Galluppi !! Haluuko joku muuttuua ja Pelastua ??

Siis muuttua Kristuksen kaltaiseksi ja Pelastua kun Vapahtuu synneistä? Kun löytää Vapahtajansa ?? Kylllä vai ei ??

121

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunvajakit

      OLETKO SINÄ MIELISAIRAS KUN USKOT OLEMATTOMIIN
      VAI OLEKO SINÄ VAIN MUUTEN TYHMÄ

      • PSYKOPE

        Kannatas sunkin katsoa vain peiliin, kun tommosesta syytät? Jeesuksen historiallisuus on todistettu muutenkin kuin vain Raamatuilla.... Ja jos et muuten usko, niin rukoile, edes kokeeksi häntä, niin saat ehkä kokea onko Hän elossa vai ei.... Italiassakin on säilynyt kirjeitä, Jeesukselle ja opetuslapsilleen...Ja Jeesuksen nuoruuden matka ikävuosinaan 13- 29 Idän maille on kirjattu aikakirjoihin mm. Tiibetissä ja Intiassa...


      • PSKOPE

        Walheen palvonta totuutena johtaa todellakin vain olemattomuuteen ja iankaikkiseen KADOTUKSEEN, se varoitukseksi sinulle, koska sanot noin äkäisesti Jeesuksen historiallisuutta vastaan... Sinut on petetty vain, ja tiedätkö MIKÄ/KUKA sinut pekutti? VIhje - älä syytä ketään ihmistä siitä...


      • äläsyytäviatonta
        PSKOPE kirjoitti:

        Walheen palvonta totuutena johtaa todellakin vain olemattomuuteen ja iankaikkiseen KADOTUKSEEN, se varoitukseksi sinulle, koska sanot noin äkäisesti Jeesuksen historiallisuutta vastaan... Sinut on petetty vain, ja tiedätkö MIKÄ/KUKA sinut pekutti? VIhje - älä syytä ketään ihmistä siitä...

        Syyllistätkö sinä Saatanaa ihmisen tyhmyydestä? Mene itseesi ja häpeä!


      • Ateisti1982EiKirj
        PSYKOPE kirjoitti:

        Kannatas sunkin katsoa vain peiliin, kun tommosesta syytät? Jeesuksen historiallisuus on todistettu muutenkin kuin vain Raamatuilla.... Ja jos et muuten usko, niin rukoile, edes kokeeksi häntä, niin saat ehkä kokea onko Hän elossa vai ei.... Italiassakin on säilynyt kirjeitä, Jeesukselle ja opetuslapsilleen...Ja Jeesuksen nuoruuden matka ikävuosinaan 13- 29 Idän maille on kirjattu aikakirjoihin mm. Tiibetissä ja Intiassa...

        Jeesusta ei ole todistettu muuten kuin raamatussa joka ei riitä todisteeksi! Jeesus on hyvin kyseenalainen! Aku Ankkakin ilmestyy viikottain, mutta ei sekään elossa ole ollut!

        Jeesustelijat sairastaa skitsofreniaa, joten suosittelen lääkärissä käyntiä! Uskon harhat on todettu psykoosiksi!


      • Ateisti1982EiKirj
        PSKOPE kirjoitti:

        Walheen palvonta totuutena johtaa todellakin vain olemattomuuteen ja iankaikkiseen KADOTUKSEEN, se varoitukseksi sinulle, koska sanot noin äkäisesti Jeesuksen historiallisuutta vastaan... Sinut on petetty vain, ja tiedätkö MIKÄ/KUKA sinut pekutti? VIhje - älä syytä ketään ihmistä siitä...

        Jokainen tervejärkinen sitten mielummin sitten vaikka kadotukseen kuin on samassa paikassa teidän hihhuleiden kanssa. Todista jeesuksesi lisäksi myöskin se kadotuksen paikkansa pitävyys! Sitä ei vain sanomalla tai raamatun kohdilla todisteta!


    • Eikiitosjeesus

      Siis kukapa haluaisi muuttua Kristuksen kaltaiseksi, tomuksi hiekkaan ja hiilidoksidiksi taivaalle, hassujen hiipuvien tarinoiden hahmoksi.
      Kaikille meille tosin lopulta kuolema tulee niin kuin tuolle skitsoilleelle au-kersallekin.

      • Hihukki

        Joo, onnex ton kuolevaisuutesi edes tajuat, mutta tajuatko, ettei sinulla ole vielä asiat "yläkerran" kanssa kunnossa, jos et Jeesukseen edes usko, tottelemisesta ja rakastamisesta puhumattakaan. Aloita heloommin, rakasta "oma" elossa oleva suomalainen veljesi ensin, moni uskiskin tekee virhepäätelmän, että kykenisi rakastamaan Jeesusta, OHI oman maailmassa nykyään elossa olevan veljensä...


      • Pizdned
        Hihukki kirjoitti:

        Joo, onnex ton kuolevaisuutesi edes tajuat, mutta tajuatko, ettei sinulla ole vielä asiat "yläkerran" kanssa kunnossa, jos et Jeesukseen edes usko, tottelemisesta ja rakastamisesta puhumattakaan. Aloita heloommin, rakasta "oma" elossa oleva suomalainen veljesi ensin, moni uskiskin tekee virhepäätelmän, että kykenisi rakastamaan Jeesusta, OHI oman maailmassa nykyään elossa olevan veljensä...

        *mental problems* you have yes very much


      • Ateisti1982EiKirj
        Hihukki kirjoitti:

        Joo, onnex ton kuolevaisuutesi edes tajuat, mutta tajuatko, ettei sinulla ole vielä asiat "yläkerran" kanssa kunnossa, jos et Jeesukseen edes usko, tottelemisesta ja rakastamisesta puhumattakaan. Aloita heloommin, rakasta "oma" elossa oleva suomalainen veljesi ensin, moni uskiskin tekee virhepäätelmän, että kykenisi rakastamaan Jeesusta, OHI oman maailmassa nykyään elossa olevan veljensä...

        Monelle riittää se että on sen oman "yläkerran" kanssa kaikki kunnossa. Sulla ei taida olla?!


      • Ateisti1982EiKirj
        Hihukki kirjoitti:

        Joo, onnex ton kuolevaisuutesi edes tajuat, mutta tajuatko, ettei sinulla ole vielä asiat "yläkerran" kanssa kunnossa, jos et Jeesukseen edes usko, tottelemisesta ja rakastamisesta puhumattakaan. Aloita heloommin, rakasta "oma" elossa oleva suomalainen veljesi ensin, moni uskiskin tekee virhepäätelmän, että kykenisi rakastamaan Jeesusta, OHI oman maailmassa nykyään elossa olevan veljensä...

        Ai jollen osaa rakastaa jeesustanne niin en kykene rakastamaan aviovaimoani. Jopas on teillä hihhuleilla ehdot ! Mulle riittää tämä tavallinen "maallinen rakkaus", joten en voi tuntea rakkautta esimerkiksi naapurin vaimoa kohtaan koska en häntäkään tunne tai ole koskaan tavannut. Puhumattakaan että miehenä alkaisin homostelemaan jonkun olemassa olemattoman jeesuksenne kanssa jopa seksuaalisesti kiihottuneena! Sen te uskovaiset osaatte (miehetkin) kun kiihotutte siitä jeesuksesta kun joka vuosi kiinnitätte niitä "Jeesus tulee, oletko valmis" -lappusianne jokaisen maaseututien pylvääseen tai ladon seinään. Sitten nämä uskovaiset miehet kehtaavat vastustaa homoseksuaalisia kun itte ajattelee ja odottaa kiihottuen jotakin miespuolista jeesusta housut kintussa perse pystyssä ja suu auki, että jeesukselta saisi sen olemassa olematonta kalua! :D


    • Hihukki

      Niin - ei kaikki halua muuttua. Mutta tuo Jeesukseksi muuttuminen on mahdotonta silti, koska olemme jokainen omanlaisia persoonalllisuuksiamme, joihin SYNTIKIN jättää rumat jäljet, vaikka saisimmekin ne anteeksi.... Sen teimme tyhmyyttämme, mutta eipä tämänkertaisessa elämässämme tarvitsekaan vielä parantua, eläkäämme tämä paha elämämme ihmisenä ensin alta poies, ehkä joskus myöhemmin saamme olla terveempiä...

    • Kirjakääröt

      Mark.12:25 Biblia (1776) Sillä kuin he kuolleista nousevat ylös, ei he nai eikä huole, mutta ovat niinkuin enkelit, jotka ovat taivaissa.

    • Sanotko että se on mahdotonta ? He kieltävät sen Voiman kertoo Pyhä Raamattu meille >>> Noin opettaa seurakunnat tänä päivänä kun niillä ei ole usko Jumalan muuttava Voima ja ei ole myöskään annettava sen Voima Jäsenillä jotka kärsii synnintaakkojen alla. Mutta entisaikoina tuli Herätyksen kautta Voima Ristintyöstä niin että kokonaiset kaupungit ja sen asukkaat muuttuivat niin että kapakat ja ilotalot suljettiin ja tuomarit ja poliisit jäi työttömäksi ja vankilat suljettiin . Kulttuuria ei enää kiinnostanut ketään enää . vain kiinnosti kuka on Herramme Jeesus kristus ja löytyykö vielä joku syntinen jonka puolesta rukoiltaisin. Tällaisen Jumalan Voima Suomen Seurakunta Uskoo ja odottaa Herra. Sä voit sun uskosi vapaasti mennä helvettiin jos et halua Usko Jumalan Voimaan jonka he kieltävät tänä päivänä!!

      • Eenokki12

        Haluaako Savis tulla syntiseksi ja pelastua jota monet palstan lukijat pitävät suoranaisena ihmeenä?


    • Rauha.Fried

      Kyllä. Minä tahdon pelastua ja vapautua synneistäni. Nimeni on (sensuroitu) ja tahdon, että Jeesus tulee sydämeeni asumaan ja antaa minulle rauhan. Annan koko elämäni nyt ja heti Jeesukselle ja pyydän syntejäni anteeksi. Pyydän myös anteeksi sitä, että olen mitä olen. Jos Jeesus olet olemassa, niin tule nyt sydämeeni! Aamen.

      • VapahtajaOletSinä

        Synneistä vapautuu kun miettii asiat ihan itse järkevään järjestykseen. Silloin ei enää tarvitse ruikuttaa armoa sadistiselta satujumalalta tai sen aisankannattajilta. Sillä Vapahtaja Olet Sinä.


    • Htgfxc

      Tekopyhät uskonhihhulit menee ensimmäisenä kadotukseen se on varmaa se!!

      • oivakakkossija

        Ja sinäkö tulet heti perässä sitten, onko se kivempaa sitten!


    • DeadManWalks

      Kyllä kiitos. Sitä kautta minusta tulee Kristuksen kaltainen, eli jumalankaltainen, eli osallinen jumalallisesta elämästä, eli osallinen jumalallisesta elämästä. Minusta tulee siis "jumala".

    • Jeesus sanoi >> Joh. 14:15
      Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      Joh. 14:23
      Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

    • TAISTELKAA ETTÄ LÖYDÄTTE ENTISAIKA HERÄTYSTÄ SILLÄ SILLOIN SAATTE KOKEA MITÄ ON OLLA UUDESTISYNTYNEITÄ !!! >>>>> 1. Joh. 5:18
      Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

      • VapahtajaOletSinä

        Jutuista päätellen uudestisyntyminen tapahtuu välilihan toiselta puolelta.


    • NÄIN MEIDÄN TULIS VAELTAA.
      2. Joh. 1:6
      Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.

    • JOS SANOT ETTÄ OLET KRISTUKSESSA NIIN TULISIT VAELTAA >>> 1. Joh. 2:6
      Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.

    • OLEMMEMKO KUTSUTUT ARMON SAASTAISEN PEITON ALLE VAI VAPAA KRISTUKSEEN JOKA ON VAPAUTUNEET ??? >>>> Room. 1:24
      Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
      1. Tess. 4:7
      Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.

    • Huomaatteko Rakkaat Uskovaiset vastustajat hiljensi kun Pyhän Raamatun totuus laitettiin esiin tän päivän seurakunnan vääristetty sana ja opetus.

    • Tunnustatko muuttuva VOIMAN ? VAI HYLJÄTKÖ SINÄKÖ SEN VOIMA JOKA HERRA TARJOAA?


      Vai kuulutko heihin >>> 2Tim 3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta...

      • Eenokki12

        Savis on yhtä jumalinen kuin saastainen sika jota viedään teurastettavaksi ja joka joutuu jumalisten joulupöytään syötäväksi. Siinä on pyhyyttä kerrakseen. Ps. mikä on se voima joka tekee ihmisistä synnittömiä? (The devil himself ?) Älä Savis johdata helluntailaisia kiusaukseen sillä heidän karsinassa et vastauksia saa hurskaudellesi.


      • Nyt sinulle luovutetaan patsan !! Kirjoitit että saatana ottaa pois synnit. Jeesus jäi siis työttömäxi. ! heh. Näin kirjoitit sokeudessa >> . Ps. mikä on se voima joka tekee ihmisistä synnittömiä? (The devil himself ?)<< Olis aika sulla alkaa pyytä Jumalalta anteeksi sun pimeydestä !!


      • pyhittymättömyys
        Savis kirjoitti:

        Nyt sinulle luovutetaan patsan !! Kirjoitit että saatana ottaa pois synnit. Jeesus jäi siis työttömäxi. ! heh. Näin kirjoitit sokeudessa >> . Ps. mikä on se voima joka tekee ihmisistä synnittömiä? (The devil himself ?)<< Olis aika sulla alkaa pyytä Jumalalta anteeksi sun pimeydestä !!

        Miksi Savis sinä itse et pyhity mihinkään ?

        Sinun mielettömyytesi vain on käynyt ajan saatossa kaikille hyvin selväksi, kuten Sana sanookin:

        2. kirje Timoteukselle 3
        1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin ITSERAKKAITA, rahanahneita, KERSKAILIJOITA, YLPEITÄ, HERJAAJIA, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, EPÄHURSKAITA,
        3 RAKKAUDETTOMIA, EPÄSOPUISIA, PANETTELIJOITA, HILLITTÖMIÄ, RAAKOJA, HYVÄN VIHAMIEHIÄ,
        4 pettureita, VÄKIVALTAISIA, PÖYHKEITÄ, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka TUNGETTELEVAT TALOIHIN ja PAULOIHINSA KIETOVAT SYNTIEN RASITTAMIA JA MONENLAISTEN HIMOJEN HEITELTÄVIÄ NAISPARKOJA,
        7 JOTKA AINA OVAT OPETUSTA OTTAMASSA, EIVÄTKÄ VOI KOSKAAN PÄÄSTÄ TOTUDEN TUNTEMISEEN.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        !!!
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

        Korostin ne ominaisuudet, joita olen sinussa Savis nähnyt ja joita olen itse todistanut omin silmin jopa !

        Ja sinä siis ylpeilet muiden yläpuolella vielä !

        Kuinka kehtaat ?

        Syvä on sokeutesi ja se kertoo pyhitys elämän totaamisesta puuttumisesta vain, eli mielettömyytesi ja touhusi kertovat sinusta paljon, et ole parantunut vaan pahentunut vain vuosien myötä !

        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.


      • Eenokki12
        Savis kirjoitti:

        Nyt sinulle luovutetaan patsan !! Kirjoitit että saatana ottaa pois synnit. Jeesus jäi siis työttömäxi. ! heh. Näin kirjoitit sokeudessa >> . Ps. mikä on se voima joka tekee ihmisistä synnittömiä? (The devil himself ?)<< Olis aika sulla alkaa pyytä Jumalalta anteeksi sun pimeydestä !!

        Yritin olla kohtelias sinulle mainitsin vain sanan sika enkä sanonut sinua perkeleeksi vaikka läheltä liippasi. Sinä olet sellainen patsas joka ennen maaseuduilla ulkovessassa muuttui torniksi, makkitorniksi tai patsaaksi. Sinä haiset saatanalle ja juot pirun kusta kuin appelsiinimehua. Kyllä jotkut helluntailaiset pelastuvat en sitä kiellä, mutta Savis sinä paskapuntti olet saatanan joukossa pyhyytesi ja perseesi kanssa. Tämä näin lievästi ja sivistyneesti sanoen. En siedä että sinä esiinnyt saananana koska siihen voi joku helluntailainen kiinnittää liikaa huomiota ja oppia vaikka kiroilemaan.


    • Eikiitosjeesus

      Aloittajan kysymys kuuluu siis: Haluatko muuttua kuolleeksi ja maatuneeksi josta kerrotaan hassuja tarinoita.
      Ei kiitos. Kaikki aikanaan.

    • Jos Voiman tulisI SINUN LUOKSESI, joka muuttaa sinua et olis noin ylpeä. 2Tim 3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen VOIMAN. Senkaltaisia karta...

      • Sanoma

        "Jumalan voima" ei ole joku irrallinen "tunne kokemus" käsite, vaan sanoma ,".. evankeliumia; sillä se on Jumalan voima.." Sana ja Henki ovat yhdessä, ei sitä tarvi efekteillä tehostaa . Uusi testamentti ei tunne käsitystä "lähellä Jumalaa" , tai että jotenkin pitäis päästä lähemmäksi. Uuden testamentin ilmoitus on "Kristuksessa" so. elämä Hengen , ei lihan mukaan. Jumalan Sanan kautta uudestisyntynyt on "uusi luomus Kristuksessa" ei lähellä vaan Hänessä. Ef.2:22.".. ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä..."

        2:Kor.5:.17. "..Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut..." Apostolit eivät saarnanneet jo uskoville "Kristuksesta" ( :sta) ,vaan "Kristuksessa"(:ssa) 2.Kor.2:17.".. Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme..." Jos ei pysytä "Sanassa" niin loppu voi olla surkea? Tunteita saadaan vaikka hyppimällä,ja värivaloilla, mutta elämä "Kristuksessa" vahvistuu vain Jumalan Sanalla. 1.Piet.2: 2.".. ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen, jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä"..."

        "..sana rististä ...............on Jumalan voima..." .Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus..."

        1.Kor.1: 18. "..Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. .........., 23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta,( ts. evankeliumia joka on Jumalan voima ) joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, 24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus."

        "..ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan..." Sanaan , usko tulee "Kristuksen sanan" kuulemisesta Room.10. luku

        1.Kor.2:1."..Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna. Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa, ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista, ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan..."

        "..evankeliumia; sillä se on Jumalan voima.."

        Room.1: 16.".. Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta"..."

        "...jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.." ( (Rm.1:16. evankeliumi on Jumalan voima". uskon kautta evankeliumin sanomaan )

        1.Piet.1:3."... Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta, 4. turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten, 5. jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.."


    • Siis

      hups

    • Kiitän todella Herra että on niitä vielä jotka haluavat Muuttua ja Pelastua !!

    • Jeesus on tullut ottamaan pois synnin sinulta. Ehkä pidät se varastamista ?

      • voi.savis

        Yhä vain jatkat !

        Kertaus on opintojen äiti !

        Miksi Savis sinä itse et pyhity mihinkään ?

        Sinun mielettömyytesi vain on käynyt ajan saatossa kaikille hyvin selväksi, kuten Sana sanookin:

        2. kirje Timoteukselle 3
        1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin ITSERAKKAITA, rahanahneita, KERSKAILIJOITA, YLPEITÄ, HERJAAJIA, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, EPÄHURSKAITA,
        3 RAKKAUDETTOMIA, EPÄSOPUISIA, PANETTELIJOITA, HILLITTÖMIÄ, RAAKOJA, HYVÄN VIHAMIEHIÄ,
        4 pettureita, VÄKIVALTAISIA, PÖYHKEITÄ, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka TUNGETTELEVAT TALOIHIN ja PAULOIHINSA KIETOVAT SYNTIEN RASITTAMIA JA MONENLAISTEN HIMOJEN HEITELTÄVIÄ NAISPARKOJA,
        7 JOTKA AINA OVAT OPETUSTA OTTAMASSA, EIVÄTKÄ VOI KOSKAAN PÄÄSTÄ TOTUDEN TUNTEMISEEN.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        !!!
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

        Korostin ne ominaisuudet, joita olen sinussa Savis nähnyt ja joita olen itse todistanut omin silmin jopa !

        Ja sinä siis ylpeilet muiden yläpuolella vielä !

        Kuinka kehtaat ?

        Syvä on sokeutesi ja se kertoo pyhitys elämän totaamisesta puuttumisesta vain, eli mielettömyytesi ja touhusi kertovat sinusta paljon, et ole parantunut vaan pahentunut vain vuosien myötä !

        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.


      • Minä Tarjoan Jeesuksen Voiman siihen toisin kun sinä JOKA KIELLÄT JUMALAN VOIMA. Sä vaan edelleen leikit tuomaria. ! Kuole sinäkin Kristuksessa Jeesuksen kanssa yli 2000 v sitten niin sinä muututja etole niin kuin ne josta kirjoitit . Ja näytit Pyhästä Raamatusta 2 Tim 3 >>Ne jotka kieltävät Voiman niin kuin huutVt feikki armosta ,nuo saarnamiehet ja hengelliset johtajat Suomessa jolla ei ole apua tarvitseville,, muuta kun ulkoisesti. Ja saa parannettu joku kuuro tai kipeä jalka. Sun tulis häpeä kun yrität hiljentää niitä viimeiset maassamme jotka tarjoavat TODELLINEN apua ja käske te parannus synneistä. Tosiaan sekään ei onnistuu ilman Jumalan Voima. SIIS OLE HILJA . VAITI KUNNES OIKEA HERÄTYS TULEE JOKA SUN TULIS RUKOILLA JOS YMMÄRTÄISIT JOTAIN RISTINVOIMASTA !


      • voi.savis
        Savis kirjoitti:

        Minä Tarjoan Jeesuksen Voiman siihen toisin kun sinä JOKA KIELLÄT JUMALAN VOIMA. Sä vaan edelleen leikit tuomaria. ! Kuole sinäkin Kristuksessa Jeesuksen kanssa yli 2000 v sitten niin sinä muututja etole niin kuin ne josta kirjoitit . Ja näytit Pyhästä Raamatusta 2 Tim 3 >>Ne jotka kieltävät Voiman niin kuin huutVt feikki armosta ,nuo saarnamiehet ja hengelliset johtajat Suomessa jolla ei ole apua tarvitseville,, muuta kun ulkoisesti. Ja saa parannettu joku kuuro tai kipeä jalka. Sun tulis häpeä kun yrität hiljentää niitä viimeiset maassamme jotka tarjoavat TODELLINEN apua ja käske te parannus synneistä. Tosiaan sekään ei onnistuu ilman Jumalan Voima. SIIS OLE HILJA . VAITI KUNNES OIKEA HERÄTYS TULEE JOKA SUN TULIS RUKOILLA JOS YMMÄRTÄISIT JOTAIN RISTINVOIMASTA !

        Voi Savis !

        Raamattu sanoo:

        Joh. 9:31 Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.

        Sinä et ole ollut Jumalaa pelkääväinen vaan olet syvässä sydämesi paatumuksessa vain elänyt jo ainakin yli vuosikymmenen !

        Ja kuten edellä jo kerroin, niin sinusta näkyy se saastaisuutesi eli puhdistumattomuutesi !

        Pelkät "minä rakastan" sanat eivät riitä, rakkauden pitää näkyä teoissa ja toiminnassa, eli olet pelkkä ulkokultainen pintasi kalkitsija vain joka on sisältä ryöstöä ja saastaa täynnä !

        Matt. 23:25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
        Matt. 23:26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!

        Sinuako Jumala kuulisi ?

        Kuuliko Herra noita fariseuksia aikanaan, vai nuhteliko Hän heitä ???

        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.


      • voi.savis
        Savis kirjoitti:

        Minä Tarjoan Jeesuksen Voiman siihen toisin kun sinä JOKA KIELLÄT JUMALAN VOIMA. Sä vaan edelleen leikit tuomaria. ! Kuole sinäkin Kristuksessa Jeesuksen kanssa yli 2000 v sitten niin sinä muututja etole niin kuin ne josta kirjoitit . Ja näytit Pyhästä Raamatusta 2 Tim 3 >>Ne jotka kieltävät Voiman niin kuin huutVt feikki armosta ,nuo saarnamiehet ja hengelliset johtajat Suomessa jolla ei ole apua tarvitseville,, muuta kun ulkoisesti. Ja saa parannettu joku kuuro tai kipeä jalka. Sun tulis häpeä kun yrität hiljentää niitä viimeiset maassamme jotka tarjoavat TODELLINEN apua ja käske te parannus synneistä. Tosiaan sekään ei onnistuu ilman Jumalan Voima. SIIS OLE HILJA . VAITI KUNNES OIKEA HERÄTYS TULEE JOKA SUN TULIS RUKOILLA JOS YMMÄRTÄISIT JOTAIN RISTINVOIMASTA !

        Niin ja tuosta sinun "herätys" vouhkaamisestasi vielä !

        Mihin katosi se sinun mainoastamasi "HERÄTYS TURUN SEUDULLA" ???

        Se herätys oli sinun mielikuvituksessasi vain, ja siksi loppui vouhotuksesikin !!!

        Vai miksi sinä et enää sitä vouhkaakkaan ???

        Olet pahasti eksynyt siihen menestysteologiaan, josta kuitenkin itse muita varoitat ja syytät siihen sekaantumisesta !!!

        Siitä johtuu tämä sinun vouhkaamisesi nytkin !

        Olet niellyt menestysteologian opit syötteineen ja koukkuineen, mutta et raukka sitäkään tajua !


      • SÄ LUET MINUNKIN TEKSTINI KUIN SAATANA NIINKUIN LUET PYHÄ RAAMATTUKIN. Jos sinä ja sun Suomen sion on karkottanut Jumala yli sata vuotta niin älä unta näe että Herätys nytkään tulis niin kuin kauppahyllystä. Et lukenut että on tulossa Herätys? Sä jätit pois tahallaan tulossa? Huutaahan ateistitkin että Jeesus on tulossa missä Hän viivy niin kuin sinä myös teet. Bravo loistosuoritus.


        Mutta HERÄTYS ON TULOSSA EDELLEEN MEILLE
        SUOMEN SEURAKUNNALLE.


      • voi.savis
        Savis kirjoitti:

        SÄ LUET MINUNKIN TEKSTINI KUIN SAATANA NIINKUIN LUET PYHÄ RAAMATTUKIN. Jos sinä ja sun Suomen sion on karkottanut Jumala yli sata vuotta niin älä unta näe että Herätys nytkään tulis niin kuin kauppahyllystä. Et lukenut että on tulossa Herätys? Sä jätit pois tahallaan tulossa? Huutaahan ateistitkin että Jeesus on tulossa missä Hän viivy niin kuin sinä myös teet. Bravo loistosuoritus.


        Mutta HERÄTYS ON TULOSSA EDELLEEN MEILLE
        SUOMEN SEURAKUNNALLE.

        Sinä itse taannoin vouhkasit että "TURUN SEUDULLA HERÄTYS" !!!

        En siis puhunut pelkästään tuosta kirjoituksestasi, vaan AIEMMISTA SANOISTASI !!!

        Niin ja tuota samaa "tulevaa herätystä" sinä olet vaahdonnut jo 10 vuotta ainakin !!!

        Mitään vaan ei ole näkynyt ja 10 vuotta on pitkä aika !!!

        Tuollaisella touhulla menee uskottavuus koko uskovien joukolta !


    • JA KOSKA EDELINEN KIRJOITTAJA ON HYLJÄNNYT JUMALAN MUUTTAVA VOIMA SUOMEN SIONIN MUKA NIIN ON OIKEA HERÄTYS ON JÄÄNYT TULEMAATTA YLI SATA VUOTTA SUOMESSA JA MAAILMASSA. Etkö osaa lukea Voimasta mitä he hylkäävät ja kieltävät ?? >

      2 Tim. 3 : 1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, MUTTA HE KIELTÄVÄT SEN VOIMAN. Senkaltaisia karta.
      6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
      7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
      8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
      9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.

      • voi.savis

        Nämä ovat näitä menestysteologien vouhotuksia !!!

        He siis omilla voimillaan pyrkivät samaan aikaan sitä ja tätä, ihan kuten Savis on tuolla vouhkaamisellaan yrittänyt pumpata herätystä tapahtuvaksi !

        Menestysteologit juuri syyttävät aitoja uskovia siitä, että he ovat mukamas Hengen sammuttajia ja eivät usko Hengen voimaan !

        Minä en kiellä Pyhän Hengen voimaa, se on varma, joten ÄLÄ VALEHTELE Savis, SE ON SYNTIÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta tuollaisella vouhotuksella sinä et saa aikaan mitään muuta kuin uuden eksytyksen aallon, eli kun odotetaan niin kovasti vain sitä herätystä, niin saatana antaa taas uuden "voitelun" kuten nämä aiemmat eli torontolaisuus ja menestysteologia ym. ym.

        Tässä muuten näkyy Saviksen mainostama rakkaus nyt selvästi käytännön tasolla ! ;)

        " SÄ LUET MINUNKIN TEKSTINI KUIN SAATANA NIINKUIN LUET PYHÄ RAAMATTUKIN "

        Eli se Saviksen rakkaus on pelkkää huulten heilumista, vailla mitään katetta !

        1. Joh. 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.


      • Ateisti1982EiKirj
        voi.savis kirjoitti:

        Nämä ovat näitä menestysteologien vouhotuksia !!!

        He siis omilla voimillaan pyrkivät samaan aikaan sitä ja tätä, ihan kuten Savis on tuolla vouhkaamisellaan yrittänyt pumpata herätystä tapahtuvaksi !

        Menestysteologit juuri syyttävät aitoja uskovia siitä, että he ovat mukamas Hengen sammuttajia ja eivät usko Hengen voimaan !

        Minä en kiellä Pyhän Hengen voimaa, se on varma, joten ÄLÄ VALEHTELE Savis, SE ON SYNTIÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta tuollaisella vouhotuksella sinä et saa aikaan mitään muuta kuin uuden eksytyksen aallon, eli kun odotetaan niin kovasti vain sitä herätystä, niin saatana antaa taas uuden "voitelun" kuten nämä aiemmat eli torontolaisuus ja menestysteologia ym. ym.

        Tässä muuten näkyy Saviksen mainostama rakkaus nyt selvästi käytännön tasolla ! ;)

        " SÄ LUET MINUNKIN TEKSTINI KUIN SAATANA NIINKUIN LUET PYHÄ RAAMATTUKIN "

        Eli se Saviksen rakkaus on pelkkää huulten heilumista, vailla mitään katetta !

        1. Joh. 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

        Eiköhän se ole syntiä kaikilta uskovaisilta kun uskovainen avaa suunsa ja alkaa puhumaan jeesuksestaan -siis valehtelua olemassa olemattomasta!?!

        Onko synti siis tulkinnallinen?!


    • Myös tässä sanotaan tästä Jumalan Voima aiheesta hyvin ja sama asia. >>

      2 Piet. 3 : 12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka VOIMASTA taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
      13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
      14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
      15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
      17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
      18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.


      NIIN ETTÄ >> ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,


      JA SENTAKIA ON HYVÄ >>> 14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;

    • sepsis

      Tottakai haluaa, mutta aika heikosti menee kun paholaisen lapset ja isiksen palvelijat valtaa alaa.

    • onkoradiosyntiä

      Minä olen hyvä pelastamaan ihmisiä, heidän omilta synneiltään, kun niin noniin...

    • Hups ! Moni halua näköjään. Rukoillaan että Oikea Herätys tulee !! Revitään sydämet rikki niin kuin Pyhä Raamattu kehotta ja niin Herätys tulee !!

    • Koska tuo nikki Voi savis ei halua Oikea Herätys joka on uhka hänen opetus pohja joka hän on oppinut Petri Paavolta ja koska hän ja suurin osa uskovista ei halua Oikea Herätystä vaan saada feikki armoa niin SUOMEN SEURAKUTA ILMOITTAA. Me otamme vastaan ylistyksen kanssa tämän valtavan OIKEAN Herätyksen joka muuttaa Uskovat ja vie heidät Taivaaseen. Me ylistämme ja laulamme sinulle Herrä KIITOS HERÄTYKSESTÄ JOKA ON TULOSSA JA LÄHTENT LIIKELLE JUMALASTA.

      Ilm. 19:1
      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

      • voi.savis

        Onko sinusta jo tullut "suomen seurakunta" ? :)

        Voi hyvää päivää sentään näitä sinun vaahtoamisiasi !

        Ei ole tulossa mitään herätystä Suomeen, vaan KURITUSTA !

        Ei tämä kansa nöyrry muuten kuin kurituksella ja sitä on luvassa, näin olen itse nämä asiat ymmärtänyt !

        Jos ja kun sinä et tätä tajua, niin ihan metsässä olet !

        Ja TAAS Savis tuota menestys teologiaa !!!

        KUN ME ylistämme ja laulamme ja kiitämme, niin sillä ME saamme Jumalan tekemään MEIDÄN TAHTOMME !!!

        Huh huh !


    • Nuorenahukkunu

      Mee töihis. Kukaan ei haluu nähä sen kaltaisuutta.

    • Jos muuttuisit niin et tarvitsisit kuritusta joka odotat. Jaa että sun elämään kuuluu vain kuritusta. Uskovaisen elämä on toivossa että saa kuritus. Oi kuin ihana uskonelämä sinulla on nikki voi savis. Et tarvi ainakaan minua kutsua sun uskonelämään.

      Taas nähtiin sun textissä miten paljon me Tarvitsemme Herätyksen jossa Jeesus ottaa pois synnin uskovista.

      • malliesimerkki

        Sinun omasta tekstistäsi voimme lukea ja tulkita sinua itseäsi paljon.

        Luetaan Raamattua, eli mitä se sanoo ja todistaa kurituksesta ?

        Hepr. 12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.

        Siis huomatkaamme "josta kaikki ovat osalliseksi tulleeet" eli puhutaan todellisista uskovista siis.

        Miten nyt tulkitsemme tämän asian Savis sinun kohdallasi ?

        No, äärikarismaattiset ja menestysteologiaan eksyneet, eivät ikipäivänä suostu kuritettaviksi, sillä heidän mukaansa siis kuritus ei todellakaan kuulu heille, vaan kuritus kuuluu huonoille ja pahoille, eikä siis heille itselleen, jotka siis itse kuvittelevat olevansa Jumalan suuria sotasankareita ja ymmärtämättömien opettajia.

        Mutta Raamattu siis opettaa ihan päinvastoin kuin Savis:

        5 ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;
        6 sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".
        7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?
        8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.
        9 Ja vielä: meillä oli ruumiilliset isämme kurittajina, ja heitä me kavahdimme; emmekö paljoa ennemmin olisi alamaiset henkien Isälle, että eläisimme?
        10 Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.
        11 Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut.

        Jumalan suorittama kuritus siis kertoo Jumalan Rakkaudesta, ja todistaa siis sen, että se kuritettava on todellakin Jumalan Rakas lapsi !

        Mutta mitä ovatkaan ne, joita Jumala ei kurita, tuon Raamatun opetuksen mukaan ?

        Vastaatko sinä Savis tähän kysymykseen ?


    • HUps hejjaa! Jonkun mielestä muuttuminen Kristuksen kaltaisen on vastenmielistä.

      • malliesimerkki

        Sinä Savis olet oikein malliesimerkki äärikarismaattisesta menestysteologista !

        Juuri tälläistä vaahtoamista se koko touhu on, jota sinä tässäkin taas harrastat !

        Mitään järjen ääntä ei kuunnella, vaan vaahdotaan ja kouhotetaan vain omia häpeitään, kuten Raamatussa sanotaankin:

        12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
        13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.

        Ja äärikarismaattisuudessa ja menestysteologiassa vaikuttava eksytyksen henki ei johda taivaaseen, vaan osoite on aivan toinen !


    • VapahtajaOletSinä

      En todellakaan halua muuttua jeesuksen kaltaiseksi, muinoin kuolleeksi tarinahahmoksi.

    • Siis mitä muuta sä luulet sun vaahtomisesta luulet voittamaan ? Muuta kun suora tie helvettiin kun et halua tulla Jeesuksen Kaltaisen ?? Sinä nikki malliesimerkki muistutat päivästä toisen vain enemmän satanisti joka vastustat matkimilla minua ihan kuin he tekevät ja pilkkaa. Niin ja kun sä vastustat kaikki hyvä kunnioittava Pyhä ja Puhtaus joka Oikea Herätys missä Jumalan Pyhyys tulee eikä Uuskarismattisten tavoin missä ulvotaan pitkin lattia mielisairaan näköisiä ja joku jopa parantuu jostain vaivoista kun putoilevat. Kuka siinä sitten parantaa heidät on sitten ihan eri juttu josta voimme ihmetellä.


      Mä pyydän että kaikki rukoilee parannuksentekoa tälle ihmiselle joka alkoi joskus kauan sitten Jumalan Hengellä ja nyt on sitten haksirikkonut näin pahasti että sano ettei saa tulla oikea Herätys enää koska se näyttää olevan uhka hänen opille joka veikkaan että on edelleen kasvamista mutta mihin?

      • malliesimerkki

        Savis, sinä kirjoitit:

        " Muuta kun suora tie helvettiin kun et halua tulla Jeesuksen Kaltaisen "

        Mikä oli Herran oma Tie, miten se meni Raamatun mukaan?

        Hepr. 2:18 Sillä sentähden, että Hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi Hän kiusattuja auttaa.

        1. Piet. 4:1 Koska siis Kristus on kärsinyt lihassa, niin ottakaa tekin aseeksenne sama mieli-sillä joka lihassa kärsii, se lakkaa synnistä-

        Eli miten Jumala valmistaa lapsiaan Raamatun mukaan, ja mikä onkaan se Tie, jolle Herramme meitäkin on kutsunut?

        Hepr. 2:10 Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi.

        Se uskovakaan, joka siis ei kärsi, eikä ole kurituksesta osallinen, se ei valmistu yhtään mihinkään.

        Mutta sitä siis voimme kysyä yhä Savis sinulta uudestaan, että vastaatko jo sinulle esitettyyn kysymykseen?

        Mutta mitä ovatkaan ne, joita Jumala ei kurita, tuon Raamatun opetuksen mukaan ?

        Muistin virkistämiseksi vielä:

        Hepr. 12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.


    • Aivan ! Me jotka saamme kuritusta tarvitsemme Oikea Herätystä niin että me puhdistumme ja se on valtava että herra kurittaa meidät sisään ! Kyllä jokainen ylpeä joka alkaa nähdä omat synnit alkaa kelpaa Herätys hos ei juoksee Herra karkuun ja huutaa ettei saa tulla meille oikea Herätys joka ottaa pois meiltä maailman synnin. Aivan ihana löytää silloin ristin herra ja saa nousta kuolemasta Hänen kanssa ja saada elää sitten iankaikkisesti Hänessä ja Hänen kanssa. Odota Oikea herätystä eikä nä feikkiherätykset jotka ovat olleet yli sata vuotta paljon.


      Muista että vain Puhdistettu Seurakunta Hän nostaa ylös.

    • Siis ?? Haluaako malliesimekki muuttua Kristuksen kaltainen vai vieläkö hän vastustaa Jumalan Voima ??

    • Onko Toivo parempaa mennyt ?? Onko ainoa Toivo että saat samanlainen kuritus kuin David sai? Lapset tapettiin ja joutui pakkosiirtoon pakenemaan vihollisia.

      • voi.savis

        Sanaa savikselle:

        21 Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.
        22 Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.
        23 Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan.

        Tässä oikein osuva kuvaus Savikseta ja hänen touhustaan, kun olen sitä joskus sivusta katsonut:

        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.


    • VOI SINÄ malliesimerkki miten huonosti sinä osaat HERÄTYSHISTORIA JA SÄ OLETKIN SITÄ IKÄLUOKKA joka istui alas tietokoneen taakse ja ajattelit että tältä kyllä pese kun tulit uskoon. Etkä yhtään ollut kiinnostunut miten Jumala pesee ihminen puhdas Herätyksessä sillä Voimalla mitä hylkäät että voit opettaa kasvatus-oppi Petrin kanssa.


      Entisajan uskovat saarnasi kova Laki joka synnytti synnintunto että uskovilla tuli halu etsiä ja löytää ainoa mahdollisuus päästä perille.


      Kun Herätys laskeutui alas kun Jumalan Pyhyys iski syntiset niin kokonaiset kaupungit puhdistui ja kapakat meni kiinni ja ilotalotkin . Pölisit ja tuomarit ja työttömäksi ja jos kaupungissa löytyi vielä jonkun syntisen niin kaikki rukoili ja etsi Herra että viimeinenkin puhdistuisi koska Jeesus on tullut ottamaan pois synnin. Suomessa Jeesus on jäänyt työttömäksi koska sellaisia jotka malliesimerkki tekee hänet sellaiseksi koska ei ole kiinnostunut oikeista Herätyksistä

      Olisit edes kiinnostunut miten Paavali pääsi tuosta hirveistä tilanteesta kun näki että oli pakko tehdä syntiä. Eikä ollut Tahtoa ollenkaan Totella Jumala että Pelastuisi.

      • voi.savis

        Kertaus on opintojen äiti !

        Sanaa savikselle:

        21 Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.
        22 Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.
        23 Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan.

        Tässä oikein osuva kuvaus Savikseta ja hänen touhustaan, kun olen sitä joskus sivusta katsonut:

        6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
        7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.


    • Sinä sen sanoit kertauksen Isä Taivaasta on mitä tarvitset rakas malliesimerkki. Siis joka syntiä tekee on iankaikkisesti on kuoltava jos ei te Parannusta ja kääntyy kertoo Pyhä Raamattu sinulle ja jos ei välitä että tekee syntiä niin ei tule synnintunto. mutta Jos Jumala pääsisi antamaan sinulle Herätystä niin koko pääkaupungin alue olisi tulessa koska Jumala tarvitsee vain yhden ihminen joka joutuu Herätyksen ilmapiiriin niin se iskee sellaisella synnintuntoa lähialuet missä tuo ihminen liikkuu niin kuin CG Finneyn elämäkerta joka et ole tainnut lukea kun olet noin röyhkeä ja vähättelet Oikea Herätys. Mutta nyt sulla on mahdollisuus tehdä parannus ja osta sen itselle ja syventyä mitä ja mihin Jumala halua viedä ihminen. >>
      https://www.sskk.fi/ihmeellisia-heratyksia.html

      • voi.savis

        Miksi Savis sinä itse et pyhity mihinkään ?

        Sinun mielettömyytesi vain on käynyt ajan saatossa kaikille hyvin selväksi, kuten Sana sanookin:

        2. kirje Timoteukselle 3
        1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
        2 Sillä ihmiset ovat silloin ITSERAKKAITA, rahanahneita, KERSKAILIJOITA, YLPEITÄ, HERJAAJIA, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, EPÄHURSKAITA,
        3 RAKKAUDETTOMIA, EPÄSOPUISIA, PANETTELIJOITA, HILLITTÖMIÄ, RAAKOJA, HYVÄN VIHAMIEHIÄ,
        4 pettureita, VÄKIVALTAISIA, PÖYHKEITÄ, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
        5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
        6 Sillä niitä ovat ne, jotka TUNGETTELEVAT TALOIHIN ja PAULOIHINSA KIETOVAT SYNTIEN RASITTAMIA JA MONENLAISTEN HIMOJEN HEITELTÄVIÄ NAISPARKOJA,
        7 JOTKA AINA OVAT OPETUSTA OTTAMASSA, EIVÄTKÄ VOI KOSKAAN PÄÄSTÄ TOTUDEN TUNTEMISEEN.
        8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
        !!!
        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
        !!!

        Korostin ne ominaisuudet, joita olen sinussa Savis nähnyt ja joita olen itse todistanut omin silmin jopa !

        Ja sinä siis ylpeilet muiden yläpuolella vielä !

        Kuinka kehtaat ?

        Syvä on sokeutesi ja se kertoo pyhitys elämän totaamisesta puuttumisesta vain, eli mielettömyytesi ja touhusi kertovat sinusta paljon, et ole parantunut vaan pahentunut vain vuosien myötä !

        9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.


      • voi.savis

        Sananl. 23:23 Osta totuutta, älä myy, osta viisautta, kuria ja ymmärrystä.

        Jes. 55:1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

        Miksi myyvät ???

        Miksi otetaan raha siitä, mitä on lahjaksi itse saatu ???


    • Olet Oikeassa "malliesimerkki" että kirjakauppiaat tarvitsevat ostaa viisautta että näkisivät tuon jutun. Mutta ei kirja ole huono vaikka kauppiaat ovat. Ei Jeesuskaan myöskään ollut huono joka Juudas möi. Ei kultakaan myöskään ole huonoa joka he myyvät. Kultakin voi olla hyödyllistä moneen paikkaan niin kuin kun paikkaat sun hampaat. Tietokone joka näppäilet voi olla huono tai paha sulle . Nyt se on paha sulle kun olet tullut kiero kun korkkiruuvi ja tarvitset tehdä parannusta väärästä hengestä joka hyökkää minua kohtaan joka asiasta. Mutta et ymmärrä edes pyytä anteeksi nä vuodet kun olet hyökännyt sun kurja käytöksestä..

      • voi.savis

        Joopa joo Savis !

        Minä olen vain kääntänyt sinun OMAT sanasi sinua kohti !

        Eli sinä syytät muita valvomattomuudesta ja siitä, että eivät pyhity, vaikka sinä itse et pyhity senkään vertaa !

        Sinä syytät muita äärikarismaattisuuteen ja menestysteologiaan sekaantumisesta, vaikka sinä itse levität menestysteologian oppeja ja käyttäydyt itse kuin äärikarismaattiset !

        Olet siis ITSE ulkokultainen muiden tuomitsija, jolla on eri säännöt itselle ja eri säänntö muille !!!

        HÄPEÄ !

        Sinä Savis siis olet se, joka ei kaikkien näiden vuosien aikanakaan ole parannusta tehnyt touhustasi ja siksi olen minä joutunut sinua nuhtelemaan ja kehoittamaan korjaamaan OMAA TOIMINTAASI !

        Eli syy ei ole minussa, jos ja kun sinä et pyhity mihinkään, joten katso nyt jo vihdoin sinne peiliin ja ala tutkia itseäsi ja toimiasi äläkä siivilöi muiden syntejä hyttys verkolla !


      • voi.savis

        Tämä kirjoituksesi taas kerran todistaa vain sinusta ja siitä, mitä sinä kannat sisälläsi oikeasti !

        " Nyt se on paha sulle kun olet tullut kiero kun korkkiruuvi ja tarvitset tehdä parannusta väärästä hengestä joka hyökkää minua kohtaan joka asiasta. Mutta et ymmärrä edes pyytä anteeksi nä vuodet kun olet hyökännyt sun kurja käytöksestä.. "

        Siis nykyään vaahtoa lähimmäisen rakkaudesta, mutta tässä siis näkyy sinun oma itskehumasi "rakkautesi", eli se on vain silkkaa huulten heiluntaa, vailla mitään todellisuus pohjaa !

        1. Joh. 3:18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.

        Eli minä siis olen "kiero korkkiruuvi" kun olen kertonut sinusta vain totuuden !

        Minä olen "väärässä hengessä", kun kehoitan ja nuhtelen sinua vääristä toimistasi ja menestysteologian opeistasi !

        Minä siis olen "hyökännyt sinua vastaan", kun olen kääntänyt sinun omat syytöksesi muita kohtaan, sinua itsesäsi kohtaan !

        Eli sinä siis TAAS tuomitsit vain itse itsesi, noilla omilla sanoillasi, eli sanoit juuri niin, että sinä itse hyökkäät ihmisiä ja uskovia vastaan !

        Näin sokea olet omille toimillesi ja itsesi suhteen !


    • NO Malliesimerkki paljasti että texti osui ja upposi ja että hän ei todella halua muuttua. Toisin kun minä haluan muuttua Kristuksen kaltaiseen aivan synnitön täynnä Pyhyys niin kuin Kristus ja loistaa niin kuin kirkas valo kaupungissa tai vuoren huipussa yli kaupungin niin että kaikki voi tulla mun luokseen saada apua Kristuksesta jonka kaltaisen me muutumme . Tietysti meistä ei kukaan voi sada apua syntikysymyksiin niin kuin on tapana jaella nykyään tuo irstas feikkiarmo.

      Saatana aina vihastuu kovin kun puhutaan Oikeista Herätyksestä niin kuin me nyt saimme nähdä malliesimerkkinä miten hän lähti sotimaan sitä vastaan ja sitten kun Jumala antaa sen niin viha yltyy ja sitten hän lähtee vainomaan ja tappamaan herätyksissä Puhdistuneita uskovia.

      • voi.savis

        En viitsi enää muuta kirjoittaa sinulle "ylihengellinen" kouhottaja kuin tämän:

        HERÄÄ JO VIHDOIN HARHOISTASI !

        Olet pahasti kadottanut todellisuuden, ja elät omassa mielikuvitus maailmassasi !

        Eli touhusi on hyvin ominaista äärikarsimaattisille ja nemenstys teologiaan eksyneille !


    • Jokainen joka Rakastaa Suomen Sion ja on huolissaan että sille tarjotaan tänä päivänä armoa eikä>> te parannusta tulis >> rukoilla yötä päivä että Oikea Herätys päsisi tulla sille, joka on sen ainoa mahdollisuus selviä iankaikkisen kuoleman vaikeista tilanteesta. !!

      • voi.savis

        Olen jo yli 10 vuotta ollut sinusta huolissani !

        Siis kun et tee parannusta vaan pahenet vain !

        Jännä juttu muuten Savis, että sinä väität Jumalan tahdon olevan jatkuva rukous yötä päivää Suomen ja Suomen uskovien puolesta !

        Minä taas sain jo vuosia sitten Herralta tämän Sanan, ja se siis tuli hyvin selvästi:

        11 Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.
        12 Vaikka he paastoavat, en minä kuule heidän huutoansa, ja vaikka he uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, en minä heihin mielisty, vaan miekalla, nälällä ja rutolla minä heidät lopetan."
        13 Niin minä sanoin: "Voi, Herra, Herra! Katso, profeetat sanovat heille: 'Ei teidän tarvitse nähdä miekkaa eikä kärsiä nälkää, vaan minä annan teille vakaan rauhan tässä paikassa'."
        14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.
        15 Sentähden, näin sanoo Herra profeetoista, jotka ennustavat minun nimessäni, vaikka minä en ole heitä lähettänyt, ja jotka sanovat, että miekka ja nälkä ei tule tähän maahan: miekkaan ja nälkään hukkuvat nämä profeetat.

        16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
        17 Etkö näe, mitä he tekevät Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin kaduilla?
        18 Lapset kokoavat puita, isät sytyttävät tulen, ja vaimot sotkevat taikinaa valmistaaksensa uhrikakkuja taivaan kuningattarelle, ja he vuodattavat juomauhreja muille jumalille, minulle mielikarvaudeksi.
        19 Minulleko he tuottavat mielikarvautta, sanoo Herra, eivätkö pikemmin itselleen, omaksi häpeäksensä?
        20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minun vihani ja kiivauteni on vuotava tämän paikan ylitse, ihmisten, eläinten, kedon puitten ja maan hedelmän ylitse, ja se palaa sammumatta."

        Eli tämän kansamme ja uskovienkin kohtalo on jo määrätty, eli turhaa on siis enää paasto tai rukoukset !

        Itse odotan siis enää vain siotä tulevaa kuritusta, joka koittaa tälle kansalle kokonaan !

        Siis :

        "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.
        12 Vaikka he paastoavat, en minä kuule heidän huutoansa, ja vaikka he uhraavat polttouhreja ja ruokauhreja, en minä heihin mielisty, vaan miekalla, nälällä ja rutolla minä heidät lopetan."

        Tässä on ihan eri sanoma, kuin sinulla rukoiluinesi Savis !

        Miksi et ole kuullut Herran ääntä ?


    • No Malliesimerkki sä olet aikamoinen koska sulla on aina ollut sitä maailman viisautta pohjalla joka mulla ei ole . JA MUKAMAS HUOLISSAAN ?? NIIN SOKEAT OLET ETTÄ ET HUOMAA OLLENKAAN OMA TILASI. ITKINHÄN JA RUKOILIMME SUN PUOLESTA KUN LÄHDIT PETRILLTÄ SITÄ HARHARETKIÄ UUSKARISMAATTISTEN SYLIIN JA OLET TÄYNNÄ VIHA SENJÄLKEEN NIIN ETTÄ PETRIN KANSSA MEN I SUXET RISTIIN TEILLÄ . Sama viha mitä olet nä kymmenet vuodet viljellyt ja nostanut minua vastaan. Mix sinusta tuli mun vihamies. Mitä sai sut vihamaan minua muuta kun se henki joka sua valtasi tuolla harharetkellä ja josta viha ja käytös monet myös tällä palstalla sua on moittinut. Vai olet huolissaan minusta ?? Niin on Uuskarismaattiset joilla on väärä henki ja branhamilaiset ovat myös olleet huolissaan musta ja jopa sanoneet että tulen mielisairas jo vuosi sitten ja vielä vaan kerron että heidän oppi ja henkiopas on Perkele ite. Jehovalaiset ja myöskin maailman ihmiset ovat myöskin huolissaan minusta , niin aikamoisessa joukossa olet ja paljon ystäviä näköjään heistä sulla on.


      Tämä Suomen Sion ja Malliesimerkki on niin sekaisin että synnistä ja pahuudesta on vain yx mahdollisuus . Ja se on että Jumala antaa kerran vielä meille Oikea Herätys joka ei Uuskarismattiset ja mennarit eivät odottaa. Rukoillaan sitä. Joelin 2. Mukaisesti. 12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
      13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
      14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
      15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
      16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
      17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
      18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
      19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
      20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
      21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
      22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
      23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
      24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
      25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
      26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
      29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
      30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
      31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
      32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

      • voi.savis

        Mitä ihmettä sinä oikein sekoilet TAAS ???

        Minä en ole lähtenyt mihinkään uuskarismaattisuuteen mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Miksi levität tuollaista valhetta ???

        En ole ollut uuskarismaattisuuden kanssa missään tekemisissä, minä en ole siis niin sokea kuin sinä !

        Itsehän sinä vaahtoat menestysteologian oppeja ja toimintasi on aivan samaa kuin äärikarismaattisillakin !!!

        En yhäkään vihaa sinua, vaan vihaan vääriä toimiasi ja syntejäsi, joita siis Jumalakin vihaa !

        Olen kärsivällisesti yrittänyt sinua auttaa Totuuteen, ja tekemään vihdoin parannusta, mutta ikävä kyllä sinä jatkat sydämesi syvässä paatumuksessa ihan samoin kuin äärikarismaattiset ja menestysteologiaan eksyneet !

        Tämä viestisi kaikkine syytöksineen on sitä ihan samaa, kuin mitä nuo eksyneet harjoittavat, eli vikaa on vain muissa, mutta ei teissä itsessänne, te siis ns. "ulkoistatte" omat ongelmanne muiden syyksi ja viaksi.

        Tämä viestisi siis on ihan malliesimerkki tuollaisen eksyneen äärikarismaatikon/menestysteologin kirjoittamisesta ja asenteesta yleensäkin.

        Eivät hekään mitään varoituksia kuuntele !

        Niin ja sinun kannattaa kysyä siltä Petriltäsi, että mikä on hänen arvionsa sinun touhuistasi !

        Samaa voisit kysyä arvostamaltasi Mauno Mattilalta, siis hän on itse ollut mennareiden eksytyksessä mukana ja on kertonut hyvin siitä, että kuinka sitä voi uskova sokeutua täysin siinä seurassa.

        Niin ja Savis jos aletaan muistelemaan vanhoja, niin milloin sitten muutittekaan sinne Israeliin uuden puolisosi kanssa ???

        Onhan siitä jo yli 10 vuotta, miten teillä on siellä Israelissa on mennyt tämä aika ?

        Ja yhäkö henki sinua johtaa sen kautta, että heität kolikolla kruunaa ja klaavaa, että mikä tie valita ???

        Älä Savis ala keulimaan, vaan yritä nyt vihdoin kysyä kestäväisenä Herralta sitä, että missä sinä oikein menet ?

        Vai etkö kuule Herran ääntä etkä olekkaan Pyhän Hengen johdatuksessa, kun kolikolla pitää asiat sinun selvittää ???

        Kumpaan siis uskot oikeasti, Jeesukseen vai kolikolla arpomiseen eli taikauskoon ???

        Niin ja tämäkään kirjoitteluni ei ole siis vihasta johtuvaa, vaan perustuu tähän Sanaan:

        1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.


    • Malliesimerkii miksi valehelet? Uskotko vielä että voit kasvattaa ihmisiä Puhtaaksi että he pääsevät taivaaseen, eikä ne tarvitsee Jeesus joka ottaa pois synnin? Uskotko että jokainen tulis etsiä sitä Oikea Herätys joka ja mistä Joel 2 puhuu? Uskotko että ilman Pyhitystä ei kukaan voi Nähdä Herra koskaan . Siis on menossa helvettiin? Uskotko että jokainen joka saa kokea ristinnaulitsemisen verenkuolema Herran kanssa pääsee Taivaaseen koska sen Tapahtuman Puhdistaa ihminen niin että Hän ei Voi eikä Tahdo tehdä Syntiä ! Miksi vastustat Perkelen kanssa Puhdistusta ja Parannuksen tekeminen ??

      • voi.savis

        Missä olen mukamas valehdellut ???

        On helppoa vain sanoa noin, mutta näytä toteen se !!!

        Yhä kysyn sinulta vielä tätä samaa:

        MIKSI ITSE ET OLE PYHITTYNYT 10v aikana YHTÄÄN MIHINKÄÄN ???

        Sen sijaan olet vain pahentunut !

        Minä en siis vastusta Pyhän Hengen toimintaa eli pyhitystä !!!!!!!!!!!!!!!

        Minä vain kysyn sinulta sitä, että miksi se ei toteudu SINUN OMALLA KOHDALLASI ???

        Siis jos opetuksesi ja siten toimintasikin on väärin, niin eihän siksi pääse mitään pyhittymistä edes tapahtumaan, eli Henki ei ole sinussa päässyt työtään tekemään !!!

        Siis !

        MIKSI ET ITSE PYHITY MIHINKÄÄN ???

        MISSÄ ON VIKA ???

        Sitä sinun tulisi miettiä, eikä tuomita muita omien harhakuvitelmiesi ja harhaluulojesi kautta ja vuoksi !!!


      • voi.savis

        Etkä vastannut ollenkaan kysymyksiini, joten toistan ne !

        1) Yhäkö etsit hengen johdatusta, kolikkoa heittämällä ???

        2) Miten sen teidän Israeliin muuton kanssa kävi ?

        Siis kun sinulla oli varma tieto Herralta, että sinne te menette ilosanomaa julistamaan juutalaisille ja että sinä itsekin olet varmasti juutalainen !

        Siis tuohonkin judistien eklsytyksen sinä siis eksyit ja söit syötit ja koukut oikein innolla !

        Eli mihin kaikkeen olet kerennytkään näiden vuosien aikana eksymään ???

        Siis ainakin judaismi ja äärikarsimaattisuus ja menestysteologia...

        Mitä muita vielä ?

        Niin ja minä en ole sekaantunut mihinkään äärikarismaattisuuksiin !

        Vaan olen ollut yksinäisyydessä kaikki nämä vuodet Herrani kanssa opetuksessa !!!

        Siis sen jälkeen kun Petri potki minut ulos, koska uskalsin häntä ja hänen omia toimiaan arvostella ja häntä nuhdella, niin lähtöhän siitä tuli, tiesin sen jo etukäteen, mutta en välittänyt siitä, sillä ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmistä !

        Sillä näillä "Petreillä" on lupa arvostella ketä ja mitä vaan ja tuomita ihan kaikkia, jopa uskosta osattomia !

        Mutta heitä itseään ja heidän vääriä toimiaan, ei ole kenenkään lupa arvostella !!!

        Joten se, että olet yrittänyt minua lyödä tuolla Petri asialla, ei ole onnistunut missän vaiheessa, minä olen sen asian kanssa täysin Rauhassa ja Levossa Herrassa !

        Minä siis itse valitsin sen erottamisen, kun en suostunut pitämään suutani kiinni, eli olinhan nähnyt monien kohdalla sen selvästi, että miten siinä käy !

        Voin vain sanoa niille, jotka olivat siinä kohtaa hiljaa, vaikka näkivätkin Petrin väärät toimet, että:

        2. Tim. 4:16 Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.


    • Olet malliesimerkki siitä syyttäjästä rakas malliesimerkki jonka toiminta sä niin rakastat omissa luissa vaikka et ite sen huomaa koska niin pimeään sä olet haaksirikkonut . Yötä päivä Hän syyttää valitut joka etsii Oikea Herätystä joka on tulossa ! Se on ihana nähdä että olemme niiin vihattuja Suomen Seurakunnassa että kaikki kelpaa syyttäjälle että saisi oikein olan taa,, syyttää meitä jotka ovat löytänyt ainoa Apu Suomen Sionille ! Voi kun tulisi Pian tuo Oikea Herätys ettei me menettäisi niin monet valittuja joka sinä mälliesimerkki olet pakottamassa helvettiin syyttäjän kanssa sun valheesi kanssa joka on koko sun uskonnollisia elämä jossa luulet että olet vaikka pimeässä olet. Miten on voinut käydä niin että aloitit niin hyvin ja sitten päädyit noin vihaan ?


      Vaikka olet Petriltä lähtenyt niin kumminkin et ole sitten löytänyt apua syntisille Suomen Sionille ja kansalle joka pimeässä vaeltaa vaan syyttää niitä jotka ovat löytäneet ja yrittää saada heidät hiljaa kun sotit Jumala vastaan joka on heitä varustanut opettanut ja käyttänyt niin kuin Herätyshistoriassa voimme lukea.


      Olisit vielä Petrin kanssa jos et olisit mennyt harharetkille uuskarismattisten luokse saamaan viimeisellä retkillä kun lähdit ylpeänä että mun on pakko selvittää mitä siinä kokouksessa ohjaa ja mikä voima siellä vaikuttaa ja löysithän sä saatana jonka jälkeen hän antoi hirveä viha joka alkoi tulla esiin heti tämän reissuun jälkeen kun hyökkäsit Petriä vastaan ja ihmettelin kovasti että miten tuollainen ystävyys voi haaksirikkoa noin täydellisesti ja nopeasti mutta kyllä me tiedetään että saatana saa hajotettu ja hallittu ketä vaan myös sinua rakas malliesimerkki josta olen hyvin huolissaan,, kun noin kovasti minua vihaat joka on tuomassa Oikea Voima Jumalalta Suomen Sioniin että Hän Puhdistaisi ja Pesis sen Ylös ottoa varten . Koska Puhdistettu Jeesuksen Verellä siitä ihanasta Ristinnaulitusta tapahtumasta missä kaikki voi osallistua on tämä mahdollista ihanassa Oikeassa herätyksessä. Sieltä Ristinkuolemasta tulee tuo oikea Voima joka he hylkäävät ja rakastuvat vääryyteen.


      Siis kaikki mukaan Rukoilemaan että tuo malliesimerkki saa kurssi muutettu ja viha lähtee ja ennen kaikkea että Oikea Herätys voi tulla se Herätys joka muutti maailma ja maailmassa vielä esiintyi paikoittain yli sata vuotta sitten,, ennen kuin uuskarismattisten feikki menestysherätykset tulivat jarruttamaan ja estämään Oikeeta Herätystä !!

      • voi.savis

        Miksi jatkat valehteluasi yhä ??????????????

        Minä en ole mennyt mihinkään uuskarismaattisuuteen mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olen ollut yksin vain !!!

        Miksi siis yhä jankkaat samaa valhetta loputtomasti ???

        Ja Savis, mitää herätystä ei ole tulossa, sen minä tiedän hyvin !!!!!!!!!!!!!

        Suomelle on tulossa vain kuritusta, sillä Jumalan mitta on JO TÄYSI, eli turhaa on rukoilla enää, asian on Herra jo päättänyt !!!

        Tuon ilmoituksen sain jo vuosia sitten ja siitä asti olen vain odottanut sitä, että milloin se tapahtuu.

        Ja tänä aikana on toiminta vain pahenutunut Suomessa, eli luopumus vain pahenee ja koko yhteiskunnan toiminta pahenee ja nyt ollaan siinä ajassa jossa sorretut itkevät JO Jumalan puoleen, ja se tarkoittaa siis sitä, että kurituksen aika on jo tosi lähellä !!!

        Saarn. 4:1 Taas minä katselin kaikkea sortoa, jota harjoitetaan auringon alla, ja katso, siinä on sorrettujen kyyneleet, eikä ole heillä lohduttajaa; väkivaltaa tekee heidän sortajainsa käsi, eikä ole heillä lohduttajaa.

        1 Veisuunjohtajalle; matalassa äänialassa; Daavidin virsi.(12:2) Auta, Herra, sillä hurskaat ovat hävinneet, uskolliset ovat kadonneet ihmislasten joukosta.
        2 (12:3) He puhuvat valhetta toinen toisellensa, puhuvat liukkain huulin, kaksimielisin sydämin.
        3 (12:4) Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu,
        4 (12:5) ne, jotka sanovat: "Kielemme voimalla me olemme väkevät; huulemme ovat meidän tukemme; kuka on meille herra?"
        5 (12:6) "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".

        Eli tähän minä uskon, mitä Herra on minulle puhunut !

        Mutta sehän varmaan pian nähdään, että tuleeko se "herätys" vai kuritus !

        Ja sinun Savis kannattaa jo etukäteen miettiä sitä, että miten se tuleva kuritus sinuun koskee ???


      • voi.savis

        Niin ja sekin on TÄYTTÄ VALHETTA, että kantaisin vihaa katkeruutta tai anteeksiantamattomuutta sisälläni !!!

        Siis Herran koulussa olen oppinut todella ymmärtämään sen, että on sulaa hulluutta kantaa vihaa ja katkeruutta sydämessään, sillä sitenhän ihminen kiusaa vain eniten itse itseään !!!

        Miksi ehdoin tahdoin halauaisin kiusata ja rääkätä itse itseäni ???

        Järjetöntä se touhu olisi !

        Ja minä en ota itseeni sinunkaan valheitasi ja vääriä toimiasi, sillä sinä vastaat aivan varmasti niistä Jumalalle ihan itse !!!

        Mutta sinä raukka kun et sitäkään tajua, että et sinä voi tehdä vääryyksiäsi Jumalalta salassa, vaikka kuvittelet kai ihmisiltä salaa tekeväsi pahojasi !

        En yhtään ihmettele sitä enää, kun Herra nuhteli minua, kun annoin sinulle majapaikan luotani !

        Siis Herra sanoi minulle joka siis kuvittelin toimivani siinä oikein, että tukemalla sinua, minä tulen osalliseksi sinun vääriin tekoihisi ja synteihisi !

        Sen jälkeen olenkin ollut varovainen ja kysynyt Herralta sitä, että mikä Hänen näkemyksensä on ja miten minun tulee toimia uskovaksi itseään nimittävien kanssa, että en taas menisi tukemaan jonkun vääriä toimia ja tulisi heidänkin synneistään siten osalliseksi, kuten tulin sinun synneistäsi !

        Sinuakaan siis en kuitenkaan vihaa, vaan lähinnä säälin sinua, ja niitä jotka joutuvat osallisiksi sinun synteihisi !

        Mutta ehkäpä sinä kuvittelet minun vihaavan sinua, koska sinä itse vihaat minua, onko näin ???

        Nytkin siis on TAAS tullut valhetta valheen päälle, eikä loppua näköjään näy, nousi taas mieleeni se tuttu Sananpaikka koskien valehtelijoita:

        Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.


    • voi.savis

      Niin ja Savis, se kertoo sen, että kenen asialla ollaan, eli pysytäänkö Totuudessa vai ei ?

      Siis minä olen pyrkinyt kaikin tavoin pysymään vain ja ainoastaan Totuudessa, niin hyvin kuin vain pystyn !

      Sinä taas olet viljellyt valheita varmaan joka viestissäsi, tai ainakin lähes jokaisessa !

      Olet antanut minusta vääriä todistuksia, mutta minä olen kertonut sinusta vain totuuden kuten sen hyvin tiedän ja olen käytännössä itse nähnyt !

      Joten Savis kysyn nyt sinulta, että kumpi meistä on oikealla asialla, ja kumpi taas vähät välittää Totuudesta, ja kumpi siis vainoaa ja syyttelee toista, jopa vastoin Totuutta ???

    • voi.savis

      Ja Savis, pitääkö minun kerätä kaikki esittämäsi valheet ja näyttää siten käytännössä, että mikä sinä oikeasti olet miehiäsi ???

      Joten lopeta hyvä ihminen valheittesi jankkaaminen ja mene itseesi ja mieti edes hetki sitä, että mihin ja kuinka pitkälle sinä jo olet syvässä sydämesi paatumuksessa ajautunut !!!

      Siis aivan käsittämätöntä tässä on juuri se, että sinä itse vaahtoat muille parannuksen teosta, ja sinun oma touhusi on kuitenkin tätä luokkaa !!!

    • Muistaakseen rakas malliesimerkki kysyit minulta mikä on Jumalan Tahto kun olit antanut majapaikka meille kun vierailimme sun luona. Ja vihrenä nuorena uskovaisena sanoi että jos et kuule Jumalan ääni niin kannattaisi sun heitä arpa Jeesuksen Nimissä kun sulla on valittava . Mutta sullahan on niin huono ja heiko usko että sä et usko että Jumala ohjaa arpa. Aiheuttaako se saatanalle kovin ahistusta kun teen näitä Galluppeja jossa Uskova joutuu miettimään kyllä vai ei ja kuunnella Jumalan ääntä jos ylipäätään kuule mitään. Teen nyt sinulle sitten ihan sua varten ja sun parasta Galluppin.

      • voi.savis

        Mitä sinä taas oikein sekoilet ?

        Muistat ihan väärin !

        Minä JO sain selvän sanan ja nuhteen Herralta, kun olin teidät majoittanut !!!

        Minun ei enää tarvinnut yhtään mitään arpoa, sanoma oli selvä ja teidän oli aika lähteä !!!

        Sinä itse valitsit tietä mitä kulkea jalan sen mukaan, mitä kolikko näytti, sitä minä en tiedä, että mihin kaikkiin muihin "hengen johdatuksiin" sinä kolikkoa käytit !

        Et näköjään vieläkään tajua sitä, että tuollainen kolikon heitto on pelkkää taikauskoa !!!

        Et sinä Herraan siinä usko, vaan sinä uskot kolikkoon, eli arpaonneen !

        Minä siis en tuollaiseen kolikon heittämiseen usko, enkä tuollaista kolikon heittoa tarvitse, sillä minä voin kysyä suoraan vaan Herralta, ja Hän johdattaa sitten tahtonsa mukaan !

        Minun siis ei tarvitse uskoa "kolikkoa", kun minä uskon Herraan ja voin kysyä Häneltä enkä kolikolta !

        Surkuhupaisaa on siis se myös, että sinä itse kirjoitat näin:

        " Aiheuttaako se saatanalle kovin ahistusta kun teen näitä Galluppeja jossa Uskova joutuu miettimään kyllä vai ei ja kuunnella Jumalan ääntä jos ylipäätään kuule mitään. "

        Sinä itse siis et kuule Jumalan ääntä, vaan tarvitset avuksesi kolikkoa, ja kehtaat vielä väittää niin, että muut eivät kuuntele eivätkä kuule !!!

        Olet TOTAALISESTI kadottanut todellisuudentajusi, sen sijaan sinä elät jossain omassa mielikuvitus maailmassasi !


    • Samaatietä

      En ymmärtänyt tätäkään 😨 omaksi kuvakseen hän loi heidät, liittyykö tämä nyt siihen?
      Tai mihin?

      • Liittyyhän se toki. Sitten tuli synti häneen ja turmeli tuon kuvan joka tulis olla Kristuksen kaltainen !


      • voi.savis

        Savis uskoo synnittömäksi tulemis oppiin !

        Siihen tuo liittyy, eli Savis uskoo menestysteologiaan, eli hän kuvittelee niin, että hänestä tulee täydellinen ja synnitön !

        Hän siis oikeasti käytännön tasolla kuvittelee tulevansa itse Jumalaksi, sillä Jumalahan vain on synnitön, ja Jumalalle se vain on mahdollistakin.

        Mutta tämä "pikkujumalaksi" tuleminen on menestysteologian yksi ytimiä, mutta eihän Savis ymmärrä eksyneensä menestysteologiaankin vaikka nuo harhaopit hän on ottanut avosylin ja riemuiten vastaan.


    • Ei ole tarvetta pelastua nyt mistään kunnei olla esimerkiksi uppoavassa laivassa. Sielläkin on sitä varten pelastusliivit, jotka puetaan päälle ja mennään pelastuslauttaan. Uskovat taitavat uskoa silloinkin ihan toisenlaiseen pelastukseen ilman pelastusliivejä ja -lauttaa!? Silloin paljastuu kaikille se uskonne voima kun olette ensimmäisinä pukemassa niitä pelastusliivejä yllenne!

      • ei.itsemurhaa

        Raamattu ei tue itsemurhaa !

        Jumala on antanut järjen, jota käyttää, eli vain järjetön ei käytä pelastusliiviä, jos siihen on tarvetta.

        Eli uskovan ei tule hakea itsemurhaa tietoisesti, vaikka jo haluaisikin Taivaan Kotiin kovasti ja pois täälätä pahasta maailmasta !

        Tarvitseeko enempää sanoa ?

        No saatana kiusasi Jeesusta hieman samoin:

        5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
        6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Siis jos uskovakin aiheuttisi tahallaan itse itselleen ongelmia, se olisi siis turhaa ja väärää Jumalan kiusaamista.

        Eli toki Jumala varjelee ja voisi pelastaa vaikka sen uskovan, joka ei käyttäisi sitä pelastusliiviä, mutta se tuottaisi ihan turhaa tekemistä Jumalalle ja olisi siten Jumalan kiusaamista.

        Eli Jumalan lapsen ei tule tieten tahtoen aiheuttaa itse itselleen turhia ongelmia, se on Raamatun mukaan siis väärää toimintaa !


      • Koko maailma on uppoava laiva. Pue kiireesti Yahushua (Jeesus) yllesi. Seuraa Häntä. Vain Hän voi pelastaa! Et menetä mitään, jos uskot. Mutta, jos tahallasi jäät yksin uppoavan laivan kannelle, se valinta on sinun ja silloin sinä hukut. Valitse siis Yahushua, juutalaisten Kuningas, Elämä!


      • ei.itsemurhaa kirjoitti:

        Raamattu ei tue itsemurhaa !

        Jumala on antanut järjen, jota käyttää, eli vain järjetön ei käytä pelastusliiviä, jos siihen on tarvetta.

        Eli uskovan ei tule hakea itsemurhaa tietoisesti, vaikka jo haluaisikin Taivaan Kotiin kovasti ja pois täälätä pahasta maailmasta !

        Tarvitseeko enempää sanoa ?

        No saatana kiusasi Jeesusta hieman samoin:

        5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
        6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Siis jos uskovakin aiheuttisi tahallaan itse itselleen ongelmia, se olisi siis turhaa ja väärää Jumalan kiusaamista.

        Eli toki Jumala varjelee ja voisi pelastaa vaikka sen uskovan, joka ei käyttäisi sitä pelastusliiviä, mutta se tuottaisi ihan turhaa tekemistä Jumalalle ja olisi siten Jumalan kiusaamista.

        Eli Jumalan lapsen ei tule tieten tahtoen aiheuttaa itse itselleen turhia ongelmia, se on Raamatun mukaan siis väärää toimintaa !

        "Raamattu ei tue itsemurhaa !"

        Väität että Estonian tai Titanicin mukana uponneet tekivät itsemurhan?! Eli on itsemurhaa olla laivassa risteilyllä! Mitään yhtä hullua en ole koskaan kuullut uskovaiseltakaan!


        "Jumala on antanut järjen, jota käyttää, eli vain järjetön ei käytä pelastusliiviä, jos siihen on tarvetta. "

        Noinkohan on!? Sä olet jäänyt pahasti välistä. Te uskotte johonkin toisenlaiseen palastukseen joten mitä teette pelastusliivillä!?

        "Taivaan Kotiin kovasti ja pois täälätä pahasta maailmasta !"

        Pelastakaa muut ihmiset ja menkää sinne taivaan kotiinne täältä puhumasta paskaa! Tämä maailma olisi paljon parempi paikka ilman uskonne jorinoita!

        En lue raamatun kohtiasi, koska ne eivät minua kinnosta. Vain se kiinnostaa kuinka ristiriitaisia ja omahyväisiä te uskovaiset osaatte olla. Sairaita ihmisiä on monia mutta te olette ylittäneet monet kerrat muut! Vältätte lääkärissä käyntiä vaikka skitsofreniaa sairastatte?!

        Jos kerran ajattelet että te saatte omita uppoavassa laivassa pelastusvälineitä itsellenne niin kannattaisi varmaan sunkin vaan luopua siitä uskostasi koska sillä et tee todellisuudessa yhtään mitään. Epäilet siis uskosi pelastuksellista voimaa kun et uskalla upota sen laivan mukana?!


      • SAI kirjoitti:

        Koko maailma on uppoava laiva. Pue kiireesti Yahushua (Jeesus) yllesi. Seuraa Häntä. Vain Hän voi pelastaa! Et menetä mitään, jos uskot. Mutta, jos tahallasi jäät yksin uppoavan laivan kannelle, se valinta on sinun ja silloin sinä hukut. Valitse siis Yahushua, juutalaisten Kuningas, Elämä!

        Kyllä mä olen ihan tukevalla maan kamaralla. En ole tarvinnut uskontopaskaanne 36 vuoteen, joten tuskin tulen tarvitsemaan sitä seuraavinakaan 36 vuotena.

        Jos olisi konkreettista näyttöä tai todisteita jumalanne olemassa olosta niin tällöin saattaisin harkita, mutta kun ei ole niin sellaiselle ei ole mitään perusteita.

        Ateismi on todiste siitä ettei jumalaa voi olla olemassa. Tuskin yksikään ateisti voisi olla ateisti jos jumalastanne olisi jonkinlaisia elonmerkkejä. Jumala varmaankin estäisi tällöin ateismin. Tosin antiteismiä saattaisi tällöin esiintyä ja monet teistä uskovistakin olisi jumalan vastaisia eli antiteistejä, kunnei se jumala olisi sellainen kuin uskovaiset ovat sen omassa päässään kuvitelleet olevan! Jumalia on yhtä paljon kuin on kristittyjäkin. Jokaiselle uskovalle se kristinuskon jumala on erilainen.

        Uskovaisen puheet siitä että jumala tekee sitä ja tätä on kyse siitä että uskovat haluavat toimia jumalanaan ja tuomita ihmisiä. Ei kuitenkaan yksikään jumala!


    • Ateisti1982EiKirj

      Koitin lukea hetken piruttani noita teidän uskovien kirjoituksia ylempää. En vittuakaan saanut yhdestäkään tekstistä selvää. Kirjoittajina taitaa olla jotkut mielenterveytensä menettänyt skitsofrenikko, joka välttää lääkärissä käyntiä!?

      • pelastuako.haluat

        Miksi tulit lukemaan tätä ketjua ?

        Haluatko pelastua, etsitkö Jumalaa ?


      • pelastuako.haluat kirjoitti:

        Miksi tulit lukemaan tätä ketjua ?

        Haluatko pelastua, etsitkö Jumalaa ?

        Minua kiinnostaa tässäkin vain uskovaisten ristiriitaisuus ja omahyväisyys, eikä liioin mikään usko eli minua kiinnostaa kuinka joku voi valita uskon ja haluaa vapaasta tahdosta menettää järkensä uskolle!

        "Haluatko pelastua, etsitkö Jumalaa ? "

        En etsi jumalaa, eikä pelastaumiselle ole mitään tarvetta. Pelastumisen ymmärrän vain että pelastajana on toinen ihminen tai esimerkiksi uppoavasta laivasta pelastuslautan kautta!
        Säkin voit vielä pelastua käymällä terveyskeskuksen lääkärin vastaanotolla joka kirjoittaa sulle skitsofrenialääkereseptin. Uskominen on psykoosi!


      • pelastuako.haluat
        ateisti1982 kirjoitti:

        Minua kiinnostaa tässäkin vain uskovaisten ristiriitaisuus ja omahyväisyys, eikä liioin mikään usko eli minua kiinnostaa kuinka joku voi valita uskon ja haluaa vapaasta tahdosta menettää järkensä uskolle!

        "Haluatko pelastua, etsitkö Jumalaa ? "

        En etsi jumalaa, eikä pelastaumiselle ole mitään tarvetta. Pelastumisen ymmärrän vain että pelastajana on toinen ihminen tai esimerkiksi uppoavasta laivasta pelastuslautan kautta!
        Säkin voit vielä pelastua käymällä terveyskeskuksen lääkärin vastaanotolla joka kirjoittaa sulle skitsofrenialääkereseptin. Uskominen on psykoosi!

        Mutta uskothan sinäkin !

        Sinä vain uskot, että Jumalaa ei ole, mutta uskon varassa sekin siis on !

        Sillä ei sinulla itselläsikään ole mitään todisteita siitä, että Jumalaa ei olisi !

        Joten tarvitsetko siis itse myös sen lääkityksen ?


      • pelastuako.haluat kirjoitti:

        Mutta uskothan sinäkin !

        Sinä vain uskot, että Jumalaa ei ole, mutta uskon varassa sekin siis on !

        Sillä ei sinulla itselläsikään ole mitään todisteita siitä, että Jumalaa ei olisi !

        Joten tarvitsetko siis itse myös sen lääkityksen ?

        En usko että jumalaa ei ole olemassa vaan se on ennemmin tieto siitä ettei jumalaa ole olemassa. Jos ateismi olisi usko niin tällöin kaljukin olisi hiusten väri!
        Jumala on olemassa jos tieto siitä muuttuu toiseksi!

        Mikä on ateismin dogma?! Sellaista en ole koskaan havainnut! Vain dogman osoittaminen tekee uskosta uskon, mutta sehän ateismista nimenomaa puuttuu ja kaljultakin hiukset!


      • pelastuako.haluat kirjoitti:

        Mutta uskothan sinäkin !

        Sinä vain uskot, että Jumalaa ei ole, mutta uskon varassa sekin siis on !

        Sillä ei sinulla itselläsikään ole mitään todisteita siitä, että Jumalaa ei olisi !

        Joten tarvitsetko siis itse myös sen lääkityksen ?

        "Joten tarvitsetko siis itse myös sen lääkityksen ? "

        Minkä lääkityksen rationaalisesti ajatteleva ihminen tarvitsee? Sellaisenko, että alkaa ajattelemaan irrationaalisesti asioita kyseenalaistamatta niitä!!?


      • s-seutulainen
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Joten tarvitsetko siis itse myös sen lääkityksen ? "

        Minkä lääkityksen rationaalisesti ajatteleva ihminen tarvitsee? Sellaisenko, että alkaa ajattelemaan irrationaalisesti asioita kyseenalaistamatta niitä!!?

        Ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana ( et vastaa Hänen kutsuunsa/torjut ja hylkäät Hänen armonsa ), ole varma, että Hän tulee vielä sinua vastaan.

        Raamatun mukaan Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, kolmestikin.
        Jokaista ihmistä.
        Miten Hän sen kunkin kohdalla tekee, se on Jumalan suvereenin päätännän vallassa.


      • s-seutulainen kirjoitti:

        Ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana ( et vastaa Hänen kutsuunsa/torjut ja hylkäät Hänen armonsa ), ole varma, että Hän tulee vielä sinua vastaan.

        Raamatun mukaan Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, kolmestikin.
        Jokaista ihmistä.
        Miten Hän sen kunkin kohdalla tekee, se on Jumalan suvereenin päätännän vallassa.

        Tervetuloa vaan jos jumala on elossa ja olemassa, mutta niin kauan kuin ei ole niin "usuttelusi minua helvetin tuleen" on melko turhaa!
        Jokainen ihminen päättää ja vastaa omasta elämästään vaikka sun mukaasi sua joku jumala ohjaileekin jostakin peliohjaimesta niin se ei saa minua vakuuttuneeksi siitä jokaisen muidenkin ihmisen pitäisi alistua moiseen niin kauan kuin ihminen ajattelee omilla aivoillaan tai sille annetaan mahdollisuus!


      • s-seutulainen kirjoitti:

        Ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana ( et vastaa Hänen kutsuunsa/torjut ja hylkäät Hänen armonsa ), ole varma, että Hän tulee vielä sinua vastaan.

        Raamatun mukaan Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, kolmestikin.
        Jokaista ihmistä.
        Miten Hän sen kunkin kohdalla tekee, se on Jumalan suvereenin päätännän vallassa.

        Siinäpä sitten kutsuu vaikka miljoona kertaa, mutta niin alas en vajoa että alkaisin uskomaan johonkin turhamaiseen jumalaan! Elämässä on paljon tärkeämpääkin tekemistä...hyvä ruoka ja hyvä seksikin on ihmiselle tärkeimpiä kuin jokin uskominen johonkin turhaan!
        Olen pystynyt olemaan ilman jumalaa 36 vuotta, mutta ilman ruokaa tai seksiä tuskin olisin pystynyt olemaan ilman!


      • EiSuljePois
        ateisti1982 kirjoitti:

        Siinäpä sitten kutsuu vaikka miljoona kertaa, mutta niin alas en vajoa että alkaisin uskomaan johonkin turhamaiseen jumalaan! Elämässä on paljon tärkeämpääkin tekemistä...hyvä ruoka ja hyvä seksikin on ihmiselle tärkeimpiä kuin jokin uskominen johonkin turhaan!
        Olen pystynyt olemaan ilman jumalaa 36 vuotta, mutta ilman ruokaa tai seksiä tuskin olisin pystynyt olemaan ilman!

        Minullapa on kaikkea. Suhde Jumalaan, hyvää ruokaa ja hyvää seksiä.


      • EiSuljePois kirjoitti:

        Minullapa on kaikkea. Suhde Jumalaan, hyvää ruokaa ja hyvää seksiä.

        Jumalasi tulee varmaan kanssasi ruokailemaan ja harrastaa seksiä!?


      • s-seutulainen
        ateisti1982 kirjoitti:

        Tervetuloa vaan jos jumala on elossa ja olemassa, mutta niin kauan kuin ei ole niin "usuttelusi minua helvetin tuleen" on melko turhaa!
        Jokainen ihminen päättää ja vastaa omasta elämästään vaikka sun mukaasi sua joku jumala ohjaileekin jostakin peliohjaimesta niin se ei saa minua vakuuttuneeksi siitä jokaisen muidenkin ihmisen pitäisi alistua moiseen niin kauan kuin ihminen ajattelee omilla aivoillaan tai sille annetaan mahdollisuus!

        Vietät aikaasi runsaan puoleisesti palstalla, jossa käsitellään pääasiallisesti uskonkysymyksiin liittyviä asioita.
        Eikä siinä mitään. Vuosikymmeniä agnostikkona elettyäni minusta itsestäni tuli ateisti. Vuodet vierivät ja ikää alkoi karttua.
        Olin yli kuudenkymmenen, kun erinäisten vaiheiden jälkeen alkoi vanhan jääräpään elämässä taistelu - sain Jumalan armosta ja pitkämielisyydestä lähteä kompuroimaan uskon ensiaskeleita.
        Sitä en olisi koskaan suostunut uskomaan, että näin tulee vielä elämässäni käymään.
        Usko on totisesti Jumalan lahja.
        Hänen tekonsa ihmisessä.
        Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut ja ylösnoussut kuolleista sinunkin puolestasi "ateisti 1982".
        Meidän kaikkien, ihan jokaisen puolesta. Hän on sovittanut meidät Jumalan kanssa. Jumalan armosta me saamme olla sovitetut ja lunastetut, pelastetut ja parannetut synneistämme.
        Uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.


      • s-seutulainen kirjoitti:

        Vietät aikaasi runsaan puoleisesti palstalla, jossa käsitellään pääasiallisesti uskonkysymyksiin liittyviä asioita.
        Eikä siinä mitään. Vuosikymmeniä agnostikkona elettyäni minusta itsestäni tuli ateisti. Vuodet vierivät ja ikää alkoi karttua.
        Olin yli kuudenkymmenen, kun erinäisten vaiheiden jälkeen alkoi vanhan jääräpään elämässä taistelu - sain Jumalan armosta ja pitkämielisyydestä lähteä kompuroimaan uskon ensiaskeleita.
        Sitä en olisi koskaan suostunut uskomaan, että näin tulee vielä elämässäni käymään.
        Usko on totisesti Jumalan lahja.
        Hänen tekonsa ihmisessä.
        Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut ja ylösnoussut kuolleista sinunkin puolestasi "ateisti 1982".
        Meidän kaikkien, ihan jokaisen puolesta. Hän on sovittanut meidät Jumalan kanssa. Jumalan armosta me saamme olla sovitetut ja lunastetut, pelastetut ja parannetut synneistämme.
        Uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

        Tolkienin kirjan sadussa kyettiin voittamaan Sauron ja Sarumankin saatiin jättämään torninsa! Raamattu sadussakin joku jeesuksen kerrotaan seikkailleen, mutta onko se satua kummallisempaa.
        Olitko lopulta edes ateisti tai agnostikko? Sitä samaa on kuultu Pekka Reinikaisenkin puheista että nuorempana oli ateisti. Kyseenalaistan moisen sillä yksikään ateisti ei vain yksinkertaisesti voi menettää järkeänsä uskolle. Järkihän on uskon vastakohta!
        Isäpuoleni oli kuitenkin ateisti elämänsä loppuun asti. Parantumattomasti sairastuminenkaan ei isää horjuttanut!

        "Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut ja ylösnoussut kuolleista sinunkin puolestasi "ateisti 1982". "

        Puolestani ois voinut sadun mukaan olla kärsimättäkin. Niin ja yläsnousemus ainakin on yhtä paljon satua kuin "raskaaksi tuleminen pyhästä hengestä". Ylösnousemista ja raskaaksi tulemista pyhästä hengestä ei ole havaittu ihmisen elämässä raamatun ulkopuolelta ja jos semmoiset olisi ollut myöhemmin mahdollista niin kyllä siitä "iltapulut" olisi jo pölöttänyt ja historian kirjat olleet väärällään!

        Niin mutta muslimien puolesta ei! Noh, tuskin jeesustanne on ollut edes olemassa yhtään sen enempää kuin Tolkienin sadussa esimerkiksi Sarumaniakaan!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Tolkienin kirjan sadussa kyettiin voittamaan Sauron ja Sarumankin saatiin jättämään torninsa! Raamattu sadussakin joku jeesuksen kerrotaan seikkailleen, mutta onko se satua kummallisempaa.
        Olitko lopulta edes ateisti tai agnostikko? Sitä samaa on kuultu Pekka Reinikaisenkin puheista että nuorempana oli ateisti. Kyseenalaistan moisen sillä yksikään ateisti ei vain yksinkertaisesti voi menettää järkeänsä uskolle. Järkihän on uskon vastakohta!
        Isäpuoleni oli kuitenkin ateisti elämänsä loppuun asti. Parantumattomasti sairastuminenkaan ei isää horjuttanut!

        "Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut ja ylösnoussut kuolleista sinunkin puolestasi "ateisti 1982". "

        Puolestani ois voinut sadun mukaan olla kärsimättäkin. Niin ja yläsnousemus ainakin on yhtä paljon satua kuin "raskaaksi tuleminen pyhästä hengestä". Ylösnousemista ja raskaaksi tulemista pyhästä hengestä ei ole havaittu ihmisen elämässä raamatun ulkopuolelta ja jos semmoiset olisi ollut myöhemmin mahdollista niin kyllä siitä "iltapulut" olisi jo pölöttänyt ja historian kirjat olleet väärällään!

        Niin mutta muslimien puolesta ei! Noh, tuskin jeesustanne on ollut edes olemassa yhtään sen enempää kuin Tolkienin sadussa esimerkiksi Sarumaniakaan!

        Epäusko on uskon vastakohta - ei järki.
        Raamatun mukaan usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan; ojentautuminen sen mukaan mitä ei nähdä.
        Raamattu kirjoittaa: "Vanhurskas on elävä uskosta" ja "Me elämme uskosta, emme näkemisestä".
        Myönnän, etteivät nuo Raamatun kohdat merkitse uskosta osattomalle tyhjää enempää.
        Ne alkavat elää - niin kuin Raamatun sana ylipäätään - vasta ihmisen saatua Jumalan armosta tulla uskoon ( uskosta osalliseksi ).


    • On hienoa että jopa ateisti alkaa miettiä että tulisiko hän Puhdistua ja Pelastua ja että on niin moni tässä palstalla jossa sydämessä käy näitä mietteitä paitsi nikki malliesimerkki joka pilkka ja niskuroi Jumala vastaan mitä ehtii.

    • Ups.

    • Kiitos Jumalalle että me olemme niin monta jotka ymmärtävät asian vakavuuden jotka haluavat muuttua Kristuksen kaltaisia ja olla niin kuin tuo Lamppu joka valaisee ja Lämmittää Kaupunkia !

    • Taivaaseen pääsy edellyttää muuttuminen Kristuksen kaltaiseksi koska Taivaaseen ei päästetä likaista saastaista ja irstaista. Kaikki vääryys pois. Te parannus la lähde mukaan matkaan !!

      • Eikiitosjeesus

        Jeesuksen kaltaiseksi? Siis sekavia puhuvaksi temppumaakariksi joka muuttui maan tomuksi 2000v sitten?
        Ei tod. kiinosta.
        Ja sen parannusten tekemisen jätän lääkäreille. Itse elän ihmisiksi.


      • Hyvä että eläät ihmisiksi. Silti ei löydy yhtään >>> Room. 3:23
        Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        Siis hanki kirkkautta !!!


      • s-seutulainen
        Savis kirjoitti:

        Hyvä että eläät ihmisiksi. Silti ei löydy yhtään >>> Room. 3:23
        Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        Siis hanki kirkkautta !!!

        Savis, oletko jo pitkälläkin muuttumisessasi Jeesuksen Kristuksen kaltaiseksi?
        Lienet ollut uskossa vuosikymmeniä. Varmaan olet jo jossain määrin onnistunutkin tulemaan Kristuksen kaltaiseksi!?
        Kirkkautta olet hankkinut kukaties runsaastikin?
        Olet onnistunut pyhittymisessäsi!


      • Silloin kun Norjalaistyttö oli lähtenyt Norjasta Kiinan kun me ei vielä ollut syntyneet muistaakseen. Niin tämä tyttö oli rukoillut Herätystä kymmeniä vuosia kotimaassa ja jatkoi Kiinassa . Kun se sitten puhkesi Kiinassa ja he saivat muuttua,, niin kuin aina Oikeissa Herätyksessä tapahtuu että syntinen muuttuu puhtaaksi niin siellä todisti vanha mies että nyt vasta hän oli Uudestisyntynyt. Vaikka oli ollut yli kolmekymmentä vuotta uskossa. En ole saanut puhdistua vielä koska en ole vielä tuohon Herätykseen päässyt. Ja se johtuu siitä kun et ole sinä ja suomen sion rukoilut minulle Oikea Herätystä. Häpeäisitte tomussa ja tuhkassa.


    • Savis

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe