Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.
Kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet kuitenkin tämän?
Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin
34
99
Vastaukset
- looks.money.status
Niin. Hyötyminen on naisen rakkaus.
- AsianVierestä
Miehen kannattaa siis ottaa lyhyt nainen:)
- näin.se.on
Tottakai, nainenhan on aina alemmalla tasolla kuin mies. Naisen tehtävä on palvella miestä, ellei palvele, roskiin.
- 180cm
Eipähän tarvitse katsella rumaa naamaa, kun pää yltää tisseille :D.
- Niinuliini
Näin se on miehen tehtävä on tuoda perheelle leipä pöytään ja naisen tehtävä on näyttää kau niilta
- 50ShadesOfFish
Ja pitää reikä tiukkana ja pyllistää.
- PRÖTPRÖT
50ShadesOfFish kirjoitti:
Ja pitää reikä tiukkana ja pyllistää.
Miksi pitäisi pyllistää, kun sieltä tulee vain sitä itseään ulos? Ei sinne ole tarkoitus työntää mitään.
- 50ShadesOfFish
PRÖTPRÖT kirjoitti:
Miksi pitäisi pyllistää, kun sieltä tulee vain sitä itseään ulos? Ei sinne ole tarkoitus työntää mitään.
Se toinen aukko ;)
PS. Eikä ole korva, sierain tai suu.
PSPS. Imutehon pitää olla kunnossa.
- Hujoppix
Haluveisin nussija keäpijö naesta.
- roikkumaan
Jee vittu, mies seiso tuolin päällä! Kun mies roikkuu hirressä, niin sitä on pakko katsoa ylöspäin. Sitä se on se todellinen mieskunnia!
- Enymmärrä
Miksi miestä pitäisi katsoa ylöspäin? Eivätkö naiset nimenomaan pyytäneet tasa-arvoa?
Miestä pitäö pystyä katsoa silmiin. Suoraan ja syvään silmiin. Ja perääntymättä. 😃
Kyllä varmaan, vähintään yhdessä asiassa, mutta en itse pystyisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei katsoisi minua ylöspäin edes jossain asiassa. Muuten riittää että ollaan suunnilleen samalla tasolla ja katsotaan samaan suuntaan.
- Kyä
Voi vitun sakiat
.. Jospas Vääntäisit Oikein RautaLangasta, että mitä Sinä Tuolla Tarkoitat?.. ;P
.. Ettei tule Vahingos Vastattua ViäRin.. ;D- Kati-94
Niin että miehen statuksen tulee olla sellainen, että hänet kelpaa esitellä muillekin.
Tuliko selväksi? Kati-94 kirjoitti:
Niin että miehen statuksen tulee olla sellainen, että hänet kelpaa esitellä muillekin.
Tuliko selväksi?.. Juuri Tuollaisia Kaikki NarsuMarsut Aina On.. ;D
- Narsumarsusi
Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin
Narsumarsusi kirjoitti:
Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin
.. Ei ole, eikä tule (enää) NarsuMarsua ainaskaan Mun Elämään.. Jos&Kun huomaan, että sellaisen Kanssa olen Tekemisissä, niin.. Se O Sillä Hetkellä.. Heips&Morjens.. ;D
.. Että Tierä SäKin Se!!!.. ;D- Narsumarsusi
Ja mitä säkin *tanan Nuuskamuikkunen alat tollasia sanomaan! Kyllähän talvisodan juoksuhautoihin hautaantuneella NarsuMarsulla on pakko olla paikka NuuskaMuikkusen kainalossa, että tiedä säkin se!!!
Narsumarsusi kirjoitti:
Ja mitä säkin *tanan Nuuskamuikkunen alat tollasia sanomaan! Kyllähän talvisodan juoksuhautoihin hautaantuneella NarsuMarsulla on pakko olla paikka NuuskaMuikkusen kainalossa, että tiedä säkin se!!!
.. ;D
.. Ei Muuten Ole.. Piste&Lukko.. Ja Avain Aurinkoon.. ;P
- 170cm
Vituttaa kun kun en pysty käyttään korkkareita miesten läsnäollessa. Nysämiehiä jokikinen. Ja varsinkin henkisesti.
- Pida-pillusi
Kuulostaa joltain epä-tasa-arvoiselta vanhoillis-ajattelulta. Tekstisi olisi ollut uskottava ilman vuosikymmenen feminististä vouhotusta jossa suomi miehiltä valtio leikkasi pallit irti tasa-arvon saavuttamiseksi.
Miten sen alistuksen jälkeen mies voisi enää olla yläpuolella johtaja. Olipas kommentti. Olen itse 188
- viisvee
siitäkö se sitten johtuu kun lähes päätään lyhenmät naiset tekevät aloittavan eleen, mutta ei saman mittaiset mitä itse on,
- KääpiöMies
No nyt tajusin miks naiset halua pitkiä miehiä.
Pitkältä mieheltä on helppo ottaa suihin seisaaltaan, ettei naisen tarvitsee kyykistyä.
Jortikka on pitkällä miehellä sopivasti naisen suun kohdalla. Niin itse olen 188 mutta ei tuo ole tärkein.
- SoliterniuM1977
Naista pitää pystyä katsomaan. Piste. Ei mitään ylipainoista. Naisen tulee olla hoikka. Tajuatteko naiset. Yksin hautaan asti.
- Marianna__
Treffimaailmassa vallitsee naisten markkinat, joten naisen iällä ja painolla ei ole väliä, aina löytyy joku mies ;)
- solivieteri-
Kuulin huhua että sun arkkuun olisi kaavailtu lihavaa naista sun päälle makaamaan.
- viisvee
riman laittaa ylös ne jotka eivät tiedä mitä etsii,
- AsianVierestä
Minun mielestä paras ja mielenkiintoisin nainen on aina ollut sellainen joka ei ole halunnut minua, ollut välinpitämätön. Munahaukat ei oikein kiinnosta. Itsenäinen vaikea nainen on haluttava. Onneksi niitä ei tule vastaan liian usein.
- viisvee
tosiaan noin on, helppo ei ole uskotava ja vaikea saada tekee asijan kiinnostavaksi ,
- yrittäjä2
siis haluut ottaa niilt suihin ?
nyt en ymmärtäny ollenkaan ?
mee polvillee siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858