Maturyöstäjiä liikenteessä

50ShadesOfShit

50

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.kuule

Mutta ryösteleehän suomalaisetkin Irakissa ja Somaliassa autoja!

• helpommintäältä

Miksi suomalaisten pitäs sinne mennä kun täältäkin löytyy?

• Logiikka.taitolaji
        helpommintäältä kirjoitti:

Miksi suomalaisten pitäs sinne mennä kun täältäkin löytyy?

Miksi irakit ja somalit on työntyneet tänne ryöstelemään vaikka kotimaastaankin löytyy?

• trollli
        Logiikka.taitolaji kirjoitti:

Miksi irakit ja somalit on työntyneet tänne ryöstelemään vaikka kotimaastaankin löytyy?

Pohjoismaista saa vasteetonta päivärahaa, sänkypaikan, vaatteet, sekä terveydenhuollon ja lääkkeet... jonkinlaisen ruuankin, sitä samaa syövät meidän koululaisemme, osa opiskelijoista ja vanhuksistakin. (pakolaisten mielestä kehnoa) Saattaa pitää paikkaansakin, en ole maistanut millaista se ruoka on, mutt hinnalla joka suomalaisten koululaisten ruokaan yleensä laitetaan, ei kyllä paljon gurmee sapuskoita keitetä! Tuoreita hedelmiä tuskin koskaan näkee.

Sairaaloiden ruokaa suomalaiset aikuiset ihmiset moittii, mutt se on yleensä ottaen; aivan hyvää ravitsevaa ruokaa ja tuoreita hedelmiäkin saa.

Olen itsekin ollut osastolla hoidossa, leikkauksen jälkeen, en mä kaikesta ruuasta aina tykännyt, mutt moittimaan en sitä ala, huonoa se ei koskaan ollut, vaikka kaikki annokset ei minun makuuni olletkaan.

• "Sieltä juoksi mies autoa kohti. Minulla on kuskin ovessa nappi, josta saa ovet lukkoon. Samalla näin toisesta sivupeilistä, että sieltäkin juoksee mies. Painoin vain kaasua ja toivoin, että naiset edestä väistävät, Louhe kertoo."

Äijä oli siis valmis ajamaan ihmisten päälle , vaikka ovet olivat lukittu eikä mitään hätää ollut..

• Suomi2018-

Olet oikeassa. Tarinan suurin roisto oli autokuski.

• Suomi2018- kirjoitti:

Olet oikeassa. Tarinan suurin roisto oli autokuski.

Eikö se ollutkaan putkonen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikö se ollutkaan putkonen?

Autokuski putkonen..?

• Ne naiset oli juonessa mukana, tahallaan tukkivat liikennettä edessä ja oivat varautuneet väistämään, ihan oikein kuin painoi kaasua.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ne naiset oli juonessa mukana, tahallaan tukkivat liikennettä edessä ja oivat varautuneet väistämään, ihan oikein kuin painoi kaasua.

Ne oli tietty kantissuomalaisia..Kun eihän Suomessa matunaisia ole, ei noin paljoa ainakaan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ne oli tietty kantissuomalaisia..Kun eihän Suomessa matunaisia ole, ei noin paljoa ainakaan..

Olivat matumiesten munapalkalla mukaan hoiukuttelemia varmaan.

Olivat matumiesten munapalkalla mukaan hoiukuttelemia varmaan.

Ai mä luulin, että olisit veikannut mamumiesten pukeutuneen naisiksi..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai mä luulin, että olisit veikannut mamumiesten pukeutuneen naisiksi..

Mä taas veikkaan että kyseessä oli ylihysteerinen persumies..Ehkäpä joku palstalainen..

Kieltämättä ensin tuli mieleen tuollainen näky:

https://www.foodiewithfamily.com/wp-content/uploads/2011/12/black-olive-penguins1.jpg

Paitsi tietysti kokomustissa asuissa.

Hei...se oli turkulainen se kuski!

No, onneksi ehti syödä kotonaan kiinalaiset pöperönsä ennenkuin iski hätä ja sitten teki ilmoituksen...

"Äikäs kertoo, ettei vastaavia tapauksia ole tapahtunut Lounais-Suomessa ainakaan viime aikoina. Äikäs ei ole kuullut, että tämän tyyppisiä tapauksia olisi ollut viime aikoina missään päin Suomea."

• UusUljasMaailma
        Wwuwuw kirjoitti:

No, onneksi ehti syödä kotonaan kiinalaiset pöperönsä ennenkuin iski hätä ja sitten teki ilmoituksen...

"Äikäs kertoo, ettei vastaavia tapauksia ole tapahtunut Lounais-Suomessa ainakaan viime aikoina. Äikäs ei ole kuullut, että tämän tyyppisiä tapauksia olisi ollut viime aikoina missään päin Suomea."

Ei ole ennen tapahtunut vaan nykyäänpä näyttää tapahtuvan. Eikös tällaiset autoryöstöt ole ihan yleisiä kehitysmaissa?

Niin se maailma muuttuu, kultaseni.

• eivoiymmärtää
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä taas veikkaan että kyseessä oli ylihysteerinen persumies..Ehkäpä joku palstalainen..

En kyllä itse miehenä ymmärrä millainen tyyppi lähtee kaasuttelemaan suojatieltä karkuun jos joku jossain juoksee, kyllä saa olla aika hermoheikko. Eli voi olla että on joku palstan nettikoviksista.

• eisitäkoskaantiedä
        UusUljasMaailma kirjoitti:

Ei ole ennen tapahtunut vaan nykyäänpä näyttää tapahtuvan. Eikös tällaiset autoryöstöt ole ihan yleisiä kehitysmaissa?

Tsunameitakin tapahtuu tuolla vaarallisessa paikassa nimeltä ulkomaat, ehkä teidän kannattaa täälläkin varautua niihin ja alkaa kulkemaan pelastusliivit päällä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sen äikkään juttuihin ei ole luottamista. Varmaan noita on tapahtunut paljonkin muttei niitä huvita tutkia niin sanoo etten oo kuullunna mittää, en tiiä, ei vaan meiän puolella jokkee, ota sinäki munkkia. Eri juttu jos siinä olisi ulkkis ratissa ja kaljupäisiä putkosia ne kaksi siellä olisi nyt pari armeijan pasia partioimassa ja kaikki poliisit hälytysvalmiudessa.

• UusUljasMaailma kirjoitti:

Vaikea on ryöstää, jos ovet on lukossa. Eetu otti riskin ajaa naisten päälle sen sijaan että olisi soittanut hälytysnumeroon. Tai soittihan se sitten kotona, kun oli syönyt ensin masunsa täyteen..

Eikä koko uutisessa puhuta mitään mamuista...Yleensä se kyllä mainitaan keinolla tai toisella.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaikea on ryöstää, jos ovet on lukossa. Eetu otti riskin ajaa naisten päälle sen sijaan että olisi soittanut hälytysnumeroon. Tai soittihan se sitten kotona, kun oli syönyt ensin masunsa täyteen..

Eikä koko uutisessa puhuta mitään mamuista...Yleensä se kyllä mainitaan keinolla tai toisella.

"Eikä koko uutisessa puhuta mitään mamuista...Yleensä se kyllä mainitaan keinolla tai toisella."

Ai vai niin? En kyllä sua(kaan) pitänyt noin naiivina sentään. kaikki muut on nähneet asian ihan toisin, paljastetaan vasta viimeisen pakon edessä :D

• meninblactulee
        Harmaaritari kirjoitti:

"Eikä koko uutisessa puhuta mitään mamuista...Yleensä se kyllä mainitaan keinolla tai toisella."

Ai vai niin? En kyllä sua(kaan) pitänyt noin naiivina sentään. kaikki muut on nähneet asian ihan toisin, paljastetaan vasta viimeisen pakon edessä :D

Juu kaikki media on salaliitossa teitä vastaan, ihan tarkoituksella peittelevät tietojaan että teitä ottaisi päähän. Ja myöskin hallitsevat kaikkia sosiaalisia medioita etteivät ihmiset itse pysty tietojaan julkistamaan, ja jos julkistavat niin mustiin pukeutuneet miehet hakevat eikä heitä nähdä enää ikinä.

Tais vain Eetu torkahtaa ratin ääreen..ja uneksi että edessä olis joku naislauma..15 naista siinä juu..juu..

• ylivaanjospelottaa

Siis paikalla on ollut 10-15 suojatiellä ja tuo on sitten päätellyt että peilissä juoksevat miehet tulevat häntä ryöstämään.

• Samaa ihmettelin..kaasua vaan..Onneksi ei tuon pahempaa sattunut.

• unelma.hommia

Näin se kulttuuri rikastuu.

• bruuuuum

Ai että aletaan ajelemaan suojatiellä olevien yli?

• voi-ei
        bruuuuum kirjoitti:

Ai että aletaan ajelemaan suojatiellä olevien yli?

Monta jäi alle? Kuoliko kaikki?

• voi-ei kirjoitti:

Monta jäi alle? Kuoliko kaikki?

Jos olis jäänyt, niin luuletko että äijä olis siitä Iltikselle raportoinut..?

• Kaisanoasaa

Saa ajaa pakolaisten päälle jos tulevat autoa kohti. Paskat jännämiehet saa tappaa, nekin tappavat suomalaisia.

• nössööööööö

Mikset mene tekemään jotain, mutta pelkurina roikut vain netissä.

• bronson.teki.oikein

charles bronson väkivallan vihollinen se tulee nyt mieleen

• pleikkarulez

Bronson oli oikeassakin elämässä veteraani ja tehnyt jotain, päinvastoin kuin teidän palstan ätmien saavutukset ovat vain peleissä.

• EiKannataRiskeerata
    • Nappi ottaan vaan jos pyrkii autoon taikka taloon sisälle..

:D

• pilleriäposkeen

Sulla nyt ei ole nappeja kuin ahdistustabuina.

• pilleriäposkeen kirjoitti:

Sulla nyt ei ole nappeja kuin ahdistustabuina.

Höpö höpö...

Jos ahistaa niin veän viinaa.. :D

• trollli

No siitä on aikaa jo vaikka kuinka kauan, kun kerroin teille ett ajelen aina autolla ovet lukittuna. Mun autoon on yritetty liikennevaloissa pyrkiä. Uussuomalaisia taatusti, ainakin ulkomuodoltaan ja vaatetukseltaan ja keskenäiseltä "mölötykseltään". Autoni ovia yrittivät auki, onneksi olivat lukossa. En mä tiedä miksi yrittivät kyytiini, oisko haluneet kyytiä jonnekin vai ryöstää minut!

Olin käynyt Danske bankissa ja nostanut 1000€ käteistä, joka laskettiin mun eteeni kassalla, viereisen kassan asiakas ainakin saattoi nähdä ne rahat, ennenkuin laitoin ne olkalaukkuuni.
      Kävin apteekissa ja maksoin lääkkeet, jotka myös laitoin olkalaukkuuni, hain autoni parkkipaikalta ja olin poistumassa keskustasta kun hanttimiehen puolelta auton ovea yritettiin auki, se oli onneks kyllä lukossa, ja sitä seuras kaikkien muiden ovien aukaisu yritykset ja viittoilu ett avaa ovi!

Mulla on keskuslukitus olemassa autossa, jonka olin napannut päälle... miehet yrittivät kaikkia autoni ovia ja mä soitin äänimerkkiä ett katu raikas! Ihmiset katsoivat kummissaan ja nämä ovia auki yrittäneet poistuivat nauraen paikalta kuin suurmmallekin vitsille! Viittoillen jalankulkijoille; ett mä olin jonkinlainen vähä-älyinen idiootti, joka soittaa torvea ett korviin sattuu!

En tehnyt ilmoitusta poliisille; koska todistettavasti ainoastaan minä olisin ollut se häirikkö, joka soitti torvea! Mitään muuta kun ei ollut tapahtunut, ei minkänlaista vahinkoa, mutt siitä ois kyllä ollut todistajia... ett toitotin äänimerkkiä, tahallisesti ja pirun lujaa taatusti!
      Siinä vaiheessa ne hyypiöt olisivat olleet jo kaukana, kun poliisi ois niitä ruvennut etsimään... jos ois edes etsinyt! Ne ovat röyhkeitä ja jos johonkin asiaan puutut: olet rasisti, muukalais vihaa poteva!

Mukavaa tämä elämä nykyään Turussa, edes kesällä ett voi kulkea sortseissa ja T-paidassa enää julkisesti kaupungissa, käydä vaikka lähikaupassa hakemassa kilon tomaatteja, tai litran maitoa. Enkä mä tarkoita mitään puol´alastonna käyskentelyä, vaan ihan polvipituisia sortseja sandaaleita ja pienillä hihoilla olevaa T-paitaa! Kyllä on joku kiusanhenkin nappisilmä äkkiä kinterilläsi tai usein viell porukalla, joista joku hyväkäs osaa muutaman sanan englantia tai jopa suomea! Paras tapa saada olla rauhassa... kun on koira mukana matkassa, ne vierastaa jo keskikokoista koiraa.
      Pojukin osaa jo: hauku! Ja kyllä ärähtää! Ei koira vaan tiedä miks, enkä mä sille ala opettamaankaan muuta kuin tuon; hauku jutun, kun sekin tehoaa. Ohittavat hyvällä välimatkalla meidät.

Eikä koira edes koe uhkailevansa ketään, koska välillä se komentosana on; puhu! Sitä leikkiä leikitään jopa kotona päivällä sisällä, kun olen kahvilla. Puhumisesta/haukusta... saa piparin, ja ollaan ihan kahdestaan kotona. Ilman lupaa ei sisällä hauku, eikä kerjää haukkuen, silloin ei taatusti saa mitään.

Hyvää yötä

• huutakeepois

Ihan kivahan se on koiran kanssa leikkiä ei siinä mitään. Mutta enpä tiedä yhtäkään tapausta missä vaikkapa poliisi olisi sanonut jollekin tavalliselle kansalaiselle että sinä olet vain rasisti ja jättänyt asian hoitamatta sen takia, mannetkin ovat huutaneet tuota rasistia aina. Jotenkin tuntuu että tuon väittäminen kuuluu meidän suomalaisten "anteeksi että olen olemassa" mielialaan, kuvitellaan että jos joku huutaa niin muut katsovat ja sitten saa hävetä.

• trollli
        huutakeepois kirjoitti:

Ihan kivahan se on koiran kanssa leikkiä ei siinä mitään. Mutta enpä tiedä yhtäkään tapausta missä vaikkapa poliisi olisi sanonut jollekin tavalliselle kansalaiselle että sinä olet vain rasisti ja jättänyt asian hoitamatta sen takia, mannetkin ovat huutaneet tuota rasistia aina. Jotenkin tuntuu että tuon väittäminen kuuluu meidän suomalaisten "anteeksi että olen olemassa" mielialaan, kuvitellaan että jos joku huutaa niin muut katsovat ja sitten saa hävetä.

Tules tutustumaan Turkuun. Yhden (muitaakseni) Kaarinalaisen liikkeen omistaja teki ilmoituksen poliisille varkaudesta, jolloin poliisi oli todennut ettei se voi tehdä mitään... kun ei ole todisteita sellaisesta.

No liikkeenharjoittaja vei, turvakamerafilmin poliisilaitokselle, jossa rosvot esiintyivät, sekä sen auton rekisteri numeron; jolla he poistuivat. Selvitti vielä viljelijän nimen ja tilan; jolla porukka oli työskennellyt. Vieden kyseiset tiedot poliisille!

Viljelijä oli todistanut; ett se marjanpoimija porukka, oli hänen ulkomaalainen työntekijä ryhmänsä, joka oli liikkeessä käynyt! Kertonut niiden ihmisten nimet ja iät, myös sen ett oli antanut niille palkat käteisenä ja porukka on nyt poistumassa maasta!
        Poliisi piti tekoa niin pienenä ettei pannut juttua edes alulle.

Arvaas mitä se porukka teki.
        Tuli takaisin vajaan viikon kuluttua ja uusi tekonsa, rikkoi liikkeen takaoven ... jne.
        Ihan oikeesti asian sai lukea muistaakseni TurunSanomista... (pengo sieltä se esille , jos mielenkiintoa riittää!) Täällä oli silloin kyllä yleistä hälinää asian tiimoilta jonkin aikaa, mutt pöly laskeutui... yrittäjä korjas ovensa ja nieli tappionsa.

Elämä jatkuu ja rosvolaumat ryöstelee, asia kiristää kyllä tunnelmaa...eikä TurunSanomatkaan ihan kaikesta kerro mitä saavat tietoonsa...
        "Koska eivät lisää konflikteja halua suomalaisten ja maahan työnperässä tulleiden välille!"

Perhanat... maahan työnperässä tulleet, kun varkaita meillä on jo omasta takaa tarpeeksi!
        Tulis edes niitä oikeita töitä tekeviä sen verran; ett niiden verorahoilla saataisiin elätettyä nyt nuo maleskeluluvan saaneet!

Tavallinen suomalainen veronmaksaja elättäisi ainoastaan omat pummimme kuten; kansanedustajan paikastaan luopuneet ...entiset kansanedustajat/ministerit...
        vain 3 vuotta enää kansan elätettävinä vaalien jälkeen, paitsi jos on ent. kansanedustaja on täyttänyt 59 vuotta.... saa sopeuttamisrahaa aina 65v. asti.

Ett periaatteessa esim. Soini saattaa tulla meille kalliiksi... ministeri- aikakautensakin takia.
        Sipilällä on varmaan sen verran säästöjä enemmän sukanvarressa, ettei eläkkeitä pahemmin kerää, mutt muuten hänen "työpanoksensa" tulee meille suomalaisille uskoakseni paljon kalliinmaksi; kuin kenenkään muun "toimet" ja sopeutumis rahat!

• eitarttisvarastaa
        trollli kirjoitti:

Tules tutustumaan Turkuun. Yhden (muitaakseni) Kaarinalaisen liikkeen omistaja teki ilmoituksen poliisille varkaudesta, jolloin poliisi oli todennut ettei se voi tehdä mitään... kun ei ole todisteita sellaisesta.

No liikkeenharjoittaja vei, turvakamerafilmin poliisilaitokselle, jossa rosvot esiintyivät, sekä sen auton rekisteri numeron; jolla he poistuivat. Selvitti vielä viljelijän nimen ja tilan; jolla porukka oli työskennellyt. Vieden kyseiset tiedot poliisille!

Viljelijä oli todistanut; ett se marjanpoimija porukka, oli hänen ulkomaalainen työntekijä ryhmänsä, joka oli liikkeessä käynyt! Kertonut niiden ihmisten nimet ja iät, myös sen ett oli antanut niille palkat käteisenä ja porukka on nyt poistumassa maasta!
        Poliisi piti tekoa niin pienenä ettei pannut juttua edes alulle.

Arvaas mitä se porukka teki.
        Tuli takaisin vajaan viikon kuluttua ja uusi tekonsa, rikkoi liikkeen takaoven ... jne.
        Ihan oikeesti asian sai lukea muistaakseni TurunSanomista... (pengo sieltä se esille , jos mielenkiintoa riittää!) Täällä oli silloin kyllä yleistä hälinää asian tiimoilta jonkin aikaa, mutt pöly laskeutui... yrittäjä korjas ovensa ja nieli tappionsa.

Elämä jatkuu ja rosvolaumat ryöstelee, asia kiristää kyllä tunnelmaa...eikä TurunSanomatkaan ihan kaikesta kerro mitä saavat tietoonsa...
        "Koska eivät lisää konflikteja halua suomalaisten ja maahan työnperässä tulleiden välille!"

Perhanat... maahan työnperässä tulleet, kun varkaita meillä on jo omasta takaa tarpeeksi!
        Tulis edes niitä oikeita töitä tekeviä sen verran; ett niiden verorahoilla saataisiin elätettyä nyt nuo maleskeluluvan saaneet!

Tavallinen suomalainen veronmaksaja elättäisi ainoastaan omat pummimme kuten; kansanedustajan paikastaan luopuneet ...entiset kansanedustajat/ministerit...
        vain 3 vuotta enää kansan elätettävinä vaalien jälkeen, paitsi jos on ent. kansanedustaja on täyttänyt 59 vuotta.... saa sopeuttamisrahaa aina 65v. asti.

Ett periaatteessa esim. Soini saattaa tulla meille kalliiksi... ministeri- aikakautensakin takia.
        Sipilällä on varmaan sen verran säästöjä enemmän sukanvarressa, ettei eläkkeitä pahemmin kerää, mutt muuten hänen "työpanoksensa" tulee meille suomalaisille uskoakseni paljon kalliinmaksi; kuin kenenkään muun "toimet" ja sopeutumis rahat!

Onkos tossa nyt hakuna se että poliisi ei tehnyt asialle mitään sen takia koska kyseessä oli ulkomaalaiset, vaiko se että kyseessä oli liian pieni rötös?
        Mutta joo onhan se tietty ikävää jos autosta vaikka viedään mankka, fillari pihasta tms..

• trollli
        eitarttisvarastaa kirjoitti:

Onkos tossa nyt hakuna se että poliisi ei tehnyt asialle mitään sen takia koska kyseessä oli ulkomaalaiset, vaiko se että kyseessä oli liian pieni rötös?
        Mutta joo onhan se tietty ikävää jos autosta vaikka viedään mankka, fillari pihasta tms..

Niiiiin, jos kultasepänliikkeestä vie vaan sellaisen pienen timanttisormuksen, mikä mahtuu taskuun. Hyvin pienihän sekin on, mutt kyllä se liikkeenharjoittajalle on tappio!
        Kai nyt kuitenkin vois edes ilmoituksen kirjata edes ylös, ett sekin löytyisi joa vastaavaa epärehellistä omaisuuden hankintaa sama joukkio harjoittaa.
        Onhan ne kaverukset saattaneet hakea vaikka turvapaikkaa Turusta ja ainakin terveydenhuolto on heille ilmaista täällä, ja kotimaassaan pääsevät ainoastaan rahalla lääkärin vastaanotolle.

Onko sulla jossain täällä paikka missä käyt täysin rahattomana lääkärin vastaanotolla?
        Ilmaista terveydenhuoltoa ei ole kuin parettomilla, maassa luvattomasti (vastoin lakia) olevia varten.
        Niin se vain on... ja esim. Latvialaiset "maailman vanhimman ammatin harjoittajat", jäävät tänne kuulemma "töihin", koska täältä saa hoidon sukupuolitauteihin ja ehkäisyn "heikäläiset," ilmaiseksi! Englanniksi sitä tarinaansa oli eräälle haastattelijalle kertonut... mä en ole itse kyllä sitä kuullut, mutt kyllä se ihan järkeen käyvälle tarinalle kuulosti... toisen käden tietonakin.

• eitarttisvarastaa
        trollli kirjoitti:

Niiiiin, jos kultasepänliikkeestä vie vaan sellaisen pienen timanttisormuksen, mikä mahtuu taskuun. Hyvin pienihän sekin on, mutt kyllä se liikkeenharjoittajalle on tappio!
        Kai nyt kuitenkin vois edes ilmoituksen kirjata edes ylös, ett sekin löytyisi joa vastaavaa epärehellistä omaisuuden hankintaa sama joukkio harjoittaa.
        Onhan ne kaverukset saattaneet hakea vaikka turvapaikkaa Turusta ja ainakin terveydenhuolto on heille ilmaista täällä, ja kotimaassaan pääsevät ainoastaan rahalla lääkärin vastaanotolle.

Onko sulla jossain täällä paikka missä käyt täysin rahattomana lääkärin vastaanotolla?
        Ilmaista terveydenhuoltoa ei ole kuin parettomilla, maassa luvattomasti (vastoin lakia) olevia varten.
        Niin se vain on... ja esim. Latvialaiset "maailman vanhimman ammatin harjoittajat", jäävät tänne kuulemma "töihin", koska täältä saa hoidon sukupuolitauteihin ja ehkäisyn "heikäläiset," ilmaiseksi! Englanniksi sitä tarinaansa oli eräälle haastattelijalle kertonut... mä en ole itse kyllä sitä kuullut, mutt kyllä se ihan järkeen käyvälle tarinalle kuulosti... toisen käden tietonakin.

Rikosilmoituksen voi tehdä vaikka netissä, ei se sen kummempaa ole. Sitäpaitsi terveydenhuolto ei ole täällä automaattisesti ilmaista vaan pitää olla kelan piirissä kuten omata eurooppalainen kelakortti, jolloin silti saa samat laskut kuin muutkin täällä. Jos taas on viisumilla niin silloin yleensä pitää olla sairausvakuutus.

• trollli
        eitarttisvarastaa kirjoitti:

Rikosilmoituksen voi tehdä vaikka netissä, ei se sen kummempaa ole. Sitäpaitsi terveydenhuolto ei ole täällä automaattisesti ilmaista vaan pitää olla kelan piirissä kuten omata eurooppalainen kelakortti, jolloin silti saa samat laskut kuin muutkin täällä. Jos taas on viisumilla niin silloin yleensä pitää olla sairausvakuutus.

Mitäpä jos pistäytyisit Kelassa ja jos mahdollista; tiedustelisit tuota asiaa arabiaksi! Miten toimii terveydenhuollossa tuo lääkärissä käynti, ja reseptilääkkeiden saanti... rahattomalta turvapaikan hakijalta? Vastaus tulee taatusti kuin apteekin hyllyltä! Ihan oman kansamme edun vuoksi; pakolaiset hoidetaan terveiksi, ettei kantaväestön terveys vaaraantuisi!

No, onhan asia tietysti noinkin; mutt maailmalla on niin paljon sairaita ihmisiä... ja kun tieto leviää ett Suomesta ja pohjoismaista yleensäkin, maahanmuuttajat ja pakolaisena tulleet; ainakin saavat ilmaisen terveydenhuollon... niin lievää tunkua tänne päin muuttoon ->tulee vaan lisääntymään!
        Tämähän on aivan selvää hyvinvointi valtion alas ajoa, mitä maamme laillinen hallitus ajaa... Mitkään rahat eivät riitä siihen ett oltaisiin kaikkien ihmisten ilmainen terveydenhuolto ja sosiaalitoimisto!

Mitään Sote uudistusta ei tule; koska rahat siihen on jo kohta tuhlattu .... ja nyt myydään kaikkea kuntien, kaupunkien ja valtion omistuksessa tai yhteisomistuksessa olevaa pois.... kuten terveydenhuollon käytössä olleita rakennuksia ja virastoja. Uusia sekä vast´ikään täysin saneerattuja rakennuksia, alihintaan.

Jos ne rakennukset joudutaan jostain syystä vuokraamaan uudelleen, vaikka samaan käyttöön entisille käyttäjilleen: niin muutamassa vuodessa on maksettu vuokrana se mitä nyt myydessä saadaan/saatiin. Ja raha sampo jauhaa uusille omistajille riihikuivaa rahaa, jatkossakin! Eikä tämä suinkaan ole kansamme etu.
        Takapakkia mennään kaasu pohjassa, kolari on väistämätön, jollei joku ala kiskomaan edes käsijarrusta ja heitetä vaihdetta vapaalle, tuolta kaasujalalta pitää saada tehot pois! Vaaleissa!

• AsianVierestä

Nyt kun vielä yleistyisi se takseihin kohdistunut hyökkäily liikennevaloissa.
      Taksiluvat vapautettiin, ei tarvitse enää kun kaverien kanssa sopia liikennekäyttäytymisestä liikennevaloissa. Ovet auki ja käsilaukut hoitoon. Naisia kohtaan nämä ovat niin yleisiä juttuja suurkaupungeissa. Ainut keino suojautua on kohta se pistooli kainalokotelossa, sama mitä Yhdysvalloissa. Tai sitten tulee olla suurikokoinen mies joka syö puukkoja jo aamupalaksi.

• riippuumistäroikkuu

Vai että oikein niin yleisiä juttuja suurkaupungeissa, ovatkos ne sama juttu kuin ulkomaat? Eiköhän se pitkälti riipu siitä missä on.

• .. Jos&Kun "jotkut" asiat Sotii Pahasti Immeisten OikeusTajua jne. Vastaan.. Niin.. On sit Turha Esittää Yllättynyttä&Ihmetellä.. Tiedätte Kyllä Mitä.. ;P

• SUVAITSEVA

hahhahhaahhaa ei voi mitään suvaitkaa lisää näitä moniosaajia Suomi tarvitsee on tää vaan IDIOOTTI LANDIA ei ees FINLANDIA...

• hyvävaan

Hyvähän se että jotkut osaa edes naisia saafa kun te ätmit ette edes sitä.

• suhinafillu
        hyvävaan kirjoitti:

Hyvähän se että jotkut osaa edes naisia saafa kun te ätmit ette edes sitä.

Saafaahan myö vaikka iliman etuhampaita, sfinänän tiiät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1926
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      198
      1197
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      937
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe