Ongelmani on kokemattomuus. En ole tähänkään ikään mennessä vielä seurustellut kertaakaan. Muistan kuin 20 vuotiaana kysyin Suomi24:stä, että miten sen "oikean" voisi tavata?. Vastaus oli, että se osuu kohdalle kun sitä vähiten kaipaa. Mielestäni noita tilanteita (kun sitä vähiten kaipaa) on tullut vastaan enemmänkin, tätä samaa arkea taivaltaessa mutta eipä sitä kumppania näy. Jotain muita keinoja käyettäväksi? Viinaa kokeiltu (pitäisi olla avain onneen).
Kokemattomuus (on ongelma)
32
<50
Vastaukset
- KilttiMies89
Sama ongelma ja ikää on jo pian 30-vuotta. Taitaa maksulliset naiset olla ainut vaihtoehto. Tämän kokemattomuuden ja naisten hylkimisen takia minusta onkin tullut näin katkera.
- Pohdiskeluja_yossa
Ite oon 30v. En edes täysin kokematon mutta aika vähissä.
Varmasti ongelmamme on sama eli huomaamattomuus. Olemme paikalla mutta emme ole läsnä.
Naisten miehien rooleja on rajoitetusti. Me muut statisteja tapahtumille. Nainen haluaa aina sen kateellisen häviäjän jolle naureskella maireasti. Se osa lankesi meille ikävä vain.
Asioiden muuttaminen aika hankalaa. Pitäisi niistää valtaa pitävät ja luoda itselle ja omalle pariutumiselle edullinen yhteiskunta jossa ei kilpakosijoita. Mitä olette tehneet asian eteen?
No, sama ongelma se on minullakin. Ei ainuttakaan kokemusta parisuhteesta ja 40 vuotta tulee täyteen ensi kesänä.- hienoahienoa
Ongelma on juurikin se, että vaikka seksiä saisi, niin naiselta ei saa kuitenkaan parisuhdetta tai edes parisuhteen alkua, jos ei kuulu niihin TOPXX-miehiin. Naiset vain ovat niin hemmetin nirsoja, ettei oman tiensä kulkija kiinnosta. Pitää olla sellainen korkean statuksen elostelija, niin johan riittää naisia. Pelkkä töitä tekevä ja hyvin toimeentuleva ja itseään kunnossa pitävä mies ei riitä oikein kenellekään naiselle.
Mua edelleenkin kiinnostaa tietää mikä on tämä mystinen "status" joka miehellä pitää olla? :)
- wanhaämmä
peppupupu kirjoitti:
Mua edelleenkin kiinnostaa tietää mikä on tämä mystinen "status" joka miehellä pitää olla? :)
Se on jokin sellainen juttu millä miehet mittaavat oman arvojärjestyksensä, ja tyhmemmät kuvittelevat että naiset arvostaisivat sitä samalla tavalla kuin he itsekin.
- anime.ja.sensei
peppupupu kirjoitti:
japanilaista mytologiaa sanoo sensei
- salamyhkäinen.samurai
anime.ja.sensei kirjoitti:
cosplay eikä anime
- hienoahienoa
peppupupu kirjoitti:
Se status on yleensä johdatusta miehen geeneistä, jotka siis lähes automaattisesti ajavat hänet suositun ja korkean statuksen polulle. Hän on korkealla sosiaalisessa hierarkiassa ja siitähän naiset tykkäävät. Sellainen mies saa myös helpommin työtä kuin saman verran kouluttautunut ätmi, koska suhteilla ne työt saa eikä meritokratisin perustein. Sitten kun on hyväpalkkainen työ ja on korkealla sosiaalisessa hierarkiassa, on statusmaxxed ja sellainen mies ei voi olla saamatta ketään naista. Saa vielä valkata 80% naispoolista kenet lystää.
anime.ja.sensei kirjoitti:
aaa daebak vaan sitten..koreaks;D ehkä se mystinen status on suuri ja mahtava bokki kaibutsu hmm..
- SoliterniuM1977
peppupupu kirjoitti:
Se on varmaan joku sellainen asia, joka vetoaa sinuun miehissä. Itsevarmuus, tietynlainen käyttäytyminen, kemia jne. Joka tapauksessa se vetoaa sinuun, kuten kaikkiin naisiin.
Me joilla sitä ei ole, jäämme auttamattomasti yksin. Toisaalta naistarjonta on aika köyhää ylipainoylimäärää vain. Ei kiinnosta.
Kehopositiivisuuskin on vain ylipainoisien naisien psykologinen kikka hyväksyä ylipaino itsessään, vaikka todellisuudessa se on merkki epäterveellisistä elämäntavoista.
Anyways, yleinen mukavuus, hoikkuus ja lapsettomuus vetoavat naisessa minuun. Pärstäkertoimella ei nyt ole niin suurta väliä. Kaunis kusipää ei tietenkään kiinnosta myöskään. - Nainen39vee
"Ongelma on juurikin se, että vaikka seksiä saisi, niin naiselta ei saa kuitenkaan parisuhdetta tai edes parisuhteen alkua, jos ei kuulu niihin TOPXX-miehiin. Naiset vain ovat niin hemmetin nirsoja, ettei oman tiensä kulkija kiinnosta. Pitää olla sellainen korkean statuksen elostelija, niin johan riittää naisia. Pelkkä töitä tekevä ja hyvin toimeentuleva ja itseään kunnossa pitävä mies ei riitä oikein kenellekään naiselle. "
Mitä tuo "oman tiensä kulkija" tässä tarkoittaa? Kun eikö "pelkkä töitä tekevä ja hyvin toimeentuleva ja itseään kunnossa pitävä" ole juurikin se normi, mitä suurin osa haluaa? Oman tiensä kulkija tuskin on normien mukainen, eli mitä se siis noiden mainittujen lisäksi on? - KilttiMies89
"Pelkkä töitä tekevä ja hyvin toimeentuleva ja itseään kunnossa pitävä mies ei riitä oikein kenellekään naiselle."
Eikä työtön renttukaan jos ei ole kuitenkaan tarpeeksi renttu. - VinkkiKissa
SoliterniuM1977 kirjoitti:
Se on varmaan joku sellainen asia, joka vetoaa sinuun miehissä. Itsevarmuus, tietynlainen käyttäytyminen, kemia jne. Joka tapauksessa se vetoaa sinuun, kuten kaikkiin naisiin.
Me joilla sitä ei ole, jäämme auttamattomasti yksin. Toisaalta naistarjonta on aika köyhää ylipainoylimäärää vain. Ei kiinnosta.
Kehopositiivisuuskin on vain ylipainoisien naisien psykologinen kikka hyväksyä ylipaino itsessään, vaikka todellisuudessa se on merkki epäterveellisistä elämäntavoista.
Anyways, yleinen mukavuus, hoikkuus ja lapsettomuus vetoavat naisessa minuun. Pärstäkertoimella ei nyt ole niin suurta väliä. Kaunis kusipää ei tietenkään kiinnosta myöskään.Sinkkuudesta pois pyrkivien ksnnattanee kehittää tuota omaa yleistä mukavuuttaan. Varsinkin jos on katkeruutta alla, niin se vie kalatkin vedestä. Ei kukaan halua olla likasanko, jonka päälle omat ikävät kokemukset kaadetaan.
- PeiliKissa
SoliterniuM1977 kirjoitti:
Anyways, yleinen mukavuus, hoikkuus ja lapsettomuus vetoavat naisessa minuun. Pärstäkertoimella ei nyt ole niin suurta väliä. Kaunis kusipää ei tietenkään kiinnosta myöskään.Turha ainakaan naisia on nirsoudesta syyttää, jos itsellä on noin hoikat kriteerit. Toki saa olla, mutta pitää olla rehellinen itselleen, että itse sulkee ison osan pois.
- SuhdeKissa
KilttiMies89 kirjoitti:
"Pelkkä töitä tekevä ja hyvin toimeentuleva ja itseään kunnossa pitävä mies ei riitä oikein kenellekään naiselle."
Eikä työtön renttukaan jos ei ole kuitenkaan tarpeeksi renttu.Niin, kyllä pitää yhteistä olla jotta suhde syntyy, ei riitä että toinen on vaan töitä tekevä ja toimeentuleva. Pitää tulla sen naisenkin kanssa toimeen - ja vielä mielellään olla kivempaa viettää aikaa toisen kanssa kuin yksin tai omien muiden kavereiden kanssa.
- pihallatipunen
Ei hätää ätmit, onhan teillä toisenne.
- SoliterniuM1977
Sama, kun sanois homolle: "ei hätää, ainahan on naisia". Tai janoiselle: "onhan tuolla tota merivettä mielin määrin". Tai nälkäiselle köyhälle: "käy kaupassa ostamassa sitä ruokaa, siellähän sitä on mielin määrin".
Yhtä tyhjän kanssa.
- Sinkkumies--
Sain eilen pillua. Olin baarissa kaverin kanssa ja iskin naisen, en edes juonut viinaa. Naiset on tosi kiimaisia ja etsivät panoseuraa baareista.
- Parisuhdeeiolemaali
Pitäisikin tutustua ihmisiin...naisiin, eikä miettiä parisuhdetta.
Itse joskus nuorempana kollina mietin samoin. Mutta en tutustunut siihen ihmiseen kunnolla, jonka kanssa elin sitten 15 vuotta...ero tuli ja paukuttelin päätä seinään pitkään, ennenkuin löysin itseni.... jos vieläkään ihan kaikkea itsestäni... mutta suosittelen vähän miettimään asioita ensin, ennenkuin vaan miettii parisuhdetta jonkinlaisena mittarina tai saavutuksena. - AsianVierestä
"Ongelmani on kokemattomuus"
Noin se on molemmin puolin. Joskus kun katselee yökerhossa naisia ja miehiä, huomaa molempien osapuolien joukossa olevan niitä jotka etsivät jotain(alle puolet ovat etsijöitä). Siinähän sitä on ihan silmien alla mutta se sanonta et "sokeakin kana löytää jyvän" ei aina jostain syystä toteudu. Taksijonossa on sitten miehiä ja naisia jotka miettivät kun ei taaskaan sattunut ketään sopivaa kohdalle., voivat mennä vaikka peräkkäisiin takseihin murisemalla kun ei taaskaan löytynyt:)
Miehen kannattaa laittaa sellainen surkean tekstin omaava paita päälle. "koskematon" etupuolelle ja taakse "ikuisesti".- VinkkiKissa
Jos mies menee Virgin Forever paita päällä baariin, niin kyllä sen joku puuma siitä kotiinsa korjaa.
- VinkkiKissa
VinkkiKissa kirjoitti:
Jos mies menee Virgin Forever paita päällä baariin, niin kyllä sen joku puuma siitä kotiinsa korjaa.
Pitää tosin olla joku lihatiskibaari, jossa on vähän vanhempiakin naisia.
- hyötyä.loppuiäksi
Maksullisten naisten kanssa opettelu, loppujen lopuksi halpa hinta siitä että saa edes tuntumaa naiseen. Kysyt vaan mitä maksaa jos leikitään että olemme treffeillä tunnin ajan.
- KilttiMies89
Lähinnä tuota vaihtoehtoa olen itsekkin ajatellut jo pidemmän aikaa, varmaan ihan sopiva 30-vuotis lahja antaa itselle.
- Positiivisestionneen
Keskittykää enemmän pitämään hauskaa, sitähän voi pitää alkoholittomastikin, vaikka naamari päässä jollei muuten? Itsellä kans ollut sahaamista, välillä ollut aikoja et keskittynyt vain omaan tekemiseen, kun ei natsaa ja onko ollut kovin valmiskaan seukkaamiselle? Keskittynyt silloin enemmän sporttailuun ja kaikenlaiseen muuhun, ei ole aika käynyt pitkäksi. Kokemattomaksi koen itsenikin.
Mottona mielessä, et mielummin yksin kuin huonossa suhteessa, minusta niin totta, kun kuunnellut suhteessa olevien juttuja, tykkään vapaudesta valita itse asioita, mut välillä mielessä, josko löytäisi sellaisen kivan naisen rinnalle, jolla ajatukset yhteneväiset? Joku johon voisi luottaa ja jonka kanssa olisi kivaa yhdessä. Ajattele positiivisesti ja nauti on tavoitteeni vielä tulevina vuosina.- KilttiMies89
Hauskan pito ilman viinaa Suomi nimisessä valtiossa on teeskentelyä eikä siinä viinan juomisessakaan ole enää mitään hauskaa.
- KysyyKissa
Moneenko itse olet ollut ihastunut? Tai tutustunut? Flirttaillut? Ootko vaan kulkenut laput silmillä ja oottanut että joku tulisi ja veisi?
No jos nyt oot huomannut että se ei toimi, niin mitä meinaat tehdä toisin?- KilttiMies89
Monellekko ujolle miehelle olet itse tehnyt aloitteen?
- PokaajaKissa
KilttiMies89 kirjoitti:
Kaikille kuudelle, joiden kanssa oon harrastanut seksiä.
- PelaajaKissa
PokaajaKissa kirjoitti:
Kaikille kuudelle, joiden kanssa oon harrastanut seksiä.
Mut en oo väkisin vienyt. Kyllä on pitänyt sen toisen osapuolenkin olla jutussa mukana, vastata mun aloittamaan flirttiin eikä hajota tai jäätyä tai angstata jotain takaisin. Muutamaa oon pidempäänkin piirittänyt.
Ja oonhan tehnyt enemmällekin, kun pakkejakin on tullut. Mutta kuka niitä muistelee, näin heti ainakaan? - SanooKissa
KilttiMies89 kirjoitti:
Ujo saa olla, ujous on söpöä. Seksuaalisesti saa olla kokematon, mutta jos on kovin kielteinen tai muuten ahdistunut suhde seksuaalisuuteen, niin terapeutiksi en ryhdy. Enkä jaksa mitään yleistä naiset sitä naiset tätä -angstiakaan. Pää pitää olla peruskunnossa ja voida ottaa ihmiset ihmisinä, ei oman egon pönkittäjiniä tai menneisyyden kauhujen varjoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079013
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665193- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936