Miksi minulle kaikki syöty rasva kertyy pieneksi läskikerrokseksi masuun?
Miksi minä en liho ruisleivästä yhtään, kun se vain laihduttaa minua?
Pitääkö minun olla nyt huolissaan?
Pitääkö olla huolissaan?
10
<50
Vastaukset
- hpv27
Tuo on ihan normaalia. Rasva varastoidaan ihon alaiseen rasvakerroksen ja maksaan ym. sisäelinrasvaksi. Sen sijaan hiilihydraateilla täytetään ensiksi glukogeenivarastot ja vasta sen jälkeen ylimäärä muutetaan rasvaksi
- huolipoistui
No hyvä. Pitää sitten vähän vahtia, ettei syö tuota rasvaa liiaksi.
- hpv27
huolipoistui kirjoitti:
No hyvä. Pitää sitten vähän vahtia, ettei syö tuota rasvaa liiaksi.
Ei kannata syödä hiilihydraattia kauan liikaa.
- kaikkihyvin
hpv27 kirjoitti:
Ei kannata syödä hiilihydraattia kauan liikaa.
Viisi viipaletta päivässä ruisleipää oikein hyvä, muuten menee masukki sekaisin ja laihtuu liikaa!
- hpv27
kaikkihyvin kirjoitti:
Viisi viipaletta päivässä ruisleipää oikein hyvä, muuten menee masukki sekaisin ja laihtuu liikaa!
No minä syön suurin piirtein saman määrän eli 120 g päivässä.
- wsdfvrf
" Tämä hypoteesi on nykyään uskon asia, eikä uskon asioita voi tappaa tosiasioilla. Sillä Raamattu sanoo uskosta:
"Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy."
Koetappas väittää tätä vastaan"- kaikkimaistuukohtuudella
Usko karppaukseen? Miksei muuten kasvissyöjillä on tarvetta moiseen hihhulointiin? Ainakin ne mitä olen tavannut, ovat vain tyytyneet siihen että saavat oman annoksensa ilman lihaa. Ei turhaa käännytystyötä pöytäseurueelle.
- hpv27
kaikkimaistuukohtuudella kirjoitti:
Usko karppaukseen? Miksei muuten kasvissyöjillä on tarvetta moiseen hihhulointiin? Ainakin ne mitä olen tavannut, ovat vain tyytyneet siihen että saavat oman annoksensa ilman lihaa. Ei turhaa käännytystyötä pöytäseurueelle.
Osa vegaaneista on kyllä aika fanaattisia. Veganismi taas pohjautuu enemmänkin eläinten suojeluun kuin terveyden vaalimiseen. Kiihkokarpit taas ovat aivan omituinen tapaus kun heidän mielestään tolkuton rasvan ja lihan mättäminen on sekä terveellistä että maistuvaa. Itse karppasin kymmenkunta vuotta sitten enkä edelleenkään kykene syömään pekonia. Ravintoneuvojien mielestä sianrasvakarppaus on sitten yksi huonommista dieetistä.
Kaikista ismeistä voi hurahtaa. Vastikään hurahtaneet ovat sitten yleensä pahimpia tässä suhteessa.
- veijo63987362
"Ravintoneuvojien mielestä sianrasvakarppaus on sitten yksi huonommista dieetistä."
Mikä on sianrasvakarppaus tolppalaukaus????
Ravintoneuvojien??? Esim. kenen-Laatikaisen?????? - hpv27
Keto dieetillä ei mennyt hyvin taaskaan asiantuntijoiden dieetti vertailussa. Se jäi viimeiseksi kun DASH ja Välimeren dieetti voittivat.
'Mediterranean and DASH Tie for Top Spot in Recent Ranking'
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768522Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382624
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619