,,,on se, että jos ei teille nainen leivo tuollaista kakkua esim. jouluna nainen on aika kelvoton:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=170&v=e8y_4jUcebc
Tuli vaan mieleen kun täällä eilen oli se bonobojen seksiketju. Vaikken sitä sen kummemmin tutkinutkaan siinä epäilemättä esitettiin miehille kaikenlaisia ylimitoitettuja vaatimuksia ollla vaikka mitä, tehdä vaikka mitä ja taipau vaikka millaiselle mutkalle jotta olisi edes jotain.
Miehet, ei tarvitse, niin kauan kuin naisenne ei ole kuin Mailis ei teidänkään ole mikään pakko sen kummemmin panostaa, tehkää vain minimi niin kuin naisennekin useimmiten epäilemättä tekee. Ne miehet taas joilla on onni ollut saada Mailisin kaltainen nainen tehkää mitä vaan se keksii haluta, on se niin arvokas löytö että selkä muutamat mutkat kestää vaikka kerien.
Mitä miehen tulee muistaa...
57
<50
Vastaukset
- AsianVierestä
Haluatko kuulla mielipiteeni tästä Mailis-tytöstä?
No, kerron vaikket haluaisi. Ensimmäiseksi kysymyksessä on ilmeisesti helkkaristi omaan ulkonäköönsä panostava nuori naishenkilö. Just sellainen joka katsoo peilin edessä persettään ennen ulosmenemistä. Toinen kohde huulet, nehän pitää olla botoxilla suurennetut. Tissit näytti olevan jo yliluomut. Tuollaisen naisen ongelma tulee olemaan se ettei se ole itseensä tyytyväinen koskaan ja se johtaa siihen ettei sen leipomat kakut pelastaisi suhdetta.
Kannattaisi ottaa hänen vähän rauhallisemmin jos tasapainoisen parisuhteen vielä joskus haluaisi. Tämä nykyaika sosiaalisine medioineen on kyllä aika teatteria, menee kyllä yli ylhäältä, alhaalta, sivulta...wiuh wiuh...Sitä paitsi nuo tissit alkaa vielä roikkuun, ei noi terhakkaana 6 vuotta pidempään enää kestä(näki asennosta).En halua mutta taisit juuri kertoa sen :D
Ihana Mailis on naisten aatelia:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005189834.html
Ei ihme että on miljonäärin napannut kun non noin terveet asenteet:
" Mie tykkään tehdä kaikkia kotihommia, joten miksi en tekisi niitä. Tykkään tehdä ruokaa ja siivota..
– Itse ajattelen niin, että on naisen homma tehdä nuo jutut, mutta tiedän, että monet ajattelee eri tavalla. Mutta meillä tämä toimii hyvin ja ajatusmaailmat kohtaavat, nainen toteaa.
– Tilanne ei ole se, että mun on pakko tehdä ne. En mie todellakaan ole mikään kotiorja. Mehän voitaisiin hommata siivooja ja meillä olikin sellainen, kun alettiin seurustelemaan, mutta mun mielestä se oli hassua. On mukavampi tehdä itse."
Mitä tulee rintavuuteen se ei ole Mailisin vika vaan syntymälahjana tullut, typerää lähteä siitä kenenkään häntä syyttelemään. Mitä tulee huuliin mailis on täyttyeet poistattanut:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Mailis-Penttila-poistatti-huulitaytteensa-Minulta-kysytaan-paljon-milta-naytin-ennen
Nih, eipä arvostella kun on niin huippunainen kyseessä kuin olla ja voi :)- AsianVierestä
Harmaaritari kirjoitti:
En halua mutta taisit juuri kertoa sen :D
" Mie tykkään tehdä kaikkia kotihommia, joten miksi en tekisi niitä. Tykkään tehdä ruokaa ja siivota..
– Itse ajattelen niin, että on naisen homma tehdä nuo jutut, mutta tiedän, että monet ajattelee eri tavalla. Mutta meillä tämä toimii hyvin ja ajatusmaailmat kohtaavat, nainen toteaa.
– Tilanne ei ole se, että mun on pakko tehdä ne. En mie todellakaan ole mikään kotiorja. Mehän voitaisiin hommata siivooja ja meillä olikin sellainen, kun alettiin seurustelemaan, mutta mun mielestä se oli hassua. On mukavampi tehdä itse."
Mitä tulee rintavuuteen se ei ole Mailisin vika vaan syntymälahjana tullut, typerää lähteä siitä kenenkään häntä syyttelemään. Mitä tulee huuliin mailis on täyttyeet poistattanut:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Mailis-Penttila-poistatti-huulitaytteensa-Minulta-kysytaan-paljon-milta-naytin-ennen
Nih, eipä arvostella kun on niin huippunainen kyseessä kuin olla ja voi :)Kaunis ja järkevä, mutta käy selvästi ylikierroksilla oman kauneutensa suhteen.
Tuosta syystä ei kyllä tule päiväuniin, ei ainakaan kokkailemaan. AsianVierestä kirjoitti:
Kaunis ja järkevä, mutta käy selvästi ylikierroksilla oman kauneutensa suhteen.
Tuosta syystä ei kyllä tule päiväuniin, ei ainakaan kokkailemaan.Nimenomaan kokkailemaan tulee. Ihanan Mailisin kermavaahdon vatkaus -video on suorastaan hypnoottinen, harmi kun sitä ei löydy enää mistään. Laittaisin linkin niin sinäkin olisit koukussa :D
Harmaaritari kirjoitti:
Nimenomaan kokkailemaan tulee. Ihanan Mailisin kermavaahdon vatkaus -video on suorastaan hypnoottinen, harmi kun sitä ei löydy enää mistään. Laittaisin linkin niin sinäkin olisit koukussa :D
Ei kun olihan se tuolla:
https://www.instagram.com/p/BPdCDZ3gI59/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
Minä en kykene lopettamaan tuon katsomista yhteen kertaan, pakko ottaa aina vaan uudestaan :D- AsianVierestä
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kun olihan se tuolla:
https://www.instagram.com/p/BPdCDZ3gI59/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
Minä en kykene lopettamaan tuon katsomista yhteen kertaan, pakko ottaa aina vaan uudestaan :DNo kyllä noin hyvin vatkatusta kakusta voisi 100 euroa maksaa:)
- pihallatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
En halua mutta taisit juuri kertoa sen :D
Nih, eipä arvostella kun on niin huippunainen kyseessä kuin olla ja voi :)Ai "syntymälahja" nuo pallotissit? Juu ei ole.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005856412.html
- Kaisanoasaa
Olipas ruma kakku. Kyllä minäkin tuollaisen osaan leipoa.
- hopihopi
Siitä vaan harmiksen luo leipomaan, harmis tykkäisi. Kun ei naista koskaan saa niin edes mies.
- sammakkosuu
Dragqueenin näköinen
- ohhoh.kuitenkin
Totta. Harmiksen maku paljastui, pitää siis naisennäköisistä miehistä.
- pikkannen
Mailis on https://www.is.fi/viihde/art-2000001017673.html
vähän tukeva :-)))))Äitis oli tukeva kun sinua teki :D Mailisin vartalonmalli on toki sellainen ettei ihan hoikin mutta ainakin hoikka vyötäröltään niin että voidaan puhua kurvikkaasta. Vaikka itsekin arvostan hoikkuutta naisessa kyllä Mailis kroppansakin puolesta kelpaisi:
https://is.mediadelivery.fi/img/978/05472ad8df7c46ce9d6cceb5d1ca7694.jpgKylläpä siellä nyt ollaan pinnallisia, Nainen ei saa oll hyvä kotitalousihminen eikä saa olla nätti ilman hirmuista arvostelua. Mulle kyllä Mailis kelpais jo ihan luonteensa puolesta :)
- ffffflll
Harmaaritari kirjoitti:
Äitis oli tukeva kun sinua teki :D Mailisin vartalonmalli on toki sellainen ettei ihan hoikin mutta ainakin hoikka vyötäröltään niin että voidaan puhua kurvikkaasta. Vaikka itsekin arvostan hoikkuutta naisessa kyllä Mailis kroppansakin puolesta kelpaisi:
https://is.mediadelivery.fi/img/978/05472ad8df7c46ce9d6cceb5d1ca7694.jpgOliko kuva 2000 luvulta?
- hahhahhehheh
ffffflll kirjoitti:
Oliko kuva 2000 luvulta?
Tyypillnen 2000-luvun nainen...
Ei mikään 50-lukulainen.... - wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Äitis oli tukeva kun sinua teki :D Mailisin vartalonmalli on toki sellainen ettei ihan hoikin mutta ainakin hoikka vyötäröltään niin että voidaan puhua kurvikkaasta. Vaikka itsekin arvostan hoikkuutta naisessa kyllä Mailis kroppansakin puolesta kelpaisi:
https://is.mediadelivery.fi/img/978/05472ad8df7c46ce9d6cceb5d1ca7694.jpgHarmis kuule...
Ihan kiva kuva ja ihan nätti nainen. Varmasti sydämellinen, lämmin, uhrautuva, rakastava ja vaikka mitä... Kun vaan oppisit ymmärtämään, että noita kuvia on muokattu ja todellisuudessa tuossa asennossa Maikun selkä ja kyljet kramppaavat ihan hetkessä. Tuossa asennossa saa pömppömahainenkin masun lyttyyn ja jenkkakahvat piiloon. Aika rankka staattinen pito kuitenkin, jos luulet että se illan pönöttää sun sohvallasi noin.. ;)
Alun videoon: Maikulla on vartaloa vahvasti muotoilevat alusasut. Siinä sulla oliskin kynsimistä, että saat sellaiset makkarankuoret pois päältä. :D - wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Harmis kuule...
Ihan kiva kuva ja ihan nätti nainen. Varmasti sydämellinen, lämmin, uhrautuva, rakastava ja vaikka mitä... Kun vaan oppisit ymmärtämään, että noita kuvia on muokattu ja todellisuudessa tuossa asennossa Maikun selkä ja kyljet kramppaavat ihan hetkessä. Tuossa asennossa saa pömppömahainenkin masun lyttyyn ja jenkkakahvat piiloon. Aika rankka staattinen pito kuitenkin, jos luulet että se illan pönöttää sun sohvallasi noin.. ;)
Alun videoon: Maikulla on vartaloa vahvasti muotoilevat alusasut. Siinä sulla oliskin kynsimistä, että saat sellaiset makkarankuoret pois päältä. :DMaikun kasvoissa mua häiritsee ilmeettömyys. Jotenkin muoviset kasvot, samoin on muuten Siepillä. Onkohan botoksin syytä... jos laittaa liikaa, jämähtää tuollaiseksi? Vai pelkäävätkö nuo, että ilmehtimällä tulee ryppyjä, tai että pakkelit karisee.. ;)
wanhaämmä kirjoitti:
Maikun kasvoissa mua häiritsee ilmeettömyys. Jotenkin muoviset kasvot, samoin on muuten Siepillä. Onkohan botoksin syytä... jos laittaa liikaa, jämähtää tuollaiseksi? Vai pelkäävätkö nuo, että ilmehtimällä tulee ryppyjä, tai että pakkelit karisee.. ;)
Tavallaan minusta käsittämätöntä miten tässäkin ketjussa ollaan ollaan hirveän negatiivisia Mailisia kohtaan, naisten kohdalta se ei hirveästi yllätä mutta jopa miehet tuntuvat arvostelevan vaikkei Mailis kenellekään mitään pahaa tuolla leipomisella tahdo aiheuttaa:
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201701242200058754
" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen."
Ilmeisesti tuo on liiikaa arvostelijoille, ei saisi olla nätti tai sitten pitäisi olla niin ybernätti ettei kukaan. No minulle kyllä riittää se mitä Mailis on ja tulin hyvälle tuulelle jouluisesta leivontavideosta, harmi kun se sitten käännetään Mailisia vastaan täällä. Mailisillä itsellään kun ei ole mitaan osaa eikä arpaa tähän ketjuun niin minusta väärtin häntä arvostella, arvostelkaa mieluummin minun naismakua kuin Mailisiä.
Myönnän nyt että oli kyllä vähän tyhmää laittaa tuo hyvän tuulen leivontavideo tänne kun se näin joulunakin palstalaisilta noin nuivaa palautetta saa, olis pitänyt varmaan kehua jotain feministiakkoja ja niden bonoboilua niin kaikki ois että upeaa, mahtavaa.- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Tavallaan minusta käsittämätöntä miten tässäkin ketjussa ollaan ollaan hirveän negatiivisia Mailisia kohtaan, naisten kohdalta se ei hirveästi yllätä mutta jopa miehet tuntuvat arvostelevan vaikkei Mailis kenellekään mitään pahaa tuolla leipomisella tahdo aiheuttaa:
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201701242200058754
" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen."
Ilmeisesti tuo on liiikaa arvostelijoille, ei saisi olla nätti tai sitten pitäisi olla niin ybernätti ettei kukaan. No minulle kyllä riittää se mitä Mailis on ja tulin hyvälle tuulelle jouluisesta leivontavideosta, harmi kun se sitten käännetään Mailisia vastaan täällä. Mailisillä itsellään kun ei ole mitaan osaa eikä arpaa tähän ketjuun niin minusta väärtin häntä arvostella, arvostelkaa mieluummin minun naismakua kuin Mailisiä.
Myönnän nyt että oli kyllä vähän tyhmää laittaa tuo hyvän tuulen leivontavideo tänne kun se näin joulunakin palstalaisilta noin nuivaa palautetta saa, olis pitänyt varmaan kehua jotain feministiakkoja ja niden bonoboilua niin kaikki ois että upeaa, mahtavaa.Äläs nyt taas pahoita mieltäsi... Sun olisi varmaan kannattanut aloituksessa kertoa, että sulle tuli hyvä mieli tuosta videosta, eikä vaan suoraan hyökätä naisten kimppuun syyttelemällä kaikkia kelvottomiksi. Ehkä olisit saanut enemmän sympatiaa :D
"" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen.""
Näin äkkiseltään ihmettelen, jos löytyy paljon naisia jotka eivät tykkää noista samoista mitä Maikku luetteli, kummallista itsensä korottamista ja toisten naisten lyttäämistä. Aika harva tavallisista naisista kuitenkaan omaa samanlaista hinkua julkisuuteen tyrkyttämään itseään. wanhaämmä kirjoitti:
Äläs nyt taas pahoita mieltäsi... Sun olisi varmaan kannattanut aloituksessa kertoa, että sulle tuli hyvä mieli tuosta videosta, eikä vaan suoraan hyökätä naisten kimppuun syyttelemällä kaikkia kelvottomiksi. Ehkä olisit saanut enemmän sympatiaa :D
"" Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen.""
Näin äkkiseltään ihmettelen, jos löytyy paljon naisia jotka eivät tykkää noista samoista mitä Maikku luetteli, kummallista itsensä korottamista ja toisten naisten lyttäämistä. Aika harva tavallisista naisista kuitenkaan omaa samanlaista hinkua julkisuuteen tyrkyttämään itseään."Näin äkkiseltään ihmettelen, jos löytyy paljon naisia jotka eivät tykkää noista samoista mitä Maikku luetteli, kummallista itsensä korottamista ja toisten naisten lyttäämistä."
Minä taas ihmettelen jo löytyy. Ei ainakaan hirveästi naiset tunnu noita asioita mediassa arvostajan ja hehkuttavan, pikemminkin päinvastoin niin minusta hienoa kun mailis sentään kehtaa vaikka saa siitä sitten arvostelua osakseen.- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
"Näin äkkiseltään ihmettelen, jos löytyy paljon naisia jotka eivät tykkää noista samoista mitä Maikku luetteli, kummallista itsensä korottamista ja toisten naisten lyttäämistä."
Minä taas ihmettelen jo löytyy. Ei ainakaan hirveästi naiset tunnu noita asioita mediassa arvostajan ja hehkuttavan, pikemminkin päinvastoin niin minusta hienoa kun mailis sentään kehtaa vaikka saa siitä sitten arvostelua osakseen.Niin. Kun kaikki naiset eivät ole tunge mediaan lyttäämään toisiaan ja korottamaan itseään... Eikä ne edes ehtisi kun leipovat ja siivoavat ja sisustavat ja laitavat itseään nätiksi ja hoitavat lapset siinä samalla. Taitaa Maikku vain heilutella noita täytettyjä huuliaan sillä välin kun kotiapulainen hoitaa äijälle kodin kuntoon.
- koulutetut.ivaa.mailisiä
Harmaaritari kirjoitti:
"Näin äkkiseltään ihmettelen, jos löytyy paljon naisia jotka eivät tykkää noista samoista mitä Maikku luetteli, kummallista itsensä korottamista ja toisten naisten lyttäämistä."
Minä taas ihmettelen jo löytyy. Ei ainakaan hirveästi naiset tunnu noita asioita mediassa arvostajan ja hehkuttavan, pikemminkin päinvastoin niin minusta hienoa kun mailis sentään kehtaa vaikka saa siitä sitten arvostelua osakseen.mailis onkin kunnon nainen ja hyvä vaimo onkin niin ei koulutettuja kiinnosta koti perhe lapset ja normaali arki elämä kuten trollikin sanoi täytyisi palkata nainen kotia siivoamaan niin se kertoo naisesta jo paljon niin kunnon naiset ei päästä muita naisia emännäksi kotiinsa tai huolehtimaan kodistaan miehestään lapsistaan niin koulutetuista ei saa hyvää naista eikä hyvää vaimoa mutta juhlimaan heistä on ja hyviä huumeiden ja alkon käyttäjiä ja seksiseuralaisia johtotason miehille arabimiehille ja tinderiin seksiseuralaiseksi siinä koulutetut on hyviä
wanhaämmä kirjoitti:
Niin. Kun kaikki naiset eivät ole tunge mediaan lyttäämään toisiaan ja korottamaan itseään... Eikä ne edes ehtisi kun leipovat ja siivoavat ja sisustavat ja laitavat itseään nätiksi ja hoitavat lapset siinä samalla. Taitaa Maikku vain heilutella noita täytettyjä huuliaan sillä välin kun kotiapulainen hoitaa äijälle kodin kuntoon.
Taidat olla vaan sinäkin kateellinen kun ihana Mailis saa kehuja ja arvostusta meiltä miehiltä :D
koulutetut.ivaa.mailisiä kirjoitti:
mailis onkin kunnon nainen ja hyvä vaimo onkin niin ei koulutettuja kiinnosta koti perhe lapset ja normaali arki elämä kuten trollikin sanoi täytyisi palkata nainen kotia siivoamaan niin se kertoo naisesta jo paljon niin kunnon naiset ei päästä muita naisia emännäksi kotiinsa tai huolehtimaan kodistaan miehestään lapsistaan niin koulutetuista ei saa hyvää naista eikä hyvää vaimoa mutta juhlimaan heistä on ja hyviä huumeiden ja alkon käyttäjiä ja seksiseuralaisia johtotason miehille arabimiehille ja tinderiin seksiseuralaiseksi siinä koulutetut on hyviä
Nimenomaan noin, Mailis taitaa olla alkujaan pohjoisen tyttöjä niin sieltä synnyinseudulta on nuo perinteiset, kunnolliset arvot lähteneet mukaan ja pysyneet. Etelän tinder-tyttöjä kiinnostaa enemmän vain bilettää ja matkustaa, leipomishommia ne ei itse edes osaa mutta saattavat instaan näpätä kuvan jonkun muun tekemästä matkoillaan.
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Taidat olla vaan sinäkin kateellinen kun ihana Mailis saa kehuja ja arvostusta meiltä miehiltä :D
Höh. Mä en vaan oikein tuon naisen perimmäisiä arvoja arvosta, niin kuin jo kirjoitin. Ei anna miehenkään arvoista kovin hyvää kuvaa kun tuollaisen ilkeän tyhjäpään perään kuolaa, niin että tuskinpa kukaan nainen kateellisuuttaan on eri mieltä sun kanssa tuosta naisesta. ;)
- olet.kade
wanhaämmä kirjoitti:
Höh. Mä en vaan oikein tuon naisen perimmäisiä arvoja arvosta, niin kuin jo kirjoitin. Ei anna miehenkään arvoista kovin hyvää kuvaa kun tuollaisen ilkeän tyhjäpään perään kuolaa, niin että tuskinpa kukaan nainen kateellisuuttaan on eri mieltä sun kanssa tuosta naisesta. ;)
nyt on kateellisen puhetta vai on mies huono kun haluaa hyvän ja kunnon naisen ja vaimon itselleen joka pitää kodista miehestään huolta niin miksi mies ei saa rakastaa naistaan hyvää ja kuolata vaimoansa
- lääpällään.heihin
Harmaaritari kirjoitti:
Nimenomaan noin, Mailis taitaa olla alkujaan pohjoisen tyttöjä niin sieltä synnyinseudulta on nuo perinteiset, kunnolliset arvot lähteneet mukaan ja pysyneet. Etelän tinder-tyttöjä kiinnostaa enemmän vain bilettää ja matkustaa, leipomishommia ne ei itse edes osaa mutta saattavat instaan näpätä kuvan jonkun muun tekemästä matkoillaan.
kyllä etelässäkin on kunnon naisia niin se on synnynnäinen juttu ja kotikasvatuksesta kiinni niin kunnon naiset on kultaakin arvokkaampia niin sellaisen itsekkin kun sais
wanhaämmä kirjoitti:
Millä tavalla muka Milis on ilkeä? Minusta näyttää siltä että Mailisia kohtaan ollaan ilkeitä mutta hän hoitaa tilanteen hyvin olemalla kuitenkin ystävällinen kaikkia kohtaan.
olet.kade kirjoitti:
nyt on kateellisen puhetta vai on mies huono kun haluaa hyvän ja kunnon naisen ja vaimon itselleen joka pitää kodista miehestään huolta niin miksi mies ei saa rakastaa naistaan hyvää ja kuolata vaimoansa
Niinpä, Kateellisia ura-akkoja ahdistaa kun on vielä kunnollisia, Mailisin kaltaisia vaimokelpoisiakin naisia olemassa. Ura-akan mahdollisuudet saada mies vain kapenee entisestään kun miehet tajuaa miten huono se on vaimo-ominaisuuksiltaan kun verrataan vaikkapa Mailisiin.
lääpällään.heihin kirjoitti:
kyllä etelässäkin on kunnon naisia niin se on synnynnäinen juttu ja kotikasvatuksesta kiinni niin kunnon naiset on kultaakin arvokkaampia niin sellaisen itsekkin kun sais
No joo otta, on etelässäkin varmaan vielä hyviäkin naisia ja tuosta ollaan täysin samaa mieltä että kultaakin arvokkaampia ovat löytäjälleen, ne ovat naisia joista pidetään kiinni.
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Millä tavalla muka Milis on ilkeä? Minusta näyttää siltä että Mailisia kohtaan ollaan ilkeitä mutta hän hoitaa tilanteen hyvin olemalla kuitenkin ystävällinen kaikkia kohtaan.
Varmasti Maikulle ikävää palautetta antaneet ovat - niin kuin täälläkin - oikeesti jotain ätminreppanoita. Maikki vaan syyttää negatiivisesta palautteesta katkerana muita naisia. Kun eiväthän nyt miehet sellaisia voi kirjoittaa, kun Maikki näyttää tissikin! :D
- wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Varmasti Maikulle ikävää palautetta antaneet ovat - niin kuin täälläkin - oikeesti jotain ätminreppanoita. Maikki vaan syyttää negatiivisesta palautteesta katkerana muita naisia. Kun eiväthän nyt miehet sellaisia voi kirjoittaa, kun Maikki näyttää tissikin! :D
Tuli vähän epäselvä viesti, kun kaluan viime viikkoista soppaluuta samalla..
En seuraile medioista noita tyrkkyjä, mutta olisi ihan mahdollista että naisvihaajamiehet sielläkin lutkittelisi, eikä aina vain toiset naiset. Toisaalta ymmärrän, jos joku mies ärsyyntyy tuollaisesta, jos omaa sen verran älliä että näkee tuon esityksen läpi. Miestähän tuossa pidetään ihan tyhmänä. Eikö? - hyi.ura.naesia
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä, Kateellisia ura-akkoja ahdistaa kun on vielä kunnollisia, Mailisin kaltaisia vaimokelpoisiakin naisia olemassa. Ura-akan mahdollisuudet saada mies vain kapenee entisestään kun miehet tajuaa miten huono se on vaimo-ominaisuuksiltaan kun verrataan vaikkapa Mailisiin.
totta uranaisten miehet sitten tinderissä etsii sitä parempaa naista mutta kohtaa siellä vastaaviin naisiin ja etenee uralla kun saunailloissa antaa vaimonsa isolle päällikölle käyttöön niin sen homman uranainen taitaa tai kokouksien ja palaverien johtotason miesten käyttöön että saadaan sopimus ja heidän miehensä etsii tinderistä parempaa naista mutta kohtaa samanlaisia naisia ja toiset koulutetut miehet ymmärtää uranaisia kun ovat arvomaailmaltaan ja arvoiltaan saman laisia eli hekin ovat valmiina ottamaan isommalta päälliköltä poskeen tai pyllistämään ja uranaisella on vaikeuksia tarjoilla firman piikkiin ostettua valmiiksi siivutettua pullaa ja siihenkin täytyy palkata nainen ja naisen täytyisi pokkuroida hänelle kun uranainen on pulla vastaava ja päällikkö mutta totuus seksiseuralainen
- nyt.tuli.paksua
wanhaämmä kirjoitti:
En seuraile medioista noita tyrkkyjä, mutta olisi ihan mahdollista että naisvihaajamiehet sielläkin lutkittelisi, eikä aina vain toiset naiset. Toisaalta ymmärrän, jos joku mies ärsyyntyy tuollaisesta, jos omaa sen verran älliä että näkee tuon esityksen läpi. Miestähän tuossa pidetään ihan tyhmänä. Eikö?miestäkö pidetän tyhmänä kun hänellä kunnon hyvä vaimo niin mitä olet popsinut tänään vai onko aamulääkkeet ottamatta nyt on paksua juttua vai on kunnon nainen miehelle pilkan asia
- päättömiä.sanot
wanhaämmä kirjoitti:
En seuraile medioista noita tyrkkyjä, mutta olisi ihan mahdollista että naisvihaajamiehet sielläkin lutkittelisi, eikä aina vain toiset naiset. Toisaalta ymmärrän, jos joku mies ärsyyntyy tuollaisesta, jos omaa sen verran älliä että näkee tuon esityksen läpi. Miestähän tuossa pidetään ihan tyhmänä. Eikö?nyt on parempi että jatkat vain soppaluusi kalvamista ja menet nukkumaan pääsi selväksi mitä potaskaa ja puppua puhelet
nyt.tuli.paksua kirjoitti:
miestäkö pidetän tyhmänä kun hänellä kunnon hyvä vaimo niin mitä olet popsinut tänään vai onko aamulääkkeet ottamatta nyt on paksua juttua vai on kunnon nainen miehelle pilkan asia
wämmä nyt vain yrittää selittää itselleen & muille kotitöistä vieraantuneille naisille edullisemmaksi yrittämällä tavallaan syyllistää miestä. Tyhmille aisurimiehillehän tuollainen voi mennäkin lävitse, kun ura-akkalauma joukolla sille huutaa "kotia hoitava ulkonäöstään huolehtiva nainen halventaa miestä" heikkoitsetuntoinen aisuri taipuu ura-akkalauman tahtoon ja nyökyttelee mukana vaikka sisimmissään sekin varmaan tietää totuuden ja haaveilee jostain Mailisin kaltaisesta.
- tosi.törkeä.tyyppi
Harmaaritari kirjoitti:
wämmä nyt vain yrittää selittää itselleen & muille kotitöistä vieraantuneille naisille edullisemmaksi yrittämällä tavallaan syyllistää miestä. Tyhmille aisurimiehillehän tuollainen voi mennäkin lävitse, kun ura-akkalauma joukolla sille huutaa "kotia hoitava ulkonäöstään huolehtiva nainen halventaa miestä" heikkoitsetuntoinen aisuri taipuu ura-akkalauman tahtoon ja nyökyttelee mukana vaikka sisimmissään sekin varmaan tietää totuuden ja haaveilee jostain Mailisin kaltaisesta.
wanhaämmän suun täytyisi pestä nyt saippualla törkeyksiä puhelee ja halventaa kunnon naisia
- itse.hakien.vitsan
tosi.törkeä.tyyppi kirjoitti:
wanhaämmän suun täytyisi pestä nyt saippualla törkeyksiä puhelee ja halventaa kunnon naisia
jpa koivun vitsakin olisi paikallaan
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Sulle ei tarvitse kun pyllistää ja vähän tyrkyttää tissejä, niin kaikki käy.. No nyt me tiedetään minkälainen on kunnon nainen. :D
wanhaämmä kirjoitti:
Sulle ei tarvitse kun pyllistää ja vähän tyrkyttää tissejä, niin kaikki käy.. No nyt me tiedetään minkälainen on kunnon nainen. :D
Ei vaan leipoa ja hoitaa kotia, siitä on hyvät naiset tehty :)
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan leipoa ja hoitaa kotia, siitä on hyvät naiset tehty :)
Siitä sitten:
https://www.viasat.fi/sites/viasat.fi/files/styles/large/public/images/12434/org_009842.jpg?itok=KSOEwuMx
Unohdin muuten munan vatkaamisen.. wanhaämmä kirjoitti:
Siitä sitten:
https://www.viasat.fi/sites/viasat.fi/files/styles/large/public/images/12434/org_009842.jpg?itok=KSOEwuMx
Unohdin muuten munan vatkaamisen..Oletko 2000-lukulaisena naisena muuttunut niin miehekkääksi ettet tunnistanut tuossa kuvassa olevan mies? Me k & k miehet toki hyväksymme vain mailisin kaltaiset nätit naiset kodinhoitajiksi, parodiahahmot voitte antaa vaikka aisurimiehille, niitäkinhåän näin 2000-luvulla riittää.
Sunkin kannattaisi alkaa muuttamaan tyyliä tuohon suuntaan niin ehkä ne miehtkin sitten pysyisi:
https://i.ytimg.com/vi/Q7han926Lrc/maxresdefault.jpg- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko 2000-lukulaisena naisena muuttunut niin miehekkääksi ettet tunnistanut tuossa kuvassa olevan mies? Me k & k miehet toki hyväksymme vain mailisin kaltaiset nätit naiset kodinhoitajiksi, parodiahahmot voitte antaa vaikka aisurimiehille, niitäkinhåän näin 2000-luvulla riittää.
Sunkin kannattaisi alkaa muuttamaan tyyliä tuohon suuntaan niin ehkä ne miehtkin sitten pysyisi:
https://i.ytimg.com/vi/Q7han926Lrc/maxresdefault.jpgSinä et eroa huomais.. tuokin kun vähän pyllistäisi ja tuoksuisi pullalle niin täydestä menisi!
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko 2000-lukulaisena naisena muuttunut niin miehekkääksi ettet tunnistanut tuossa kuvassa olevan mies? Me k & k miehet toki hyväksymme vain mailisin kaltaiset nätit naiset kodinhoitajiksi, parodiahahmot voitte antaa vaikka aisurimiehille, niitäkinhåän näin 2000-luvulla riittää.
https://i.ytimg.com/vi/Q7han926Lrc/maxresdefault.jpgOnpa muuten tyhmän näköistä pyllistelyä tuollakin. Mitä tuo nainen oikeasti tekee? Pitää uunia auki patakintaalla ja kurottaa jotain kippoa pöydältä koska pitää pyllistää... jos seisoisi suorassa saisi sen ihan helposti. Uunissa on jo joku tyhjä vuoka... tunkeeko tuo nainen uunin täyteen tyhjiä kippoja?
- AsianVierestä
Kumman naisen ottaisit?
Ensimmäinen sanoo: "Toivoisin täydellisen miehen, joka on tosi huomaavainen, halailee ja pussailee ja tekee enemmän kotitöitäkin kuin minä, oikea siemens yleiskone"
Toinen nainen sanoo; "Toivoisin mieheltä rauhallista leffailtaa ja sitä, että voisin olla aidosti oma itseni ilman meikkiä, hiukset nutturalla T-paita päällä"En kumpaakaan noista vaan Mailisin kaltaisen joka sanoo "Mie tykkään tehdä kaikkia kotihommia, joten miksi en tekisi niitä. Tykkään tehdä ruokaa ja siivota" :)
- trollli
Harmaaritari kirjoitti:
En kumpaakaan noista vaan Mailisin kaltaisen joka sanoo "Mie tykkään tehdä kaikkia kotihommia, joten miksi en tekisi niitä. Tykkään tehdä ruokaa ja siivota" :)
Tuolla vastauksella pääsee melko varmasti vasta nostojoukkoihin, eikös ne nostojoukot ole niinkuin reservissä olevia? Niin mä ainakin olen noiden äijien keskinäisistä jutuista ymmärtänyt!
Kyllä tuo kakkonen nyt nappas pitemmän korren... ei edellyttänyt mitään; niin saa paljon enemmän kuin vaatimalla! Kyllä silloin mielellään toisinaan oikein ylittää sen äijänsä toiveetkin. Niin se vaan meidän tyttölasten ajatusmaailma on hieman erilainen, mitä miesten! trollli kirjoitti:
Tuolla vastauksella pääsee melko varmasti vasta nostojoukkoihin, eikös ne nostojoukot ole niinkuin reservissä olevia? Niin mä ainakin olen noiden äijien keskinäisistä jutuista ymmärtänyt!
Kyllä tuo kakkonen nyt nappas pitemmän korren... ei edellyttänyt mitään; niin saa paljon enemmän kuin vaatimalla! Kyllä silloin mielellään toisinaan oikein ylittää sen äijänsä toiveetkin. Niin se vaan meidän tyttölasten ajatusmaailma on hieman erilainen, mitä miesten!Joo'op, toki onnistuneessa trapauksessa kakkosvaihtoehto ok mutta jos sen olisi valinnut niin sitten se olisi kuitenkin noin:
https://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/2507965/257737486/stock-photo-woman-with-overweight-eating-pizza-and-watching-tv-on-the-couch-257737486.jpg
Eikä tässä nyt mitään olut vaatimassa, ei edes tarvinnut kun ihana Mailis kantansa itse ilmoitti :)- trollli
Harmaaritari kirjoitti:
Joo'op, toki onnistuneessa trapauksessa kakkosvaihtoehto ok mutta jos sen olisi valinnut niin sitten se olisi kuitenkin noin:
https://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/2507965/257737486/stock-photo-woman-with-overweight-eating-pizza-and-watching-tv-on-the-couch-257737486.jpg
Eikä tässä nyt mitään olut vaatimassa, ei edes tarvinnut kun ihana Mailis kantansa itse ilmoitti :)Kuule ekonomisti, sun kannattaa ehdottomasti palkatata vain viikosiivouksen tekevä työtön nainen joka osaa myös leipoa. Tulee ehdottomasti sulle halvemmaksi,kunhan hoitaa siivouksen, pyykinpesun ja leipoo aina viikonlopuksi sulle jotain hyvää syötävää. Eikä ole niin väliä minkä ikäinen tai näköinen naisihminen on, kun ei asu luonasi eikä teillä ole parisuhdetta. Nainen on sulle vain pelkkä palkollinen, joka hoitaa huusholliasi... ja työttömiähän on jokapuolella.
Siitä vaan toimeksi... hae sellainen täti-ihminen taloudenhoitajaksi... ja katsele turuilla ja toreilla niitä Mailiksen kaltaisia tyttösiä -> Se on ilmaista kansanhuvia, mutt ...muista ei kosketa ei! trollli kirjoitti:
Kuule ekonomisti, sun kannattaa ehdottomasti palkatata vain viikosiivouksen tekevä työtön nainen joka osaa myös leipoa. Tulee ehdottomasti sulle halvemmaksi,kunhan hoitaa siivouksen, pyykinpesun ja leipoo aina viikonlopuksi sulle jotain hyvää syötävää. Eikä ole niin väliä minkä ikäinen tai näköinen naisihminen on, kun ei asu luonasi eikä teillä ole parisuhdetta. Nainen on sulle vain pelkkä palkollinen, joka hoitaa huusholliasi... ja työttömiähän on jokapuolella.
Siitä vaan toimeksi... hae sellainen täti-ihminen taloudenhoitajaksi... ja katsele turuilla ja toreilla niitä Mailiksen kaltaisia tyttösiä -> Se on ilmaista kansanhuvia, mutt ...muista ei kosketa ei!Äläpäs nyt kun Mailiskinhan siinä jutussa sanoi:
"Tilanne ei ole se, että mun on pakko tehdä ne. En mie todellakaan ole mikään kotiorja. Mehän voitaisiin hommata siivooja ja meillä olikin sellainen, kun alettiin seurustelemaan, mutta mun mielestä se oli hassua. On mukavampi tehdä itse."
Nimenomaan olisi hassua ottaa joku ulkopuolinen jos olisi mahdollista saada joku noin ihan nainen kuin mailis :)- trollli
Harmaaritari kirjoitti:
Äläpäs nyt kun Mailiskinhan siinä jutussa sanoi:
"Tilanne ei ole se, että mun on pakko tehdä ne. En mie todellakaan ole mikään kotiorja. Mehän voitaisiin hommata siivooja ja meillä olikin sellainen, kun alettiin seurustelemaan, mutta mun mielestä se oli hassua. On mukavampi tehdä itse."
Nimenomaan olisi hassua ottaa joku ulkopuolinen jos olisi mahdollista saada joku noin ihan nainen kuin mailis :)Tjaa, siinä tapauksessa Koskinen maksaa ihan turhaan sitten viikkosiivoojalle. Mutt sehän on kiva, ettei siivooja joutunut kortistoon, ja elämä jatkuu...
Muuten lehdistössä oli juttua joulupukistakin... kai sinä uskot siihenkin, kun lehdessä kerta luki!
Mutt se on fakta ett Mailis tosiaan osaa leipoa, sitä en yritä edes kiistää!
Hyvää yötä, minunkin on aika mennä nukkumaan... eikä jatkaa jankutusta,vaikka mulla on tylsää.
Emokin on nukkunut jo varmaan n. tunnin, ollaan kahdestaan kotona, jälleen ja huomenna tulee joululounaalle ja päivällisellekin sisaruksiani syömään. Illalliselle sitä vasta on varsinainen jouluyllätys tulossa myös syömään, mitähän tästäkin seuraa! Taitaa olla parempi ett mä pysyttelen ruokasalin puolella tai keittiössä, töissäni!
Hyvää yötä, kaikille! Nukkukaa hyvin.
.. Sun MieliPidee on Sun ja Kaltaistes.. Muilla Omansa.. ;P
Eipä paljoa tollaset Mailis Penttilät kiinnosta..
:D
Pitäköön kakkunsa.- sallimunnauraa
Ikisinkkumies neuvoo muita että miten parisuhteissa pitää eläää. Joopajoo.
- näyttäs
joku on sille leiponu silikoonimunkit
- silikoniheppa
Varsinainen leipova luomunainen pallotisseineen ja botoxhuulineen. :D
Ei viiskytluvulla tommosia tunnettu. Harmis on haksahtanut 2000-luvun "perusluomu"misuun. Tärkeintähän naisessa on palveleva asenne ja se että leipoo Harmikselle lihottavia kermakakkuja. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793