Ateisti ei osaa valehdella

On tehty tieteellisiä tutkimuksia, joiden perusteella valehteleva lapsi on älykkäämpi kuin rehellinen. Tämän perusteella on tehty johtopäätös, jonka mukaan älykäs aikuinen osaa valehdella ja älykkäimmät ihmiset ovat valehtelijoita. Niinpä maailman älykkäimmät ihmiset ovat uskovaisia, koska he valehtelevat koko ajan. Ateisti ei osaa valehdella, joten ateistit ovat tyhmiä. Jos osaisivat valehdella, niin olisivat älykkäitä. Jos valehtelisivat, niin olisivat älykkäitä. Miten siis on: valehtevatko ateistit vai eivät?

26

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinulle tuttu muinaisessa Kreikassa keksitty ajatuskyhäelmä siitä, että kaikki kreetalaiset ovat valehtelijoita?

      • sukupuolielimellään


      • Onko sinulle tuttu sellainen uskomus, jonka mukaan ateistit eivät osaa valehdella tai tehdä pahaa?

        Jos ateistit eivät osaisi valehdella, niin miten he voisivat olla älykkäitä ihmisiä, koska valehtelu on ateistien mielestä todiste suuremmasta älykkyydestä kuin mitä rehellisellä ihmisellä on?

        Oletko koskaan miettinyt sitä, miten tyhmiä ateistit ovat, kun väittävät valehtelemisen olevan osoitus suuremmasta älykkyydestä kuin rehellisyys?

        Tunnetko yhtään ateistia, joka on tehnyt pahaa? Et tietenkään, koska ateisti ei voi tehdä pahaa sen perusteella, että ateistilla ei ole mitään moraalikoodistoa, jonka perusteella voitaisiin sanoa jonkin olevan pahaa tai hyvää. Ateisti on eläin vailla moraalia ja valehtelee.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Onko sinulle tuttu sellainen uskomus, jonka mukaan ateistit eivät osaa valehdella tai tehdä pahaa?

        Jos ateistit eivät osaisi valehdella, niin miten he voisivat olla älykkäitä ihmisiä, koska valehtelu on ateistien mielestä todiste suuremmasta älykkyydestä kuin mitä rehellisellä ihmisellä on?

        Oletko koskaan miettinyt sitä, miten tyhmiä ateistit ovat, kun väittävät valehtelemisen olevan osoitus suuremmasta älykkyydestä kuin rehellisyys?

        Tunnetko yhtään ateistia, joka on tehnyt pahaa? Et tietenkään, koska ateisti ei voi tehdä pahaa sen perusteella, että ateistilla ei ole mitään moraalikoodistoa, jonka perusteella voitaisiin sanoa jonkin olevan pahaa tai hyvää. Ateisti on eläin vailla moraalia ja valehtelee.

        Kenellä sellainen uskomus on?


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Kenellä sellainen uskomus on?

        Kaikilla ateisteilla yhtä tai kahta poikkeusta lukuun ottamatta.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Kaikilla ateisteilla yhtä tai kahta poikkeusta lukuun ottamatta.

        Tuollainen väite edellyttää että olisit tutkinut ja kysellyt jokaikisen ateistin näkemykset asiasta.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Tuollainen väite edellyttää että olisit tutkinut ja kysellyt jokaikisen ateistin näkemykset asiasta.

        Vedin sen väitteen hatustani, koska olen taikuri.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Onko sinulle tuttu sellainen uskomus, jonka mukaan ateistit eivät osaa valehdella tai tehdä pahaa?

        Jos ateistit eivät osaisi valehdella, niin miten he voisivat olla älykkäitä ihmisiä, koska valehtelu on ateistien mielestä todiste suuremmasta älykkyydestä kuin mitä rehellisellä ihmisellä on?

        Oletko koskaan miettinyt sitä, miten tyhmiä ateistit ovat, kun väittävät valehtelemisen olevan osoitus suuremmasta älykkyydestä kuin rehellisyys?

        Tunnetko yhtään ateistia, joka on tehnyt pahaa? Et tietenkään, koska ateisti ei voi tehdä pahaa sen perusteella, että ateistilla ei ole mitään moraalikoodistoa, jonka perusteella voitaisiin sanoa jonkin olevan pahaa tai hyvää. Ateisti on eläin vailla moraalia ja valehtelee.

        Ihminen on eläin (nisäkäs) oli se sitten teisti tai ateisti!


    • dHarm

      Miten vitun tyhmä pitää olla että edes kysyy tämän kysymyksen? Saako jostain näitä sieniä? Vai pitääkö hankkia aivovamma?

      • Riittää se, että syntyy ateistina ja pysyy ateistina. Ei siihen mitään sieniä tarvita, mutta toki ateistit sieniä syövät ja tekevät mitä vain saadakseen päänsä sekaisin (tinneri, liima, kilju, alkoholi, huumeet, lääkkeet). Kaikki huumeiden käyttäjät ovat ateisteja.


      • Rasperss

        Tuo kommentti kertoo paljon ateismista? Ilmeisesti lahkon tyypillinen edustaja.


      • dHarm
        ei-kirj kirjoitti:

        Riittää se, että syntyy ateistina ja pysyy ateistina. Ei siihen mitään sieniä tarvita, mutta toki ateistit sieniä syövät ja tekevät mitä vain saadakseen päänsä sekaisin (tinneri, liima, kilju, alkoholi, huumeet, lääkkeet). Kaikki huumeiden käyttäjät ovat ateisteja.

        Senkin typerä ateisti. Viimeistään helvetissä tajuat miten typeä olet.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Riittää se, että syntyy ateistina ja pysyy ateistina. Ei siihen mitään sieniä tarvita, mutta toki ateistit sieniä syövät ja tekevät mitä vain saadakseen päänsä sekaisin (tinneri, liima, kilju, alkoholi, huumeet, lääkkeet). Kaikki huumeiden käyttäjät ovat ateisteja.

        Kuinka saat esimerkiksi herkkusienistä tai keltavahveroista pääsi sekaisin joita erityisesti syön?!


    • jumalaonvale

      Oikeassa oleva paljastaa valehtelijan, se ylittää valheen ja nousee valheen yläpuolelle.
      Jeesus valehteli ja jumala on paljastettu valheeksi.

      • Jos Jeesus on valehtelija, niin mitä tekemistä sillä on Jumalan kanssa? Pidätkö Jeesusta jotenkin korkeammassa asemassa olevana ihmisenä kuin muita ihmisiä vai mihin väitteesi perustat? Kristittyjen mielipide ei ole totuus.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Jos Jeesus on valehtelija, niin mitä tekemistä sillä on Jumalan kanssa? Pidätkö Jeesusta jotenkin korkeammassa asemassa olevana ihmisenä kuin muita ihmisiä vai mihin väitteesi perustat? Kristittyjen mielipide ei ole totuus.

        Jos olet valmis heittämään Jeesuksen ja koko juutalais-kristillisen tradition historian roskakoriin, niin mihin jumalaan sitten uskot? Ja mitä todisteita sinulla on tästä jumalasta?


      • Kaktuaari kirjoitti:

        Jos olet valmis heittämään Jeesuksen ja koko juutalais-kristillisen tradition historian roskakoriin, niin mihin jumalaan sitten uskot? Ja mitä todisteita sinulla on tästä jumalasta?

        En usko mihinkään jumalaan. Minulla ei ole uskoa eikä uskontoa. En ole uskonnollinen ihminen. Olen ateisti. Pidän mahdollisena erilaisia järkeviä vaihtoehtoja ja luojan tai luojien olemassa olo on sellainen samoin kuin se, että luojaa tai luojia ei ole olemassa. Todisteita on vain luojan olemassaolosta, ei sitä vastaan. Pidän silti mahdollisena sen, että luojaa tai luojia ei ole olemassa.


      • ei-kirj kirjoitti:

        En usko mihinkään jumalaan. Minulla ei ole uskoa eikä uskontoa. En ole uskonnollinen ihminen. Olen ateisti. Pidän mahdollisena erilaisia järkeviä vaihtoehtoja ja luojan tai luojien olemassa olo on sellainen samoin kuin se, että luojaa tai luojia ei ole olemassa. Todisteita on vain luojan olemassaolosta, ei sitä vastaan. Pidän silti mahdollisena sen, että luojaa tai luojia ei ole olemassa.

        "Todisteita on vain luojan olemassaolosta, ei sitä vastaan".

        Mitä nämä todisteet luojan olemassaolosta ovat?


      • Kaktuaari kirjoitti:

        "Todisteita on vain luojan olemassaolosta, ei sitä vastaan".

        Mitä nämä todisteet luojan olemassaolosta ovat?

        Kaikki todistaa luojasta ja luomisesta. Mikään ei todista sitä vastaan. Jos tahdot kuulla yhden tai kaksi todistetta, niin ne ovat tässä: kirahvin kurkunpään hermo ja valaan keuhkot. Ne todistavat luomisesta sen sijaan että olisivat todiste luomista vastaan. Miksi näin? Siksi, että ne ovat niin nerokkaita ja monimutkaisia TOIMIVIA biologisia järjestelmiä, että niiden syntyminen sattumalta on toiveajattelua. Sekä kirahvi että valas ovat hyvin monimutkaisia biologisia eliöitä eikä niiden syntyminen sattumalta ole mahdollista. Evoluutio ei selitä sitä, miten ensimmäinen solu syntyi, joten se ei kumoa luomista tai luojaa, vaikka lajien kehitys evoluutioteorian mukaan olisi totta.


      • ihmettelenvaan

        Luoja ei ole voinut luoda mitään, koska luoja on uskovan pään sisäistä sepitelmää. Se on siis vain uskoa, ei muuta.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Kaikki todistaa luojasta ja luomisesta. Mikään ei todista sitä vastaan. Jos tahdot kuulla yhden tai kaksi todistetta, niin ne ovat tässä: kirahvin kurkunpään hermo ja valaan keuhkot. Ne todistavat luomisesta sen sijaan että olisivat todiste luomista vastaan. Miksi näin? Siksi, että ne ovat niin nerokkaita ja monimutkaisia TOIMIVIA biologisia järjestelmiä, että niiden syntyminen sattumalta on toiveajattelua. Sekä kirahvi että valas ovat hyvin monimutkaisia biologisia eliöitä eikä niiden syntyminen sattumalta ole mahdollista. Evoluutio ei selitä sitä, miten ensimmäinen solu syntyi, joten se ei kumoa luomista tai luojaa, vaikka lajien kehitys evoluutioteorian mukaan olisi totta.

        Todisteesi luojan olemassaolosta on tietämättömyyteen perustuva argumentaatiovirhe, tarkemmin sanottuna aukkojen jumala. Koska et ymmärrä jotain asiaa, siispä jumala.


    • Sananlaskut13.5

      Vanhurskas vihaa valhepuhetta, mutta jumalattoman vaellus on iljettävää ja häpeällistä.

      • iljettävävanhurskas

        Pikkupoikien jahtaaminen se vasta häpeällistä onkin.


    • 7865

      Johan oli taas vammainen aloitus. Ateistit ovat tutkitusti älykkäämpiä kuin vajakit. Se tarkoittaa, että ateistit ovat parempia valehtelemaan, ei sitä, että ateistit valehtelevat enemmän.

    • warmheart

      Ateisteilla aistimaailma ei ole kehittynyt samalla tavalla, kuin spirituaalisilla ihmisillä, jotka meditoivat ja rukoilevat. Aivojumppa parantaa herkkyyttä muutenkin

      Meditoinnin ja rukoilun hyödyistä on tieteellistä näyttöä olemassa, mutta ei se ihmistä pahenna, ellei agendaksi muodostu papukaijamainen oikeassa oleminen asioista, joista ei kiinnostuta lainkaan tai ymmärretä mitään.

      • burningheart-

        Hiekkakansan valheet ei ateisteihin uppoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe