Kultasepänliike vaihtaa

Enkylläenäävie

Vanhoja pattereita? 2kk kävelly paristonvaihdon jälkeen sitten jäi jälkeen ja parin päivän päästä pysähtyi kokonaan.

On se kumma kun jokapaikassa on epärehellistä nykyään eikä keneenkään voi luottaa vai onko vika mun kellossa?

12

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KelloMies

Paikallinen elektroniikan sekatavarakauppa myy sinulle uuden pariston parilla eurolla. Eikä veloita vaihdosta mitään.

• HuhuuMikäNero

Eikä myöskään sitä vaihda.

• Anonyymi

Pari-kolme euroa voi tosiaan joutua pulittamaan. Sopiva korvaus työn määrään nähden. Win-win

• OnkoElämäsiTaakka

Uudessa paristossakin voi olla vika. Kyllä ne sulle laittaa veloituksetta uuden.

• Diy-kunniaan

Kannattaa tilata paristot netistä ja vaihtaa itse. Ei tarvi kuin tiimarin suurentavat lukulasit ja kirkkaan työvalon esim otsalampun ja vitosen maksavan kiinalaisen kellosepäntyökalusarjan.

• HalpiksellaVoiLeikkiä

Ei välttämättä onnistu ihan kaikilta ja varsinkaan kinkikaluilla. Joissakin kelloissa on omat kikat jotka pitää tietää. Myöskään tiiviys ei säily jos ei putsaa tai vaihda tiivistettyä jne....

• Anonyymi

Kannattaa tosiaan vaihtaa itse paristot. Näin toimin itse ja en ui kello kädessä, joten ihan sama, pitääkö vettä upotettuna veteen. Kellosepänliike saattaa ottaa pariston vaihdosta jopa kympinkin tai pahimmillaan 15-20 euroa, itse voi ostaa paristot ebaysta tai aliexpressiltä ja ja suorittaa helpon työn itse. Itsellä käytössä valaiseva luuppi ja halpis kellosepän työkalusarja. Vaihdan naapurinkin kelloihin paristot hintaan 5 e / kello

• Anonyymi

Ne tiivisteet saattaa päästää läpi ihan pelkän ranteen hien kun se hapertuu, tulee ns. kapilaari-ilmiö ja ei mene kauaa kun patterikone syöpyy ja hapettuu pilalle. Montakin asiaa voi tehdä itse ihan tyytyväisenä kun ei tiedä mitä mahdollisuuksia on ryssiä koko asia ja tulokset ilmenee vasta ajan päästä. Pikku säästö saattaa tulla oikeasti kalliiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne tiivisteet saattaa päästää läpi ihan pelkän ranteen hien kun se hapertuu, tulee ns. kapilaari-ilmiö ja ei mene kauaa kun patterikone syöpyy ja hapettuu pilalle. Montakin asiaa voi tehdä itse ihan tyytyväisenä kun ei tiedä mitä mahdollisuuksia on ryssiä koko asia ja tulokset ilmenee vasta ajan päästä. Pikku säästö saattaa tulla oikeasti kalliiksi.

On siinä aina mennyt ainakin 8 vuotta ja siitäkään ei ole varmuutta, onko toimimattomuus alun perinkään juuri tuon mainitsemasi jutun syytä. Sitten voikin jo ostaa uuden kellon, johan tuossa ajassa alkaa vanha aikarauta jo tympimäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä aina mennyt ainakin 8 vuotta ja siitäkään ei ole varmuutta, onko toimimattomuus alun perinkään juuri tuon mainitsemasi jutun syytä. Sitten voikin jo ostaa uuden kellon, johan tuossa ajassa alkaa vanha aikarauta jo tympimäänkin.

Juuri näin.

• Anonyymi

Lelukellojen kanssa voi toimia noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lelukellojen kanssa voi toimia noin.

Harjoittelee kympin kellolla juu. Kirpputorilta käytetty Seiko niin tulee mekaaniset kellotkin tutuksi ja voi niitäkin alkaa huoltaa itse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      2014
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1460
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1394
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      11
      1147
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1057
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      983
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      40
      856
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      834
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      765
    Aihe