Nopein teistä nappaa hänet.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005949809.html
Ätmit hereillä
28
67
Vastaukset
- joulukinkku
Voisi Lucrezia Francesca Pandora Pylly keksiä ätminkäisen veltolle pohjelihakselle hyötykäyttöä...
- pympyt.yhteen
Pylly vasten pyllyä, bum bum, siinä sitä jotakin on... 🎶
Vai voisiko sanoa pylly vasten pymppyä? Palstan oma pymppymies ex-ludde, nyk.3.14, voisi olla mainio sulhanen virpille, palstan miehistä ainoa joka henkisesti ehkä pärjäisi sen kanssa.
.. Hmmm.. Onkohan täällä Palstalla(kin) Tuon PsykoNaaraan SielunSiskoja?.. ;P
.. Tuli Vuan Jostain Syystä Mielehen.. ;D
#MielleYhtymiäMulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.
Harmaaritari kirjoitti:
Mulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.
.. Nää(kin) on Näitä.. Niin Miljuunaan kertaan Jauhettuja Juttuja.. SellastaSe Meno.. Tiäl Narsu&HullusStanissa nyt Vuan On.. ;P
.. Eihän näitä(kään) asioita TäysJärkinen Käsitä Ei.. Mut Minkäs Teet.. Niin.. ;D- nkjbhv
Harmaaritari kirjoitti:
Mulle tulee tuosta "riski väkivallan uusimisesta arvioitu korkeaksi" mielleyhtymä että miksi v...sa sitä ei sitten pidetä telkien takana? Taas pitää jonkun viattoman hengellään maksaa suvakkiyhteiskunnan sekoilut. Lopputulema on varmaan se että Virpi on taas vankilassa, siinä ei olisi mitään eroa siihen että olisi piudettykin siellä mutta ero on siinä että joku viaton maksaa hengellään sosiaalisen kokeilun taas kerran.
Tästä asiasta olen täysin samaa mieltä kanssasi!
Ennen nuo joutuivat anomaan presidentiltä armahdusta. En usko, että Sale jättäisi täysin huomiotta Rikosseuraamuslaitoksen arvion, kuten hovioikeus tekee. - wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla on mielikuva, että sillä olisi aina humalassa naksahtanut päässä noin pahasti. Ekat bileet vapaana, ja taas on raato jossain...
- Khhhhhg
Siinäpä oikein jännittävä jyystäri-akka.
Pärjäisiköhän itse Matti Putkonenkaan tuon kanssa saman katon alla?- Khhhhhg
Wwuwuw kirjoitti:
Se olisi sitten Matti Pätkänen..tai Palanen..Murunen?
Eiköhän ne hyvin tulisi toimeen kunhan Matti vain malttaisi pitää ne housut jalassa ;)
- Pillujen--asiantuntija
Tuo on jännämiehelle varattu. Ei pääse ätmit panemaan vieläkään.
- tartutilaisuuteen
Hän on hoikka ja vähän käytetty. Siksi ätmeille sopiva. Sinäkin kelpaisit hänen ruokapöytään.
- pistetäänhyväkiertoon
Jos hän ensi vuonna järjestää joulun yksinäisille, niin oletteko menossa? Ja kyselettekö kinkun alkuPerästä, vai syöttekö mukisematta siinä pelossa, että seuraavana jouluna makaa itse siinä tarjottimella omena suussa?
- taistelukone
Entä jos keskittyykin nyt mamuihin? Sehän olisi kuin lottovoitto Suomelle.
- wanhaämmä
Vippe on kova punttitäti. Hiukan pelottaa, jos se putkahtaakin yllättäen jollekin omalle salille..
- voi.käydä.huonosti
Sun pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä etkä lähde hänen mukaansa jatkoille jos pyytäisi.
- wanhaämmä
voi.käydä.huonosti kirjoitti:
Sun pitää vaan yrittää pitää pää kylmänä etkä lähde hänen mukaansa jatkoille jos pyytäisi.
Urheilijat osaa vetää perseet... täytynee jättää sitten oman porukan bileet jatkossa väliin :-/
- Totuus-
Jännänainen ei huoli ätmejä vaan jännämiehiä. Kiltit naiset ei huoli ätmejä vaan jännämiehiä.
Kyllä tuosta vielä hyvän naisen saa kun vähän kouluttaa eka.
:DWwuwuw kirjoitti:
Hah.
Tosiaan, siinäpä sulle hyvä morsmaikku..Haittaako jos joudun alkamaan epä-herrasmiesmäiseksi?
- huono.vitsi
Vakiovieraaksi "Kuka tänään syötäisiin?" ohjelmaan.
- wanhaämmä
Tähän sopisi turkulais-palstalaisten "ketä"-kin.
- hyvä.tsäänssi
Onhan siinä ätmi ihmeissään, kun naapurin muutetaan ja oveen ilmestyy nimi Butt.
- peppuhuumoria
Ajatelkaa, jos eräs entinen rapartisti menisi kimppaan tämän naisen kanssa, niin oveen voisikin kirjoittaa sitten Buttcheek :D
- onychu
Ätmille kiltti ja kunnollinen nainen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005726439.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561420Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli521152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50928Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170927Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76914Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56778
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy196761Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42736