Mielessä. Kännissä 5pv ja pitäs nyt saada poikki. En käynyt tietenkään missään kännissä. Itken kotona. Olen ruma. Ja ei ole niin paljon rahaa että voisi edes ajatella plastiikkakirurgiaa eli turha tulla siitä vinoilemaan.
Itsemurha vaan enää jokapäivä
24
<50
Vastaukset
- Lapanen0taso
Mene töihin niin vähän miehistyt, vai eikö sinusta ole siihenkään?
.. Mitä Sun Kommenteja olen tässä nyt Pidempään Seurannut, niin olet Kyllä Nimesi Veroinen NollaYksilö.. TäysNilviäisMäinen Narsu- tai PsykoMarsu.. ;P
- Lapanen0taso
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mitä Sun Kommenteja olen tässä nyt Pidempään Seurannut, niin olet Kyllä Nimesi Veroinen NollaYksilö.. TäysNilviäisMäinen Narsu- tai PsykoMarsu.. ;P
Ei. Yritän vaan antaa ohjeita nössyköille.
Eihän noin voi elää. Lapanen0taso kirjoitti:
Ei. Yritän vaan antaa ohjeita nössyköille.
Eihän noin voi elää... Ei Sulla ole Siihen Kykyjä/OmiNaisuuksia.. Ei Viisautta.. Ei Mitään.. Olet vain Tyypillinen Itsekäs, OmaHyväinen, TietäMätön&Tyhmä jne.. jne.. NilväisMäinen Narsu- Tai PsykoMarsu.. ;P
.. Että Sillee.. ;P- exLudvig
.. Ei Sulla ole Siihen Kykyjä/OmiNaisuuksia.. Ei Viisautta.. Ei Mitään.. Olet vain Tyypillinen Itsekäs, OmaHyväinen, TietäMätön&Tyhmä jne.. jne.. NilväisMäinen Narsu- Tai PsykoMarsu.. ;P
.. Että Sillee.. ;POnko Nuuskatrollilla kuukautiset vai mistä tämä kiukuttelu?
- Lapanen0taso
.. Ei Sulla ole Siihen Kykyjä/OmiNaisuuksia.. Ei Viisautta.. Ei Mitään.. Olet vain Tyypillinen Itsekäs, OmaHyväinen, TietäMätön&Tyhmä jne.. jne.. NilväisMäinen Narsu- Tai PsykoMarsu.. ;P
.. Että Sillee.. ;PMinun ohjeitani noudattamalla housuunpaskoja voi nousta ihmisen tasolle tämän hetkiseltä paskatasoltaan.
Alin taso on työtön sinkku juoppo pummi. - entinenmasentunut
Lapanen0taso kirjoitti:
Minun ohjeitani noudattamalla housuunpaskoja voi nousta ihmisen tasolle tämän hetkiseltä paskatasoltaan.
Alin taso on työtön sinkku juoppo pummi.Tuollainen haukkuminen ja syyllistämien ei auta mitään.
- Itsetuntohukassahänellä
Anna olla. Hän purkaa omaa pahaa oloaan toiselle joka valittaa olostaan. Enemmän näen ongelmia tällä vastaajalla kuin ap.lla.
- Lapanen0taso
Itsetuntohukassahänellä kirjoitti:
Anna olla. Hän purkaa omaa pahaa oloaan toiselle joka valittaa olostaan. Enemmän näen ongelmia tällä vastaajalla kuin ap.lla.
Jos naisella on kuukautiset, hänen olisi parempi pysytellä tämä aika sisätiloissa kotona.
Sillä pesemätön epähygieeninen reva voi lemuta ohikulkevan miehen nenään epämiellyttävästi. exLudvig kirjoitti:
Onko Nuuskatrollilla kuukautiset vai mistä tämä kiukuttelu?
.. "Tais" Porukka olla Oikeassa.. PertsaTrolli on Suurella TodNäköisyydellä myös SuurPoistattelija.. ;D
.. Edelleen.. Älä ProjiSoi Omia Trolli Juttujas Muhun.. ;P
- AsianVierestä
Tuollaisesta tilanteesta voi nousta asteittain, ei kerralla.
1. Siivoa asuntosi, seuraavana päivänä on jo parempi olo kun jotain on tullut tehdyksi
2. Älä juo alkoholia, kerran viikossa on kohtuujuomista, sen ylittävä juominen haittaa arkipäivässä suoriutumista
3. Etsi harrastus josta pidät, ulkoinen olemus kohentuu elämän mielekkyyden lisääntyessä
4. Syö paremmin, nuku riittävästi
5. Etsi itsellesi sopivaa seuraa, ei kaikki naisetkaan mitään prinsessoja ole
6. Työelämä piristää kun nuo edellä mainitut osiot korjaantuvat- Sacramento
Melkein kuin terveydenhuoltoalan ammattilaisen suusta. "Ei sua oikeasti masenna, teet kato vaan näin! "
Et ilmiselvästikkään ole itse koskaan potenut masennusta. Jos pitää valita sen ja avomurtuman välillä, niin avomurtuma ehdottomasti. - AsianVierestä
Sacramento kirjoitti:
Melkein kuin terveydenhuoltoalan ammattilaisen suusta. "Ei sua oikeasti masenna, teet kato vaan näin! "
Et ilmiselvästikkään ole itse koskaan potenut masennusta. Jos pitää valita sen ja avomurtuman välillä, niin avomurtuma ehdottomasti.En ole potenut. Johtuu varmasti siitä urheilun määrästä, syömisestä ja hyvästä levosta.
Ihminen on kemiallinen olento. Jos joku asia vituttaa hulluna illalla on aamulla hyvin levätyn yön jälkeen asia jo paljon pienempi. Ihmisellä on siis sellaisia ongelmia joihin itse voi vaikuttaa pienillä elämäntapaan liittyvillä muutoksilla. Miksi terveydenalan ihmiset suosittelevat ensin lepoa, ravintoa? Se johtuu siitä että se sama paska elämä näyttää paljon paremmalta paremmassa kunnossa. Joskus lepo voi merkitä sitä että linnoittautuu asuntoonsa muutamiksi päiviksi ja ottaa katkounta monta päivää.
Ainut masennus jonka itse olen joutunut kokemaan oli ensimmäisen vaimon synnytyksen jälkeinen masennus johon liittyi jotain ihmeen pelkotiloja. Hän ei voinut oikein hoitaa vastasyntynyttä. Pesin pyllyä, kannoin rinnalle, kylvetin, nukutin, vaunuilin kun äidit kuunaan:) Tuo masennus meni ohi 3 kuukaudessa ja johtui hormonien muutoksista yms.
Usein masentuneella ei ole sitä lähitukea joka auttaisi nostamisessa takaisin oikealle raiteille.
- exLudvig
Onko viinamiehellä tullut kiintiö täyteen vai mistä on kyse?
- entinenmasentunut
Ihminen masentuu jos elämässä ei ole tavoitteita. Tarvitset jonkin asian mihin tähtäät ja mikä motivoi joka päivä. Ja sitten aloitat pienistä askelista, alku on aina vaikeaa.
.. Jeps.. Se Vuan, että NarsuMarsuLandiassa Narsu- ja PsykoMarsut pitävät kyllä Huolen siitä, että sitä se voi Useimmiten olla Sen Alun JälkeenKinKin.. ;D
- Lapanen0taso
.. Jeps.. Se Vuan, että NarsuMarsuLandiassa Narsu- ja PsykoMarsut pitävät kyllä Huolen siitä, että sitä se voi Useimmiten olla Sen Alun JälkeenKinKin.. ;D
Tyhmä äiti ja aivovaurio isä kasvattavat pojasta ihmisiä pelkäävän nössykin.
Lökäpöksy voi nousta lietealtaasta kieltämällä olevansa sukua paskageenisiin vanhenpiinsa.
Nimenmuutos ensin.
- Ätmi-täällä
"Kävin Kotkan torilla, missä kuulin ihmisten puhuvan että jonkin toria ympäröivän(lähistön) talon ikkunasta olisi aamulla hypännyt mies, "köysi"(tms)kaulassaan. Eli oli hirttäytynyt."
"Jep. Stellantalon ikkunasta oli naru kaulassa roikkunut 9aikaan aamulla. Keskuskadun puolella."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15501567/onko-tama-totta
Joulunaika on masentavaa aikaa monelle. - Viinamies
Yksikään mies ei ole niin ruma ettei naista saisi. Tunnen miehiä että ovat 130 kiloisia ja niillä on vaimot ja lapset eli pillua on saatu ja naista saanut.
Mene yökerhoon, lähesty naisia, ole ystävällinen, esittele itsesi, pyydä naista kahville, juttele naisille niin varmana mies saa naisen tyttöystäväksi. - Lapanen0taso
Viinamies on oikeassa kuten aina.
Lapanen nollatasoa oleva mies ei vain uskalla lähteä ihmisten ilmoille.
Jonkun pitäisi olla potkimassa vätystä perseelle.- Rukkanen1taso
"Jonkun pitäisi olla potkimassa vätystä perseelle."
Voin potkaista sinua myös päähän. - Lapanen0taso
Rukkanen1taso kirjoitti:
"Jonkun pitäisi olla potkimassa vätystä perseelle."
Voin potkaista sinua myös päähän.Heh, siinä vaiheessa kun alat ottaa asentoa rukkanen, tiputan sinut perinteisellä vasen vasen oikea yhdistelmällä, lopuksi stumppaan vielä pari kertaa naamaan kengällä.
- Uhoa.lisää
Lapanen0taso kirjoitti:
Heh, siinä vaiheessa kun alat ottaa asentoa rukkanen, tiputan sinut perinteisellä vasen vasen oikea yhdistelmällä, lopuksi stumppaan vielä pari kertaa naamaan kengällä.
"perinteisellä vasen vasen oikea yhdistelmällä"
Tuota yhdistelmää sinä käytät lähinnä vetäessäsi yksin kotona Lapaseen. Siinä on elämäsi 0taso saavutettu.
- agage
kannattaa juoda viinaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731