Noniin! V2018

MinäPaninMylmyriä

Listataan ketä pannu ketä palstalta!!!???

58

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieteri_ukko

Etkä pannut. Ainoastaan runkkasit käteesi ja kuvittelit panevasi.

• mies32vee

Harrastin ainoastaan yhden kerran seksiä heinäkuussa.

• iuyfff

Sinä et pannu ketään. Eikä kyllä kukaan muukaan palstalainen harrastanut seksiä toisen palstalaisen kanssa,

• salassatapahtuu

Eikö ;)

• Ohopaljastuit

Därkkis on ylläpito nyt selvis kun hänestä tulleet viestit on kaikki poistettu

• Konnakettu lienee pannut kaikkia palstanaisia. Pymppykuvamiehet pani varmaan keskenään. Nuo oli vain arvauksia mutta ihan mahdolisia.

• Näin.on

Konnahan köyri ainakin misspönttiksen ja nytkin taitavat olla samoilla huudeilla :)
        Persa rukka repi henkselinsä siitäkin ja nousi järkyttävään raivoon, mistä sai sivullisetkin osansa.

• Näin.on kirjoitti:

Konnahan köyri ainakin misspönttiksen ja nytkin taitavat olla samoilla huudeilla :)
        Persa rukka repi henkselinsä siitäkin ja nousi järkyttävään raivoon, mistä sai sivullisetkin osansa.

niin,palstan broniet varmasti köurii keskenään,bittitodellisuudessa :) tajuatteko miten järjettömältä noi jutut joskus kuulostaa,ettehän te edes tiedä keitä suurin osa tämänkin palstan "hahmoista" on lol

• homojahelvetti

pertti ja super-ytm?

• Ei ole mahdollisia, konnakettu olisi varmasti hyvä miesehdokas. Vaikka monet miehet ei ole jos hän on oikeasti eräkettu ja sanansa mittainen mies. Kuin olen sanonut naisia varmasti tulee sille ikkunoista ja ovista naisehdokkaaksi liiimautuen sänkyyn ne kiimaisemmat. Eikä eräketulla ole järkeä vähempi kiimaiseen tyytyä koska tuskaa ja kidutusta se on kuin mielikin lähtee omille seikkailuihin.

• valtakunta kirjoitti:

Ei ole mahdollisia, konnakettu olisi varmasti hyvä miesehdokas. Vaikka monet miehet ei ole jos hän on oikeasti eräkettu ja sanansa mittainen mies. Kuin olen sanonut naisia varmasti tulee sille ikkunoista ja ovista naisehdokkaaksi liiimautuen sänkyyn ne kiimaisemmat. Eikä eräketulla ole järkeä vähempi kiimaiseen tyytyä koska tuskaa ja kidutusta se on kuin mielikin lähtee omille seikkailuihin.

ota huomioon valtis että monet näistä "aktiivi" kirjoittajista on ihan höpö höpöä,kukaan ei ole nähnyt henkilöä tai tiedä niistä yhtään mitään,ainoastaan tyypin omat sanat tällä palstalla..vain muutamaa voi pitää silleen aitona ja sit tietty oma naama kuva tyypit niinkuin sinä:) täysin anonit on varmaan oikeita,heitä en epäile. ne on yleensä nää kovaa melua pitävät tai huomioseikkailijat ilman mitään oikeaa profiilia,kuvaa jotka elävät vähän virtuaalitodellisuudessa,palstoilla äpeissä..joten älä ota liian vakavasti mitä täällä sanotaan ja uskotellaan:)

• peppupupu kirjoitti:

ota huomioon valtis että monet näistä "aktiivi" kirjoittajista on ihan höpö höpöä,kukaan ei ole nähnyt henkilöä tai tiedä niistä yhtään mitään,ainoastaan tyypin omat sanat tällä palstalla..vain muutamaa voi pitää silleen aitona ja sit tietty oma naama kuva tyypit niinkuin sinä:) täysin anonit on varmaan oikeita,heitä en epäile. ne on yleensä nää kovaa melua pitävät tai huomioseikkailijat ilman mitään oikeaa profiilia,kuvaa jotka elävät vähän virtuaalitodellisuudessa,palstoilla äpeissä..joten älä ota liian vakavasti mitä täällä sanotaan ja uskotellaan:)

Epäiletkö etteivät kaikki ole sitä mitä väittävät?

• 3.14 kirjoitti:

Epäiletkö etteivät kaikki ole sitä mitä väittävät?

abso-fucking-lutely..jä mä en ole sä heh;) samaa shittiähän se on JOKA palstalla ja äpissä..vähemmän sellasilla jossa joutuu tekemään oikean profiilin naamakuvalla mutta on sielläkin niitä kaksoiselämä tyyppejä:) sinänsä ei haittaa eikä kiinnosta mutta kandee aina pitää toi mielessä kun palstoilla pyörii..

• peppupupu kirjoitti:

abso-fucking-lutely..jä mä en ole sä heh;) samaa shittiähän se on JOKA palstalla ja äpissä..vähemmän sellasilla jossa joutuu tekemään oikean profiilin naamakuvalla mutta on sielläkin niitä kaksoiselämä tyyppejä:) sinänsä ei haittaa eikä kiinnosta mutta kandee aina pitää toi mielessä kun palstoilla pyörii..

Olen jotenkin pöyristynyt teoriastasi.

Minä kirjoittelin privaatisti itsensä misspönttiksen kanssa, ja olen ihan varma että hän on oikea hamsteri.

• 3.14 kirjoitti:

Olen jotenkin pöyristynyt teoriastasi.

Minä kirjoittelin privaatisti itsensä misspönttiksen kanssa, ja olen ihan varma että hän on oikea hamsteri.

mulle tulee mieleen pari palstakundia näin aluks,kovaa on puheet täällä mutta ei mitään oikeaan elämään viittaavaa,mutta eiköhän toi oo aika yleistä tälläsissä paikoissa:) kun toi valtis tosta tuohtui oli pakko muistuttaa että usein täällä ei kaikki ole sitä mitä luulee,thats all.

• peppupupu kirjoitti:

mulle tulee mieleen pari palstakundia näin aluks,kovaa on puheet täällä mutta ei mitään oikeaan elämään viittaavaa,mutta eiköhän toi oo aika yleistä tälläsissä paikoissa:) kun toi valtis tosta tuohtui oli pakko muistuttaa että usein täällä ei kaikki ole sitä mitä luulee,thats all.

Minä en luota edes niihin jotka esiintyvät omilla kuvillaan. Oikeastaan niihin kaikkein vähiten😉🏴😍🍹🍾👄

• peppupupu kirjoitti:

ps:privana keskustelu ei ole tae mistään. duh. tuleepa mieleen yks tapaus,aikoinaan chättäilin yhden kundin kanssa,vaikutti niin aidolta ja käytettiinhän me meseäkin lol näytti pari kuvaa ittestänsä,uskottavaa..kun tavattiin oli ihan erinlainen,eri tyyppi..ei tullut kiva fiilis,kyllä mä sen kanssa kuitenkin iltaa sitten vietin ^-^

• 3.14 kirjoitti:

Minä en luota edes niihin jotka esiintyvät omilla kuvillaan. Oikeastaan niihin kaikkein vähiten😉🏴😍🍹🍾👄

no se on sitten sun onkelma,mielenkiintoinen asenne..että varmat trollit ja muut epämääräiset on aitoja sitten?:D

• peppupupu kirjoitti:

ps:privana keskustelu ei ole tae mistään. duh. tuleepa mieleen yks tapaus,aikoinaan chättäilin yhden kundin kanssa,vaikutti niin aidolta ja käytettiinhän me meseäkin lol näytti pari kuvaa ittestänsä,uskottavaa..kun tavattiin oli ihan erinlainen,eri tyyppi..ei tullut kiva fiilis,kyllä mä sen kanssa kuitenkin iltaa sitten vietin ^-^

Mulla ei ole tuollaisia kokemuksia.

Misspönttis oli privakeskusteluissakin sellainen hassutteleva hamsteri.

• 3.14 kirjoitti:

se on silleen,että ei kannata olla liian sinisilmäinen,varsinkaan online..aivan sama minkä "kuvan" muut antavat. mutta toisaalta mä en halua keskustella tästä aiheesta sun kanssa haha:D en muuten ikinä enää nykyään tekisi tuota,lähtisi tapaamaan tyyppiä netistä,liian vaarallista.

• peppupupu kirjoitti:

no se on sitten sun onkelma,mielenkiintoinen asenne..että varmat trollit ja muut epämääräiset on aitoja sitten?:D

Asenne on kyllä se, että ihminen on aito vasta sitten kun siihen on tutustunut oikeassa elämässä.

Keskustelupalstat on täynnä ihmisiä joilla on omat syynsä tyydyttää tätä kautta oman sosiaalisuuden tarpeensa. Todennäköisesti lähes kaikki ovat jotakin muuta kuin kertovat olevansa, siinä olen samaa mieltä kanssasi.

• 3.14 kirjoitti:

Asenne on kyllä se, että ihminen on aito vasta sitten kun siihen on tutustunut oikeassa elämässä.

Keskustelupalstat on täynnä ihmisiä joilla on omat syynsä tyydyttää tätä kautta oman sosiaalisuuden tarpeensa. Todennäköisesti lähes kaikki ovat jotakin muuta kuin kertovat olevansa, siinä olen samaa mieltä kanssasi.

yeh,ja osa ei ole aitoja edes live elämässä,vaikka avioliittovuosia olisi kymmeniä.

• peppupupu kirjoitti:

se on silleen,että ei kannata olla liian sinisilmäinen,varsinkaan online..aivan sama minkä "kuvan" muut antavat. mutta toisaalta mä en halua keskustella tästä aiheesta sun kanssa haha:D en muuten ikinä enää nykyään tekisi tuota,lähtisi tapaamaan tyyppiä netistä,liian vaarallista.

Ymmärrän että olet varovainen kanssani, olethan kärähtänyt valheesta kun väitit että siinä kerrostaloyhtiössä jossa asut, liesituulettimet on yhdistetty ilmanvaihtohormiin vaikka oikeastihan palomääräykset kieltävät sen.

Ihmisillä on aina syynsä valehdella, ja yleensä valehtelija ei muutenkaan puhu liiemmälti totuuksia.

• peppupupu kirjoitti:

yeh,ja osa ei ole aitoja edes live elämässä,vaikka avioliittovuosia olisi kymmeniä.

Ihminen voi olla livessä aito vaikka ei herättäisi muissa sympatioita.

• Vieläkinjauhat
        3.14 kirjoitti:

Noo.. yritähän jo unohtaa toi pönttis.

• Vieläkinjauhat kirjoitti:

Noo.. yritähän jo unohtaa toi pönttis.

Hahahaha.

Kuka voisi unohtaa sellaisen hassun hamsterin?

• Mulkkumikämulkku
        3.14 kirjoitti:

Ymmärrän että olet varovainen kanssani, olethan kärähtänyt valheesta kun väitit että siinä kerrostaloyhtiössä jossa asut, liesituulettimet on yhdistetty ilmanvaihtohormiin vaikka oikeastihan palomääräykset kieltävät sen.

Ihmisillä on aina syynsä valehdella, ja yleensä valehtelija ei muutenkaan puhu liiemmälti totuuksia.

Pertin bravuureita: syyttelyä, vainoharhaa, vittuilua. Siinäkin lähti vittuilu käyntiin ihan tyhjästä.
        Eipä ole suurikaan ihme ettei yksikään tykkää tästä kaverista.

• 3.14 kirjoitti:

trol lol,mistä helkkarista mä tiedän miten nää toosat täällä on yhdistetty. mulle kerrottiin että asia on noin so up yours papa : p ja jonkun randomin ei varmaan kannata tulla kertomaan miten asiat tässä luukussa on,kun ei täällä ole asunut päivääkään. eikä sullekkaan ole tullut mieleen että on aika helkkarin yleistä että kaupungin halvemmissa kämpissä on vähän sitä sun tätä kun laatu on sieltä halvemmasta päästä virolaisten tekemänä,mutta mistä sä sen voisit tietää..

sun ei kannata mun kanssa ja mulla on ollut sen verran paska päivä,taas--kalloa murskaava hedari.että mä en edes halua mitään typeriä inttelyjä.
        peace

• Mulkkumikämulkku kirjoitti:

Pertin bravuureita: syyttelyä, vainoharhaa, vittuilua. Siinäkin lähti vittuilu käyntiin ihan tyhjästä.

Olisit voinut jatkaa jutustelua pupuna.

• Vieläkinjauhat
        3.14 kirjoitti:

Hahahaha.

Kuka voisi unohtaa sellaisen hassun hamsterin?

On nähty että sinä roikut siinä kuin punkki perseessä, mutta ehkä hamsteri haluaa unohtaa herra kusipään?

jeba jee,se ei olekkaan vielä mun kaa:D mut mä lopetan tähän,inttelijöille puhuminen on ajan ja energian hukkaa,ja se ruokkii niiden egoa ^-^

• peppupupu kirjoitti:

trol lol,mistä helkkarista mä tiedän miten nää toosat täällä on yhdistetty. mulle kerrottiin että asia on noin so up yours papa : p ja jonkun randomin ei varmaan kannata tulla kertomaan miten asiat tässä luukussa on,kun ei täällä ole asunut päivääkään. eikä sullekkaan ole tullut mieleen että on aika helkkarin yleistä että kaupungin halvemmissa kämpissä on vähän sitä sun tätä kun laatu on sieltä halvemmasta päästä virolaisten tekemänä,mutta mistä sä sen voisit tietää..

sun ei kannata mun kanssa ja mulla on ollut sen verran paska päivä,taas--kalloa murskaava hedari.että mä en edes halua mitään typeriä inttelyjä.
        peace

Tunnen alan aika hyvin, ja tiedän että palomääräyksiä valvotaan tiukasti. Ei ole edes teoriassakaan mahdollista että kokonaiseen kerrostaloon olisi tehty palomääräysten vastaisia asennuksia.

En ole törmännyt sellaiseen koskaan edes yksittäisessä huoneistossa.

• peppupupu kirjoitti:

Kyllä tunnistaa ihmisistä kun asiat pysyy samoina.
        Olin itsekin vuosien ajan piilossa turvallisuuteni takia, mitä vähempi näki minusta kuvan alussa.
        sitä turvallisempi olo mutta mitä enemmän kerto se turvattomampi olo, joten sen vuoksi taas kasvoni tuonut taas esiin ja mikä luonut turvallisemman olon.

• Vieläkinjauhat kirjoitti:

On nähty että sinä roikut siinä kuin punkki perseessä, mutta ehkä hamsteri haluaa unohtaa herra kusipään?

Erehdyt trolliseni.

Hamsteri on vain hassu muisto historiasta.

• Noo, voi olla että erehdyin.

Eipä sen väliä.

• Mulkkumikämulkku
        3.14 kirjoitti:

Tunnen alan aika hyvin, ja tiedän että palomääräyksiä valvotaan tiukasti. Ei ole edes teoriassakaan mahdollista että kokonaiseen kerrostaloon olisi tehty palomääräysten vastaisia asennuksia.

Mitenpä sinä mihinkään tosielämän tilanteeseen voisit törmätäkään. Sinä kun juopottelet yksinäsi neljän seinän sisällä ja piehtaroit omassa paskassasi. Semmonen asiantuntija tämä Pertti.
        ☺️

Mitenpä sinä mihinkään tosielämän tilanteeseen voisit törmätäkään. Sinä kun juopottelet yksinäsi neljän seinän sisällä ja piehtaroit omassa paskassasi. Semmonen asiantuntija tämä Pertti.
        ☺️

Eiköhän tää jutustelu ollut tässä.

Kaltaisesi nuijan kanssa on turha keskustella.

• Mulkkumikämulkku
        3.14 kirjoitti:

Noo, voi olla että erehdyin.

Eipä sen väliä.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun heittelet syytöksiäsi hatusta vaikka olet ihan hakoteillä asian kanssa. Alahan pikkuhiljaa viritellä uutta nikkiä, katsomme että 3.14 on rupatellut itsensä niin tiukasti pussiin ettei muuta ulospääsyä ole.

Mutta hei, sehän on jo ihan tuttu homma sinulle!

☺️

• Mulkkumikämulkku
        3.14 kirjoitti:

Eiköhän tää jutustelu ollut tässä.

Kaltaisesi nuijan kanssa on turha keskustella.

Hienosti sulla meni keskustelu peppiksen kanssakin. Ehdittekö edes viittä viestiä vaihtaa kun olit jo mulkkuillut hänet pihalle.👍

• 3.14 kirjoitti:

"Useimmiten kerrostaloissa asuvien tulee valita yhteishormiin liitettävä tai huoneilmaan suodattava tuuletin." http://www.asuntosuomi.fi/liesituulettimet-ja-liesikuvut/

ja mitä paloturvallisuuten tulee,suomessahan rakastetaan tunkea jääkaappipakastimet siihen helvetin ahtaaseen puiseen komeroon että ilma ei varmasti kierrä miltään suunnalta ja kun onnettomuus tapahtuu,liekit leimahtaa saa tuli mukavasti evästä siitä materiaalista,aaah..mullakin kävi toi viime vuonna,jääkaappi leimahti,poltti jo seinää,totaalinen ihme ettei pahempaa tapahtunut ja että yleensä olen täällä koska olin nukkumassa(samassa tilassa,jääkaapin vieressä). ton jälkeen mä olen ottanut paloturvallisuus asiat HYVIN vakavasti..

Hienosti sulla meni keskustelu peppiksen kanssakin. Ehdittekö edes viittä viestiä vaihtaa kun olit jo mulkkuillut hänet pihalle.👍

se vähän ihmetyttää että taidan olla ainoa joka ei ole ilkeillyt hänelle ja lähtenyt inttelyihin mukaan joten aika outoa että alkaa mua..^-^ oon saanut sen verran paskaa niskaan täällä palstalla viime aikoina että kohta mulla räjähtää,näätte mun vittumaisen puolen lol

• peppupupu kirjoitti:

Samaa mieltä.....
        Ja toinen juttu on se, et suurinosa palstavakkareista on kirjottanu itsensä nurkkaan, josta ei ole ulospääsyä...Hyvänä esimerkkinä harmaaritari. Vaikka löytyisi kuinka sopiva kaveri, niin hänen on mahdotonta tavata koskaan ketään..

• Antaakyrvänolla
        peppupupu kirjoitti:

se vähän ihmetyttää että taidan olla ainoa joka ei ole ilkeillyt hänelle ja lähtenyt inttelyihin mukaan joten aika outoa että alkaa mua..^-^ oon saanut sen verran paskaa niskaan täällä palstalla viime aikoina että kohta mulla räjähtää,näätte mun vittumaisen puolen lol

Kaitpa sinä loukkasit herran herkkiä tunteita kun noin hyökkäsi. Itsehän pertti on jokaisen kanssa aloittanut sen riitelyn etkä sinäkään ollut poikkeus. Haistoi varmaan ettei saa sinuakaan lämpenemään ja menetti taas hermonsa siitä.
        Eipä sillä ole täällä enää yhden yhtäkään kaveria.

• erakko78 kirjoitti:

Samaa mieltä.....
        Ja toinen juttu on se, et suurinosa palstavakkareista on kirjottanu itsensä nurkkaan, josta ei ole ulospääsyä...Hyvänä esimerkkinä harmaaritari. Vaikka löytyisi kuinka sopiva kaveri, niin hänen on mahdotonta tavata koskaan ketään..

mä muuten huomasin että en ole saanut ilmoitusta kaikista vastauksista,toi yläkulma juttu..voi eiiii,varsinkin joulun aikaan pölisin täällä paljon ja varmaan en ole vastannut kaikille,täytyy käydä viestejä läpi..ärsyttää kun tää suomi24 on nykyään bugeja täynnä ja mitään ei korjata >: / koskakohan ton kuvan saa vaihtaa,mul olis yks cool zombie kuva laitettavaks:)
        joo..mulla on lievästi sanottuna alkanu jyskyttää suonessa tää joskus aivan lapsellinen touhu tällä palstalla ja auta armias jos uskallat siitä mainita,varsinkin jos se olen minä lol. (nais) palstaryhmä(?) käy mun kimppuun närppimään, mun kuvia,jopa pelikuvia poistellaan,mun pitäisi pokkuroida palstamuumien,nipsujen ja vilijonkkien mukaan,ovat kuin julkkiksia täällä..ja lässytys jatkuu. Ei täällä ollut ennen tällaista,ja mä olen luultavasti pisimpään tätä palstaa käyttänyt tyyppi täällä..oisko ollut 2011 kun lisäsin oman kuvan ja niillä ollaan menty siitä lähtien. Vaikka palsta onkin outo on täällä hitsin mukaviakin tyyppejä,rentoa pölinää ja vitsit lentää että kiitos vaan heille:) Mä näen heti kenellä on asenne mua kohtaan..
        Joo..mäkin voisin nimetä vakkareita jotka vähän haiskahtaa mutta tää on vapaa temmellyskenttä joten antaa olla..Mieti jos olis palsta miitti(mitkä on tosi yleisiä muilla palstoilla) kuinkakohan moni tulis?:D mitäköhän ne tekis,meniskö baariin vai kaupunkikierrokselle,lentäiskö samat jutut kun täällä?:D

• Antaakyrvänolla kirjoitti:

Kaitpa sinä loukkasit herran herkkiä tunteita kun noin hyökkäsi. Itsehän pertti on jokaisen kanssa aloittanut sen riitelyn etkä sinäkään ollut poikkeus. Haistoi varmaan ettei saa sinuakaan lämpenemään ja menetti taas hermonsa siitä.
        Eipä sillä ole täällä enää yhden yhtäkään kaveria.

joo,varmaan munkin vuoro saada sen naljailuista vaikka mitään en tehnytkään ^-^ vaihtaa niin usein merkkiä ettei enää tiedä miksi kutsuis..mä inhoan henkilökinasteluja,yritän pysyä poissa koska ei kiinnosta. eri asia jos kinastellaan ihan aiheesta,sitten olen mukana haha:D
        antaapa sen nyt olla..tänään on sunnuntai joten aika rentoutua:)

Hehee, vanha konsti, pertsenderi lähti testaamaan miten paljon v..ua peppis sietää? Yleensä kyllä on malttanut vähän kauemmin vetää mukava-pertti roolia ennen kuin täräyttää veetuilut pöytään mutta tuossa kai kellonaika ja se että tietääkin ettei saa peppistä koukkuun nopeutti aikataulua.

• erakko78 kirjoitti:

Samaa mieltä.....

No jaa nurkkaan ja nurkkaan. Jos täällä lähtökohtaisestikaan ei ole seuraa hakemassa niin en nyt silleen koe ollenkaan rajoitetummaksi oloani kuin kellään muullakaan. Jos seuraa tahtosin hakea tekisin sen varmaan muiden kanavien kautta vaikka kieltämättä palstanaisissa on pari sillä tavalla mienekiintoista että mukava toki olisi nähdäkin, ei ehkä kuitenkaan että siinä mielessä tuo sun nurkkateoria osin pitänee paikkansa.

• ehtiväinen
        Näin.on kirjoitti:

Konna on hoidellut Pönttöä.

• peppupupu kirjoitti:

mä muuten huomasin että en ole saanut ilmoitusta kaikista vastauksista,toi yläkulma juttu..voi eiiii,varsinkin joulun aikaan pölisin täällä paljon ja varmaan en ole vastannut kaikille,täytyy käydä viestejä läpi..ärsyttää kun tää suomi24 on nykyään bugeja täynnä ja mitään ei korjata >: / koskakohan ton kuvan saa vaihtaa,mul olis yks cool zombie kuva laitettavaks:)
        joo..mulla on lievästi sanottuna alkanu jyskyttää suonessa tää joskus aivan lapsellinen touhu tällä palstalla ja auta armias jos uskallat siitä mainita,varsinkin jos se olen minä lol. (nais) palstaryhmä(?) käy mun kimppuun närppimään, mun kuvia,jopa pelikuvia poistellaan,mun pitäisi pokkuroida palstamuumien,nipsujen ja vilijonkkien mukaan,ovat kuin julkkiksia täällä..ja lässytys jatkuu. Ei täällä ollut ennen tällaista,ja mä olen luultavasti pisimpään tätä palstaa käyttänyt tyyppi täällä..oisko ollut 2011 kun lisäsin oman kuvan ja niillä ollaan menty siitä lähtien. Vaikka palsta onkin outo on täällä hitsin mukaviakin tyyppejä,rentoa pölinää ja vitsit lentää että kiitos vaan heille:) Mä näen heti kenellä on asenne mua kohtaan..
        Joo..mäkin voisin nimetä vakkareita jotka vähän haiskahtaa mutta tää on vapaa temmellyskenttä joten antaa olla..Mieti jos olis palsta miitti(mitkä on tosi yleisiä muilla palstoilla) kuinkakohan moni tulis?:D mitäköhän ne tekis,meniskö baariin vai kaupunkikierrokselle,lentäiskö samat jutut kun täällä?:D

Itseeni ei kyllä palstamiitit vois vähempää kiinostaa ja tokkopa juuri muitakaan.
        Mä en nää mitä ideaa näillä mielikuvitus hahmoilla on tänne edes kirjoittaa kun ei ne jutut ole edes hauskoja..ja sitten tää, että palsta pyörii liikaa muutaman ihmisen persereiän ympärillä.. Sikäli kun muistan, niin palstalla taisi olla fiksumpaa meninkiä joskus 10vuotta sitten..
        Laitahan ihmeessä taas uusia kuvia aika ajoin...Hyviä ovat:)

• Harmaaritari kirjoitti:

No jaa nurkkaan ja nurkkaan. Jos täällä lähtökohtaisestikaan ei ole seuraa hakemassa niin en nyt silleen koe ollenkaan rajoitetummaksi oloani kuin kellään muullakaan. Jos seuraa tahtosin hakea tekisin sen varmaan muiden kanavien kautta vaikka kieltämättä palstanaisissa on pari sillä tavalla mienekiintoista että mukava toki olisi nähdäkin, ei ehkä kuitenkaan että siinä mielessä tuo sun nurkkateoria osin pitänee paikkansa.

Eli et siis hae seuraa mistään.. -Oletko ollut jo pitkään naimisissa/parisuhteessa:D ?
        Vähän outoa jos ihminen kirjoittaa tuhansia tunteja jollekkin palstalle ja sitten tietoisesti haluaa evätä itseltään mahdollisuuden tutustua niihin naisiin henkilökohtaisesti, jotka olisi sinusta kiinostuneet parisuhdemielessäkin.
        Eikö olisi fiksumpaa kirjoitella omana itsenään, antaa ihmisten kuulla ajatuksiasi, laittaa yhteystiedot profiiliin, esitellä sinne itsensä. Ehkä jonain päivänä sinulle kirjoittaa sitten se nainen ketä olet etsinytkin...
        Toisaalta miksi pohtia naisia, naisten tekemisiä, parisuhteita, jne, jos ei edes hae minkäänlaista naisseuraa yhtään mistään. ?

• erakko78 kirjoitti:

Eli et siis hae seuraa mistään.. -Oletko ollut jo pitkään naimisissa/parisuhteessa:D ?
        Vähän outoa jos ihminen kirjoittaa tuhansia tunteja jollekkin palstalle ja sitten tietoisesti haluaa evätä itseltään mahdollisuuden tutustua niihin naisiin henkilökohtaisesti, jotka olisi sinusta kiinostuneet parisuhdemielessäkin.
        Eikö olisi fiksumpaa kirjoitella omana itsenään, antaa ihmisten kuulla ajatuksiasi, laittaa yhteystiedot profiiliin, esitellä sinne itsensä. Ehkä jonain päivänä sinulle kirjoittaa sitten se nainen ketä olet etsinytkin...
        Toisaalta miksi pohtia naisia, naisten tekemisiä, parisuhteita, jne, jos ei edes hae minkäänlaista naisseuraa yhtään mistään. ?

Joo en, enkä ole parisuhteessa.

Niin, miten itsekukakin näkee tuon asian. Joillekin on toki tärkeää hakea parisuhdetta jatkuvasti, minä olen sillä tavalla outo että en aktiivisesti hae eikä mulla täällä ainakaan ole mitään pyrkimystä hakemiseen. Tuo kun sanot että "omana itsenäsi", luulen että täällä olen enemmän omana itsenäni juurikin siksi kun ei ole tarvetta yrittääkään esiintyä niin kuin naiset haluaisivat esiintyvän, se kun nimittäin fakta että jos oikein kovasti tahtoisi naisen löytää sen löytäisi helpommin "pehmeällä linjalla", ottamalla kantaa naisia miellyttäen, minusta ei vaan oikein ole semmoiseen. Nuo pohtimiset ovat ajanvietettä ja analyysiä naisista, onhan se hyvä kuitenkin olla selvillä niistä.

• Ei taida suurin osa (suurisuisista) palstamiehistä panna ketään in real life,leikkiivät mieluummin my little poneilla:)

• koivetkattoon

Mitäpä sitä kun sinäkään et anna :(

• koivetkattoon kirjoitti:

Mitäpä sitä kun sinäkään et anna :(

viestini poistettiin kun herjasin omaa kättäni kiimaiseksi l*tkaksi.juuuuuuust ^-^

• Selkokieli

Voi vittu! "KETÄ?" Se on, saatana "KUKA on pannut ketä?", eikä mikään "ketä on pannut..?". Opetelkaa nyt, vittu, edes suomen kieli, ennen kuin alatte panemaan ketään!

• Vittua_MITÄ

No KETÄ on pannu KUKA?

• En ketään!
      Siis mitenkö olen niin varma asiasta? Noko irl on niin hiljasta että se myöskin kattaa palstan :D

• Viinamies

Ei palstan miehen ole koskaan naisia nussinut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe