Iljettävä naispaska vapautuu vankilasta

yökyökyök_

17

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevon.hierakka

      Selvähän se, kun nimikin on "perse" (butt)

      • munaabuttiin

        Tykkääköhän peppuseksitä?


      • munaabuttiin kirjoitti:

        Tykkääköhän peppuseksitä?

        eiköhän toi kuule työnnä veitsen rectumiin ja syö sen jälkeen lol


    • sdfsfsdfsfsfsdf

      Suomessa täytyy ottaa käyttöön kuolemanrangaistus. Se pitää langettaa raiskaajille, paloittelusurmaajille ja niille, jotka tekevät yhteiskuntaamme ja maata vahingoittavia päätöksiä ja linjauksia.

      Kuolemanrangaistus pitää langettaa myös siitä, että tehdään päätöksiä sallia sellaisten ideologioiden tulo maahan, jotka ovat vaarallisia ja tuhoisia yhteiskunnan turvallisuudelle ja ennenkaikkea tulevaisuudelle. Laki pitää asettaa voimaan takautuvasti.

      • 8790

        Kumpaako kannatat kommunistista- vai fasistista (vai kenties islamistista) totalitarismia?
        Ideologiasta nimittäin riippuu se, mitkä asiat kulloinkin katsotaan "maata vahingoittaviksi linjauksiksi" ja myös se, mitkä ideologiat katsotaan "tuhoisiksi yhteiskunnan turvallisuudelle".

        Oli oma ideologiasi mikä tahansa, niin hirmuhallinnon kannattaja sinä joka apuksessa olet.


      • erereirueefi

        Kukas sen linjauksen päättäisi, ei ainakaan persut koska eivät ole enemmistöä.


    • nallille.nainen

      Tuosta NAL:ille nainen! Väkivaltainen hullu, joka myös tykkää keitellä ihmisiä (vai syökö raakana?) Täydellinen pari olisivat toisilleen,

      • MissäOnNal

        Eipä uskaltaa tota kurpitella


      • Pelkkä pikku välipala korkeintaan..


      • master chefille butcher nainen, kuplivan kuuma parisuhdesoppa :D


    • Juu..juu..Ätmithän halkee onnesta..

    • Parodiaa

      Palstalaisille siitä nyt se jännänainen, kun kiltti ja tavallinen ei kelpaa.

    • Virpi Butt oli tuomittu elinkautiseen, mikä ei ole mahdollista, jos tekijä todetaan mielisairaaksi. Hänet on siis tuomittu täydessä ymmärryksessä olevana rikollisena.

      Elinkautisvanki on armahdettu viimeistään 15 vuotta istuttuaan, ennen aikaisemminkin. Toivottavasti oikeus teki oikean päätöksen ja Virpi Butt voi aloittaa uuden elämän tyhjältä pöydältä.

      Tervetuloa takaisin yhteiskuntaan!

      • fyyhhhh

        Kumma juttu. Olisi pitänyt pistää mielisairaalaan loppuiäkseen


      • xx-
        fyyhhhh kirjoitti:

        Kumma juttu. Olisi pitänyt pistää mielisairaalaan loppuiäkseen

        Ei sielläkään loppuikää pidetä. Lääkkeiden kanssa, pahaa-aavistamattomien kanssaihmisten joukkoon, ne muutaman vuoden sisällä sieltäkin passitetaan.


    • Vaivannäkö-Vs-Nököttely

      Facebookin toxic feminism -yhteisöissä vastaavanlaisia juttuja riittää.

      Niistä ei toki hiiskuta missään nk. uutisissa tai sanomalehdissä Suomen, Ruotsin, Kanadan jne. kaltaisissa maissa, joissa vain yksi sukupuoli voi olla arvostelunalaisten tekojen takana.

    • Tämä-selvä

      Rikoksen uusimisriski on suuri tolla naisella joten joku menetäää päänsä sitten ensi viikolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe