Kaikki jotain neitsyt miehiä voi jumalauta. Ettekö osaa lähestyä naisia, menkää kurssille tai jotain.
Hieno palsta
16
<50
Vastaukset
- 50ShadesOfFish
Saanko sinulta yksityistunteja?
- Viinamies
Miehet on neitsyitä koska eivät juo viinaa eivätkä käy baareissa. Ihan selvä juttu. Mun nuoruudessa miehet meni baariin heti 18 täytettyään ja menettivät poikuutensa jo parissa viikokossa sen jälkeen. Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja saada seksiä.
- ahdistaa
Sivistynyt mies ei tunge mihinkään porukkaan eikä häiritse yksin olevia naisia. Sivistynyt mies on yksin ja tuumailee omiaan.
- uhriutuja.nainen
#metoo !!!!!
- jotaineloakiitos
Sivistyneet miehet on niitä flegmaattisia tylsimyksiä.. nukahtaa niiden kanssa jutellessa.
- hämitähä
Kannattaako sitten olla sivistynyt?
- Perus-pertti
No puhu dar fearille koska on kuulemma iskenyt kaikki naiset jo 10 vuotta sitten.
- Viinamies
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia ja saada seksiä.
Kuka näitä kursseja järjestää, "Oulunpojat". Ei taida olla kukaan tavattavissa, yksi on vapaalla ja sekin saksassa tai jossain.
- eiluulisiolevanpuutetta
Ihan sitä varten maahantuontiin 30 000 hyödytöntä syöttilästä ja kaarnaveneenkapteenia, ettei minun tarvitse. Eikö vastaanottokeskuksilla ole omaa palstaa missä voitte puhua panemisesta.
- viinamies
Viinamies osaa lähestyä naisia. Kun on kännissä ja yökerhossa voi tehdä tuttavuutta naisiin. Yökerhossa naiset suhtautuvat positiivisesti viinamiehen lähestymisiin.
Muualla kuin yökerhossa ei naisia tavata. Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata naisia. - Lindaz
Neitsyt mies on loinen ja tunteeton hyväksikäyttäjä, ikuinen taapero.
- SuurÄtmitYhdistys
Älä vittuile ätmille !!!!
- feminismionmiesvihaa
Miesten tulisi kerätä kaveriporukka ja mennä laivalle. Naiset arvostavat sosiaalista ja bilettävää miestä. Yksin laivalla oleva mies on outo nyhverö jonka seuraa vältetään ja jopa varotaan näin #metoo-aikana.
itää persupellen vinkuminen paikkaansa. Olen neitsytmies. Olen syntynyt 17.09.76
Mutta persupellet ovat nykyään hävikkiä eli alempaa sakkia. Ryhdytäänkö siis tuhoamaan persuja kuten tiettyä ryhmää aikoinaan- KuonaYhteiskunnalle
"Miesten tulisi kerätä kaveriporukka ja mennä laivalle."
Ei nynnyllä ole kavereita.
Laivalla saattaa saada turpaansa, viisainta pysyä kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172031Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281674Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021147- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612