Naisen seksifantasiat

yuio098

Varmaan suurimmalla osalla näitäkin on, kuka sitten puhuu niistä kumppanin kanssa kuka ei, me ollaan nuorempina vaimon kanssa niistä vähän juteltu. Jos minä olen ollut se sopeutuva osapuoli niin vaimolta niitä virikkeitä on tullut, joskus jopa vähän pervojakin ja olen ollut menossa mukana. Joskus kun tahmeus ja nihkeys iskee makuhuoneessa ja kestää olen kysynyt vaimon halukkuutta parinvaihtoon, no siitä tuli täystyrmäys mutta vaimo on kertonut suoraan että on fantasioinut tai haaveillut seksistä kahden miehen kanssa, se vähän yllätti. Tiedän että vaimon ulkoinen olemus varmasti houkuttelee miehiä ja vaimo tietää sen itsekkin ja olen myös huomannut että vaimo myös mielellään flirttailee aika avoimesti muille miehille, onko tahatonta vai tahallista kuka tietää. Sanotaan että vaimo on keski ikäinen 45v...rintava, reitevä ja pepukas suomi nainen. Eli mitä kertoo naisesta joka ei halua parinvaihtoa mutta haluaa tai fantasioi kimppaseksistä vieraiden miesten kanssa, voiko mahdollisesti toteuttaa halunsa kun joskus on "lomareisulla" kotimaassa.

10

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KommenttiX

      Fantasia ja toive tehdä asia x, ovat kaksi eri asiaa.

      Oletkos itse koskaan, edes yhden kerran, fantasioinut (miettinyt, pohtinut, kuvitellut) , että toinen mienpanisi sinuanpeppuun? Ottaisit suijin mieheltä? Takuulla olet. Toteutatko oikeasti fantasiasi?

      Painostaminen (inttäminen asiasta) tuottaa sitä, että fantasioitaan ei halua jakaa enää.

    • KarvalakkinenSeppomies

      Minä olen se kaikki josta olet vain haaveillut.

    • pääkylmänä

      " Eli mitä kertoo naisesta joka ei halua parinvaihtoa mutta haluaa tai fantasioi kimppaseksistä vieraiden miesten kanssa, "

      No, se kertoo että hänellä fantasia kohdistuu enemmän kimppaseksiin kahden miehen kanssa, kuin parinvaihtoon. Jos se oli sulle yllätys, niin älä utele enempää, voi tulla lisää yllätyksiä.

      Seksifantasioiden kyselemisessä ja paljastamisessa puolisolle tms. läheiselle on syytä pitää pää kylmänä. Aika monet ihmiset kuultuaan mm. puolisonsa "salaisia" fantasioita, eivät kykene niitä mielessään käsittelemään "turvallisesti" fantasioina, kiihottvina ajatuksina, vaan ne alkavat ennemmin ahdistaa ja stressata heitä itseään.

    • Eitarkoitamitään

      Ei fantasioita ole tarkoitus toteuttaa. Se on kiihoittavaa leikkiä parisuhteessa . Miehille se vain luo pelkoa, jos vaimolla vilkas mielikuvitus. Heittäydy mukaan vain!

    • KommenttiXxx

      :)))
      Minun oletus oli, että ap painostaa vaimoa nyt kimppaseksiin.

      2 muuta olettaa , että ap on nyt mustasukkainen vaimon fantasiamiehille.

      Kerro ap, mitä tosiaan ajattelet?

    • Yuvnl

      Siis itsekö fantasioit että saisi olla vieraan naisen kanssa, mutta hämmästelet sitä että vaimo haaveilee vieraasta miehestä?!
      Kuule juuri näin se menee että naiset haaveilevat vieraasta ihan samalla tavalla kuin miehetkin.
      Ei aviomies voi eikä kykene hallitsemaan tai säätelemään vaimonsa seksuaalisuutta millään tavalla vaikka niin luulettekin.

      Miehet ovat aina olettaneet että naisen seksuaalisuus on sitä mitä mies sallii tai toivoo, ja että varsinkin vaimo sitten typistää seksuaalisuutensa miehen laatimiin raameihin.
      Ei mene näin!

      • ettäsitärataa

        Hauska juttu. Mies, kun selitti haluavansa kokea kahta naista samaan aikaa. Elettiin niitä aikoja, kun petti naikkostensa kanssa. Niin yllättyi täysin, kun sanoin, etten ole kiinnostunut lainkaan, mutta mieluusti kaksi miestä sopii, joista toisella täytyy olla isompi kuin miehellä. Siihen loppui hänen fantasiansa.


    • Jos et tätä tiennyt aikasemmin MMF on täysin eri asia kuin joku hikinen parin vaihto ^-^

    • kassuj

      Kalu vaan vaimon peppuun, siinä sitä fantasiaa näin yö aikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe