Turha toivoko?

Voiko täältä löytää sivistynyttä miestä, joka ei juo juurikaan, ei polta, hoitaisi raha-asiansa niin, että minun ei tarvitse häntä elättää, jolla ei olisi lapsia, kävisi töissä, jolla ei ole eläimiä (koira ja kissa) koska olen allerginen, osaisi kokata, joka ei ruikuta turhista, ei olisi kiinni exässä ja olisi komea eikä kantaisi kalja mahaa.

Täytyy varmaan lähteä ulos etsimään jostain kun netissä tuntuu olevan vain peräkammarin poikia.
Ilmoita

Vaatimuslistasi taitaa olla liikaa. Mieskin voi vaatia sinulta enemmän. Parhaat miehet on jo napattu täältä ;)
1 VASTAUS:
Ihan samaa mietin listaa lukiessani. Niillä on jo poikaystävä, joka pitää tiukasti kiinni...
+Lisää kommentti
Heheheehehehh.. toi on nii mulle tehty lista...

Mut hei me kaikki kuollaan joku päivä, ja varsinkin puolisot tuuppaa kuolemaan... niin ite ruikutat turhia :)(
1 VASTAUS:
Kaikki yrittää parastaan joka johta uskontoihin, sotiin, kidutuksiin, raiskauksiin, murhiin, tappeluihin ja ateismiin.
Eikö olekki vammaista ? Jotain puuttuu, mikä on pielessä ?

Kaikki yrittää parastaan ja elämä on tämän näköinen. Mikä on vialla ?

Ai niin, ja avioliitoista 50 % päätyy eroihin ja varmaanki 100 %:ssa petetään kumppania.

Mutta taidat etsiä empatian puutetta, kun kerran me semi-ätmit turhista valitetaan.

Yritys, itsensä hallitseminen puuttuu.

Komeettoja, tulivuorenpurkauksia, myrskyjä ja mitä nyt vielä.. on mahdotonta estää. Kaiken lisäks on universumin laskettu loppuvan jossai vaiheessa.

Miksi etsit kumppania kun kerran se vain kuolee ja jäät yksinään ?
Kaikista pahin skenaario on se että oikeesti rakastat viel sitä ja sit se kuolee.. uhhh.

Mitä vielä ?

Syntyvyys on laskussa suomessa, jotain ne on snaijannu. Mitä ? Sen että ollaan täällä yrittämässä eikä tekemässä hyvää. Yritys joka todennäköisesti epäonnistuu kun kerran lääkäritkään osaa tehdä hyvää, ne joilla on kaikki aseet sitä varten että ne tekisi hyvää.

Vieläkö etit sitä komeeta empaatitonta hnklöä ?
Ei, etit sun omaa kättä joka tuntee sun oman kropan paremmin ku kukaan muu.

Mutta se on syntiä ?
Ei hätää, tajusin tänään että jumala ei ole olemassa.

Jumala = kaikkivoipa = osaa tehdä mitä vain

Kukaan ei osaa tehä tyhjästä jotain, eikä jostakin tyhjää.

Kaikkivoipuus = mahdottomuus = kaikki uskonnot jossa mainitaan jumala on väärässä

Scientologia on ainoa oikea uskonto, siinä ei ole jumalia tai mitään muuta huuhaata.
Läppä Läppä.

Tämän päivän Aivopieru numero 10 valmis!!! Vieläkös jaksais tänää aivopiereskellä ?

Hyvää Joulua
+Lisää kommentti
Aika hupaisaa kun sinähän luonnehdit peräkammaripojan listassasi :)
Ilmoita
Sori, mä en käy töissä, kun ei tarvi. On riittävästi omaisuutta. Pelkästään jo korkotuloilla pärjään. Mitä sulla on antaa minulle? Jotain konkreettista kiitos..
1 VASTAUS:
Tunsin kateuden tunteen, kiitos sinun. "Korkotuloilla", damn son. Onneksi olkoon kai pitäs sanoo.
+Lisää kommentti
Ei täältä sitä löydy kun katsoo edellisiä kommenttejakin.
Ilmoita
joo suosittelen ulkoelämästä etsimistä. Suosittelen uutta harrastusta: saa itsekin itselleen piristystä uudesta asiasta ja samalla tapaa uusia samanhenkisiä ihmisiä. Netissä on tarjolla hyvin paljon nettiaddikteja joiden mukana tulee liuta kaikenlaisia muita addiktioita.
Ilmoita
Sivistynyt mies ja nainen ei hae netistä puolisuo
Ilmoita
Voiko vastaavasti netistä löytää naisen, joka on oikeasti normaalipainoinen (ei ja ei, 160cm/80kg ei ole normaalipainoinen), pitää huolta itsestään, ei pidä koiraa tms. lapsen/lasten korvikkeena vaatteineen ja söpöine hattuineen, eikä kuvittele istuvansa pankin päällä?
Ilmoita
juu sellasta miestä löytyy, maniakin on ja talous kunnossa ja olo muutenkin vallan mainio
mites on paino pituus siellä päässä
onko talous ok
Ilmoita
Tuskin löytyy, itse juon, en polta enkä käy töissä (oma eläke on maksussa), rahaa on riittävästi. Ei ole eläimiä eikä lapsia. Keittoja ja kaurapuuroa osaan keittää sekä sieniä ja munakasta osaan paistaa. Vaimo makaa hautausmaalla ja sen jälkeinen naisystävä asuu hoitokodissa herra A:n kanssa.

Se oli vähää vailla, että meistä ei olisi tullut paria.
Ilmoita
Tässä löytyy 5kymp 25v salilla käynyt,en polta ,en juo,ei lapsia,hyvä kokki,rahoja ja omaisuutta riittävästi jopa liikakin yhdelle keski-suomessa asun .Näillä tiedoilla EN kuitenkaan ole yksillekään treffeille s-24 kautta päässyt.Että näin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Turha toivoko?

Voiko täältä löytää sivistynyttä miestä, joka ei juo juurikaan, ei polta, hoitaisi raha-asiansa niin, että minun ei tarvitse häntä elättää, jolla ei olisi lapsia, kävisi töissä, jolla ei ole eläimiä (koira ja kissa) koska olen allerginen, osaisi kokata, joka ei ruikuta turhista, ei olisi kiinni exässä ja olisi komea eikä kantaisi kalja mahaa.

Täytyy varmaan lähteä ulos etsimään jostain kun netissä tuntuu olevan vain peräkammarin poikia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta