ja ajattelen häntä koko ajan, mutta en tiedä haluaako hän kuulla sellaista minulta! Tuntuu vaan nyt että olisi pakko jotenkin saattaa hänen tietoonsa tämä järisyttävä (joskaan ei mikään uusi) oivallus :)
Kaikki nyt varmasti haluaisivat kuulla sen jos tuntisi itse samoin, mutta entä jos et tunnekaan samoin, onko se silloin hyvinkin kiusallista ja vaikuttaa väleihin negatiivisesti? Onko se riskin arvoista? Olemme tällä hetkellä hyvissä väleissä, pelottaa että hän alkaa karsastaa seuraani jos menen sanomaan jotain tuollaista.
Haluaisin kertoa hänelle että ikävöin,
18
<50
Vastaukset
- Eiehkäparasneuvo
Ei kai negatiivisesti tuollaiseen voi suhtautua, ellet tyrkytä ja jankkaa asiaa. Voitko pohjustaa varoen, ettet suoraan töksäytä? Jos hyvä tyyppi, ei siitä jää mitään omituisia väreitä teidän välille.
Halasin minäkin tänään ihmistä joka joskus flirttaili pitkään siihen malliin että tykkää, mutten lähtenyt siihen mukaan. Välit on hyvät edelleen. - Mielenkiintoinenaihetämä
Riippuu ihmisestä, mutta toki se voi aiheuttaa kielteisenkin reaktion, jos lukee toista väärin. Pitää ensin vihjailla jotain siihen suuntaan. Silloin näkee toisen reaktion. Itse en uskaltais lähteä suoralta kädeltä ehdottelemaan mitään naiselle. Minun pitää ensin tuntea paremmin tämä ihminen.
- sivusta.nainen
Samaa mieltä naisena, ettei heti kannata tunteitaan ilmaista, ettei toinen säikähdä. Kahville/syömään voi toki toista pyytää ihan kaverina. Siitä sitten muutaman kerran jälkeen voi olla leffan vuoro tms. joka voi johtaa lähempään tutustumiseen.
- asdasdasdsda
sivusta.nainen kirjoitti:
Samaa mieltä naisena, ettei heti kannata tunteitaan ilmaista, ettei toinen säikähdä. Kahville/syömään voi toki toista pyytää ihan kaverina. Siitä sitten muutaman kerran jälkeen voi olla leffan vuoro tms. joka voi johtaa lähempään tutustumiseen.
vittu mua rupes ärsyttäää sun ihastumassa ihmisessä just se pelaaminen josta tykkäät .DS;S
- sivusta.nainen
asdasdasdsda kirjoitti:
vittu mua rupes ärsyttäää sun ihastumassa ihmisessä just se pelaaminen josta tykkäät .DS;S
Älä nyt turhaan ärsyynny, kun et mua tunne. Esimerkiksi mun ihastukseni ei pelaile, enkä varsinkaan tykkäisi jos hän pelailisi. Minun ihastuksellani on selkärankaa.
- Tästäkyssäri
Hän saattaa vaistota että ajattelet usein positiivisessa merkityksessä, miten hän silti käyttäytyy sinua kohtaan?
- TurvallisillaVesillä
Ei kannata kertoa, palstalla kannattaa kertoa koska silloin ei tapahdu mitään kauheaa. Mielummin tasaisia normaaleja juttuja kun yllätyksiä joista ei koskaan tiedä etukäteen. Se voi olla jopa tarkoituskin ettet kerro mitä ajattelet koska muuten on tosi epävarmaa elon tie. Haaveilu on kaiken a ja o ja täällä sitä voi tehdä turvallisin mielin.
- pelkkä.palsta.rules
Tää on turvallisin kanava. Voi varmistaa sen ettei mitään tapahdu. Kannattaa vain kirjoitella tänne. Pysytellä mahdollisimman kaukana oikeasta elämästä...
- Hitaastihyvätulee
Nyt kun tuo joulukin on ihan ovella, niin voisit ainakin lähettää hänelle jonkun kivan joulutervehdyksen ja siinä samalla jotain kevyttä vihjausta asiaan. Kertarysäyksellä ei kannata tuollaista asiaa kertoa, vaan haistella ensin tilannetta ja sitten sen mukaan edetä.
- Mielenkiintoinenaihetämä
Juuri näin. Olen täysin samaa mieltä.
- KerroPois
Jos mulle joku viestisi kaipaavansa, niin toivoisin viestissä lukevan myös, miten hän odottaa minun vastaavan (ja reagoivan) tuntiessani eri tavalla. Siten hommasta pääsee suurempia miettimättä eteenpäin, ja pelastaa isommat kiusallisuudet.
- ilmtieltä
Voisihan sitä vain yksinkertaisesti sanoa tavatessaan seuraavan kerran että "sinun kanssasi on niin hyvä olla - mistä johtuneekaan mutta aina sinun lähelläsi tulee niin himpskatin hyvä olo". Minä ainakin naisena tykkäisin tuollaisesta tunnustuksesta tulisi se sitten keneltä tahansa (kunhan nyt kuitenkin miessukupuolen edustajan taholta).
- kysyn
No oisko kauheeta jos saman sukupuolen edustaja sanoisi sulle noin?
- ilmtieltä
kysyn kirjoitti:
No oisko kauheeta jos saman sukupuolen edustaja sanoisi sulle noin?
Olis kauheeta.
- Kerromiksi
ilmtieltä kirjoitti:
Olis kauheeta.
No miten niin:D periaatteessa sama asia kuin joku vastakkaisen sukupuolen edustaja, josta et ole kiinnostunut sanoisi saman.
jos haluat kertoa hänelle, kerro!
Tuntee samoin, tai sitten ei. Ellet halua arvuutella asiaa tai tilannetta, pitkään. Täällä palastalla ei se selviä!- samaamietinkokoajan
Mitä siinä on sitten menetettävää. Jos ei halua kuulla niin sitten kuulee siitä huolimatta.
Itsekin aina kyllä jätän sanomatta tällaiset asiat, jos pelkään miten toinen reagoi, ja mielessä meen ihan äärimmäisyyksiin, että häntä suurin piirtein ällöttää ja siihen asti hyvät välit muuttuu aivan jäätäviksi sen jälkeen. Mut toisaalta, onko hän sit sen arvoinen?
Jos ei nyt ala vainoaaan ja asiansa esittää hienotunteisesti, niin eiks sen pitäisi aina olla positiivinen juttu.
Jos mulle on joku, johon en tunne samoin, kertonut romanttisista tunteistaan, niin ei kyllä ikinä ole mitenkään negatiivisesti vaikuttanut. Ihan kivalta se tuntuu silti, vaikka joutuu sanomaan ettei itse tunne samoin. - Tääonniintätä
Tää on just tätä... jos asetelma ei ole otollinen niin ei tietenkään mene kertomaan tunteistaan, ja hämmentämään lisää tilannetta. Kunlit on ns hyvät niin ei halua pilata mitään.
Eli ikinä ei ole hyvä tilanne 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054784Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353940Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002691Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 541842
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 1951552
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521192Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954