Hieno palsta

Enymmärrä

Kaikki jotain neitsyt miehiä voi jumalauta. Ettekö osaa lähestyä naisia, menkää kurssille tai jotain.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50ShadesOfFish

Saanko sinulta yksityistunteja?

• Viinamies

Miehet on neitsyitä koska eivät juo viinaa eivätkä käy baareissa. Ihan selvä juttu. Mun nuoruudessa miehet meni baariin heti 18 täytettyään ja menettivät poikuutensa jo parissa viikokossa sen jälkeen. Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja saada seksiä.

• ahdistaa

Sivistynyt mies ei tunge mihinkään porukkaan eikä häiritse yksin olevia naisia. Sivistynyt mies on yksin ja tuumailee omiaan.

• uhriutuja.nainen

#metoo !!!!!

• jotaineloakiitos

Sivistyneet miehet on niitä flegmaattisia tylsimyksiä.. nukahtaa niiden kanssa jutellessa.

• hämitähä

Kannattaako sitten olla sivistynyt?

• Perus-pertti

No puhu dar fearille koska on kuulemma iskenyt kaikki naiset jo 10 vuotta sitten.

• Viinamies

Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja saada seksiä.

• Kuka näitä kursseja järjestää, "Oulunpojat". Ei taida olla kukaan tavattavissa, yksi on vapaalla ja sekin saksassa tai jossain.

• eiluulisiolevanpuutetta

Ihan sitä varten maahantuontiin 30 000 hyödytöntä syöttilästä ja kaarnaveneenkapteenia, ettei minun tarvitse. Eikö vastaanottokeskuksilla ole omaa palstaa missä voitte puhua panemisesta.

• viinamies

Viinamies osaa lähestyä naisia. Kun on kännissä ja yökerhossa voi tehdä tuttavuutta naisiin. Yökerhossa naiset suhtautuvat positiivisesti viinamiehen lähestymisiin.

Muualla kuin yökerhossa ei naisia tavata. Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata naisia.

• Lindaz

Neitsyt mies on loinen ja tunteeton hyväksikäyttäjä, ikuinen taapero.

• SuurÄtmitYhdistys

Älä vittuile ätmille !!!!

• feminismionmiesvihaa

Miesten tulisi kerätä kaveriporukka ja mennä laivalle. Naiset arvostavat sosiaalista ja bilettävää miestä. Yksin laivalla oleva mies on outo nyhverö jonka seuraa vältetään ja jopa varotaan näin #metoo-aikana.

• itää persupellen vinkuminen paikkaansa. Olen neitsytmies. Olen syntynyt 17.09.76

Mutta persupellet ovat nykyään hävikkiä eli alempaa sakkia. Ryhdytäänkö siis tuhoamaan persuja kuten tiettyä ryhmää aikoinaan

• KuonaYhteiskunnalle

"Miesten tulisi kerätä kaveriporukka ja mennä laivalle."
      Ei nynnyllä ole kavereita.

Laivalla saattaa saada turpaansa, viisainta pysyä kotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2264
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1318
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10