Saleille tullut nilkkasukkaisia miehiä, kukkakeppejä joiden muutkin asut homomaisia. Miten jotkut edes kehtaavat käyttää tuollaisia sukkia ja ilman kenkiä sitten #treenataan"..eikö vittu hävetä vitun homot.
Nilkkasukkaiset kukkakepit
7
<50
Vastaukset
- punttinousee
Odotteli vuosi lisää niin olemme varsinaisia lihasköriläitä teikäläiseen verrattuna. Ei ne asusteet vaan mitä niiden alta löytyy!
- Rautanousee
Aloittaja on näitä viimeisen muodinmukaisia rättipellejä, joka luulee olevansa kovaakin jäbää topattuine paidan olkapäineen.
Meikä ei mihinkään rätteihin panosta vaan treenaan vanhoissa pieruverkkareissa ja tulosta tulee. - tätämieltäminä
Ihan ohi mennen pakko sanoa ettei nykyisissä hienommissa saleissa voi treenata pieru verkkareissa,tai sellaisilla nuhjuisilla kutlakkeilla.
Minulla ei henk kohtiassti ole mitään sitä vastaan mutta saleilla on tosiaan melko hienoja nuo vaatteet.
Sitten toinen juttu että eihän kaikki hae sieltä mitään voimaa juuri,vaan kiinteytystä ja liikuntaa erimuodoissa.Eihän voiman nostajat käy näissä hienoissa saleissa,eihän sielä saa pudottaa painoja tai kolistella ym:magneusiumin käyttökin on kielettyä koska kyseessä on hienompi sali.
Itsekkin treenaisin mieluiten repaleiset vanhat vaateet päällä mutta nykyisissä kuntosaleissa joissa on paljon porukkaa tämä ei onnistu,vaan on mukauduttava tyyliin.
Tosin sortseja tai lyhyitä housuja en tule käyttämään edes kesällä,käyttäkööt muut. - Suoetufi
Omalle salille pukukoodi on peittävä. Eli on pakko olla housut ja paidassa pitkät hihat. Selfiet on kielletty sekä poseeraus. Sali on kotonani ja sinne on kaikki tervetulleita pientä korvausta vastaan ja sääntöjä tulee noudattaa.
- Ihhmetouhua
Aloittajan salin ikäraja olisi syytä nostaa 15 vuoteen, niin silloin hän ei enää voisi käydä tuolla salilla ja ongelma kaikkien kannalta poistuisi.
- Haisuligolleget
Iik nyt kiireesti toinen gollegepuku sen päällä olevan päälle, että tulisi edes hiki joskus.
- äRRälläAlkaa
Runsas raudan määrä ja rumuus esiintyy usein samassa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799