Kultasepänliike vaihtaa

Enkylläenäävie

Vanhoja pattereita? 2kk kävelly paristonvaihdon jälkeen sitten jäi jälkeen ja parin päivän päästä pysähtyi kokonaan.

On se kumma kun jokapaikassa on epärehellistä nykyään eikä keneenkään voi luottaa vai onko vika mun kellossa?

12

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KelloMies

      Paikallinen elektroniikan sekatavarakauppa myy sinulle uuden pariston parilla eurolla. Eikä veloita vaihdosta mitään.

      • HuhuuMikäNero

        Eikä myöskään sitä vaihda.


      • Anonyymi

        Pari-kolme euroa voi tosiaan joutua pulittamaan. Sopiva korvaus työn määrään nähden. Win-win


    • OnkoElämäsiTaakka

      Uudessa paristossakin voi olla vika. Kyllä ne sulle laittaa veloituksetta uuden.

    • Diy-kunniaan

      Kannattaa tilata paristot netistä ja vaihtaa itse. Ei tarvi kuin tiimarin suurentavat lukulasit ja kirkkaan työvalon esim otsalampun ja vitosen maksavan kiinalaisen kellosepäntyökalusarjan.

      • HalpiksellaVoiLeikkiä

        Ei välttämättä onnistu ihan kaikilta ja varsinkaan kinkikaluilla. Joissakin kelloissa on omat kikat jotka pitää tietää. Myöskään tiiviys ei säily jos ei putsaa tai vaihda tiivistettyä jne....


    • Anonyymi

      Kannattaa tosiaan vaihtaa itse paristot. Näin toimin itse ja en ui kello kädessä, joten ihan sama, pitääkö vettä upotettuna veteen. Kellosepänliike saattaa ottaa pariston vaihdosta jopa kympinkin tai pahimmillaan 15-20 euroa, itse voi ostaa paristot ebaysta tai aliexpressiltä ja ja suorittaa helpon työn itse. Itsellä käytössä valaiseva luuppi ja halpis kellosepän työkalusarja. Vaihdan naapurinkin kelloihin paristot hintaan 5 e / kello

      • Anonyymi

        Ne tiivisteet saattaa päästää läpi ihan pelkän ranteen hien kun se hapertuu, tulee ns. kapilaari-ilmiö ja ei mene kauaa kun patterikone syöpyy ja hapettuu pilalle. Montakin asiaa voi tehdä itse ihan tyytyväisenä kun ei tiedä mitä mahdollisuuksia on ryssiä koko asia ja tulokset ilmenee vasta ajan päästä. Pikku säästö saattaa tulla oikeasti kalliiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tiivisteet saattaa päästää läpi ihan pelkän ranteen hien kun se hapertuu, tulee ns. kapilaari-ilmiö ja ei mene kauaa kun patterikone syöpyy ja hapettuu pilalle. Montakin asiaa voi tehdä itse ihan tyytyväisenä kun ei tiedä mitä mahdollisuuksia on ryssiä koko asia ja tulokset ilmenee vasta ajan päästä. Pikku säästö saattaa tulla oikeasti kalliiksi.

        On siinä aina mennyt ainakin 8 vuotta ja siitäkään ei ole varmuutta, onko toimimattomuus alun perinkään juuri tuon mainitsemasi jutun syytä. Sitten voikin jo ostaa uuden kellon, johan tuossa ajassa alkaa vanha aikarauta jo tympimäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä aina mennyt ainakin 8 vuotta ja siitäkään ei ole varmuutta, onko toimimattomuus alun perinkään juuri tuon mainitsemasi jutun syytä. Sitten voikin jo ostaa uuden kellon, johan tuossa ajassa alkaa vanha aikarauta jo tympimäänkin.

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Lelukellojen kanssa voi toimia noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lelukellojen kanssa voi toimia noin.

        Harjoittelee kympin kellolla juu. Kirpputorilta käytetty Seiko niin tulee mekaaniset kellotkin tutuksi ja voi niitäkin alkaa huoltaa itse.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe