Vielä käytte läpi ennen kun se oikea mies osuu kohdalle? Se oikea onka kanssa asutte yhdessä ja perustatte perheen kenties?
Naiset on jotain kuukauden pari miehen kanssa ja sitten vaihdatte koska mies ei ollutkaan oikea, joku pikku vika löytyi että käytti väärän värisiä kalsareita.
Oletteko naiset ajatelleet että montako miestä
75
<50
Vastaukset
- yrittäjä2
Jos oikea = hyvä = mahdottomuus
- 7päivää
Eiköhän miehistä ne viat selviä parissa päivässä. Sitä ehtii 1 vuodessa käymään läpi monta miestä, kunnes se oikea mies löytyy, joka ei välitä vaikka naisella on ollut paljon miessuhteita.
- Pillujen--asiantuntija
Naisissa vika kun missejä jäetetään parin panon jälkeen. Missit on vain reikä miehelle
- Pilluni_asiantuntija
Tarkoitatko yleensä naisia vai missejä? Naisissa vika kun missejä jätetään..
Mulle riittää mies ihan yhdeksi panoksi. Pari panoa on liikaa yhden miehen osalta. Mies on vaan tappi naiselle. - normaalia.suomi.naiselle
Pilluni_asiantuntija kirjoitti:
Tarkoitatko yleensä naisia vai missejä? Naisissa vika kun missejä jätetään..
Mulle riittää mies ihan yhdeksi panoksi. Pari panoa on liikaa yhden miehen osalta. Mies on vaan tappi naiselle.Olet tyypillinen Suomalainen nainen.
- Pilluni_asiantuntija
normaalia.suomi.naiselle kirjoitti:
Olet tyypillinen Suomalainen nainen.
Varmaan niin. En venäläinen enkä thaimaalainen esimerkiksi. Suomimiehen kasvattama suomalainen nainen. Huom. suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
- Kaikysyäsaa--
Miksei naiset ei löydä miestä. Olette vuosikymmeniä olleet sinkkuja. Hyvä kunnollinen nainen saa suhteen heti mutta palsta nainen jatkaa sinkkuna.
siks kun osa meistä ollaan poikkeavia, rumia siis.
hah, tuo ei muuten pidä välttämättä paikkaansa, että kunnollinen nainen saa suhteen, ei todellakaan, mikäli ulkonäkö ei syystä tai kolmannesta ole kunnossa ja nyt en tarkoita painoa! k
illan/ yön jutut ovat asia erikseen, mutta suhteeseen tarvitaan jo enemmän.
omalta kohdaltani, joo myönnän rehellisesti olevani nirso, mutta ihan hyvin voi elää yksin, kuin huonossa suhteessa, jossa ei tunne oloaan hyväksi.
kyllä, olen ollut vuosia sinkkuna, ja tulen myös olemaan, nainenhan kurppiintuu iän myötä, siis suomalainen nainen, niin kuin minäkin.- trollli
eripariaolevat kirjoitti:
hah, tuo ei muuten pidä välttämättä paikkaansa, että kunnollinen nainen saa suhteen, ei todellakaan, mikäli ulkonäkö ei syystä tai kolmannesta ole kunnossa ja nyt en tarkoita painoa! k
omalta kohdaltani, joo myönnän rehellisesti olevani nirso, mutta ihan hyvin voi elää yksin, kuin huonossa suhteessa, jossa ei tunne oloaan hyväksi.
kyllä, olen ollut vuosia sinkkuna, ja tulen myös olemaan, nainenhan kurppiintuu iän myötä, siis suomalainen nainen, niin kuin minäkin.Jep, meni ihan nappiinsa tuo suurin osa vastauksesta, lisäisin vielä ett mä en ole se kotona oleva varmuusvara ... nainen, eli kun havaitsen kolmannen pyörän suhteessamme-> tulee The End!
Hyvää Joulua, kaikille ! - Kaikysyäsaa--
kyllä, olen ollut vuosia sinkkuna, ja tulen myös olemaan, nainenhan kurppiintuu iän myötä, siis suomalainen nainen, niin kuin minäkin.Siis ruman miehen kanssa olisi huono suhde joten haluat vain komean miehen jotta olisi hyvä suhde.
Kaikysyäsaa-- kirjoitti:
Siis ruman miehen kanssa olisi huono suhde joten haluat vain komean miehen jotta olisi hyvä suhde.
ei, vaan tietyt asiat täytyy olla kunnossa.
vai alkaako osa suhteeseen luonnehäiriöiden kanssa, jonka kanssa ei hyvä ole olla, tai osahan naisista alkaa, mutta ei tarvitse.- erityisesti.resurssit
ei, vaan tietyt asiat täytyy olla kunnossa.
vai alkaako osa suhteeseen luonnehäiriöiden kanssa, jonka kanssa ei hyvä ole olla, tai osahan naisista alkaa, mutta ei tarvitse.Status ja resurssit.
- Kaisanoasaa
Naiset ovat spermaviemäreitä kymmenille miehille.
- siemenetkolisee
Miehet on spermarännejä kymmenille naisille.
No 6 piti käydä läpi, ennenko onnisti. Olihan sekin koko työlästä ja vuosia vaativaa...
Ei aina vaan lykästä laakista, nih. 😃- Läpikulkumatkalla
Läpikulkumatkan heti lopetan, kun kohtaan sen oikean =)
- pilalla.olet.jo
Jakarin fantasia unta.
- Jaettuilo
Jakamisen ilosta=)
- trollli
Mulla henkilökohtaisesti on vielä yks mahdollinen yritys löytää se aviomies, ja sitt onkin pakattava kimpsut ja kampsut kainaloon....ja muutettava konnaketun vaivoiksi!
Hän onkin sitt se mun viimeinen toivoni luultavasti, on näetsä sanonut ett vielä viiden ukon koe käyttämä; menettelee emäntänä! Mutt kuudennen jälkeen on jo koko kylän yhteinen polkupyörä; eikä kelpaa konnallekaan enää silloin! Niin ett varoitus vaan sinne pohjoisen korpeen, metsästysmajalle; josta mökin ikkunasta voin naapurin poroja ammuskella, kuten konnakin tekee!
Taidan tuoda lapinkoirankin mukanani, sen hoitaminen kun on varsin paljon jäänyt mun tehtäväkseni; vaikka koira ei ole minun, vaan vanhempieni. Mutt jos tuon koiran jätän heidän hoidettavakseen... tavallaan olen olen laiminlyönyt hoidon ja huolehtimisen; heidän jokaisen kohdalta silloin!- exLudvig
Trolli vai trolli.
Konnakettu ottaisi sinut mieluusti vastaan, kaksi persua pärjäilee taatusti keskenään. Saatat myöhässä, misspönttis kertoi viettävänsä joulun lapissa niin saattaa jo kellotella siellä konnan karhuntaljoilla ja varmaan viehättävänä naisena saattaa kietoa konnan pauloihinsa ja varatuksi mieheksi niin siinä menee sitten sekin sauma.
Tavallaan kyllä aika hauskaa tuo palstanaisten into jännän perään, KAIKKI palstanaiset tuntuu olevat ihan innoissaan lapin jännälinnakundikonnasta :D- exLudvig
Harmaaritari kirjoitti:
Saatat myöhässä, misspönttis kertoi viettävänsä joulun lapissa niin saattaa jo kellotella siellä konnan karhuntaljoilla ja varmaan viehättävänä naisena saattaa kietoa konnan pauloihinsa ja varatuksi mieheksi niin siinä menee sitten sekin sauma.
Tavallaan kyllä aika hauskaa tuo palstanaisten into jännän perään, KAIKKI palstanaiset tuntuu olevat ihan innoissaan lapin jännälinnakundikonnasta :DPönttiskin on persu?
Selittänee hengenheimolaisuuden. - trollli
Harmaaritari kirjoitti:
Saatat myöhässä, misspönttis kertoi viettävänsä joulun lapissa niin saattaa jo kellotella siellä konnan karhuntaljoilla ja varmaan viehättävänä naisena saattaa kietoa konnan pauloihinsa ja varatuksi mieheksi niin siinä menee sitten sekin sauma.
Tavallaan kyllä aika hauskaa tuo palstanaisten into jännän perään, KAIKKI palstanaiset tuntuu olevat ihan innoissaan lapin jännälinnakundikonnasta :DHerra ritari ei nyt tainnut oikein ymmärtää mun vitsiksi tarkoittamaani vastaustani! Kyllä mun ja konnan välit on niin paljon pakkasella, etteivät ne sulaisi edes saunassa.
Äijä joka vonkaa kuuden lapsen äidiltä, joka nyt vielä on tiineenä...
Mietis vielä Harmis; mäkö sitä alkaisin oikeesti ees miettimään mahiksiani jonkun sonnin kanssa?
Kyllä mä toivotan onnea konnalle &Pöntölle, jos Pöntön valinta olis konna.
Mutt tuskin on, uskoisin ettei Pönttökään ojasta allikkon loikaa!
Tai sitt hällä kipinöi tosiaan noihin enemmän ja vähemmän, luotetavien äijien suuntaan.
Mulla on ihan toisenlaisia murheita nyt pohdinnassa... joten, heipparallaa teille nyt! - trollli
exLudvig kirjoitti:
Trolli vai trolli.
Konnakettu ottaisi sinut mieluusti vastaan, kaksi persua pärjäilee taatusti keskenään.Luultavasti riippuu siitä kuka kirjoittaa... en minä; vaan kaimani. Tai kaimani, kaima kenties?
Mä kirjoittelen kolmella ällällä... läl,läl,lää! Joku läskipää, kun varasti mun nikkeni kerran, ihan omaan käyttöönsä; muistatkos ? trollli kirjoitti:
Herra ritari ei nyt tainnut oikein ymmärtää mun vitsiksi tarkoittamaani vastaustani! Kyllä mun ja konnan välit on niin paljon pakkasella, etteivät ne sulaisi edes saunassa.
Äijä joka vonkaa kuuden lapsen äidiltä, joka nyt vielä on tiineenä...
Mietis vielä Harmis; mäkö sitä alkaisin oikeesti ees miettimään mahiksiani jonkun sonnin kanssa?
Kyllä mä toivotan onnea konnalle &Pöntölle, jos Pöntön valinta olis konna.
Mutt tuskin on, uskoisin ettei Pönttökään ojasta allikkon loikaa!
Tai sitt hällä kipinöi tosiaan noihin enemmän ja vähemmän, luotetavien äijien suuntaan.
Mulla on ihan toisenlaisia murheita nyt pohdinnassa... joten, heipparallaa teille nyt!Kyllä siellä jonkilaiset alkukantaiset vietit varmaan laittoi jännäkonnasta kirjoittamaan, niinhän on käynyt KAIKILLE palstanaisille vuoron perään :D No heipparallaa, olen vaan vähän kateellinen jännäkonnan suosiosta mutta jatketaanhan taas :)
- trollli
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä siellä jonkilaiset alkukantaiset vietit varmaan laittoi jännäkonnasta kirjoittamaan, niinhän on käynyt KAIKILLE palstanaisille vuoron perään :D No heipparallaa, olen vaan vähän kateellinen jännäkonnan suosiosta mutta jatketaanhan taas :)
Kuule kyllä se oli tuo Lutikka joka sai munt muistamaan konnan... joka silloin käytti nikkeä; eräkettu... muistaakseni.
Minäkin olen joskus metsästänyt... jonkin verran. Jutustelin sen kanssa, niitä näitä... hän sanoi omaavansa omat metsästysmaat. Siis ihan pikkasen varmasti liioitteli,... joten mä veistelin siihen syrjään! Ilmeisesti ei uskonut mun harrastavan metsästystä, joten laukoi mitä laukoi mulle... sanoi ampuvansa pirttinsä ikkunoista hirviä ja peuroja siinä omalla metsästysmaallaan!
Päätin vähän taas kiusoitella;... naapurinsa poroja se siellä on ampunut lappalainen, salakaatoja.
Kyllähän poronkäristys on suurta herkkua, minunkin suussani, pottumuusin ja puolukoiden kanssa. Karpaloita mulla ei nyt ole, yks sinisorsa sen sijaan löytyy pakastimesta, serkkuni ampuma, sain lahjaksi; kun kävin hänen vanhempiensa luona visiitillä! Harmaaritari kirjoitti:
Tavallaan kyllä aika hauskaa tuo palstanaisten into jännän perään, KAIKKI palstanaiset tuntuu olevat ihan innoissaan lapin jännälinnakundikonnasta :DNiin kertoi Luddekin, lappiin menevänsä. Hui kauhiaa, kohta he on kaikki lapissa! Shakirakin. 😊
- exLudvig
mazy kirjoitti:
Niin kertoi Luddekin, lappiin menevänsä. Hui kauhiaa, kohta he on kaikki lapissa! Shakirakin. 😊
En ole tuollaista kertonut missään.
exLudvig kirjoitti:
En ole tuollaista kertonut missään.
Kerroit sinä, siskolles lappiin taisit olla menossa. Ketjua en enää muista.
- exLudvig
mazy kirjoitti:
En käsitä mistä olet keksinyt että siskoni asuu Lapissa?
Oletko syönyt liikaa liköörikonvehteja? - rekattu-puskasta
mazy kirjoitti:
Minäkin muistan, että Ludde kertoi menevänsä Lappiin. En muista, sanoiko siskonsa asuvan siellä, mutta pohjoiseen oli menossa. Ihmettelinkin, että lähteekö pönttiksen perään.
exLudvig kirjoitti:
Oletko syönyt liikaa liköörikonvehteja?Varmaan alitajuinen kaipuu konnan kainaloon saa KAIKKI palstan perheelkisetkin naiset näkemään lappia joka paikassa :D
exLudvig kirjoitti:
Oletko syönyt liikaa liköörikonvehteja?En alkoholia tippaakaan, ees konvehtina. Muistan mitä luin, jollet se ollut sinä joku oli se ainakin exLudvig...nimimerkillä kirjoitettu.
rekattu-puskasta kirjoitti:
Minäkin muistan, että Ludde kertoi menevänsä Lappiin. En muista, sanoiko siskonsa asuvan siellä, mutta pohjoiseen oli menossa. Ihmettelinkin, että lähteekö pönttiksen perään.
Mäkin muistan tuon just siksi, kun huomasin pönttiksen ilmoittaneen lappiin menosta, oliko peräti sama ketjukin?☺️
No kumminkin...Harmaaritari kirjoitti:
Varmaan alitajuinen kaipuu konnan kainaloon saa KAIKKI palstan perheelkisetkin naiset näkemään lappia joka paikassa :D
Höpö höpö...konnan kanssa juttutaan, mutta ei tuolla fiiliksellä. ☺️
Huumorinkukka jäässä...❄️- exLudvig
rekattu-puskasta kirjoitti:
Ei ole Ludde kertonut sellaista.
- exLudvig
mazy kirjoitti:
Mäkin muistan tuon just siksi, kun huomasin pönttiksen ilmoittaneen lappiin menosta, oliko peräti sama ketjukin?☺️
No kumminkin...Luulen että sinä vain möläytit jotakin sen kummempia miettimättä.
- exLudvig
Harmaaritari kirjoitti:
Varmaan alitajuinen kaipuu konnan kainaloon saa KAIKKI palstan perheelkisetkin naiset näkemään lappia joka paikassa :D
Minulla on toki omat epäilykseni asiasta.
Vahinkoja sattuu toisinaan, ja niiden satuttua on kiva katsoa ketkä lähtevät paikkaamaan noita vahinkoja. exLudvig kirjoitti:
Luulen että sinä vain möläytit jotakin sen kummempia miettimättä.
Luule vaan, mutta niin se luki siellä ko sanoin. Lappiin oli exLudvig menossa. Poroa ja Inarin mätiä mährystämään..🤣
- exLudvig
mazy kirjoitti:
Höpö höpö...konnan kanssa juttutaan, mutta ei tuolla fiiliksellä. ☺️
Huumorinkukka jäässä...❄️Laitahyökkääjä syötti vihollisen lapaan.
- exLudvig
mazy kirjoitti:
Luule vaan, mutta niin se luki siellä ko sanoin. Lappiin oli exLudvig menossa. Poroa ja Inarin mätiä mährystämään..🤣
En sanonut sanallakaan meneväni Lappiin. Olet ihan ulalla.
mazy kirjoitti:
Yhdessä ketjussa ludde ainakin kertoi menevänsä siskolleen kyllä, ja monenlaista jouluruokaa tarjolla kyllä, mutta ei mitään lapista ja se ei varmaan olisi onnistunutkaan kun taisi kertoa ruokailujen jälkeen palauttavansa tyttäret exälle, se ei saman päivän piikkiin onnistuisi jos sisko lapissa.
Harmaaritari kirjoitti:
Yhdessä ketjussa ludde ainakin kertoi menevänsä siskolleen kyllä, ja monenlaista jouluruokaa tarjolla kyllä, mutta ei mitään lapista ja se ei varmaan olisi onnistunutkaan kun taisi kertoa ruokailujen jälkeen palauttavansa tyttäret exälle, se ei saman päivän piikkiin onnistuisi jos sisko lapissa.
No jos se oli sitten ludde trolli. Mutta kyllä siellä lappi mainittiin. 😃
- exLudvig
mazy kirjoitti:
No jos se oli sitten ludde trolli. Mutta kyllä siellä lappi mainittiin. 😃
Ei ole Ludden nikillä puhuttu mitään Lappiin menosta.
Vaikuttaa siltä että olet nyt yhdistellyt eri lähteistä tullutta informaatiota hivenen hätäisesti ja sorruit näppäryyteesi. exLudvig kirjoitti:
Ei ole Ludden nikillä puhuttu mitään Lappiin menosta.
Vaikuttaa siltä että olet nyt yhdistellyt eri lähteistä tullutta informaatiota hivenen hätäisesti ja sorruit näppäryyteesi.Höpsis...se ketju oli tuossa ennen aattoa. Varmaan jo poistettukin. Mutta näppäränä tyttönä muistan...miten meni mätien kanssa?☺️
- exLudvig
mazy kirjoitti:
Höpsis...se ketju oli tuossa ennen aattoa. Varmaan jo poistettukin. Mutta näppäränä tyttönä muistan...miten meni mätien kanssa?☺️
Pönttiksen kanssa puhuin privassa Lapista, ehkäpä tieto kulkee teidän trollien välillä ja saa välillä yhdistelemään asioita hivenen liikaa. Siskoni eivät kuitenkaan asu Lapissa.
Mätien kanssa meni hyvin, kuten lohien ja siikojen. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. exLudvig kirjoitti:
Pönttiksen kanssa puhuin privassa Lapista, ehkäpä tieto kulkee teidän trollien välillä ja saa välillä yhdistelemään asioita hivenen liikaa. Siskoni eivät kuitenkaan asu Lapissa.
Mätien kanssa meni hyvin, kuten lohien ja siikojen. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.Trollien operaatiokeskuksessa lienee suuri suomen kartta seinällä johon misspönttis oli sun joululiikkeitä etukäteen merkkaillut ja mazy siihen tietoon nyt sitten liikaa luotti. Pitäis trollienkin siirtyä nykyaikaan ja gps-seurantaan joka tarkalleen olis sun liikkeet merkannut niin ei mazy ois pudonnut kartalta.
- exLudvig
Harmaaritari kirjoitti:
Trollien operaatiokeskuksessa lienee suuri suomen kartta seinällä johon misspönttis oli sun joululiikkeitä etukäteen merkkaillut ja mazy siihen tietoon nyt sitten liikaa luotti. Pitäis trollienkin siirtyä nykyaikaan ja gps-seurantaan joka tarkalleen olis sun liikkeet merkannut niin ei mazy ois pudonnut kartalta.
Joululiikkeistä ei juteltu Pönttiksen kanssa, mutta hänelle saattoi syntyä puheistamme käsitys että siskoni asuu Lapissa.
Nyt kun puhuin meneväni siskoni luokse jouluaterialle, niin Mazy taisi olla Pönttikseltä tulleen informaation varassa jonka mukaan siskoni asuisi Lapissa. - trollli
exLudvig kirjoitti:
Joululiikkeistä ei juteltu Pönttiksen kanssa, mutta hänelle saattoi syntyä puheistamme käsitys että siskoni asuu Lapissa.
Nyt kun puhuin meneväni siskoni luokse jouluaterialle, niin Mazy taisi olla Pönttikseltä tulleen informaation varassa jonka mukaan siskoni asuisi Lapissa.Noin minäkin asian muistelin ett Lapista puhuit... mutt ihan tarkkaalleen kun muistelen puhuit kaloista ja mädistä, tais olla niin ett se mäti oli kotoisin Inarista... jne. jolloin olen ehkä saanut tuon Lappi aiheen muistikuviini.
Veistelin sulle vielä ett jos syöt kuin "pikkulintu" kuten asian ilmaisit... sinitiainen syö 3x oman painonsa. Siinä sisaresi naama kyllä venähtäisi; ennen kuin kuninkaallisen masu ois täytetty, saattaiskin koko joulu ruokavarasto olla Pertsan vatsassa!
Asia tais mennä jokseenkin noin.... veikkaan, mutt en suinkaan ole ihan varma.
Kuka muu muistaa tuon keskustelun, Pertsa kertoi maksaneensa jouluateriat sisarelleen, jottei tarvitse itse tikkua ristiin laittaa. Ihan oikea periaate minusta, ett korvaa syömisensä jouluateriasta, kun onhan siinä kaikenlaista tehtävää... ja ostettavaakin. - exLudvig
trollli kirjoitti:
Noin minäkin asian muistelin ett Lapista puhuit... mutt ihan tarkkaalleen kun muistelen puhuit kaloista ja mädistä, tais olla niin ett se mäti oli kotoisin Inarista... jne. jolloin olen ehkä saanut tuon Lappi aiheen muistikuviini.
Veistelin sulle vielä ett jos syöt kuin "pikkulintu" kuten asian ilmaisit... sinitiainen syö 3x oman painonsa. Siinä sisaresi naama kyllä venähtäisi; ennen kuin kuninkaallisen masu ois täytetty, saattaiskin koko joulu ruokavarasto olla Pertsan vatsassa!
Asia tais mennä jokseenkin noin.... veikkaan, mutt en suinkaan ole ihan varma.
Kuka muu muistaa tuon keskustelun, Pertsa kertoi maksaneensa jouluateriat sisarelleen, jottei tarvitse itse tikkua ristiin laittaa. Ihan oikea periaate minusta, ett korvaa syömisensä jouluateriasta, kun onhan siinä kaikenlaista tehtävää... ja ostettavaakin.En ylläty että sinäkin sotket lusikkasi tähän soppaan.
En ole maininnut palstalla sanaakaan että olisin menossa Lappiin jouluaterialle, tuo mielleyhtymä tulee ihan muualta.
Voi olla että pistän huomenissa postia ylläpitoon, tämä juttu alkaa haisemaan siltä että yksityisiä keskusteluita on levinnyt palstalaisten tietoon. Sanon ihan suoraan että yksityiset sähköpostikeskustelut kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin ja niiden vuotamisesta voin tehdä tutkintapyynnön myös poliisille. - trollli
exLudvig kirjoitti:
En ylläty että sinäkin sotket lusikkasi tähän soppaan.
En ole maininnut palstalla sanaakaan että olisin menossa Lappiin jouluaterialle, tuo mielleyhtymä tulee ihan muualta.
Voi olla että pistän huomenissa postia ylläpitoon, tämä juttu alkaa haisemaan siltä että yksityisiä keskusteluita on levinnyt palstalaisten tietoon. Sanon ihan suoraan että yksityiset sähköpostikeskustelut kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin ja niiden vuotamisesta voin tehdä tutkintapyynnön myös poliisille.Koita nyt lukea ja tajuta mitä mä muistelin! Juttelit ett se joulupöydässä oleva mäti, siis MÄTI olisi Inarin järven kalasta!
Jolloin meille on tullut jonkinlainen käsitys luultavasti tuosta LAPISTA. Koska Inari on Lapissa!
Mä olen itse ollut kalastamassa siellä, muutamia kertoja.
Hae jotain rauhoittavaa ja mene nukkumaan, sulla selvästi keittää taas yli ymmärryksen.
Juo vaikka lämmin kaakao, se auttaa unen tuloon, hieman. Hyvää yötä! - exLudvig
trollli kirjoitti:
Koita nyt lukea ja tajuta mitä mä muistelin! Juttelit ett se joulupöydässä oleva mäti, siis MÄTI olisi Inarin järven kalasta!
Jolloin meille on tullut jonkinlainen käsitys luultavasti tuosta LAPISTA. Koska Inari on Lapissa!
Mä olen itse ollut kalastamassa siellä, muutamia kertoja.
Hae jotain rauhoittavaa ja mene nukkumaan, sulla selvästi keittää taas yli ymmärryksen.
Juo vaikka lämmin kaakao, se auttaa unen tuloon, hieman. Hyvää yötä!Öitä trollille.
- Ketjun.nimi
mazy kirjoitti:
Ketju oli ”minne kaikki palstanaiset ovat menneet.” Harmiksen ketju.
- trollli
exLudvig kirjoitti:
Öitä trollille.
Tässä sulle se perhanan keskustelu, josta nyt meteliä pidät!
..............................................................................................................................................................................................
exLudvig
24.12.2018 12:25
Lappiin näköjään.
Puurot syöty ja hetki huilia ennen liikkeelle lähtöä. Huomaan että syömäkunto on kateissa, hengästyin jo puuron syömisestä. No, ainahan voi syödä joulupöydästä kuin varpunen.
....................................................................................................................................................................................................Löytyy kyllä kun hakee... ja omistaa norsun muistin!
Kuten epäilinkin.... myrsky vesilasissa.... ja pelkkää väärinkäsitystä, taas alusta loppuun!
Mutt hain sen ylös ja näkyville, koska mä en tykkää ett kukaan tulee väärin syytetyksi, ymmärretyksi! trollli läl, läl, lää! 3x äl - exLudvig
Ketjun.nimi kirjoitti:
En sanonut siinäkään ketjussa meneväni Lappiin jouluaterialle, joten selittely on ihan turhaa.
Käsitys yhteyksistäni Lappiin tulee yksityisistä sähköpostikeskusteluista. - exLudvig
trollli kirjoitti:
..............................................................................................................................................................................................
exLudvig
Lappiin näköjään.
Puurot syöty ja hetki huilia ennen liikkeelle lähtöä. Huomaan että syömäkunto on kateissa, hengästyin jo puuron syömisestä. No, ainahan voi syödä joulupöydästä kuin varpunen.
....................................................................................................................................................................................................Löytyy kyllä kun hakee... ja omistaa norsun muistin!
Kuten epäilinkin.... myrsky vesilasissa.... ja pelkkää väärinkäsitystä, taas alusta loppuun!
Mutt hain sen ylös ja näkyville, koska mä en tykkää ett kukaan tulee väärin syytetyksi, ymmärretyksi! trollli läl, läl, lää! 3x älLaita vaan trolli linkki ketjuun niin kaikki näkevät ettei tuosta ketjusta kukaan voinut saada käsitystä siitä että olisin menossa jouluaterialle Lappiin.
- Ketjun.nimi
exLudvig kirjoitti:
Laita vaan trolli linkki ketjuun niin kaikki näkevät ettei tuosta ketjusta kukaan voinut saada käsitystä siitä että olisin menossa jouluaterialle Lappiin.
Pönttis sanoi samaisessa menevänsä Lappiin. Hahah, sekoilkaa täällä rauhassa!
- exLudvig
Ketjun.nimi kirjoitti:
Pönttis sanoi samaisessa menevänsä Lappiin. Hahah, sekoilkaa täällä rauhassa!
Riittää kun Mazy sekoilee.
exLudvig kirjoitti:
Nyt kun puhuin meneväni siskoni luokse jouluaterialle, niin Mazy taisi olla Pönttikseltä tulleen informaation varassa jonka mukaan siskoni asuisi Lapissa.Mulla ei ole email yhteyksiä kehenkä täällä. Yhdistelin asioita, jouluateria siskolla ja päivämäärä tuossa ketjussa on jouluinen...heh. Mutta nythän sä itse myönnät, että oikein päättelin ja trollikka samoin. 🤣
Me kato ei lueta unessa juttuja..
Jouluaattona lapissa.Ketjun.nimi kirjoitti:
Juu, pyllis viittasi naisten eli pönttiksen ( ainoa palstan nainen) näköjään lähtenern lappiin. Se ketju kyllä, mistä tuo mielikuva lähti...ja Inarin mädistä. 🤣
Koskaan ei lueta unessa palstaa...😆trollli kirjoitti:
exLudvig
Lappiin näköjään.
Mutt hain sen ylös ja näkyville, koska mä en tykkää ett kukaan tulee väärin syytetyksi, ymmärretyksi! trollli läl, läl, lää! 3x älKyllä täytyy tässä kohtaa luddea puolustaa sikäli että homma oli ihan selkeä ja se ensimmäinen lause vastaus otsikon kysymykseen "Minne palstanaiset ovat menneet?", siinä vaiheessa ei kovin moni ollut vastannut niin misspönttiksen kertoma lappiin meno oli looginen vastaus luddelta.
Vaikuttaakin siltä että KAIKKI palstan naiset lukee aina hätäisesti meidän ketjuja ja kommentteja ja saavat sitten kilareita ihan turhasta kun ette keskity :DHarmaaritari kirjoitti:
Kyllä täytyy tässä kohtaa luddea puolustaa sikäli että homma oli ihan selkeä ja se ensimmäinen lause vastaus otsikon kysymykseen "Minne palstanaiset ovat menneet?", siinä vaiheessa ei kovin moni ollut vastannut niin misspönttiksen kertoma lappiin meno oli looginen vastaus luddelta.
Vaikuttaakin siltä että KAIKKI palstan naiset lukee aina hätäisesti meidän ketjuja ja kommentteja ja saavat sitten kilareita ihan turhasta kun ette keskity :DJuu, minä ymmärsin väärin. Väsyneenä kun lukee menee vinksin vonksin päälaelleen. Mutta tulihan tuosta nyt kauhee polemiikki, noinkin "tärkeestä" asiasta. ☺️
- Pillujen--asiantuntija
Muistakaa ettei ulkonäkö ole kemia.
- heinäsuopa
Niin monta kuin tarvitsee. Vielä ei ole löytynyt. Kaikki paskoja. Miksi miehet ootte niin paskoja kaikki.
- wanhaämmä
Onneksi on monta oikeaa.
- AsianVierestä
Tuo on muuten järkevästi mietittynä mahdoton juttu löytää se oikea, tai vähiten väärä.
Mistä nainen tai mies tietävät että se sohvalla oleva ja meillä asuva henkilö olisi juuri se oikea?
Voi olla tuhansia paremmin sopivia talon ulkopuolella, menipäs nyt vaikeaksi. - Puolisonsietäjä
Minä kokeilin paria tyyppiä, seurustelin heidän kanssa muutaman vuoden. Sitten päätin tyytyä tähän, jonka kanssa olen ollut jo vuosikymmeniä. Eihän tuo täydellinen ole, mutta sellainen, jota voin sietää. Siltä saa seksiä viikottain, se tekee omat hommansa ja minä omani. On kiltti, kunnollinen eikä petä. Ei mitään suurta rakkautta minun puoleltani, mutta ei mitään suurta draamaakaan. Kunhan ei häiritse liikaa ja antaa minun on riittävästi omissa oloissani. Puoliso on vain pieni osa elämää. Mutta tärkeä kuitenkin, ei tarvitse tuhlata enää aikaansa etsiäkseen sitä puoliskoa.
.. Juuh.. Jokainen Lajinsa (Verensä) mukaan.. Jokaisella Lajilla on Omat Juttunsa.. ;P
- ATM23
Saatanan lutkat miksi se on niin vaikea antaa sitä pillu! Pillua tänne! Pillua pöytään! Mulle! Heti!
- nätimpikäytös
Ei sitä tuolla tavalla saa!
- kungfutse
Onko naisilla vauvakuume tai vauvoilla naiskuume ?- kungfutse
usko on mennyt, toivoa ei ole ja rakkaus on valhetta!!
- Kokoomuslandiassa
Miehiä ja naisia on hyviä, normaaleja.
Ja sitten on miehiä ja naisia joilla on huoran maailmankuva.
On turha perustaa perhettä huoran kanssa, koska se varmasti kusee päälle. - yksinmutteiyksinäinen
Miksi pitää ylipäätään saada ketään elämäänsä. Yksi kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde takana, eiköhän siinä ole tarpeeksi. Ns. palstarakastaminen on ihanan helppoa.
- nikalikkan
Toinen antaa,toinen saa tai toinen saa ja toinen antaa,molemmat antoivat sekä saivat,uusiksi meni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812638Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801215
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331085Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.28888Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820