Pitääkö olla huolissaan?

huolestunut

Miksi minulle kaikki syöty rasva kertyy pieneksi läskikerrokseksi masuun?
Miksi minä en liho ruisleivästä yhtään, kun se vain laihduttaa minua?
Pitääkö minun olla nyt huolissaan?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv27

      Tuo on ihan normaalia. Rasva varastoidaan ihon alaiseen rasvakerroksen ja maksaan ym. sisäelinrasvaksi. Sen sijaan hiilihydraateilla täytetään ensiksi glukogeenivarastot ja vasta sen jälkeen ylimäärä muutetaan rasvaksi

      • huolipoistui

        No hyvä. Pitää sitten vähän vahtia, ettei syö tuota rasvaa liiaksi.


      • hpv27
        huolipoistui kirjoitti:

        No hyvä. Pitää sitten vähän vahtia, ettei syö tuota rasvaa liiaksi.

        Ei kannata syödä hiilihydraattia kauan liikaa.


      • kaikkihyvin
        hpv27 kirjoitti:

        Ei kannata syödä hiilihydraattia kauan liikaa.

        Viisi viipaletta päivässä ruisleipää oikein hyvä, muuten menee masukki sekaisin ja laihtuu liikaa!


      • hpv27
        kaikkihyvin kirjoitti:

        Viisi viipaletta päivässä ruisleipää oikein hyvä, muuten menee masukki sekaisin ja laihtuu liikaa!

        No minä syön suurin piirtein saman määrän eli 120 g päivässä.


    • wsdfvrf

      " Tämä hypoteesi on nykyään uskon asia, eikä uskon asioita voi tappaa tosiasioilla. Sillä Raamattu sanoo uskosta:

      "Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy."

      Koetappas väittää tätä vastaan"

      • kaikkimaistuukohtuudella

        Usko karppaukseen? Miksei muuten kasvissyöjillä on tarvetta moiseen hihhulointiin? Ainakin ne mitä olen tavannut, ovat vain tyytyneet siihen että saavat oman annoksensa ilman lihaa. Ei turhaa käännytystyötä pöytäseurueelle.


      • hpv27
        kaikkimaistuukohtuudella kirjoitti:

        Usko karppaukseen? Miksei muuten kasvissyöjillä on tarvetta moiseen hihhulointiin? Ainakin ne mitä olen tavannut, ovat vain tyytyneet siihen että saavat oman annoksensa ilman lihaa. Ei turhaa käännytystyötä pöytäseurueelle.

        Osa vegaaneista on kyllä aika fanaattisia. Veganismi taas pohjautuu enemmänkin eläinten suojeluun kuin terveyden vaalimiseen. Kiihkokarpit taas ovat aivan omituinen tapaus kun heidän mielestään tolkuton rasvan ja lihan mättäminen on sekä terveellistä että maistuvaa. Itse karppasin kymmenkunta vuotta sitten enkä edelleenkään kykene syömään pekonia. Ravintoneuvojien mielestä sianrasvakarppaus on sitten yksi huonommista dieetistä.

        Kaikista ismeistä voi hurahtaa. Vastikään hurahtaneet ovat sitten yleensä pahimpia tässä suhteessa.


    • veijo63987362

      "Ravintoneuvojien mielestä sianrasvakarppaus on sitten yksi huonommista dieetistä."

      Mikä on sianrasvakarppaus tolppalaukaus????

      Ravintoneuvojien??? Esim. kenen-Laatikaisen??????

    • hpv27

      Keto dieetillä ei mennyt hyvin taaskaan asiantuntijoiden dieetti vertailussa. Se jäi viimeiseksi kun DASH ja Välimeren dieetti voittivat.

      'Mediterranean and DASH Tie for Top Spot in Recent Ranking'

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe