolla(en luota ihmisiin). Kysymys ei ole siis pelkästä ulkonäöstä vaan elämän tyylistä.
Vaikka olen karski ja elän sitä omaa elämääni niin yllättävän usein tarttuu joku nainen mukaan matkustamaan seuraavaan etappiin.
Aloittajan ei siis tarvitse olla huolissaan, jatkaa matkaansa ja voi huomata jonkun olevan mukana elämässä. Mitä sitä liikaa murehtimaan ja miettimään. Jokaiselle vakalle löytyy se kansi, se ei voi olla samassa kaupungissa, maassa mutta on varmasti samalla planeetalla. - AsianVierestä
Olit orgasmi-ketjussa ok, mutta kun aloit heittää näitä, "olen toiminta-tähden oloinen ja varakas"-juttuja, menetit täysin miellyttävyytesi. Feikkiys ja narsismi haisee pitkälle. Ei ihme, että ero tuli.
:)
Se oli tapa ärsyttää ja hyvin upposi.
Jos joku kohtelee sinua huonosti, joudut tekemään vastaliikkeen jonka lopputulosta on hyvä myöhemmin analysoida. Tietysti kirjoitin sellaista mikä normaalin ihmisen tunteille ei käy mutta aika moni saa siitä niitä " oikeita tunteita" huonolle voinnilleen. - suhteellistahanse
AsianVierestä kirjoitti:
Kysymys on lähinnä elämän asenteesta. Olen aina ollut "yksinäinen susi" joka on myös hyvin fyysisesti treenattu. Kulkenut monessa kolkassa ympäri maapalloa joten ystävyyssuhteet ovat Stathamin elokuvaroolien tasolla(en luota ihmisiin). Kysymys ei ole siis pelkästä ulkonäöstä vaan elämän tyylistä.
Vaikka olen karski ja elän sitä omaa elämääni niin yllättävän usein tarttuu joku nainen mukaan matkustamaan seuraavaan etappiin.
Aloittajan ei siis tarvitse olla huolissaan, jatkaa matkaansa ja voi huomata jonkun olevan mukana elämässä. Mitä sitä liikaa murehtimaan ja miettimään. Jokaiselle vakalle löytyy se kansi, se ei voi olla samassa kaupungissa, maassa mutta on varmasti samalla planeetalla.Ei fantasiaelämässä eläminen, välttämättä, ole paha juttu jos siitä saa jonkinlaisen tyydytyksen. Toki jokainen kokee miten asiat kokee, mutta se ei tarkoita että asiat olisivat niin. Meikänkin entinen reissukaveri on vaikka mikä "maailmanmatkaaja" vaikka oikeasti oli vain perässäkulkija kuka ei tehnyt asioiden eteen mitään.
- AsianVierestä
suhteellistahanse kirjoitti:
Ei fantasiaelämässä eläminen, välttämättä, ole paha juttu jos siitä saa jonkinlaisen tyydytyksen. Toki jokainen kokee miten asiat kokee, mutta se ei tarkoita että asiat olisivat niin. Meikänkin entinen reissukaveri on vaikka mikä "maailmanmatkaaja" vaikka oikeasti oli vain perässäkulkija kuka ei tehnyt asioiden eteen mitään.
Toki noin voi olla, mutta asuessa ulkomailla 15 vuotta eri maissa asia saa eri kontrastin. Ilman muita et ole perässä vaan aivan yksin.
- vai-että-orkku-tietäjä
AsianVierestä kirjoitti:
:)
Se oli tapa ärsyttää ja hyvin upposi.
Jos joku kohtelee sinua huonosti, joudut tekemään vastaliikkeen jonka lopputulosta on hyvä myöhemmin analysoida. Tietysti kirjoitin sellaista mikä normaalin ihmisen tunteille ei käy mutta aika moni saa siitä niitä " oikeita tunteita" huonolle voinnilleen.Hmm.. Ei kukaan ole kohdellut minua huonosti. Oletan, että luulet minua pönttöuuniksi, joka yritti ärsyttää perttiä. Ei ollut ketään yhtä kohdetta, kunhan ajankuluksi provosin. Viimeistä lausetta en ymmärtänyt, sori. Enkä ole miettinyt oletko joku tuttu vanha palstailija. Nyt lähden joulun viettoon :) Hyvät joulut ja jatkot! Minun palstailuni taitaa olla tässä.
- AsianVierestä
Paljastettakoon, että minä olin se kehuja monella puskanikillä. En huomannut kenenkään muun sinusta innostuvan. Piti vain provota palstan muita miehiä, niin siksi tein aloituksenkin:D Nousi välittömästi hattuun, et osannut yhtään peitellä:DDD Mutta onneksi olkoon, tiedät kuitenkin naisten ja miesten orkuista enemmän kuin helmiä_sioille. Ja Pertti tuskin olet.
Eli sinäkin analysoit ihmisiä omilla kommenteillasi.
Mielestäni olet fiksu, tuolla tavalla kirjoittajista saa enemmän irti lyhyessä aikamääreessä.
Naiset osaavat kyllä tämän ilman palstaakin:) - AsianVierestä
Hmm.. Ei kukaan ole kohdellut minua huonosti. Oletan, että luulet minua pönttöuuniksi, joka yritti ärsyttää perttiä. Ei ollut ketään yhtä kohdetta, kunhan ajankuluksi provosin. Viimeistä lausetta en ymmärtänyt, sori. Enkä ole miettinyt oletko joku tuttu vanha palstailija. Nyt lähden joulun viettoon :) Hyvät joulut ja jatkot! Minun palstailuni taitaa olla tässä.
Hyvää joulua, toivottavasti pukki tulee käymään ja saat paljon lahjoja!
- AsianVierestä
vai-että-orkku-tietäjä, saat plus pisteen. Kiitos palautteesta, sinulla on hyvä sydän.
.. Feikkaus&PuaJutskat on Playereille.. Ja Muille NilviäisMäisille Persestelijöille&Outoilijoille.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
- aikakäsitys
Kyse on lume toiminnasta. Et saa mitään yhtään helpommin hälläväliä asenteella kuin että haluaisit jotain kokopäiväisesti.
Ilmiössä on vaan kyse aikaa vastaan käydystä taistelusta. Jokainen tietää että odottavan aika on pitkä. Jos huomenna tapahtuu jotain kivaa ja odotat sitä kelloa katsellen aika matelee. Jos taas keksit ja teet jotain muuta mukavaa sen ajan kun odotat huomista se tulee tavallaan nopeammin kun aika kuluu vaikka odotus aika on sama.
Et sä sitä naista sen nopeammin saa vaikka esittäisit välinpitämätöntä. Jos kohtalo on määrännyt että saat naisen vuoden päästä niin aika vaan kuluu nopeammin kun käytät sen odotus ajan kaikkeen muuhunkin kivaan kuin että vaan odotat sormia pyöritellen ja kelloa katsellen koska se vuosi hiljalleen kuluisi siihen hetkeen. - ahdistaa
Mitä sillä "jollain" sitten tekee jos sitä ei enää halua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?621223Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.84659- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt35560Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot116515Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513