Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin

Kati-94

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

Kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet kuitenkin tämän?

34

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • looks.money.status

Niin. Hyötyminen on naisen rakkaus.

• AsianVierestä

Miehen kannattaa siis ottaa lyhyt nainen:)

• näin.se.on

Tottakai, nainenhan on aina alemmalla tasolla kuin mies. Naisen tehtävä on palvella miestä, ellei palvele, roskiin.

• 180cm

Eipähän tarvitse katsella rumaa naamaa, kun pää yltää tisseille :D.

• Niinuliini

Näin se on miehen tehtävä on tuoda perheelle leipä pöytään ja naisen tehtävä on näyttää kau niilta

• 50ShadesOfFish

Ja pitää reikä tiukkana ja pyllistää.

• PRÖTPRÖT
        50ShadesOfFish kirjoitti:

Ja pitää reikä tiukkana ja pyllistää.

Miksi pitäisi pyllistää, kun sieltä tulee vain sitä itseään ulos? Ei sinne ole tarkoitus työntää mitään.

• 50ShadesOfFish
        PRÖTPRÖT kirjoitti:

Miksi pitäisi pyllistää, kun sieltä tulee vain sitä itseään ulos? Ei sinne ole tarkoitus työntää mitään.

Se toinen aukko ;)

PS. Eikä ole korva, sierain tai suu.

PSPS. Imutehon pitää olla kunnossa.

• Hujoppix

Haluveisin nussija keäpijö naesta.

• roikkumaan

Jee vittu, mies seiso tuolin päällä! Kun mies roikkuu hirressä, niin sitä on pakko katsoa ylöspäin. Sitä se on se todellinen mieskunnia!

• Enymmärrä

Miksi miestä pitäisi katsoa ylöspäin? Eivätkö naiset nimenomaan pyytäneet tasa-arvoa?

• Miestä pitäö pystyä katsoa silmiin. Suoraan ja syvään silmiin. Ja perääntymättä. 😃

• Kyllä varmaan, vähintään yhdessä asiassa, mutta en itse pystyisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei katsoisi minua ylöspäin edes jossain asiassa. Muuten riittää että ollaan suunnilleen samalla tasolla ja katsotaan samaan suuntaan.

• Kyä

Voi vitun sakiat

• .. Jospas Vääntäisit Oikein RautaLangasta, että mitä Sinä Tuolla Tarkoitat?.. ;P

.. Ettei tule Vahingos Vastattua ViäRin.. ;D

• Kati-94

Niin että miehen statuksen tulee olla sellainen, että hänet kelpaa esitellä muillekin.

Tuliko selväksi?

• Kati-94 kirjoitti:

Niin että miehen statuksen tulee olla sellainen, että hänet kelpaa esitellä muillekin.

Tuliko selväksi?

.. Juuri Tuollaisia Kaikki NarsuMarsut Aina On.. ;D

• Narsumarsusi

Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin

• Narsumarsusi kirjoitti:

Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin

.. Ei ole, eikä tule (enää) NarsuMarsua ainaskaan Mun Elämään.. Jos&Kun huomaan, että sellaisen Kanssa olen Tekemisissä, niin.. Se O Sillä Hetkellä.. Heips&Morjens.. ;D

.. Että Tierä SäKin Se!!!.. ;D

• Narsumarsusi

Ja mitä säkin *tanan Nuuskamuikkunen alat tollasia sanomaan! Kyllähän talvisodan juoksuhautoihin hautaantuneella NarsuMarsulla on pakko olla paikka NuuskaMuikkusen kainalossa, että tiedä säkin se!!!

• Narsumarsusi kirjoitti:

Ja mitä säkin *tanan Nuuskamuikkunen alat tollasia sanomaan! Kyllähän talvisodan juoksuhautoihin hautaantuneella NarsuMarsulla on pakko olla paikka NuuskaMuikkusen kainalossa, että tiedä säkin se!!!

.. ;D

.. Ei Muuten Ole.. Piste&Lukko.. Ja Avain Aurinkoon.. ;P

• 170cm

Vituttaa kun kun en pysty käyttään korkkareita miesten läsnäollessa. Nysämiehiä jokikinen. Ja varsinkin henkisesti.

• Pida-pillusi

Kuulostaa joltain epä-tasa-arvoiselta vanhoillis-ajattelulta. Tekstisi olisi ollut uskottava ilman vuosikymmenen feminististä vouhotusta jossa suomi miehiltä valtio leikkasi pallit irti tasa-arvon saavuttamiseksi.

Miten sen alistuksen jälkeen mies voisi enää olla yläpuolella johtaja.

• Olipas kommentti. Olen itse 188

• viisvee

siitäkö se sitten johtuu kun lähes päätään lyhenmät naiset tekevät aloittavan eleen, mutta ei saman mittaiset mitä itse on,

• KääpiöMies

No nyt tajusin miks naiset halua pitkiä miehiä.
      Pitkältä mieheltä on helppo ottaa suihin seisaaltaan, ettei naisen tarvitsee kyykistyä.
      Jortikka on pitkällä miehellä sopivasti naisen suun kohdalla.

• Niin itse olen 188 mutta ei tuo ole tärkein.

• SoliterniuM1977

Naista pitää pystyä katsomaan. Piste. Ei mitään ylipainoista. Naisen tulee olla hoikka. Tajuatteko naiset. Yksin hautaan asti.

• Marianna__

Treffimaailmassa vallitsee naisten markkinat, joten naisen iällä ja painolla ei ole väliä, aina löytyy joku mies ;)

• solivieteri-

Kuulin huhua että sun arkkuun olisi kaavailtu lihavaa naista sun päälle makaamaan.

• viisvee

riman laittaa ylös ne jotka eivät tiedä mitä etsii,

• AsianVierestä

Minun mielestä paras ja mielenkiintoisin nainen on aina ollut sellainen joka ei ole halunnut minua, ollut välinpitämätön. Munahaukat ei oikein kiinnosta. Itsenäinen vaikea nainen on haluttava. Onneksi niitä ei tule vastaan liian usein.

• viisvee

tosiaan noin on, helppo ei ole uskotava ja vaikea saada tekee asijan kiinnostavaksi ,

• yrittäjä2

siis haluut ottaa niilt suihin ?
      nyt en ymmärtäny ollenkaan ?
      mee polvillee siitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1442
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      56
      849
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      683
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      680
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      644
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      72
      609
    Aihe