Elämää helpottaakseni olen päättänyt irtisanoutua muutamasta jutusta. Nautintoja, tai miellyttävän olon hetkellisesti tuottavien kohteiden käyttöä on selkeästi rajoitettava.
Hyviä ja helppoja kohteita vuodelle 2019 ovat:
1. Tupakointi, aktiivinen tai passiivinen
2. Alkoholin juominen, myös miedot juomat ja vappusima
3. Seksi. Naisen, miehen tai muun maalla elävän nisäkkään kanssa suoritettu genitaalien hinkkaus vastakkain etc.
Hyvä tavoite olisi luopua ihan jokaisesta kolmesta kohteesta ja keskittyä johonkin sellaiseen joiden käyttämisestä voisi saavuttaa shamanismin omaista tyydytystä.
Mitä te arvon palstalaiset olette valmiita lupaamaan vuodelle 2019?
Paras lupaus uudelle vuodelle 2019!
39
<50
Vastaukset
- exLudvig
Mietin miksi jätit listasta merellä elävät nisäkkäät?
- exLudvig
Wwuwuw kirjoitti:
Ja miksi vain nisäkkäät?
Tuokin on oikeastaan aika hyvä kysymys, aapee voi olla pervompi kuin tällainen keskiverto lukija käsittääkään.
- AsianVierestä
exLudvig kirjoitti:
Tuokin on oikeastaan aika hyvä kysymys, aapee voi olla pervompi kuin tällainen keskiverto lukija käsittääkään.
Onko rapu nisäkäs? Olen jättänyt takaportin jos "vahingossa" tartteis haaroissa ravun topakkaa ja tukevaa puristusotetta. Eikös se ole äyriäinen:)
- exLudvig
AsianVierestä kirjoitti:
Onko rapu nisäkäs? Olen jättänyt takaportin jos "vahingossa" tartteis haaroissa ravun topakkaa ja tukevaa puristusotetta. Eikös se ole äyriäinen:)
Mitenkä valaat? Nehän on nisäkkäitä..
Etkä toisaalta rajannut muuta kuin maalla elävät nisäkkäät. Maistuuko lehtokurppa ja muut linnut? - AsianVierestä
exLudvig kirjoitti:
Mitenkä valaat? Nehän on nisäkkäitä..
Etkä toisaalta rajannut muuta kuin maalla elävät nisäkkäät. Maistuuko lehtokurppa ja muut linnut?Lintuja ei saa kiinni, en osaa lentää enkä omista haulikkoa, pidätkö minua ihan tyhmänä!
Miksi pitäisi luvata mitään? Minusta kaikki uudenvuoden- ja muut vastaavat lupaukset ovat vain heikkojen ihmisten lisäboostaus yrittää eroon jutuista joista ne oikeasti eivät edes halua eroon.
- exLudvig
Osa lupauksista voi olla sellaisia joilla pyritään parantamaan elämänlaatua tai lopetetaan rutiinit jotka ovat luonteeltaan negatiivisia.
Itse lopetan palstailun vuodenvaihteessa. exLudvig kirjoitti:
Osa lupauksista voi olla sellaisia joilla pyritään parantamaan elämänlaatua tai lopetetaan rutiinit jotka ovat luonteeltaan negatiivisia.
Itse lopetan palstailun vuodenvaihteessa.Minä aina näitä palstailun lopettajia ihmettelen kun eikö sitä vaan voi lopettaa siitä erikseen melua pitämättä? Yleensähän ne lopettajatkin aian sitten kuitenkin palaa takaisin uudella nikillä kuvitellen sillä kuittaavansa lupauksensa rikkomisen.
- exLudvig
Harmaaritari kirjoitti:
Minä aina näitä palstailun lopettajia ihmettelen kun eikö sitä vaan voi lopettaa siitä erikseen melua pitämättä? Yleensähän ne lopettajatkin aian sitten kuitenkin palaa takaisin uudella nikillä kuvitellen sillä kuittaavansa lupauksensa rikkomisen.
Lopettaminen olisi helppoa jos ei olisi faneja.
- AsianVierestä
exLudvig kirjoitti:
Juu, tuo voi olla totta.
Hyvä se on miettiä vähän aikaisemmin mitä on muuttamassa omassa elämässään.
Jos esimerkiksi lopettaisi tupakanpolton niin voisi vetää kolme toppaa viimeisenä päivänä et tulisi sairaaksi koko polttamisesta. Helpottaisi varmaan lopettamista tai sit ei. exLudvig kirjoitti:
fanijoukoillekin olisi helpompaa jos vain katoaisit vähin äänin, nyt tuotat vain kaikille kahdelle tai kolmelle tarpeetonta tuskaa uhoamalla asiasta etukäteen.
- exLudvig
AsianVierestä kirjoitti:
Juu, tuo voi olla totta.
Hyvä se on miettiä vähän aikaisemmin mitä on muuttamassa omassa elämässään.
Jos esimerkiksi lopettaisi tupakanpolton niin voisi vetää kolme toppaa viimeisenä päivänä et tulisi sairaaksi koko polttamisesta. Helpottaisi varmaan lopettamista tai sit ei.Tupakointi on negatiivinen riippuvuus, palstailu taas positiivinen riippuvuus.
Voiko faneista saada koskaan tarpeekseen? Ei, en usko. - loogisuus-hoi
exLudvig kirjoitti:
Tupakointi on negatiivinen riippuvuus, palstailu taas positiivinen riippuvuus.
Voiko faneista saada koskaan tarpeekseen? Ei, en usko.Itsehän juuri yllä mainitsit palstailun negatiivisuudesta ja kuinka lopettaminen parantaisi elämänlaatua.
- exLudvig
loogisuus-hoi kirjoitti:
Itsehän juuri yllä mainitsit palstailun negatiivisuudesta ja kuinka lopettaminen parantaisi elämänlaatua.
Vaikka puhuin negatiivisista riippuvuuksista, niin en suoraan nimennyt palstailua sellaiseksi.
- Täh.häh
exLudvig kirjoitti:
Tupakointi on negatiivinen riippuvuus, palstailu taas positiivinen riippuvuus.
Voiko faneista saada koskaan tarpeekseen? Ei, en usko.Mitä faneja sulla on?
- tiedä.sä.se
Täh.häh kirjoitti:
Mitä faneja sulla on?
Se trollikuoro joka asuu Pertsan omassa päässä.
Olen parina vuonna luvannut itselleni, että tulevana vuonna yritän olla itsekkäämpi. Tänä vuonna se olisi loppuvuodesta ollut käytännössä mahdollista, mutta eikun vaan mennä posotin vanhalla kaavalla, epäitsekkäänä ja turvallisuushakuisena. NYT voisin taas yrittää. Käytännössä se tarkoittaisi oman ajan ottamista itselleni ja omien unelmien eteenpäin viemistä. Todennäköisesti elämä taas näpäyttää, eikä tuu onnistumaan, mutta aina voi yrittää.
- exLudvig
Olen joskus miettinyt että epäitsekkyydestään numeroa tekevät ihmiset ovat kaikkein itsekkäimpiä.
exLudvig kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että epäitsekkyydestään numeroa tekevät ihmiset ovat kaikkein itsekkäimpiä.
Näinhän se varmaan on. Olen siis hyvässä alussa itsekkyyden tiellä, hyvä minä:)
- AsianVierestä
Tsemppiä, ihan hyvät itsekkäät tavoitteet sinulla.
AsianVierestä kirjoitti:
Tsemppiä, ihan hyvät itsekkäät tavoitteet sinulla.
Kiitos, sulla myös varmaan juuri sulle sopivat tavoitteet :) Tsemppiä niihin!
- seolisiparaskaikille
Parasta elämälle tekisi irtautua kokonaan tästä ja vastaavista palstoista.
- lisäpalkkauttaisi
Olet oikeassa, enää muutama päivä jäljellä. Senkin ajan voi käyttää työn tekemiseen hankkimalla lisätyötä iltaisin.
- AsianVierestä
Tuo irrottautuminen jostain entisestä tuo mukanaan aina tarpeen tehdä jotain uutta.
Lupaus voi olla myös jotain uutta elämässä, vaikka vanhaa kaavaa muuten noudattaisi. - AsianVierestä
Harvoin kaunis nainen sanoo jotain sellaista mikä laittaa miehen ajattelemaan niitä sanoja sanomassa. Tässä laulussa on tätä hetkeä ja uuden vuoden odotusta, vieläpä syvällisesti samassa hengessä. Halutaan jotain...mutta ei ihan vielä juuri nyt...
https://www.youtube.com/watch?v=f5WrHOy1J84 Lupaan vuonna 2019
1. Harrastaa entistä enemmän juoksemista
2. Harrastaa naisen kanssa sekstailua enemmän kuin tänä vuonna (tämä enemmänkin tavoite)- Kaisanoasaa
Lupaan etten mene töihin ensi vuonnakaan. Minusta se on hyvä lupaus.
- NegaatiotPois
Tehkääpäs sellainen lupaus itsellenne että lopetatte kokonaan negatiivisten asioiden ajattelun, luulisi tekevän terää kaikille.
.. NarsuMarsuLandian asiat nyt Vuan Monesti ovat mitä Ovat.. ;P
.. Edessä on NarsuMarsujenSuo.. Märkä.. Upottava Suo.. Sitä ei voi ylittää.. Sitä ei voi alittaa.. Sitä ei voi Kiertää.. Täytyy mennä Lävitse.. Sellasta se Tiäl Monesti On.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. NarsuMarsuLandian asiat nyt Vuan Monesti ovat mitä Ovat.. ;P
.. Edessä on NarsuMarsujenSuo.. Märkä.. Upottava Suo.. Sitä ei voi ylittää.. Sitä ei voi alittaa.. Sitä ei voi Kiertää.. Täytyy mennä Lävitse.. Sellasta se Tiäl Monesti On.. ;D.. Toki.. Elämä On Valintoja ja Monia Soita voi Vältellä jne.. Hintansa silläkin on, mutta.. Niin on Niillä Soillakin.. ;P
- Kaisanoasaa
Jos saan pillua niin lupaan ajatella positiivisesti.
Hyvä on hyvä on, Lupaan jatkaa valistustyötä suomi24:sen sinkut palstalla myös vuonna 2019 koska tarve on ilmeinen edelleenkin.
- lupaus.2019
etten koskaan sorru korkeastikoulutettuihin ja tinderinaisiin enkä arabimiesten kanssa olleisiin naisiin
- ninni.98
Sulla ei taida ola, pelkoa kehenkään naiseen sortumisesta. Eisillä etteikö sulle naiset kelpaa. Et vaan ite kelpaa naisille ätmi.
- kunkalikkakalahti
ninni.98 kirjoitti:
Sulla ei taida ola, pelkoa kehenkään naiseen sortumisesta. Eisillä etteikö sulle naiset kelpaa. Et vaan ite kelpaa naisille ätmi.
Korkeakoulutettu tinder kana älähti.
- yhdys_sanat
kunkalikkakalahti kirjoitti:
Korkeakoulutettu tinder kana älähti.
Ja sieltä tuli "tinder kana" oikein amistyyliin.
- Mikssivuillevilkuilis
Miksi mainitsit nuo kolme esimerkkiä ja vain hyvinä tavoitteina? Jos todella olisit luopumassa jostain, niin silloin et kommentoisi siitä kenellekkään, vain lopettaisit yxkax ja thäts it.
Mä kerroin kuukausi sitten omasta raitistumispäätöksestäni kaikille juuri siitä syystä, että olisi helpompaa pysyä siinä.
Silloin vain juomalla nolaisi itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858