Olen tässä selaillut tinderiä ja tehnyt sellaisen huomion, että mitä nuorempi nainen, sitä epätodennäköisemmin Tinderissä on mitään selostusta siitä, että mitä nainenj etsii, tai millainen on hänen elämäntilanteensa. Alle 30 vuotiailla on harvoin ja alle 25 vuotiailla ei oikeastaan ikinä.
Mikähän tähän mahtaa olla syynä? Itsellä on tullut mieleen 2 selitystä:
1. Nuoret nmaiset ovat niin suosittuja, että miksi vaivautua mitään selostamaan, koska matchejä tulee heti kun viitsii sormeaan oikealle liikauttaa ja valkata voi.
2. Nuoret naiset ovat lähinnä satunnaisten suhteiden perässä, jolloin ei harrastuksilla, koulutuksella yms ole mitään väliä.
Nuorilla naisilla ei profiilia
2
109
Vastaukset 2
- KommenttiXxx
3) Profiili ei ole nuoren naisen, vaan miehen.
4) Profiili ei ole nuoren tavallisen naisen, vaan vanhemman tai prostituoidun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493