Anoppi kuriin?

Apua kaipaava

Millä toimivin keinoin (muuten kuin tappa..heh) olette saaneet nuuskivan ja määräilevän anoppinne kuriin?

12

2569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkkinen

      Minä sanoin suorat sanat anopilleni aikoinaan. Kerroin ihan selkein sanoin mitä arvostan ja millaisesta käytöksestä en pidä. Sanoin myös, että tulen estämään tietyt tapahtumat kokonaan ellei se toisten elämään alituisesti selkaantuminen muuten lopu. Vaihtoehtoja ei siis ollut monta.
      Anoppi otti tietysti nokkiinsa ja yritti saada poikansa puolelleen, mutta tämä seisoi rinnallani, sillä oli samaa mieltä asioista, mutta ei vaan rohjennut sanoa sitä äidilleen, joten minä tein sen.
      Pari vuotta anoppi meille vihotteli ja yritti kekkuloida kaikin keinoin, mutta kai hän lopulta tajusi ettei satuta muita kuin itseään sillä, ettei mukamas kykene kunnioittamaan toisten toiveita eikä valintoja.

      Nykyään ollaan ihan hyvissä väleissä ja anoppi arvostaa minua. Hän näki etten ollut ilkeä ihminen vaan järkevä aikuinen vaimo ja äiti, jolla oli omatkin mielipiteensä.
      Anoppi on myös löytänyt omaan elämäänsä uutta säpinää, joten lasten elämän hän voi jättää heidän itsensä elettäväksi. : )

      • Minja_70

        Hyvin teit kun otit heti puheeksi. Itse olen yrittänyt hitaasti hioa mutta näyttää ettei se tuota tulosta. Meidän elämään sotkeutuminen ja määräily yms. vaan jatkuu.


      • anopista
        Minja_70 kirjoitti:

        Hyvin teit kun otit heti puheeksi. Itse olen yrittänyt hitaasti hioa mutta näyttää ettei se tuota tulosta. Meidän elämään sotkeutuminen ja määräily yms. vaan jatkuu.

        mieheni äiti ei pitänyt miniöistään sen paremmin kuin vävyistäkään. Yhtä miniää hän sieti. Poikani eivät olleet mitään olivathan minun poikiani. Takana puhuminen ja puukottaminen selkään oli joka viikkoista. Sitten kerran minulla naksahti ja kerroin arvon ladylle ettei aurinko koskaan paista niin lämpimästi että hänen tontilleen tulisin, sekä ettei mikään huone tässä maailmassa olisi niin avara että siihen yhtä aikaa mahtuisimme. Näin myös oli. Sitten kerran hän taas soitti ja mieheni ei ollut kotona niin sanoi ihmetelleensä kun eivät poikani käy hänen luonaan. Vanhempi oli jo silloin armeijassa. Vastasin tylysti ettet itsekkään käynyt edes heidän synttäreillään vaikka kutsuttu oli. Lapset odottivat aikansa ja lopettivat. Vierashan hän pojilleni oli. Milloinkaan en haukkunut anoppiani pojille sillä olihan hän heidän mummonsa.
        Anoppini viimeinen temppu silloin kun välit häneen katkaisin oli väittää ettei nuorempi poikani ole mieheni vaan aivan toisen. Olipa hänellä se isä ehdokaskin osoittaa. Silloin kun tämä asia julki tuli eli meidän korviimme, meinasi miehenikin katkaista äitiinsä välit. Äiti oli aina ollut hänelle todella tärkeä ihminen, ja mieheni oli nostanut hänet jalustalle, mutta niin vain sekin jalusta sortui.
        Nyt on helppoa. Anoppini on poissa jo kohta ollut 10- vuotta ja hänen hautajaisissaan suli katkeruuteni pois.
        Jälkeenpäin ajatellen itselleen hän sen kiusansa teki. Molemmat poikani jäivät hänelle aivan vieraiksi ja hän se oli joka menetti eivät poikani.


      • Terveytta,pitkä ikä!
        anopista kirjoitti:

        mieheni äiti ei pitänyt miniöistään sen paremmin kuin vävyistäkään. Yhtä miniää hän sieti. Poikani eivät olleet mitään olivathan minun poikiani. Takana puhuminen ja puukottaminen selkään oli joka viikkoista. Sitten kerran minulla naksahti ja kerroin arvon ladylle ettei aurinko koskaan paista niin lämpimästi että hänen tontilleen tulisin, sekä ettei mikään huone tässä maailmassa olisi niin avara että siihen yhtä aikaa mahtuisimme. Näin myös oli. Sitten kerran hän taas soitti ja mieheni ei ollut kotona niin sanoi ihmetelleensä kun eivät poikani käy hänen luonaan. Vanhempi oli jo silloin armeijassa. Vastasin tylysti ettet itsekkään käynyt edes heidän synttäreillään vaikka kutsuttu oli. Lapset odottivat aikansa ja lopettivat. Vierashan hän pojilleni oli. Milloinkaan en haukkunut anoppiani pojille sillä olihan hän heidän mummonsa.
        Anoppini viimeinen temppu silloin kun välit häneen katkaisin oli väittää ettei nuorempi poikani ole mieheni vaan aivan toisen. Olipa hänellä se isä ehdokaskin osoittaa. Silloin kun tämä asia julki tuli eli meidän korviimme, meinasi miehenikin katkaista äitiinsä välit. Äiti oli aina ollut hänelle todella tärkeä ihminen, ja mieheni oli nostanut hänet jalustalle, mutta niin vain sekin jalusta sortui.
        Nyt on helppoa. Anoppini on poissa jo kohta ollut 10- vuotta ja hänen hautajaisissaan suli katkeruuteni pois.
        Jälkeenpäin ajatellen itselleen hän sen kiusansa teki. Molemmat poikani jäivät hänelle aivan vieraiksi ja hän se oli joka menetti eivät poikani.

        Kiva kuula, koska minulla on samat asiat.Jostakin syystä sekä anoppi että hännen siskonsa aloittavat pistä nena minun perheen, se todella ärstyttä.Monien naisten kokemusta tiedän että kannata olla kärsivällinen ja ei missä tapauksessa hauku takaisin,koska nykyisellä ajalla anoppit kyttavat ineti, siis toivotan sekä anopilelle ja hännen siskolle kin terveytta ja pitkä ikä ja Herra tietä että jokainen saa oman tekojen mukaan.Niin molemille syöpä ja niin kun edellinen ihminen sanoi vain hauta sulke heidän haukuminen.Niin halua vain toivota heille molemille terveytta ja pitkä ikä ettei itse menna pahan mainee. Niin fashistien reirissa uhrit eivät puhuvat mitään paha kiduttailta,mutta uhrit ovat elössä ja kuduttajat helevettissa joka maan päällä tai alla.Ninn annahan olla, haukku vaa, ei ikinä sanoi mitään paha molemista koska molemmat säivät joo mitä heille kuuli niin annahan aika nautti ja itse ollan reunalla ja katso mitä Herra molemmille anta.


    • pois

      Anopilta housut pois ja sellaiseen hoitoon että
      kesuuntuu. Ei jupise sen jälkeen.

    • Kouluttaja

      Kuonokoppa ja koirakouluun!

    • ovela

      Hommasin kissan, lapsille seuraksi iltapäivään. Anoppi on allerginen, henkeä ahdistaa jne. Ei tuu kylään, kjäh..

      • hihittäjä

        mutta loistava oivallus. :D


      • everstinna

        Päteeköhän sama sekaantuvaan miniään?
        Toisilla ongelmana anoppi, joka sotkeutuu poikansa perheen asioihin. Minulla miniä, joka kyttää ja arvostelee. Kerran näinkin päin!
        Kyttää, mitä ostan ja kenellekin. Arvostelee jos ostan itselleni, minulla on kuulemma "kaamea" sisustusmaku, pidän "hirveitä" tätivaatteita. Ja ostan niitä liian paljon. En saisi matkustaa, en käydä hierojalla, en kampaajalla, ei saisi olla miesystävää. Se se vasta "kamalaa" on!
        Minä en saa mennä miniälle kylään kuin kutsumalla, mutta miniä tulee kutsumatta, viimeksi tulivat poika ja miniä kello yhdeksän illalla, olin jo menossa nukkumaan. Oli aamulla minulla aikaisin töihin meno, olisi väsyttänyt. Keitin pullakahvit, kun kuuluu tapoihin.
        Mitäs jos itse olisin pyrkinyt tuohon aikaan heille kutsumatta, niin ei olisi laskettu edes sisälle. Lapsi melskasi olohuoneen sekaisin, repi lehdet. Eivät korjanneet jälkiään lähtiessä.
        Ovat perin tarkkoja itse siitä kutsumisesta, vaikka ei kyllä minun jäljiltä jää revittyjä lehtiä.
        Pitäisi sitä sitten itsekin olla kanttia toimia samalla lailla, mitä toiselta vaatii. Minua kun ei hirveästi kiinnosta heidän henk.koht. asiat, mutta he ovat tavattoman uteliaita anoppinsa elämän suhteen.
        Lisäksi minulla on kuulemma ihan väärät ja dementoituneet mielipiteet uskonnosta ja politiikasta, en ole heidän älykkyys- ja sivistystasollaan.
        Ennen naimisiinmenoaan ei poikani ollut niin tarkka elämäni seuraamisesta, nyt on. Ruokailutottumuksenikin ovat pielessä, kun en syö pitsaa ja hampurilaisia. Pitävät kalkkeutuneena, kun en käy koskaan McDonaldsilla syömässä. En ymmärrä, miten sellainen voi heille kuulua.
        Että taidan siis minäkin hommata sen kissan! Otan sitten mukaani sen elukan, kun minut kutsutaan heille kylään.


      • miniä itsekin
        everstinna kirjoitti:

        Päteeköhän sama sekaantuvaan miniään?
        Toisilla ongelmana anoppi, joka sotkeutuu poikansa perheen asioihin. Minulla miniä, joka kyttää ja arvostelee. Kerran näinkin päin!
        Kyttää, mitä ostan ja kenellekin. Arvostelee jos ostan itselleni, minulla on kuulemma "kaamea" sisustusmaku, pidän "hirveitä" tätivaatteita. Ja ostan niitä liian paljon. En saisi matkustaa, en käydä hierojalla, en kampaajalla, ei saisi olla miesystävää. Se se vasta "kamalaa" on!
        Minä en saa mennä miniälle kylään kuin kutsumalla, mutta miniä tulee kutsumatta, viimeksi tulivat poika ja miniä kello yhdeksän illalla, olin jo menossa nukkumaan. Oli aamulla minulla aikaisin töihin meno, olisi väsyttänyt. Keitin pullakahvit, kun kuuluu tapoihin.
        Mitäs jos itse olisin pyrkinyt tuohon aikaan heille kutsumatta, niin ei olisi laskettu edes sisälle. Lapsi melskasi olohuoneen sekaisin, repi lehdet. Eivät korjanneet jälkiään lähtiessä.
        Ovat perin tarkkoja itse siitä kutsumisesta, vaikka ei kyllä minun jäljiltä jää revittyjä lehtiä.
        Pitäisi sitä sitten itsekin olla kanttia toimia samalla lailla, mitä toiselta vaatii. Minua kun ei hirveästi kiinnosta heidän henk.koht. asiat, mutta he ovat tavattoman uteliaita anoppinsa elämän suhteen.
        Lisäksi minulla on kuulemma ihan väärät ja dementoituneet mielipiteet uskonnosta ja politiikasta, en ole heidän älykkyys- ja sivistystasollaan.
        Ennen naimisiinmenoaan ei poikani ollut niin tarkka elämäni seuraamisesta, nyt on. Ruokailutottumuksenikin ovat pielessä, kun en syö pitsaa ja hampurilaisia. Pitävät kalkkeutuneena, kun en käy koskaan McDonaldsilla syömässä. En ymmärrä, miten sellainen voi heille kuulua.
        Että taidan siis minäkin hommata sen kissan! Otan sitten mukaani sen elukan, kun minut kutsutaan heille kylään.

        Jos miniän ja poikasi käytös kiusaa, avaa ihmeessä suusi ja kerro heille tuntemuksesi ja mielipiteesi. Samanlaisia käytöstapoja pitää ihmisten noudattaa nimikkeistä huolimatta. Keskustelkaa aiheesta, varmasti kannattaa vaikka ensin tulisikin riitaa. Aikuisiahan (?? kaikki olette...


      • MEK
        everstinna kirjoitti:

        Päteeköhän sama sekaantuvaan miniään?
        Toisilla ongelmana anoppi, joka sotkeutuu poikansa perheen asioihin. Minulla miniä, joka kyttää ja arvostelee. Kerran näinkin päin!
        Kyttää, mitä ostan ja kenellekin. Arvostelee jos ostan itselleni, minulla on kuulemma "kaamea" sisustusmaku, pidän "hirveitä" tätivaatteita. Ja ostan niitä liian paljon. En saisi matkustaa, en käydä hierojalla, en kampaajalla, ei saisi olla miesystävää. Se se vasta "kamalaa" on!
        Minä en saa mennä miniälle kylään kuin kutsumalla, mutta miniä tulee kutsumatta, viimeksi tulivat poika ja miniä kello yhdeksän illalla, olin jo menossa nukkumaan. Oli aamulla minulla aikaisin töihin meno, olisi väsyttänyt. Keitin pullakahvit, kun kuuluu tapoihin.
        Mitäs jos itse olisin pyrkinyt tuohon aikaan heille kutsumatta, niin ei olisi laskettu edes sisälle. Lapsi melskasi olohuoneen sekaisin, repi lehdet. Eivät korjanneet jälkiään lähtiessä.
        Ovat perin tarkkoja itse siitä kutsumisesta, vaikka ei kyllä minun jäljiltä jää revittyjä lehtiä.
        Pitäisi sitä sitten itsekin olla kanttia toimia samalla lailla, mitä toiselta vaatii. Minua kun ei hirveästi kiinnosta heidän henk.koht. asiat, mutta he ovat tavattoman uteliaita anoppinsa elämän suhteen.
        Lisäksi minulla on kuulemma ihan väärät ja dementoituneet mielipiteet uskonnosta ja politiikasta, en ole heidän älykkyys- ja sivistystasollaan.
        Ennen naimisiinmenoaan ei poikani ollut niin tarkka elämäni seuraamisesta, nyt on. Ruokailutottumuksenikin ovat pielessä, kun en syö pitsaa ja hampurilaisia. Pitävät kalkkeutuneena, kun en käy koskaan McDonaldsilla syömässä. En ymmärrä, miten sellainen voi heille kuulua.
        Että taidan siis minäkin hommata sen kissan! Otan sitten mukaani sen elukan, kun minut kutsutaan heille kylään.

        eIHÄN KUKAAN TÄYSJÄRKINEN AIKUINEN MISSÄÄN MÄKKÄRISSÄ KAY KUN KERRAN HUOKASEEN NIIN ON TAAS NÄLKÄ JA SE SIITÄ. oLEN JO YLI 50V MIES JA NE ROSKARUUAN SYÖMINEN ON LOPPUNUT AJAT SITTEN JA KEBABIT OVAT PALJON PAREMPIA KUN MÄKKÄRIN MAUTTOMAT HAMPPARIT.


    • Voi vee

      Älä anna tulla luoksesi. Tiedän, että tarvitset ehkä nähdä lapsenlapsiasi, mutta kunnioitus sinua kohtaa ei nouse ennenkuin uskallat sanoa mielipiteesi ( kauniisti). Eikä kannata olla liian hienotunteinen vaan sanoa reippaasti, että kitti nyt riitti. Pysykää loitolla, kun ette osaa käyttäytyä ihmisten lailla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe