Ylitsepääsemättömiä premissejä ketkuille

uimapukukierros

Huomaatteko kuinka edes Rot ei poistele itsestään tehtyjä...

"Peppukipuiset taas poistopäällä" on argumenttina yhtä totta riippumatta kuka sen sanoo ja ketä siinä syytetään tollot.

Joulupainos pyhien mieltä korottamaan. Olkaa hyvä ja hyvää joulua. Lainaukset johdettuja itse asiasta...

Linkitön versio...

----------------------------------------------------------

"Ei, minähän en todisteilla päätäni käännä!"

Feat. puolimutkateisti, räyhräyh ja Buck_Naked

----------------------------------------------------------

"Onko yksi sana, joka ei edes ole argumentti, argumentteihin hukuttamista?"

Feat. Buck_Naked (Onko tämäkin? Bring it home!)

------------------------------------------------------------

"Onko hypoteesi hypoteesi vai jokin muu kuin hypoteesi?"

Feat. BlueDevil

-------------------------------------------------------------

"Kuka päättää miten minä asiani selitän?"

"Kuka haistatti ensin?" x2

Feat. multinikki

----------------------------------------------------------------

"Katsotaanko kommenttisi rehellisyys alusta pitäen?"

Feat. puolimutkateisti

--------------------------------------------------------------------

Varmasti jokin surkuhupaisa viimepäiviltä, mikä tänne taatusti kuuluisi, jäi puuttumaan. Valitettavasti joulukiireet kutsuvat...

26

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoloOnKretu

Vinkumisesi ei edelleenkään kiinnosta ketään.

Ja itse poistatat avauksesi että pääset uhriutumaan.

• Aloittaja todellakin vaikuttaa yksittäisiin sanoihin takertuvalta nysvääjältä ja mielensäpahoittajalta.
      Nimeämme hänet Mielensäpahoittajien Kerhon kolmanneksi jäseneksi palstalla.

• on.se.vinkuja

Onko niin että kaikki kyseisen kerhon jäsenet ovat saman multinikin nikkejä.

• uimapukukierros

Yhtä syväluotaavat perustelut, kuten aina, herra Suomi24-on-parempi-kuin-facebook.

• on.se.vinkuja kirjoitti:

Onko niin että kaikki kyseisen kerhon jäsenet ovat saman multinikin nikkejä.

Kerhon 1. ja 2. jäsen ovat hra Looooginen ja ROT.

• uimapukukierros kirjoitti:

Yhtä syväluotaavat perustelut, kuten aina, herra Suomi24-on-parempi-kuin-facebook.

Taas takerruit yhtä sanaa nysväämään ja mieltäsi pahoittamaan.

• uimapukukierros
        kekek-kekek kirjoitti:

Ja omien pupellus senkun jatkuu yli ketjurajojen – miten liittyy mihinkään kirjoitettuun, sitä ei tiedä hänkään.

Joo, kyllä mielestäsi olen pahoittanut mieleni. Kiitos, nyt tiedän sen taas. Muista informoida jatkossakin. Ai niin, sarkasmia...

• uimapukukierros
        kekek-kekek kirjoitti:

FYI sinä pelle tulit tänne ulisemaan mielipidettäsi :D

Ai, kuvitteletko, että loukkaannuin ensikommentistasi? Hei siis vähän herttaista :) Kiitos, vaan mutta en. Yritän ensi kerralla paremmin...

Arvaatko mikä meillä on erona tässä – jos keskustella halua?

• uimapukukierros
        kekek-kekek kirjoitti:

Äh olkoon, unohda kysymykseni. Rupea selittämään mitään tollolle, joka kuvitellut juuri kirjoittaneensa kirjoittamisen arvoista "Hei kyl sä ny oot pahoittanut mielesi, koska vastaat keskustelupalstalla omaan aloitukseesi, varmasti hei oot."

Laitan vielä seuraavasikin: "Hei kylhän sä oot, siinhän sää selkeesti taas oot. kaikki näkee kuinka ihan oot heiii."

Huippu keskustelu, kiitos. Mene vaikka keksimään lisää perusteluja edelliseesi...

• kreationismi_on_sairaus
        uimapukukierros kirjoitti:

FYI sinä pelle tulit tänne ulisemaan mielipidettäsi :D

Ai, kuvitteletko, että loukkaannuin ensikommentistasi? Hei siis vähän herttaista :) Kiitos, vaan mutta en. Yritän ensi kerralla paremmin...

Arvaatko mikä meillä on erona tässä – jos keskustella halua?

Ei tarvitse arvata: Kekek-kekek kykenee rehelliseen keskusteluun sinä ruikuttaja et.

Etkö sinä todellakaan oikeasti ymmärrä yhtään millainen luuseri olet?

kekek-kekek kirjoitti:

"Taas takerruit yhtä sanaa nysväämään "

Niin katsos kun nolo..aukolla on jeesuksenmorsiammena hyvinkin rahallinen kognitio - ei sinne montaa sanaa mahdu. Varsinkaan sellaista mitä hän ymmärtäisi. Siksi hänen kannattaa tarttua niihin vähäisiin sanoihin mitä ymmärtää.

• uimapukukierros

Ja omien pupellus senkun jatkuu yli ketjurajojen – miten liittyy mihinkään kirjoitettuun, sitä ei tiedä hänkään.

Joo, kyllä mielestäsi olen pahoittanut mieleni. Kiitos, nyt tiedän sen taas. Muista informoida jatkossakin. Ai niin, sarkasmia...

Nolo..aukko: "Ai niin, sarkasmia..."

Tarkoitatko että ymmärrät mitä lainasana 'sarkasmi' tarkoittaa? Ethän ymmärtänyt edes mitä käsite 'informaatio' tarkoittaa.

Ja milloin lopetat kaksinaismoralismisi ja perut väärät väitteesi minusta? Tai milloin perut väärät väitteesi koskien DNA:n sisältämää informaatiota?

• uimapukukierros
        puolimutkateisti kirjoitti:

Tarkoitatko että ymmärrät mitä lainasana 'sarkasmi' tarkoittaa? Ethän ymmärtänyt edes mitä käsite 'informaatio' tarkoittaa.

Ja milloin lopetat kaksinaismoralismisi ja perut väärät väitteesi minusta? Tai milloin perut väärät väitteesi koskien DNA:n sisältämää informaatiota?

Huvita sinua jokapäivä uuden lailla pistää käpälämäkeen. Jatka vanhoja(eilisiä) mussutuksiasi, jos jotain on pölvästi:

"Onko minun tarpeen vastata sinulle mitään tai ylipäänsä kirjoittaa mitään missään, jotta voisit todistaa epärehellisyyteni vai tulisiko sinulla olla jo todisteet, koska syytöksetkin olet jo tehnyt?"

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15502277/multinikille-joka-tunnetaan-nolo---aukkona#comment-96000472

"Eli suostutko käsittelemään kommenttisi kohta kohdalta, alusta alkaen, jotta me kaikki olisimme varmasti samalla kartalla?"

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15501760/joutavaa-lassytystako-vain#comment-96000208

• uimapukukierros

Ai niin tämäkin oli (hieman paikkailen):

"Jos vastaan mainittuun kysymykseen, niin myönnätkö ensin ettei sinulla(pölvästi) ole yhtään mitään todennettavaa todistetta ennen sitä, olevasi täysin todisteeton – kaikessa siinä mielessä mitä itsekin uskovilta vaadit? "

P.s. mahdollisesti seuraa vielä toinenkin kysymys.

• uimapukukierros
        uimapukukierros kirjoitti:

Ai niin tämäkin oli (hieman paikkailen):

"Jos vastaan mainittuun kysymykseen, niin myönnätkö ensin ettei sinulla(pölvästi) ole yhtään mitään todennettavaa todistetta ennen sitä, olevasi täysin todisteeton – kaikessa siinä mielessä mitä itsekin uskovilta vaadit? "

P.s. mahdollisesti seuraa vielä toinenkin kysymys.

Joo seuraa, kaksikin... mutta ei sen kummoisempia.

• Ei.luotu.eikirj

Voi kyynel. Iso mies itkee kuin pikkupoika, kun kukaan ei leiki idiootin leikkejä. Kasvaisit aikuiseksi!

• uimapukukierros

Kerma tullut vinkumaan kuinka joku viitsii (muka) vinkua :D Toivottavasti tulee ironiantajua joululahjaksi.

No eipä täällä ole kukaan vinkumassa siitä että sinä vinkut. Meille olet pelkkä pelle. Joten jatka vain itsesi naurunalaistamista kun muuhunkaan sinulla ei ole henkistä kapasiteettia.

Ja sinä valitettavasti joudut tyytymään siihen vähään mitä olet Luojaltasi lahjaksi saanut.

• uimapukukierros
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

No eipä täällä ole kukaan vinkumassa siitä että sinä vinkut. Meille olet pelkkä pelle. Joten jatka vain itsesi naurunalaistamista kun muuhunkaan sinulla ei ole henkistä kapasiteettia.

Ja sinä valitettavasti joudut tyytymään siihen vähään mitä olet Luojaltasi lahjaksi saanut.

"Hei mutku tollee siis tiäksä, mä tiädän tiäksä niin hei nääs, kato hei!"

"Hei mutku tollee siis tiäksä, mä tiädän tiäksä niin hei nääs, kato hei!"

nolo...aukko: "Hei mutku tollee siis tiäksä, mä tiädän tiäksä niin hei nääs, kato hei!"

Ja kommenttisi kuvastaa täsmälleen vähäisen älykkyytesi tasoa.

• uimapukukierros

nolo...aukko: "Hei mutku tollee siis tiäksä, mä tiädän tiäksä niin hei nääs, kato hei!"

Ja kommenttisi kuvastaa täsmälleen vähäisen älykkyytesi tasoa.

"Niin tiäksä hei tollee siis."

• Kreationismi_on_sairaus

Koittakaa ymmärtää avauksen tehnyttä jeesuksenmorsianta. Hän haluaa vain varmistaa valintansa useassa kategoriassa, kuten Vuoden ruikuttaja/vinkuja/itkupilli

• uimapukukierros

ylösnosto

• mutku.mutku

ylöspäin...

• uimapukukierros

Hyvää uutta vuotta ketkuille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3939
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3434
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2773
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2024
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      11
      1163
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe