Pitkät hiukset tuntuu omimmalta, mutta hiuslaatu on ohut, nuttura on pieni sykerö ja letti(joista tulee karjakko mieleen) on kynänpaksunen. Että kampausten takia ei kannata kasvattaa. Tällä hetkellä hiukset on olkapäille.
Pitäiskö vaan suosiolla leikkauttaa polkka? Takaa lyhyempi. Mulla on timantinmalliset kasvot, ikä alle 40. Polkkaa ollu ennenkin ja sopii. Olisko vinkkejä?
Se on vaan kumma juttu kun niistä haivenista ei raaskis luopua, vaikka se on homssuinen hiirenhäntä.
Kahden vaiheilla
Whattodo
1
<50
Vastaukset
- Lyhyemmäksi
Hiirenhäntä saa ohuet hiukset näyttämâän ja tuntumaan vieläkin ohuimmilta.
Leika surutta polkkatukaksi joko lyhyen otsatukan kanssa tai ilman ( jakaus keskelle otsaa tai sivuun jommalle kummalle puolelle).
Toinen vaihtoehto on lyhyt “ poikatukka”. Se näyttää aina siistiltä, pesun jälkeen vain nopea pyyhekuivaus, pää alaspäin ja haronta sormilla, pääpystyyn, muutama sipaisu kädellä ja - tukka on pöyhkeä ja siisti. Näyttää tuuhealta ja on helppo hoitaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442