Kaupoista on kadonnut MUM-roll-on-deodorantti!
Onko joku nähnyt vielä jossain?
missä on MUM?
4
746
Vastaukset
- Kerttuli
Robin Hoodissa, jossain muualla kauppa on nimeltään Tarjoustalo tms.
Ainut dödö joka mulla toimii. Aina kun sitä näen ostan kunnon varaston.- Herra
Eikös niitä sokoksella ollut, sieltä ainakin aikoinaan ostin. Sittemmin käytin oriflamea, nykyisin käytän LR-n tuotteita ( lr-international.com )
- Mum Cool Blue
Mum ollut itselläkin pari vuosikymmentä ja olen kokeillut monia monia merkkejä. Ja hiki haisee, jos ei Mum Cool Blue dödöä. Ostin viimeiset Etelä-Suomen Tarjoustaloista joskus 2000-luvun alussa. Laitoin tiedustelua lääkefirmaan, joka sitä maahan toi että kannattaisi tuoda jne.
Sittemmin olen tilannut Briteistä/ostanut matkoilta. Hintaa rahteineen per dödö tulee noin 3 euroa, kun tilaa 10 - 20 kpl:een satsin.
Niillä sitten pärjääkin pitkän matkan ja ei tarvii kärsiä kainolohien hajusta. Tätä olen suositellut myös monille muille, joilla on probleema että dödö 'pettää'. - RaunoTiili
Parasta aamulla on panna mummia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62479Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant742331- 2021314
- 1131144
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233997Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11864- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796