Musiikkia iltaan

Kaisanoasaa

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdistaa

https://www.youtube.com/watch?v=CS6LrSf4S2M

Kauko Röyhkä sopii lähes iltaan kuin iltaan. Hänellä on myös paljon ihmissuhteita lauluissa, herkästi ja aika kummallisella tavalla kuvattuna, vähän kuin nuoren näkökulmasta jolloin kaikki on epävarmaa ja arkaa.

• Tavismies--
      • pihallatipunen

Millä tavalla parempi meininki? Ihan liikaa porukkaa mun mielestä (en kyllä siis ole koskaan ollut Euroopassa festareilla). Suomen pienet/pienehköt festarit on kivempia.

• oih,Billy Talent,mäkin diggailen..rusted from the rain on ollut mun lemppari. Vokalistilla on mun mielestä aika uniikki ääni.

• Nyt kaivataan palstalaisten musiikillista tietotaitoa ja apua.
      Osaatteko sanoa, missä elokuvassa oli tämä musikki? On kyseessä klassinen biisi. Siis juuri tuo alku ja sen toistuva juoksutus, tuo mieleen elokuvan päähenkilön alakuloisuuden ja vuodenaikojen vaihtumisen. Siinä on vahvana läsnä kaipuu ja surullisuus.
      En millään saa päähäni, mikä leffa oli kysessä? Pliis, hjälp! :)

~ Johannes Brahms - Symphony No. 3 ~
      https://www.youtube.com/watch?v=HNTLIfFZe18

ps. Joskus jopa useammassa elokuvassa on näitä samoja, klassisten säveltäjien mestariteoksia. Kuitenkin tässä tapauksessa haen juuri tiettyä leffaa.

• peppupupu kirjoitti:

oisko se tässä listassa? :) ompas rentouttavaa kuunnella klassista pitkästä aikaa..
        https://en.wikipedia.org/wiki/Brahms's_Third_Symphony_in_popular_culture

Kiitos, lista on todella kattava, mutta valitettavasti leffan nimeä en sieltä löytänyt. Nyt kun tarkemmin mietin, se on saattanut myös olla joku minisarja, jota olen ohimennen seurannut. Aika mahdoton tilanne. Tämä asia on harmittanut jo jonkin aikaa. Miten ei vaan en voi muistaa noin selvänä visiona mielessä aukeavaa asiaa? Noh, ehkä se älynväläys tulee, kun sitä vähiten odottaa.

Joskus tulee näitä klassisen musiikin kausia, jolloin ajatus kulkee syvällä ja kaipaan vähän "painavampaa" melodiaa. Näitä sävelmiä olisi vaikka kuinka paljon, mutta en viitsi täyttää palstaa klassisen musiikin ylitarjonnalla. Kaikki vaan ei tykkää. :)

• Oldboy kenties?

• scrg kirjoitti:

Oldboy kenties?

Sorry, ei osunut sekään. Liian raaka leffa. En yleensä katso väkivaltafilmejä.
        Kiitos, kun yritit auttaa. :)

• pihallatipunen
      • Niillä on varmaan hyvät työkalut

• Tinder-match

Live musa on aina parempi kun youtube musa. Olen käynyt live keikoilla 26 vuotta ja nähnyt vaikka mitä hienoa. Olen nänhyt maailman parhaimmat bändit, jopa michael jacksonin olen nähnyt livenä.

• pihallatipunen

Mitkä on "maailman parhaimmat bändit"? Ja kenen mielestä?

• .. Hmmm.. ;P

Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria
      https://www.youtube.com/watch?v=Kq4OtRsdXls

.. Jotain Orkesteri Muzakkia.. Kai.. ;D

• .. "Pakollinen" SeireeniVeisu ainakin Viel.. ;P

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego
      https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw

.. Jos ei satu enää ehtimään heittelemään Poistattelijalle ja/tai PoistoBotille lissää Murkinaa.. ;D

• AsianVierestä
      • pihallatipunen

Oih ja voih, Atomirotta.

• eivarmasti

Mikä näiden musaketjujen idea on? Avaako joku oikeasti noita toisten linkittämiä?

• jos sä näät että se on tube linkki niin varmaan on turvallinen..(ihahhaaa kuops) sori,oli pakko haha
        mä ainakin tsekkailen muiden musa linkkejä:)

• Viinamies

Paras keikkka jonka oon koskaan nähnyt oli yö yhteen 2006 keikka RMj festareilla se 80 ja 90 luvun osuus. Sain silloin pilluakin koska vein naisen sille keikalle ja maksoin sen 3 päivän lipun. Nuorena sällinä join viinaa ja iskin naisia ja sain pillua, nykyään olen sen naisen kanssa tosi läheisiä vielä 12,6 vuotta myöhemmin.

• pihallatipunen

No ei sullakaan rima kauheen korkeella ole, jos Yön keikka on paras. Siis onhan 80-luvun Yö hyvää, ja vielä ysärilläkin jotkut. OK, myönnän...mulla on Yön levyjä ku mull a oli jokunen vuosi sitten "Yö-kausi". Se oli silloin kun Hakulinen oli Yön kiertueella mukana.

Mutta silti sulla on rima alhaalla.

• pihallatipunen
      • AsianVierestä

Näkyykö sun pää:)

• pihallatipunen
        AsianVierestä kirjoitti:

Näkyykö sun pää:)

Aika montakin päätä näkyy 😁. Mulla on tosin vain yksi pää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      51
      1138
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      49
      920
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      917
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      75
      910
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      855
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      195
      748
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      743
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe