Perus lääkkeet itsemurhaan!!

Vaavaa

Paljonko tarvitsen jotain perus buranaa tai banadolia kuollakseni?

7

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin paljon että oksennat ne pois.

Ei niistä kuole, saat maksavaivoja korkeintaan.

Varmaa itsemurhaa ei ole, paitsi ehkä atomi pommin räjähdys lähellä seisoen.

• määällllll

niin paljon kun jaksat syödä,hyvä keino on liuottaa tabut vaikka mustikkakiisseliin ja sitten juot sen,voin kokemuksesta suositella!ainakin itselläni toimi hyvin!

• Evankelium

Itsemurha ei ole ratkaisu ongelmiin. Jeesus on. Huuda häntä avuksi, niin saat iankaikkisen elämän kuoleman sijaan. Hän sanoi Raamatussa:

"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• Turhavaiva

Saat loppuelämän sitä Jeesusta huutaa...

• sveeper

Autonrenkaita pinoon ja valella ne bensalla. Juoda pullo jallua ja mennä sisälle ja sytyttää tuleen.... ei jää haudattavaa... Komee tapa lähteä...

• Hei,

Oletko ajatellut, että voisit jutella ajatuksistasi ja tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Tekstistäsi ei selvinnyt minkälaista apua olet jo mahdollisesti hakenut/saanut.

On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

- Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

- Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

- Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• vierailia

Kävele rekan eteen mutta vasta kun se on noin 20 metrin päässä susta ja vauhtia on noin 100 sillä lasissa pitäis lähteä heti henki kulta sulta. Ja mitä jeesukseen tulee haistata vain sille joka sitä sulle suosittelee. On kokemusta kun lensin ulos duunista ja sen jälkeen kämpästäni niin ei tullut jeesukselta tukea aineskaan mulle. Itse mun piti itselleni uusi duuni järjestää sekä kämppä. Minä olen vain suuttunut joka kerta kun mulle on sitä jeesusta tyrkytetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe