Ätmit hereillä

jännänainen

28

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulukinkku

Voisi Lucrezia Francesca Pandora Pylly keksiä ätminkäisen veltolle pohjelihakselle hyötykäyttöä...

• pympyt.yhteen

Pylly vasten pyllyä, bum bum, siinä sitä jotakin on... 🎶

• Vai voisiko sanoa pylly vasten pymppyä? Palstan oma pymppymies ex-ludde, nyk.3.14, voisi olla mainio sulhanen virpille, palstan miehistä ainoa joka henkisesti ehkä pärjäisi sen kanssa.

• .. Hmmm.. Onkohan täällä Palstalla(kin) Tuon PsykoNaaraan SielunSiskoja?.. ;P

.. Tuli Vuan Jostain Syystä Mielehen.. ;D

#MielleYhtymiä

• Mulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.

• Harmaaritari kirjoitti:

Mulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.

.. Nää(kin) on Näitä.. Niin Miljuunaan kertaan Jauhettuja Juttuja.. SellastaSe Meno.. Tiäl Narsu&HullusStanissa nyt Vuan On.. ;P

.. Eihän näitä(kään) asioita TäysJärkinen Käsitä Ei.. Mut Minkäs Teet.. Niin.. ;D

• nkjbhv
        Harmaaritari kirjoitti:

Mulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.

Tästä asiasta olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Ennen nuo joutuivat anomaan presidentiltä armahdusta. En usko, että Sale jättäisi täysin huomiotta Rikosseuraamuslaitoksen arvion, kuten hovioikeus tekee.

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Mulla on mielikuva, että sillä olisi aina humalassa naksahtanut päässä noin pahasti. Ekat bileet vapaana, ja taas on raato jossain...

• Khhhhhg

Siinäpä oikein jännittävä jyystäri-akka.
      Pärjäisiköhän itse Matti Putkonenkaan tuon kanssa saman katon alla?

• Se olisi sitten Matti Pätkänen..tai Palanen..Murunen?

• Khhhhhg
        Wwuwuw kirjoitti:

Se olisi sitten Matti Pätkänen..tai Palanen..Murunen?

Eiköhän ne hyvin tulisi toimeen kunhan Matti vain malttaisi pitää ne housut jalassa ;)

• Pillujen--asiantuntija

Tuo on jännämiehelle varattu. Ei pääse ätmit panemaan vieläkään.

• tartutilaisuuteen

Hän on hoikka ja vähän käytetty. Siksi ätmeille sopiva. Sinäkin kelpaisit hänen ruokapöytään.

• pistetäänhyväkiertoon

Jos hän ensi vuonna järjestää joulun yksinäisille, niin oletteko menossa? Ja kyselettekö kinkun alkuPerästä, vai syöttekö mukisematta siinä pelossa, että seuraavana jouluna makaa itse siinä tarjottimella omena suussa?

• taistelukone

Entä jos keskittyykin nyt mamuihin? Sehän olisi kuin lottovoitto Suomelle.

• wanhaämmä

Vippe on kova punttitäti. Hiukan pelottaa, jos se putkahtaakin yllättäen jollekin omalle salille..

• voi.käydä.huonosti

Sun pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä etkä lähde hänen mukaansa jatkoille jos pyytäisi.

• wanhaämmä
        voi.käydä.huonosti kirjoitti:

Sun pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä etkä lähde hänen mukaansa jatkoille jos pyytäisi.

Urheilijat osaa vetää perseet... täytynee jättää sitten oman porukan bileet jatkossa väliin :-/

• Totuus-

Jännänainen ei huoli ätmejä vaan jännämiehiä. Kiltit naiset ei huoli ätmejä vaan jännämiehiä.

• Kyllä tuosta vielä hyvän naisen saa kun vähän kouluttaa eka.

:D

• Hah.

Tosiaan, siinäpä sulle hyvä morsmaikku..

• Wwuwuw kirjoitti:

Hah.

Tosiaan, siinäpä sulle hyvä morsmaikku..

Haittaako jos joudun alkamaan epä-herrasmiesmäiseksi?

• huono.vitsi

Vakiovieraaksi "Kuka tänään syötäisiin?" ohjelmaan.

• wanhaämmä

Tähän sopisi turkulais-palstalaisten "ketä"-kin.

• Mitä aamupalaksi, ketä iltapalaksi..

• hyvä.tsäänssi

Onhan siinä ätmi ihmeissään, kun naapurin muutetaan ja oveen ilmestyy nimi Butt.

• peppuhuumoria

Ajatelkaa, jos eräs entinen rapartisti menisi kimppaan tämän naisen kanssa, niin oveen voisikin kirjoittaa sitten Buttcheek :D

• onychu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe