Vaimolle syntymäpäivälahjaksi avioero ja pudotus pilvilinnasta

Henkisesti_loppu

Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

Nyt kun joku jo toteaa, että velliperse kun et ole jättänyt toista niin voin kertoa sen olleen monesti mielessä ja pari kertaa aivan kynnyksen takanakin. Mutta nyt olen päättänyt ja tehnyt valmistelut asian suhteen. Tulevalla ex-vaimolla on synttärit tammikuun lopussa ja tällöin rävähtää.

Asiahan on niin, että hän ei omista meidän omaisuudestamme juurikaan mitään. Kaikki on minun ja meillä on veden ja ilman kestävä avioehto. Hänelle jää käteen muutama hylly ja astioita sekä minun hänelle ostamat lahjat. Autot, kotimme, kesämökki ja käytännössä jokainen roponen joka talosta löytyy on minun. Testamentti on myös tehty jolla hän ei pääse ikinä kiinni lapsiemme rahoihin jotka ovat minun puoleltani tulleet.

Olen viimeisen puolen vuoden aikana järjestellyt asiat niin, että kaikki omaisuus mistä hän ei tiedä on muutettu käteiseksi rahaksi ja piilotettu. Veljeni saa tietää missä nämä rahat ovat sitten aikoinaan. Saa jakaa ne lapsilleni kun he ovat itse aikuisia.

Vaimon syntymäpäiväjuhlien alla aion rehellisesti ampua itseni ja näin antaa tälle äärettömän raskaalle ja kelvottomalle elämälle päätöksen. Vaimolta tai tässä kohtaa leskeltä lähtee matto alta niin että sujahtaa. Kämppä lähtee koska en ole enää lainoja lyhentänyt puoleen vuoteen ja maksettu osa menee lapsille jakoon. Autot katoavat pihasta. Ne on myyty mutta luovutus vasta ko. juhlapäivän jälkeisenä maanantaina. Kesämökille ei enää ole mitään asiaa. Mutta parasta on se, että se ämmä joutuu pois mukavasta elämästä ja ehkä etsimään töitä. Hah! Vihaan häntä.

Kuten sanottua olen aivan loppu ja kulissit pidetään pystyssä loppuun asti. Hieman harmittaa lasten puolesta kun en ole puolustamassa heitä tältä sekopäältä mutta ohjeita on jätetty toimitettavaksi muille sukulaisille kuinka he voivat ottaa ohjat lasten hyvinvoinnista.

Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.

144

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemiä

      Hieno suunnitelma.

      • RUKOILENPUOLESTASI

        Älä tapa itseäsi.
        Se jättää trauman lapsillesi. Raha ei korvaa lapsillesi sinua.
        tartu elämääsi ja lähde pois, hae apua.

        KUUletko ÄLÄ TAPA ITSEÄSI.,

        JA RAAMATTU ON TOTTA, JEESUS ON TOTTA.

        EI ÄLÄ TAPA ITSEÄSI, HAE APUA. NYT . TÄNÄÄN.


    • Elämän-Kysymyksiä

      Harmittava ja ikävä juttu..mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?

    • Lastenkanssajatkossakin

      Âlä missään tapauksessa lopeta itseäsi! Lapsesi tarvitsevat sinua!
      Laita avioero vireille ja hanki paras mahdollinen lakimies ajamaan etujasi saadaksesi pitää Lapsesi.

      Pääset kyllä tuosta naisesta eroon jokatapauksessa. Olet nyt jo järjestänyt asioita noinkin pitkälle, liitä kuvioihin itsesi tiiviisti lastesi kanssa eron jälkeen.

      Osaat tehdä sen. Muutkin ovat osanneet. Onneksi sinulla on ainakin veli johon voit luottaa.

    • KAMALAAKO

      Jos elämäsi lopetat, niin sinä häviät! Ei yksi kiusattu ihmissuhde ole sen arvoinen. Jätät vain sen taaksesi ja jatkat seikkailua lastesi kanssa.
      Suret nyt pohjia myöden ja selviät ja sitten taas nautit elämästä täysillä. Ei ihmissuhteet, ei omaisuus vaan se elämän seikkailu! Älä kesken jätä!

    • Miettimisenaihetta

      Ei se ihan noin mene, muijasi jää leskeksi, niin sillon avioehto kohtuullistetaan, muijasi saa jotain.
      Toiseksi muijallasi on oikeus asua talossa elämänsä loppuun avioehdosta huolimatta, ns. Lesken oikeus.
      Yhteiskunta tulee vastaan, koska kyseessä on lapsia, muijasi saa kaikenlaisia tukiaisia, niin hän pystyy asumaan ja elättämään lapset aikuisiksi.
      Älä ole tyhmä, ajattele lapsiasi he menettää faijansa, muijasi hyppii riemusta, kun sinä tapat ittesi.
      Mieti vielä, ota ero ja koita saada lapset itsellesi, mutta sillon sun täytyy olla täyspäinen kaveri, ei missään tapauksessa mikään itsemurha kanditaatti.
      Kokoa ittes lastesi takia.

      • mekkkk

        Niin on leskellä asumisoikeus mutta ne asunnon lainat pitää myös maksaa ja jos siihen ei ole rahaa niin on asunto myytävä ja lesk iei saa mitään jos avioehto on voimassa myös kuoleman tapuksessa.


      • leskeneläke
        mekkkk kirjoitti:

        Niin on leskellä asumisoikeus mutta ne asunnon lainat pitää myös maksaa ja jos siihen ei ole rahaa niin on asunto myytävä ja lesk iei saa mitään jos avioehto on voimassa myös kuoleman tapuksessa.

        Vaikka ei muija saiskaan mitään, niin siitä talosta ehkä jää jotain, onhan sitä jo maksettu suurimman osan aikaa, niin lapset saa siitä rahaa ja olihan niillä se mökkikin ehkä jo maksettu se on sitte lasten ja alaikäisillä on äiti jolla ehkä käyttöoikeus mökkiin, No se muija pääsee kaupungin vuokra-asuntoon ja saa asumistukea, sossutukea ja työttömyystukea sekä lapsilisät yksinhuoltokorotuksineen niin ja lesken eläkkeen. ja lapset saa lasten eläkettä isästään.
        Kyllä ne pärjää hyvin meitin hyvinvointi valtiossa.


      • 6547
        leskeneläke kirjoitti:

        Vaikka ei muija saiskaan mitään, niin siitä talosta ehkä jää jotain, onhan sitä jo maksettu suurimman osan aikaa, niin lapset saa siitä rahaa ja olihan niillä se mökkikin ehkä jo maksettu se on sitte lasten ja alaikäisillä on äiti jolla ehkä käyttöoikeus mökkiin, No se muija pääsee kaupungin vuokra-asuntoon ja saa asumistukea, sossutukea ja työttömyystukea sekä lapsilisät yksinhuoltokorotuksineen niin ja lesken eläkkeen. ja lapset saa lasten eläkettä isästään.
        Kyllä ne pärjää hyvin meitin hyvinvointi valtiossa.

        Eikös se mökki ollut jo toimiettu jonkun toisen nimiin, kun "sinne ei ole mitään asiaa".


      • Vainajanvarat
        6547 kirjoitti:

        Eikös se mökki ollut jo toimiettu jonkun toisen nimiin, kun "sinne ei ole mitään asiaa".

        Olkoon kenen nimissä vaan ,kyllä se Perunkirjoituksessa otetaan huomioon.


    • bonbom

      Onpa sairas suunnitelma! Ota itseäsi niskasta kiinni, älä ole vellihousu, hae eroa ja itsellesi apua henkisesti.

    • Näitäon

      ,Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse.Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä.
      Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä.Lapsilla ja vaimolla helpottaa.

      Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.

    • huikkapois

      Jäätävä yöjuttu. 👏

    • ulkomaalainennainen

      Olet oikein tyhmä mies, kuulepa vaimo hyppi riemusta kun pääse niin helpolla miehestä eroa. Lesket pärjää tässä maassa niin hyvin, uusi mieskin varma jossain kuin välit niin huonot teillä on.
      Saa muija varma asuu talossa, saa leskeneläkettä ja kaikenlaista tukea, ei ainakin töihin ei tarvi mennä sen jälkeen
      Sun omaisuus ja veli jää tässä kakkossijalle, vaimo ja lapset saa ainakin jotain, ehkä ennemmään kuin luullet.
      Ota ero ja sen jälkeen uusi vaimo, jonkin muijan varmasti saat kun ei ole pihi

    • mitätönihminenjostain

      Jotkut ajaa tahallaan toisia itsemurhaan piinaamalla niitä.
      Tosiaan kasaa itsesi. Rukoile. Kokeile edes.

      Sun tekstistä paistaa läpi, että sun elämänarvoissa raha, maallinen on suuressa osassa ja arvossa. Jopa itsekkyyttä. Sun vaimo voi huonosti, oletko ajatellut sen voivan johtua sinusta itsestäsi? ehkä et ole täysin sitoutunut vaimoosi, kuulostaa siltä ettet ole. Avioehto, sinun omaisuus ja vaimosi omaisuus. Miksi edes olette naimisissa alunperinkään? Haluat pitää itselläsi, jättää toinen ilman ja laskelmoida omaksi eduksi.

      Mun mielestä sun kannattaisi tuossa tilanteessa laittaa kissa pöydälle ja olla rehellinen tilanteesta vaimollesi. Ilmoita sille vaikka kahvipöydässä yllättäen, että haluat purkaa avioehdon. Mitä sitten vaikka se saisi myöhemmin enemmän, jos eroatte hänen aloitteestaan? se on vaan rahaa.

      Lopuksi haluan kertoa Jeesuksesta. Kokeile Jeesusta, et menetä mitään.

    • Eroapukkaa

      Miksi et yksinkertaisesti vaan jätä sitä ämmää? Syntymäpäivälahjaksi avioerohakemus rouvalle käteen.

    • Hienolahja

      Onpas se ämmä sulle tärkeä, kun oikeen ittes pitää tappaa sen takia, wittu , kun olet tyhmä.
      Sun kuolemasi on ämmälle taivaan lahja, tajuutko luuseri.

      • Älätee

        Samaa mieltä ,ei kenenkään veetumaisuuden takia kantsi ittees tappaa, lapsesi jäis sua vaan suremaan ja kaipaamaan, muijallesi yx hailee.


    • Mieti

      Ei, kyllä paras lahjasi tämän kaltaiselle vaimolle on eroaminen hänestä. Siis todellakin syntymäpäivälahjaksi erolappu käteen.
      Saat fiksummankin kumppanin jos niin haluat. Yksi ilkeä ihminen ei maailmaasi voi kaataa.
      Itsemurha sattuisi liikaa vain omiin lapsiisi. Vaimosi kyllä hyötyisi vieläkin sinusta leskeneläkkeen verran joka määräytyy tulojesi mukaan vaikka et muuta omaisuutta hänelle jättäisikään.
      Itsemurha ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, se on vain pakenemista. Kukaan ei kuole avioeroon, uuden paljon paremman naisen voit saada tilalle. Muista että yksikään ihminen ei ole korvaamaton. Kenenkään ei ole lupa tuhota toisen elämää, ei omaansakaan tarvitse tuhota.

      • otaero

        Olen samaa mieltä.


    • raukkamaista

      Sun itsemurhasta kärsisi eniten sun lapset. Sitäkö haluat?

    • eikätoitotatäällä

      Olet ap narsisti ja huomion hakija. Oikeasti itsemurhan tekijä tekee sen koska uskoo olevansa taakaksi ja haitaksi muille.

    • voin kuvitella, että on tilanteet voivat olla todella vaikeita, ja henkinen välivalta tai muuten ikävässä suhteessa, avioliitossa eläminen piinaavaa ja hankalaa.

      ymmärrän senkin että miks jotkut päätyy itsemurhaan, vuosien hankalan, ahdistavan elämän, tai elämäntilanteen takia, tavallaan itsekäs ratkaisu, siinä tilanteessa jos on lapsia, ja miksei se aina sitä ole, läheisille ihmisille.

      suunnitelmahan sinulla tosiaan, mutta, itsemurhaa mieti vielä, lapset jäisivät ilman isää =(. olet heille läsnäolon elämässä vastuussa.

    • Starskys

      Tappamalla itsesi kostat eniten lapsillesi. Heihin se eniten osuu.
      Henkiset riekaleet korjaantuu kyllä kun pääset moisesta tylystä eukosta eroon. Avioero on aivan riittävän muheva synttärilahja eukolles.

    • LueTämä

      Surullista luettavaa. Vaimosi on saanut sinusta yliotteen, jos ajattelet että kuolema on ainoa ratkaisu. Et ymmärrä, että vaimosi voittaa pelin ja sulle jää vain pelkuriraukan maine?

      Jos haluat todella kostaa, ota rahasi ja mene vaikka ulkomaille. Tai ota avioerossa rahat ja lapset. Jos vaimosi on noin ilkeä, lapsetkin kärsivät.

      Mene terapiaan ja puhumaan seurakuntasi papin kanssa. Maailma on täynnä vaihtoehtoja. Kuoleman jälk vaihtoehtoja ei enää ole!

    • fhdh

      Nyt unohdat itsemurhan. Kuolema tulee varmasti joka tapauksessa joskus, kannattaa elää hyvin siihen asti. Ja kuten tuossa edellä sanottiin; itsemurhastasi kärsisi eniten lapset.

    • haloota

      Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen.

      Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo.

    • Voikauhia

      Voi kamala. Eikö ole muita läheisiä, ystäviä jotka välittävät sinusta?

      Ois se kauheaa jos joku tuttava/ystävä josta välittää paljon päättää päivänsä kamalan vaimon takia 😢

      Eikö olisi muuta ratkaisua kuin päättäisit päiväsi?

    • Uusiasuunnitelmia

      Karsee suunnitelma sulla - ja vieläpä täysin järjetön. Järjestä oma elämäsi kuntoon. Olet tärkeä lapsillesi, jos et vaimollesi. Ja varmasti monelle muullekin ja muulla tapaa olet merkittävä ihminen. Ja mulle tulee mieleen se, että naisen hormoniehkäisy voi aiheuttaa mielialamuutoksia, masennusta jne. Pillereiden lopettaminen puolestaan voisi tasata mielialaa, joten suosittelen sitä. Tästä löytyy paljon hyvää tietoa: esim.
      https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/terveys/naiset_kertovat_nain_e_pillereiden_lopettaminen_vaikutti_minuun

    • Vermo

      Oletan, että tämä ei ole trolli. Miksi lopettaisit itsesi? Siis jättäisit lapsesi vaimollesi, joka mukaasi on tasapainoton hirviö? Vai että ohjeita jätetty sukulaisille lapsista huolehtimista varten. Ei sukulaisillasi ole mitään osaa eikä arpaa lastenne suhteen. Lapset jäävät äidilleen kuolemasi jälkeen. Sen jälkeen he ovatkin täysin hänen armoillaan, mikä ei voi olla hyvä asia, jos hän kerran on niin tasapainoton, jollaisena häntä kuvaat. Jos et kestä vaimoasi, otat eron. Jos tapat itsesi ja vaimosi jatkaa sekoiluaan ja jos lapset siitä oireilevat, se saattaa johtaa yhteiskunnan väliintuloon. Silloin sossut päättävät missä lapset asuvat, eivät sukulaisesi. Mitä luulisit lastesi ajattelevan itsemurhastasi? Jos et kerta kaikkiaan kestä elämää vaimosi kanssa, niin sitten otat eron. Senhän sinä olet jo hyvin valmistellutkin.

    • Oletkaheli

      Mitenkä nämä sun sukulaisesi hyväksyy sun itsemurhan, sanovatko , että siitä vaan , anna mennä....
      Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon.

    • Eijunalauta

      No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.

    • y15

      Vaimolle syntymäpäivälahjaksi avioero ja pudotus pilvilinnasta

      Henkisesti_loppu

      30.12.2018 1:52
      Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. TÄMÄN PITÄISI KERTOA KAIKILLE MISSÄ HENKISESSÄ TILANTEESSA KIRJOITTAJA ON Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. TÄMÄ ON MIELESTÄNI AVUNPYYNTÖ, KUN KIRJOITTAJALLA EI OLE ENÄÄ VOIMIA EIKÄ KYKYÄ TOIMIA RATIONAALISERSTI Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme. KIRJOITTAJAN RATKAISUA EN HYVÄKSY, MUTTA YMMÄRRÄN TODELLA HANKALAN TILANTEEN. TÄÄLLÄ OLEVISSA NAISTEN KIRJOITUKSISSA EI OLE KERTAAKAAN TULLUT ESIIN INHIMILLISYYTTÄ PERHETTÄ KOHTAAN, EI KYKYÄ ASIOIDEN SELVITTÄMISEEN, VAAN PELKÄSTÄÄN ITSEKKÄITÄ OMAN EDUN TAVOITTELUJA. EI IHME ETTÄ TÄLLÄISIÄKIN AJATUKSIA TULEE LOPPUUNAJETUILLA MIELEEN.

      (Nyt kun joku jo toteaa, että velliperse kun et ole jättänyt toista niin voin kertoa sen olleen monesti mielessä ja pari kertaa aivan kynnyksen takanakin. Mutta nyt olen päättänyt ja tehnyt valmistelut asian suhteen. Tulevalla ex-vaimolla on synttärit tammikuun lopussa ja tällöin rävähtää. Asiahan on niin, että hän ei omista meidän omaisuudestamme juurikaan mitään. Kaikki on minun ja meillä on veden ja ilman kestävä avioehto. Hänelle jää käteen muutama hylly ja astioita sekä minun hänelle ostamat lahjat. Autot, kotimme, kesämökki ja käytännössä jokainen roponen joka talosta löytyy on minun. Testamentti on myös tehty jolla hän ei pääse ikinä kiinni lapsiemme rahoihin jotka ovat minun puoleltani tulleet. Olen viimeisen puolen vuoden aikana järjestellyt asiat niin, että kaikki omaisuus mistä hän ei tiedä on muutettu käteiseksi rahaksi ja piilotettu. Veljeni saa tietää missä nämä rahat ovat sitten aikoinaan. Saa jakaa ne lapsilleni kun he ovat itse aikuisia.) KERTOMUKSESTA TULEE MIELEEN TODELLA NURKKAAN AHDISTETUSTA YKSILÖSTÄ, TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT YHDENKIN IHMISEN JOHON VOISIT LUOTTAA JA AVAUTUA.

      Vaimon syntymäpäiväjuhlien alla aion rehellisesti ampua itseni ja näin antaa tälle äärettömän raskaalle ja kelvottomalle elämälle päätöksen. SINÄ TARVITSET AMMATTIAPUA, ETTÄ VOIT NÄHDÄ MUITAKIN VAIHTOEHTOJA, YMMÄRRÄN TILANTEESI VAKAVUUDEN JA NAISTEN ITSEKYYDEN, ET OLE AINUT KETÄ PAINII VAKAVAN ONGELMAN KANSSA. TIEDÄN USEITA TAPAUKSIA JOISSA JUURI NAINEN EI HALUA SELVITTÄÄ RISTIRIITOJA, SIIS JOS HEIDÄN TÄYTYISI JOUSTAA ASIOISSA, NAISET HYVÄKSYVÄT AINOASTAAN ASIAT JOSTA ITSE HYÖTYVÄT JOTAKIN, LAPSET/PERHE JA PERHEEN YHTEISÖLLISYYS ON HEILLE AVIOEROISSA TÄYSIN VIERAS KÄSITE, TOISIN KUIN MIEHILLÄ, TÄMÄ ON TULLUT SELKEÄSTI ESIIN TÄÄLLÄ OLEVISSA KIRJOITUKSISSA. NAISET ELÄVÄT HETKESSÄ JA HAKEVAT HELPPOJA RATKAISUJA, JOITA EI TARVITSE PERUSTELLA PUOLISOLLE. Vaimolta tai tässä kohtaa leskeltä lähtee matto alta niin että sujahtaa. Kämppä lähtee koska en ole enää lainoja lyhentänyt puoleen vuoteen ja maksettu osa menee lapsille jakoon. Autot katoavat pihasta. Ne on myyty mutta luovutus vasta ko. juhlapäivän jälkeisenä maanantaina. Kesämökille ei enää ole mitään asiaa. Mutta parasta on se, että se ämmä joutuu pois mukavasta elämästä ja ehkä etsimään töitä. Hah! Vihaan häntä. Kuten sanottua olen aivan loppu ja kulissit pidetään pystyssä loppuun asti. Hieman harmittaa lasten puolesta kun en ole puolustamassa heitä tältä sekopäältä mutta ohjeita on jätetty toimitettavaksi muille sukulaisille kuinka he voivat ottaa ohjat lasten hyvinvoinnista. TOIVOTTAVASTI JOKU LÄHEISESI YMMÄRTÄÄ RASKAAN TILANTEENSI JA PYRKII SAAMAAN APUA SINULLE.

      Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.
      TÄSSÄ ITSEKKÄÄN NAISEN KOMMENTTI JOITA TÄÄLTÄ LÖYTYY
      No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.
      TÄMÄ KITJOITTAJA SUOLTAA KYSEISIÄ KOMMENTTEJÄ SOLKENAAN JA SE EI MINUA IHMETYTÄ MITENKÄÄN, MUTTA SE ETTÄ NÄITÄ SIVUJA LUKEVAT USEAT NORMAALITKIN NAISET JOTKA EIVÄT KOMMENTOI ASIOITA MITENKÄÄN, ON TODELLA OMITUISTA.

      Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä lasten edunmukaiseen asioiden selvitykseen, että lasten elämä ei vanhempien erossa vaikeudu. TÄMÄN TOSIASIAN ON KAIKKIEN VANHEMPIEN HYVÄKSYTTÄVÄ

      • ava1

        Ja taas täällä haukkumassa naisia itsekkäiksi. Et malta millään lopettaa.

        Miksi y15 et paasaa aloittajalle miten tämä ei osaa pitää huolta hyvinvoinnistaan, jokainen voi vain itse pitää huolta siitä? Näin teet AINA naispuolisille kirjoittajille vastaavissa tapauksissa.


      • y15
        ava1 kirjoitti:

        Ja taas täällä haukkumassa naisia itsekkäiksi. Et malta millään lopettaa.

        Miksi y15 et paasaa aloittajalle miten tämä ei osaa pitää huolta hyvinvoinnistaan, jokainen voi vain itse pitää huolta siitä? Näin teet AINA naispuolisille kirjoittajille vastaavissa tapauksissa.

        Ja taas täällä haukkumassa naisia itsekkäiksi. Et malta millään lopettaa.
        NÄMÄ NAISTEN KIRJOITUKSET OSOITTAVAT SELKEÄSTI TOSIASIAN HEISTÄ. EI YHTÄÄN VASTAUSTA TAI MYÖTÄTUNTOA PERHEENJÄSINEILLE EROISSA, PELKÄSTÄÄN ITSEKYYTTÄ JA OMAN EDUN TAVOITTELUA.

        Alla normaali naisen kommentti näinkin vakavaan ongelmaan, joka on täälä täysin normaalia !

        ¨No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.¨

        Miksi y15 et paasaa aloittajalle miten tämä ei osaa pitää huolta hyvinvoinnistaan, jokainen voi vain itse pitää huolta siitä? ETKÖ YMMÄRRÄ MITÄ ALOITTAJA KIRJOITTI Näin teet AINA naispuolisille kirjoittajille vastaavissa tapauksissa. KYSYMYS EI KOSKAAN OLLUT SUKUPUOLESTA. VAAN KIRJOITUKSISTA, JOS HIUKAN AJATTELISIT YMMÄRTÄISIT TÄMÄN.


      • Miesolen
        y15 kirjoitti:

        Ja taas täällä haukkumassa naisia itsekkäiksi. Et malta millään lopettaa.
        NÄMÄ NAISTEN KIRJOITUKSET OSOITTAVAT SELKEÄSTI TOSIASIAN HEISTÄ. EI YHTÄÄN VASTAUSTA TAI MYÖTÄTUNTOA PERHEENJÄSINEILLE EROISSA, PELKÄSTÄÄN ITSEKYYTTÄ JA OMAN EDUN TAVOITTELUA.

        Alla normaali naisen kommentti näinkin vakavaan ongelmaan, joka on täälä täysin normaalia !

        ¨No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.¨

        Miksi y15 et paasaa aloittajalle miten tämä ei osaa pitää huolta hyvinvoinnistaan, jokainen voi vain itse pitää huolta siitä? ETKÖ YMMÄRRÄ MITÄ ALOITTAJA KIRJOITTI Näin teet AINA naispuolisille kirjoittajille vastaavissa tapauksissa. KYSYMYS EI KOSKAAN OLLUT SUKUPUOLESTA. VAAN KIRJOITUKSISTA, JOS HIUKAN AJATTELISIT YMMÄRTÄISIT TÄMÄN.

        Mitenkä nämä palstan ämmät hyötyvät tuntemattoman ukon touhuista??
        Kertokaa kaikki tähän ketjuun kirjoittajat mitä sukupuolta olette.


      • y15
        Miesolen kirjoitti:

        Mitenkä nämä palstan ämmät hyötyvät tuntemattoman ukon touhuista??
        Kertokaa kaikki tähän ketjuun kirjoittajat mitä sukupuolta olette.

        Jos et ymmärrä mistä on kysymys, tämä ei varmasti koske sinua.


      • Miesolen
        y15 kirjoitti:

        Jos et ymmärrä mistä on kysymys, tämä ei varmasti koske sinua.

        En ymmärrä palstan ämmien hyötyä, miksi tuo juttu sitte sinua koskee, oletko itse aloittanut jutun?


    • Kikka77

      Voi kamala mitä just luin.. Eikö nyt mitään muuta vaihtoehtoa voi olla kuin itsemurha. Kun noin pitkälle olet jo suunitellut asiat niin itsemurhan sijaan ottaisit avioeron.. Noin myrkyllisestä ilmapiiristä kannattaisi lähteä ja heti, vaikka hotelliin tms. ja hakea apua itsemurha mietteisiin lähipiiristä tai ammattiauttajalta. Todella surulliseksi tulin luettuani tekstisi.. Kuinka joku voi kohdella miestään tuolla tavalla, että ajaa toisen silmittömän hullun teon partaalle..

    • TeeUusiSuunnitelma

      Voi ei, lopeta tuollaiset suunnitelmat!
      Älä tee mitään noin kauheaa lapsillesi!!

      Niinkuin joku sanoikin, niin leski saa jäädä asumaan yhteiseen asuntoonne. Vaikka lyhennyksiä ei ole tehty puoleen vuoteen niin leski voi myydä asunnon ja ostaa toisen myydystä asunnosta saamillaan rahoilla.
      Lapset joutuvat kuitenkin maksamaan perintöveron (asunnostakin, jossa leski asuu!) eli mahdollisesti joutuvat myymään mökin. Talvella siitä saa huomattavasti pienemmän rahan kuin keväällä/kesällä.
      Leski saa leskeneläkkeen, joka määräytyy ekana vuonna tulojesi mukaan.

      Komppaan montaa muuta tässä ketjussa; kuolemastasi ei hyödy kukaan muu kuin nykyinen puolisosi. Lapsesi tarvitsevat sinua, olivat he minkä ikäisiä tahansa. Jos ovat pieniä niin meinaatko oikeasti jättää heidät äitinä armoille, jota kuvaat kaikkea muuta kuin lempeäksi?

      • y15

        Mikä saa naisen käyttäytymään kuten ap kertoi, näitä tarinoita kuulee useasti ja yhteinen tekiä on aina naisen kykenemättömyys sopuun, tai ylipäätänsä rehellisen keskustelun aikaansaamiseksi. Mitenkä nainen kuvittelee että häntä kohdellaan tasa-arvoisesti/kunnioitettavasti, jos hän ei elä rehellisesti ja avoimesti puolison kanssa.

        Nainen kertoo asiansa kavereille, ei miehelle ? miksi hän kokee parisuhteen kilpailuksi/taisteluksi. Kun näin kirjoitan useat naiset puolustelevat asiaa omilla oikeuksilla, näin lähtökohtaisesti naiset viestivät puolisolle epäluottamuksesta miksi?? Miksi nainen ei ajattele omilla aivoilla vaan tarvitsee mukaan aina ulkopuolisen tukihenkilön myötäiliän (siis ihmisen kenellä ei ole mitään mahdollisuutta tietää mitä todellisuudessa kyseinen parisuhe toimi). Naiset eivät kykene ymmärtämään kaveruuden ja puolison eroavuutta. MITEN HYVÄ SUHDE TOISEEN IHMISEEN SYNTYY, LUOTTAMUKSESTA

        Näitä samanlaisia viestejä kuulee ja miehet usein vetäytyvät kun kokevat sen aiheuttavan pienemmän tuskan lapsille, naisilta kyseistä lasten edunmiksista ajattelua ei löydy. Naisille on tärkeämpää olla itse oikeassa ja tämä tieto on kaikken myös tiedettävä ja hyväksyttävä, mitään joustoa tai armollisuutta/rehellisyyttä ei sallita.

        (Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.)

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, SYYTÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi toisen naisen toiminnan, syy ei tämän kirjoituksen perusteella avaudu.
        KYSEINEN NAISEN TOIMINTA ON TÄYSIN TUOMITTAVAA JA SAIRASTA JOSTA ap KERTOI.
        OLI KYSYMYS NAISEN TAI MIEHEN TOIMINNASTA, ON SE AINA TUOMITTAVAA!!!!


      • 008
        y15 kirjoitti:

        Mikä saa naisen käyttäytymään kuten ap kertoi, näitä tarinoita kuulee useasti ja yhteinen tekiä on aina naisen kykenemättömyys sopuun, tai ylipäätänsä rehellisen keskustelun aikaansaamiseksi. Mitenkä nainen kuvittelee että häntä kohdellaan tasa-arvoisesti/kunnioitettavasti, jos hän ei elä rehellisesti ja avoimesti puolison kanssa.

        Nainen kertoo asiansa kavereille, ei miehelle ? miksi hän kokee parisuhteen kilpailuksi/taisteluksi. Kun näin kirjoitan useat naiset puolustelevat asiaa omilla oikeuksilla, näin lähtökohtaisesti naiset viestivät puolisolle epäluottamuksesta miksi?? Miksi nainen ei ajattele omilla aivoilla vaan tarvitsee mukaan aina ulkopuolisen tukihenkilön myötäiliän (siis ihmisen kenellä ei ole mitään mahdollisuutta tietää mitä todellisuudessa kyseinen parisuhe toimi). Naiset eivät kykene ymmärtämään kaveruuden ja puolison eroavuutta. MITEN HYVÄ SUHDE TOISEEN IHMISEEN SYNTYY, LUOTTAMUKSESTA

        Näitä samanlaisia viestejä kuulee ja miehet usein vetäytyvät kun kokevat sen aiheuttavan pienemmän tuskan lapsille, naisilta kyseistä lasten edunmiksista ajattelua ei löydy. Naisille on tärkeämpää olla itse oikeassa ja tämä tieto on kaikken myös tiedettävä ja hyväksyttävä, mitään joustoa tai armollisuutta/rehellisyyttä ei sallita.

        (Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.)

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, SYYTÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi toisen naisen toiminnan, syy ei tämän kirjoituksen perusteella avaudu.
        KYSEINEN NAISEN TOIMINTA ON TÄYSIN TUOMITTAVAA JA SAIRASTA JOSTA ap KERTOI.
        OLI KYSYMYS NAISEN TAI MIEHEN TOIMINNASTA, ON SE AINA TUOMITTAVAA!!!!

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla?

        Tuomitseminen ei auta mihinkään.


      • y15
        008 kirjoitti:

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla?

        Tuomitseminen ei auta mihinkään.

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia. TÄMÄ ON TÄYTTÄ POTASKAA, TÄMÄ ON NAISEN SELITTELYÄ ILMAN MITÄÄN TODENPERÄISYYTTÄ.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. JUURI TÄMÄ ON NAISILLE NORMAALIA ITSEKÄSTÄ AJATUKSEN JUOKSUA, JOS MIESKIN TEKEE NIIN MINULLAKIN ON OIKEUS TEHDÄ, OLI SE LASTEN KANNALTA MITEN HUONO VAIHTOEHTO TAHANSA, MIKSI NAISEN ON MAHDOTON YMMÄRTÄÄ LASTEN ETUA ( MIESHÄN KERTOI ETTÄ ON ¨ Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä¨ HÄN EI LÖYDÄ ENÄÄ MUITA MAHDOLLISUUKSIA ASIA RATKAISUUN JA SINÄ MIETIT ITSEKKÄÄSTI ETTÄ NAISELLA ON OIKEUS TEHDÄ MITÄ HALUAA.

        Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla? YMMÄRÄTKÖ MITÄ MIES KIRJOITTI Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä MIELESTÄNI HÄN ON REHELLIN JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN RAHAA

        Tuomitseminen ei auta mihinkään. MIKSI SITTEN TUOMITSET, ¨Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan¨ ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ MIES KIRJOITTI, JOS OLLAAN NOIN LOPUSSA EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ VIISASTELLA.

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, TODELLISIA SYITÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.


      • Cxcfxxz
        y15 kirjoitti:

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia. TÄMÄ ON TÄYTTÄ POTASKAA, TÄMÄ ON NAISEN SELITTELYÄ ILMAN MITÄÄN TODENPERÄISYYTTÄ.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. JUURI TÄMÄ ON NAISILLE NORMAALIA ITSEKÄSTÄ AJATUKSEN JUOKSUA, JOS MIESKIN TEKEE NIIN MINULLAKIN ON OIKEUS TEHDÄ, OLI SE LASTEN KANNALTA MITEN HUONO VAIHTOEHTO TAHANSA, MIKSI NAISEN ON MAHDOTON YMMÄRTÄÄ LASTEN ETUA ( MIESHÄN KERTOI ETTÄ ON ¨ Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä¨ HÄN EI LÖYDÄ ENÄÄ MUITA MAHDOLLISUUKSIA ASIA RATKAISUUN JA SINÄ MIETIT ITSEKKÄÄSTI ETTÄ NAISELLA ON OIKEUS TEHDÄ MITÄ HALUAA.

        Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla? YMMÄRÄTKÖ MITÄ MIES KIRJOITTI Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä MIELESTÄNI HÄN ON REHELLIN JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN RAHAA

        Tuomitseminen ei auta mihinkään. MIKSI SITTEN TUOMITSET, ¨Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan¨ ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ MIES KIRJOITTI, JOS OLLAAN NOIN LOPUSSA EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ VIISASTELLA.

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, TODELLISIA SYITÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Se ämmä tappaa pitäis.


      • CHL
        y15 kirjoitti:

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia. TÄMÄ ON TÄYTTÄ POTASKAA, TÄMÄ ON NAISEN SELITTELYÄ ILMAN MITÄÄN TODENPERÄISYYTTÄ.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. JUURI TÄMÄ ON NAISILLE NORMAALIA ITSEKÄSTÄ AJATUKSEN JUOKSUA, JOS MIESKIN TEKEE NIIN MINULLAKIN ON OIKEUS TEHDÄ, OLI SE LASTEN KANNALTA MITEN HUONO VAIHTOEHTO TAHANSA, MIKSI NAISEN ON MAHDOTON YMMÄRTÄÄ LASTEN ETUA ( MIESHÄN KERTOI ETTÄ ON ¨ Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä¨ HÄN EI LÖYDÄ ENÄÄ MUITA MAHDOLLISUUKSIA ASIA RATKAISUUN JA SINÄ MIETIT ITSEKKÄÄSTI ETTÄ NAISELLA ON OIKEUS TEHDÄ MITÄ HALUAA.

        Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla? YMMÄRÄTKÖ MITÄ MIES KIRJOITTI Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä MIELESTÄNI HÄN ON REHELLIN JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN RAHAA

        Tuomitseminen ei auta mihinkään. MIKSI SITTEN TUOMITSET, ¨Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan¨ ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ MIES KIRJOITTI, JOS OLLAAN NOIN LOPUSSA EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ VIISASTELLA.

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, TODELLISIA SYITÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Eivät kaikki naiset ole tuolaasia tyranneja.


      • fgthfgt
        y15 kirjoitti:

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia. TÄMÄ ON TÄYTTÄ POTASKAA, TÄMÄ ON NAISEN SELITTELYÄ ILMAN MITÄÄN TODENPERÄISYYTTÄ.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. JUURI TÄMÄ ON NAISILLE NORMAALIA ITSEKÄSTÄ AJATUKSEN JUOKSUA, JOS MIESKIN TEKEE NIIN MINULLAKIN ON OIKEUS TEHDÄ, OLI SE LASTEN KANNALTA MITEN HUONO VAIHTOEHTO TAHANSA, MIKSI NAISEN ON MAHDOTON YMMÄRTÄÄ LASTEN ETUA ( MIESHÄN KERTOI ETTÄ ON ¨ Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä¨ HÄN EI LÖYDÄ ENÄÄ MUITA MAHDOLLISUUKSIA ASIA RATKAISUUN JA SINÄ MIETIT ITSEKKÄÄSTI ETTÄ NAISELLA ON OIKEUS TEHDÄ MITÄ HALUAA.

        Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla? YMMÄRÄTKÖ MITÄ MIES KIRJOITTI Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä MIELESTÄNI HÄN ON REHELLIN JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN RAHAA

        Tuomitseminen ei auta mihinkään. MIKSI SITTEN TUOMITSET, ¨Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan¨ ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ MIES KIRJOITTI, JOS OLLAAN NOIN LOPUSSA EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ VIISASTELLA.

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, TODELLISIA SYITÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia. Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.


      • y15
        fgthfgt kirjoitti:

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia. Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.


      • Säälittävää
        y15 kirjoitti:

        Voi kyllä kuule y15 se on niin miten tuossa edellä kerrottiin. Sinä tuomitset mielelläsi taas naisen käytöksen ts. ap:n vaimon. Jos kirjoitus olisi ollut naisen aivan samanlainen kertomus, niin olisit puolustellut naisen miestä ja keksinyt vikaa itsemurhalla uhkailevasta naisesta, käskenyt menemään itseensä, pitää omasta hyvinvoinnista huolta ja miettimään omaa toimintaansa. Sanonut, että jokainen vastaa vain omasta hyvinvoinnistaan. Äläkä väitä vastaan, sillä juuri näin "reilusti" kohtelet aina naisia. TÄMÄ ON TÄYTTÄ POTASKAA, TÄMÄ ON NAISEN SELITTELYÄ ILMAN MITÄÄN TODENPERÄISYYTTÄ.

        Vaikka ap.n vaimon toiminta olisi miten tuomittavaa ja sairastakin, niin eipä ole ap.n suunnittelema itsemurha todellakaan yhtään terveempää, vaan aivan päinvastoin. JUURI TÄMÄ ON NAISILLE NORMAALIA ITSEKÄSTÄ AJATUKSEN JUOKSUA, JOS MIESKIN TEKEE NIIN MINULLAKIN ON OIKEUS TEHDÄ, OLI SE LASTEN KANNALTA MITEN HUONO VAIHTOEHTO TAHANSA, MIKSI NAISEN ON MAHDOTON YMMÄRTÄÄ LASTEN ETUA ( MIESHÄN KERTOI ETTÄ ON ¨ Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä¨ HÄN EI LÖYDÄ ENÄÄ MUITA MAHDOLLISUUKSIA ASIA RATKAISUUN JA SINÄ MIETIT ITSEKKÄÄSTI ETTÄ NAISELLA ON OIKEUS TEHDÄ MITÄ HALUAA.

        Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan, tässä tapauksessa hengissä selviytymistä, hakea apua, muuttaa muualle ja laittaa erohakemus vireille. Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta (toivottavasti nämä vastaukset saavat hänen toisiin aikeisiin). Hän kostaa vaimolle tämän pahat teot rahan ja oman itsemurhan avulla. Voiko mitään sairaampaa olla? YMMÄRÄTKÖ MITÄ MIES KIRJOITTI Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä MIELESTÄNI HÄN ON REHELLIN JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN RAHAA

        Tuomitseminen ei auta mihinkään. MIKSI SITTEN TUOMITSET, ¨Ap keskittyy ajattelemaan rahaa, kun hänen pitäisi ajatella omaa hyvinvointiaan¨ ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ MIES KIRJOITTI, JOS OLLAAN NOIN LOPUSSA EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ VIISASTELLA.

        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN. ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, TODELLISIA SYITÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA.

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Minä tuomitsen, ei ketään saa tuollatavalla kohdella, jos nainen ei ole tyytyväinen, niin hakekoot eron, koska tuo mies ei enää siihen kykene.


      • Sairasperhe
        CHL kirjoitti:

        Eivät kaikki naiset ole tuolaasia tyranneja.

        Ei niin, minusta tuo pariskunta ja niiden parisuhde on sairas, molemmat hoitoon, tuollaisesta parisuhteesta lapset kärsii , tai kaikki kärsivät.
        Koko jengi hoitoon.


      • Kerromeille
        y15 kirjoitti:

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Kerro kuka noista kirjoittajista on nainen ja kuka mies, vai onko sun mielestä yhtään miestä.


    • ÄijäÄ

      Olisi mukava kuulla myös toisen osapuolen näkemys.

      • y15

        Olisi mukava kuulla myös toisen osapuolen näkemys.

        JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN TÄTÄ, SAIRASTA SELITTELYÄ JOTA NAISET TÄÄLLÄ SUOLTAVAT Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. ¨ kirjoitti ap ¨


      • Huutajalle
        y15 kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla myös toisen osapuolen näkemys.

        JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN TÄTÄ, SAIRASTA SELITTELYÄ JOTA NAISET TÄÄLLÄ SUOLTAVAT Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. ¨ kirjoitti ap ¨

        Mene huutamaan muualle!


      • parempielämä

        Hanki kämppä ja muuta muualle heti.
        Pistä avioero vireille.Hanki asianajaja joka antaa sinulle hyviä neuvoja.
        Itsemurhaa et tee koska silloin eukkosi saisi leskeneläkkeen sinun tulojesi mukaan.Ja lapsesi menettäisivät iskän ja mitkä traumat he saisivat loppuelämäkseen.
        Rauhotut ja mietit tätä parempaa suunnitelmaa B.
        Uusi elämä on edessäsi kun annat sille mahdollisuuden.


      • ÄijäÄ
        y15 kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla myös toisen osapuolen näkemys.

        JA SINÄ MIETIT PELKÄSTÄÄN TÄTÄ, SAIRASTA SELITTELYÄ JOTA NAISET TÄÄLLÄ SUOLTAVAT Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. ¨ kirjoitti ap ¨

        Ööö, oikeudenmukaisuuden puolesta , molempia osapuolia on kuultava, oikeudessakin jopa murhamies/ nainen saa asianjajan, koska kolikossa on aina kaksi puolta.
        Missä on sairaita naisia, en pysty kirjoitusten perusteella tietämään kuka on nainen, ehkä muutamasta tietää, mutta tuskin kaikki muut on naisia, paitsi sinä ja minä.
        Epäilen, että tuo Aapee ittees tappaa, kunhan vittuuttaan nyt noin kirjoittaa.
        Toisilla on tapana aina dramatisoida asioita, minunkin exäni on kova vetämään draamaa, että saa siten myötätuntoa.


      • dramaturgi_
        ÄijäÄ kirjoitti:

        Ööö, oikeudenmukaisuuden puolesta , molempia osapuolia on kuultava, oikeudessakin jopa murhamies/ nainen saa asianjajan, koska kolikossa on aina kaksi puolta.
        Missä on sairaita naisia, en pysty kirjoitusten perusteella tietämään kuka on nainen, ehkä muutamasta tietää, mutta tuskin kaikki muut on naisia, paitsi sinä ja minä.
        Epäilen, että tuo Aapee ittees tappaa, kunhan vittuuttaan nyt noin kirjoittaa.
        Toisilla on tapana aina dramatisoida asioita, minunkin exäni on kova vetämään draamaa, että saa siten myötätuntoa.

        Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi.

        "Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. "

        Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa.

        Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa. Varmuuden vuoksi ap.n olisi hyvä soittaa auttavaan puhelimeen asian tarkistamiseksi ja avun saamiseksi. Itsemurha menee vähän turhan paljon dramaattisuuden yläpuolelle eikä kerro ainakaan tasapainoisesta ihmisestä.


    • Eläkeläismies

      Minä miehenä en sietäis tuolasta akkaa, vetäisin "turpaan "ja lähtisin eri osoitteeseen ja hakisin eron, itteeni en nyt menis surmaamaan ,silloinhan se paskamainen akka voittaisi.
      Lapset haluaisin itelleni.

    • hyvääsyntymäpäivää

      Syntymäpäivälahjaksi loistavan kuuloinen lahja.
      Harva saa noin merkittäviä lahjoja.
      Parisuhde tulee olla kahden ihmisen hyvinvointi yhdistys tai muuten se ei toimi koskaan eikä ole arvokasta enää jatkaa.
      En jaksanut lukea kaikkea, mutta otsake kuulosti jo mahtavalta ja pari ekaa riviä perusteeksi.
      syntymäpäivät on hyvä kohta tehdä isoja muutoksia.

      • otarennostivaan

        Nyt luin enemmän kuitenkin. Hölmöä olisi tehdä itselle jotain. Tuskin hölmö olet.
        Sinulle on vain parempaa tuon syntymäpäivän jälkeen tarjolla.
        Suljet puheyhteyden ex-muijaasi. Mitään selitystä ei tarvitse sille antaa.
        Niinhän se punapää ex-pressakin kertoi isänsä lähteneen joskus kioskille, eikä ikinä tullut takasin.
        Että ei ole pakko siis mitenkään olla yhteydessä mihinkään.
        Jos sulla on taloa tms. niin myynti lienee viisasta että muijan on pakko muuttaa pois.


    • Trolliapukkaa

      Tarina on provo.

      • Onkokaikkikunnossalähtiä

        Perunkirjoituksessa kaikki kaivetaan esille, katsotaan velat ja varat, jos olet pankille paljonki velkaa niin pankki kyllä omas ottaa keinolla millä hyvänsä, ehkä talo pitää myydä , jollei pesästä löydy pankille rahaa, tai sitte myydään kesämökki, koska leski ja alaikäiset lapset tarvii asunnon ja leskihän saa asua asunnossa elämänsä loppuun, lesken oikeus. No, sun tapauksessa autostakin jotain jää, ja jos sulla rahaa tileillä niin ne menee talon velkoihin.
        Lapsille tulee olemaan ns.uskottu henkilö ,joka pitää alaikäisten puolta, ettei leski tuhlaa lasten perintöä, se määrätään maistraatista.
        Onko avioehto maistraatissa, jos ei niin sillä paperilla ei ole mitään merkitystä.
        Jos tämä mökki jää lapsille niin jonkunhan sitä on huollettava ei alaikäiset siihen pysty, ehkä valtuuttat veljesi siitä huolehtimaan.
        Testamentti pitää myös viedä maistraattiin sillon se on varma.


      • YYA115

        Joo, se on y15 kirjoittama, et se saa haukkua taas naiset, hänen pitää saada joka päivä haukkua naisia, omaansa, kun ei uskalla ,jos hänellä nyt mitään naista onkaan........


      • aay007
        YYA115 kirjoitti:

        Joo, se on y15 kirjoittama, et se saa haukkua taas naiset, hänen pitää saada joka päivä haukkua naisia, omaansa, kun ei uskalla ,jos hänellä nyt mitään naista onkaan........

        Näin juuri. Provo naisten haukkumistarkoituksessa.


      • aay007
        Onkokaikkikunnossalähtiä kirjoitti:

        Perunkirjoituksessa kaikki kaivetaan esille, katsotaan velat ja varat, jos olet pankille paljonki velkaa niin pankki kyllä omas ottaa keinolla millä hyvänsä, ehkä talo pitää myydä , jollei pesästä löydy pankille rahaa, tai sitte myydään kesämökki, koska leski ja alaikäiset lapset tarvii asunnon ja leskihän saa asua asunnossa elämänsä loppuun, lesken oikeus. No, sun tapauksessa autostakin jotain jää, ja jos sulla rahaa tileillä niin ne menee talon velkoihin.
        Lapsille tulee olemaan ns.uskottu henkilö ,joka pitää alaikäisten puolta, ettei leski tuhlaa lasten perintöä, se määrätään maistraatista.
        Onko avioehto maistraatissa, jos ei niin sillä paperilla ei ole mitään merkitystä.
        Jos tämä mökki jää lapsille niin jonkunhan sitä on huollettava ei alaikäiset siihen pysty, ehkä valtuuttat veljesi siitä huolehtimaan.
        Testamentti pitää myös viedä maistraattiin sillon se on varma.

        Jep. Harva on myös niin hölmö, että tekee kuolemantapauksessakin avio-oikeuden poissulkevan avioehdon.

        Testamenttia ei tarvitse rekisteröidä samalla tavalla kuin avioehtosopimusta eikä sellaisesta edellytyksestä ole laissakaan säädetty. Turvallisen ja varman säilytyspaikan löytäminen jää siis aina testamentin tekijän vastuulle. Usein, etenkin jos omaisuutta on paljon, testamentti kannattaa laatia asianajotoimistossa. Näin sen vuoksi, että se on varmasti pätevä ja oikeaksi todistettu.


    • hmmmmm

      Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella.

      • Kostoonsuloista

        Provo se on , jos olisin tuon äijän housuissa, niin tekisin kaikkeni, että tuo akka kärsisi, ja haluaisin myös nähdä ämmän tuskan ja epätoivon, kun kaikki menee tuhkana tuuleen ja ämmä joutuu jopa töihin.
        Kuolleena en sitä iloa tuntisi ja lapseni jättäisin koston ulkopuolelle.


      • y15

        Mitä jos tämä provolta vaikuttava ap:n juttu on täysin totta ja hän saa tämän kaltaisia kommentteja. Jos kaveri aidosti kertoo olevansa henkisesti loppu ja täältä saa paskaa niskaansa.

        ON IHMISIÄ JOTKA OIKEASTI OVAT HÄDÄSSÄ JA KUVITTELEVAT SAAVANSA APUA KESKUSTELUPALSTOILTA. KUN ON KOHDANNUT HENKISESTI LOPUUNAJETUN IHMISEN EI VARMASTI KUKAAN TERVE KIRJOITA KUTEN ALLA OLEVAT TEKSTIT.

        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)

        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )

        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)

        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )

        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )

        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)

        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)

        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)

        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        (Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella. )

        (Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi. )

        (Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa. Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa.)

        ¨Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.¨

        ON SELVÄ ETTÄ MIES TARVITSEE PIKAISESTI APUA, ETTEI MITÄÄN PERUUTTAMATONTA PÄÄSE TAPAHTUMAAN. MUTTA AKUUTIN ONGELMAN JÄLKEEN ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ SELVITTÄÄ MIKSI MIES KOKEE TILANTEEN NOIN VAHVASTI. Miksi nainen käyttäytyy noin sairaasti että koko perhe kärsii, on suorastaan sairasta lähteä puolustelemaan naista ap:n kirjoituksen perusteella TAI HAUKKUMAAN MIESTÄ mitään todellista tietoa ei kenelläkään ole asiasta. JOS JOKU MUUTA SANOO HÄN ELÄÄ MIELIKUVITUSMAAILMASSA, JOSSA KYETÄÄN AAVISTAMAAN MITÄ TOISET AJATTELEVAT.

        Toivottavasti tämä on provo, kun miettii näitä itsekkäitä kommentteja.


      • Selvätrolli
        y15 kirjoitti:

        Mitä jos tämä provolta vaikuttava ap:n juttu on täysin totta ja hän saa tämän kaltaisia kommentteja. Jos kaveri aidosti kertoo olevansa henkisesti loppu ja täältä saa paskaa niskaansa.

        ON IHMISIÄ JOTKA OIKEASTI OVAT HÄDÄSSÄ JA KUVITTELEVAT SAAVANSA APUA KESKUSTELUPALSTOILTA. KUN ON KOHDANNUT HENKISESTI LOPUUNAJETUN IHMISEN EI VARMASTI KUKAAN TERVE KIRJOITA KUTEN ALLA OLEVAT TEKSTIT.

        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)

        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )

        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)

        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )

        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )

        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)

        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)

        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)

        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        (Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella. )

        (Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi. )

        (Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa. Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa.)

        ¨Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.¨

        ON SELVÄ ETTÄ MIES TARVITSEE PIKAISESTI APUA, ETTEI MITÄÄN PERUUTTAMATONTA PÄÄSE TAPAHTUMAAN. MUTTA AKUUTIN ONGELMAN JÄLKEEN ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ SELVITTÄÄ MIKSI MIES KOKEE TILANTEEN NOIN VAHVASTI. Miksi nainen käyttäytyy noin sairaasti että koko perhe kärsii, on suorastaan sairasta lähteä puolustelemaan naista ap:n kirjoituksen perusteella TAI HAUKKUMAAN MIESTÄ mitään todellista tietoa ei kenelläkään ole asiasta. JOS JOKU MUUTA SANOO HÄN ELÄÄ MIELIKUVITUSMAAILMASSA, JOSSA KYETÄÄN AAVISTAMAAN MITÄ TOISET AJATTELEVAT.

        Toivottavasti tämä on provo, kun miettii näitä itsekkäitä kommentteja.

        Älä nyt kaikkea skeidaa usko provohan tuo on.


      • Surullistaon
        y15 kirjoitti:

        Mitä jos tämä provolta vaikuttava ap:n juttu on täysin totta ja hän saa tämän kaltaisia kommentteja. Jos kaveri aidosti kertoo olevansa henkisesti loppu ja täältä saa paskaa niskaansa.

        ON IHMISIÄ JOTKA OIKEASTI OVAT HÄDÄSSÄ JA KUVITTELEVAT SAAVANSA APUA KESKUSTELUPALSTOILTA. KUN ON KOHDANNUT HENKISESTI LOPUUNAJETUN IHMISEN EI VARMASTI KUKAAN TERVE KIRJOITA KUTEN ALLA OLEVAT TEKSTIT.

        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)

        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )

        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)

        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )

        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )

        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)

        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)

        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)

        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        (Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella. )

        (Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi. )

        (Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa. Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa.)

        ¨Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.¨

        ON SELVÄ ETTÄ MIES TARVITSEE PIKAISESTI APUA, ETTEI MITÄÄN PERUUTTAMATONTA PÄÄSE TAPAHTUMAAN. MUTTA AKUUTIN ONGELMAN JÄLKEEN ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ SELVITTÄÄ MIKSI MIES KOKEE TILANTEEN NOIN VAHVASTI. Miksi nainen käyttäytyy noin sairaasti että koko perhe kärsii, on suorastaan sairasta lähteä puolustelemaan naista ap:n kirjoituksen perusteella TAI HAUKKUMAAN MIESTÄ mitään todellista tietoa ei kenelläkään ole asiasta. JOS JOKU MUUTA SANOO HÄN ELÄÄ MIELIKUVITUSMAAILMASSA, JOSSA KYETÄÄN AAVISTAMAAN MITÄ TOISET AJATTELEVAT.

        Toivottavasti tämä on provo, kun miettii näitä itsekkäitä kommentteja.

        Väitätkö sinä,, että tuo aloittaja on terve.
        Rahasta tuo aloittaja todellakin puhuu.
        Etkä sinäkään tunne aloittajaa tai sen perhettä, jollet sitte itse ole aloitusta tehnyt trollina, niinkun tuolla joku aavistaa.
        Harvemmin itsemurhaa suunnitteleva puhuu kenellekään mitään suunnitelmastaan, vaan tekee sen ja se tulee useimmiten yllätyksenä
        läheisille.
        Minun ystäväni teki itsemurhan ja kukaan meistä ei aavistanut mitään, vasta jälkeenpäin , kun asiaa kelasi, niin jotain merkkejä oli, mutta ei me ymmärretty sitä sillon.
        En ota kantaa tuohon aloitukseen sen kummemmin, mutta inhottava trolli, jos trolli on.


      • hmmmmm
        y15 kirjoitti:

        Mitä jos tämä provolta vaikuttava ap:n juttu on täysin totta ja hän saa tämän kaltaisia kommentteja. Jos kaveri aidosti kertoo olevansa henkisesti loppu ja täältä saa paskaa niskaansa.

        ON IHMISIÄ JOTKA OIKEASTI OVAT HÄDÄSSÄ JA KUVITTELEVAT SAAVANSA APUA KESKUSTELUPALSTOILTA. KUN ON KOHDANNUT HENKISESTI LOPUUNAJETUN IHMISEN EI VARMASTI KUKAAN TERVE KIRJOITA KUTEN ALLA OLEVAT TEKSTIT.

        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)

        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )

        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)

        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )

        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )

        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)

        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)

        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)

        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        (Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella. )

        (Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi. )

        (Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa. Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa.)

        ¨Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.¨

        ON SELVÄ ETTÄ MIES TARVITSEE PIKAISESTI APUA, ETTEI MITÄÄN PERUUTTAMATONTA PÄÄSE TAPAHTUMAAN. MUTTA AKUUTIN ONGELMAN JÄLKEEN ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ SELVITTÄÄ MIKSI MIES KOKEE TILANTEEN NOIN VAHVASTI. Miksi nainen käyttäytyy noin sairaasti että koko perhe kärsii, on suorastaan sairasta lähteä puolustelemaan naista ap:n kirjoituksen perusteella TAI HAUKKUMAAN MIESTÄ mitään todellista tietoa ei kenelläkään ole asiasta. JOS JOKU MUUTA SANOO HÄN ELÄÄ MIELIKUVITUSMAAILMASSA, JOSSA KYETÄÄN AAVISTAMAAN MITÄ TOISET AJATTELEVAT.

        Toivottavasti tämä on provo, kun miettii näitä itsekkäitä kommentteja.

        Jos aloitus ei ole provo, niin mies haluaa kostaa vaimon lisäksi myös LAPSILLEEN, joten melkoinen paskiainen on kyseessä. Kuten täällä on moni jo todennut, hänen kostonsa osuu juuri niihin lapsiin paljon pahemmin, kuin vaimoon.


      • Feikkijuttu
        y15 kirjoitti:

        Mitä jos tämä provolta vaikuttava ap:n juttu on täysin totta ja hän saa tämän kaltaisia kommentteja. Jos kaveri aidosti kertoo olevansa henkisesti loppu ja täältä saa paskaa niskaansa.

        ON IHMISIÄ JOTKA OIKEASTI OVAT HÄDÄSSÄ JA KUVITTELEVAT SAAVANSA APUA KESKUSTELUPALSTOILTA. KUN ON KOHDANNUT HENKISESTI LOPUUNAJETUN IHMISEN EI VARMASTI KUKAAN TERVE KIRJOITA KUTEN ALLA OLEVAT TEKSTIT.

        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)

        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )

        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)

        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )

        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )

        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)

        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)

        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)

        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        (Jos aloitus ei olisi provo, niin ihmettelisin, että kuinka paljon voi isä lapsiaan vihata, kun heille tuollaisen elinikäisen trauman haluaa aiheutaa, minkä itsemurha tekee. Ei ole kyllä myötätunto lapsiaan noin kamalasti kohtelevan miehen puolella. )

        (Todella tässäkin olisi hyvä tietää toisen osapuolen näkemys. Ja myöskin ap:n syventävä ja tarkentava näkemys vaimonsa käytöksestä. Millaisista asioista ap.n vaimo kiukuttelee ja ottaa selville miksi. )

        (Ap irtisanoutuu tässä kokonaan vastuusta itseensä ja omaan parisuhteeseensa. Se jos mikä on epäoikeudenmukaista vaimoa kohtaan. Voi myös olla hyvinkin mahdollista, että vaimo ajattelee kiukkuisen tuulensa johtuvan ap.n sadistisuudesta. Tai ehkä vellishousumaisesta otteesta. Vaimon mielestä saattaisi muumiokin olla aktiivisempi toimija parisuhteessa kuin ap . Tietysti sellainen rasittaa ja kiukuttaa. Epäilen myös, että ap vain dramatisoi. Häntä tosiaan vituttaa ja kiukuttaa lapsellisesti. Hän on kykenemätön käsittelemään tunteitaan aikuismaisesti ja vastaamaan itsestään. Tuskin oikeasti ajattelee itsemurhaa.)

        ¨Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.¨

        ON SELVÄ ETTÄ MIES TARVITSEE PIKAISESTI APUA, ETTEI MITÄÄN PERUUTTAMATONTA PÄÄSE TAPAHTUMAAN. MUTTA AKUUTIN ONGELMAN JÄLKEEN ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ SELVITTÄÄ MIKSI MIES KOKEE TILANTEEN NOIN VAHVASTI. Miksi nainen käyttäytyy noin sairaasti että koko perhe kärsii, on suorastaan sairasta lähteä puolustelemaan naista ap:n kirjoituksen perusteella TAI HAUKKUMAAN MIESTÄ mitään todellista tietoa ei kenelläkään ole asiasta. JOS JOKU MUUTA SANOO HÄN ELÄÄ MIELIKUVITUSMAAILMASSA, JOSSA KYETÄÄN AAVISTAMAAN MITÄ TOISET AJATTELEVAT.

        Toivottavasti tämä on provo, kun miettii näitä itsekkäitä kommentteja.

        Ei kukaan täyspäinen hae apua tällaisilta roskapalstoilta, sitä varten on sosiaalitoimet, parisuhdeterapiat, lastenvalvojat, perheterapeutti, juristit, kirkko, lääkärit, psykologit muut.
        Eikä tuo aloittajakaan mitään apua pyydä, kunhan trollaa lämpimikseen.


    • Ehtoonmullakin

      Mitenkä olet noin kiukkuisen ja ilkeän naikkosen saanut kirjoittamaan nimensä avioehtosopimukseen?

    • anna.mennä.vain

      Nyt on kyllä HIENO MIES ! Heti viimeisen päälle HIENO MIES.

      Se on aivan oikein että tuollaisille ämmille lyödään luu niin syvälle kurkkuun, että saavat kakoa sitä lopun elämäänsä. Tykkään tuosta osasta suunnitelmassa erityisesti, jossa akalta viedään rahat ja materia näpeistä, eli kulissit romahtaa kuin korttitalo. Ja jätetään ämmä puille paljaille. Erittäin jees !
      Suomalaiset ämmät ovat niin tasa-arvon ja feminismin saastuttamia piruja, joilla ei ole minkäänlaista kunnioitusta miestä kohtaan, joka on kaiken A ja O. Sen tähden on oikein hyvä ja kannatettava suunnitelma, jossa on ainoastaan yksi huono puoli. Se on se että mies joutuu luopumaan elämästään, vaikka se olisi tuon akan tehtävä.

      • Hah-hah-haaa

        Juu-u, sovinistipossut ovat katoavaa kansanperinnettä.


      • Samaamieltäolen

        Juur näin ,suomiemakot on itsekkäitä siiderivalaita, mulle kaikki ja heti , jollei niin tapahdu niin ne saa paskahalvauksen ja huuto ja mylvintä alkaa, ite ei asioiden eteen tehdä mitään.


      • jupris

        Jepulis. Kaikki ne miehet ovat todella "hienoja" jotka haluavat lapsilleen mahdollisimman pahoja loppuelämän traumoja aiheuttaa, kuten tuo aloittaja.


      • Ns.luomakunnankruunu

        Tietynlaisille mieästyypeille eivät naiset ja lapset merkitse yhtään mitään. Ja jos perhe ei niiaa ja niksauttele, passaa ja palvele, niin heillä on tooodella huono ja paha olla, Jopa niin huono, että alkavat uhkailla joko oman tai jonkun muun hengen lähdetyksellä.


    • oleellisinta

      Perheenisä yhteen. Ei väliviivaa.

    • Viivikka

      Ei vaimo ole yksin syyllinen mammuttimaiseen katkeruuteesi, olet itse kasannut katkeruutta ja vihaa kaksin käsin.
      Ja tuskin vaimosi missään pilvilinnassa on oleskellut, avioliittonne on todennäköisesti ollut myrkkykeitos jo monta vuotta ja siitä myrkystä on kärsinyt myös vaimo.

      Mietippä tarkkaan mikä katkeruuresi on aiheuttanut. Työstressi? Tyytymättömyytesi ylipäätään elämääsi? Pettymys siitä ettei elämä, työura, ja avioliitto ollutkaan sitä mitä olisit toivonut...
      Sitten etsit syyllistä ja siitä läheltähän se löytyy: Vaimo!

      Itse olet yhtä lailla syyllinen ja siksi oletkin päättänyt tappaa itsesi. Purat vihasi itseesi, sillä katkeruutesi lähde on itsessäsi. Olet vielä lähempänä itseäsi kuin vaimo ja itseen on kaikkein helpoin purkaa viha.
      Itsemurhassa näet on aina kyse vihasta joka puretaan itseen. Et ole tajunnut sitä että olet itsesi tärkein ystävä. Sinua voi auttaa vain ja ainoastaan SINÄ. Kuitenkin olet päättänyt tuhota lopullisesti itsesi, tärkeimmän ystäväsi.

      Sinun tulisi laittaa avioero nyt vireille ja lopettaa tuo katkeruudessa kieriminen ja nähdä kuinka lapsellista ja tuhoavaa on tuo kun herkuttelet ja mässäilet sillä että ilmoitat erosta vaimon synttärinä. Synttärinä! Mässäilet sillä että vaimolle ei jää mitään. Itse keittämäsi myrkkykeitos kiehuu ja sinä nautiskelet joka pisarasta...

      Tule järkiisi, ero vireille heti, mene terapiaan, anna vihasi sulaa vähitellen pois, älä tapaa enää vaimoasi sillä suhteesi häneen on sairas, tapaa lapsiasi - ja ojenna kätesi parhaimmalle ystävällesi ja sano itsellesi että jatketaan yhdessä eteenpäin....

      • y15

        Mikä ihmeen ennustaja kuvittelet olevasi, sinä oletat/kuvittelet tietäväsi mitä ap:n perheen asiat ovat, olet ise ap tai sitten täyskahjo.

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.


      • Oletkoaloittaja
        y15 kirjoitti:

        Mikä ihmeen ennustaja kuvittelet olevasi, sinä oletat/kuvittelet tietäväsi mitä ap:n perheen asiat ovat, olet ise ap tai sitten täyskahjo.

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.

        Miksi sinä arvostelet ja moitit kaikkien kirjoitukset ,tuohon provoon ei kukaan vastaa asiallisesti, vai onko aloitus omasi.


      • TT696969
        y15 kirjoitti:

        Mikä ihmeen ennustaja kuvittelet olevasi, sinä oletat/kuvittelet tietäväsi mitä ap:n perheen asiat ovat, olet ise ap tai sitten täyskahjo.

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.

        Yks Taavila olen kun Tapani huudella kaupalla lasten kautta törkeyksiä ja lapsien olen liian hallitseva tuo yläkirjoitus on minun käsialaa vituttaa kun mies löysi uuden naisen heillä hyvä ja toimiva parisuhde meneillään . Avioero kolkuttaa ovella pian ja olen vapaa katsellen jo maahanmuuttajia sillä silmällä pitänee mennä poikakaverin luo että , niillä kun munaa on enemmän ja seisokkia. Lapset ja ym . Menee jakoon enkä tiedä millä sitten ajalen miehen lomakolla vai hänen työsuhde autolla . Olen niin nussitun ku akku voi olla autossa .


      • Vakiotanssi

        Tangoon tarvitaan aina kaksi.....


    • niinsevaanon

      Kuten täällä monet on jo sanoneet, ota ero ja hoida itsesi kuntoon! Älä jätä lapsiasi! Ja voin kertoa, että vaimosi nettoaa kuolemastasi todennäköisesti enemmän kuin erosta, eli siinä mielessä 'kostosi' menee pieleen......henkivakuutukset, lakisääteiset lesken hallintaoikeudet, lesken eläkkeet jne jne.....ja muutenkin, kannattaako uhrata oma henki, oikeasti?

      Eli, härkää sarvista,ota elämä takaisin itsellesi, vaikka veljesi avulla. Älä tee itsellesi mitään pahaa!

      • kysyy

        Onko ap kertonut, että hänellä on henkivakuutus, vai mistä sellaista oletat?


    • Tuomari18

      Laitoin hyvin alussa viestin että olen aviomiehen kiusattu nainen ja kesämökillä ja kylmä on kirjoitin puhelin numeron sinulle että ota yhteyttä tai laita sähköposti tietosi . Aina löytyy ratkaisuja asioille soita niin varaan puhelin ajan sinulle kalenterista. Tuomari 0449843547 puhelin nro .

    • Siitävaan

      Miksei trollilla ole kanttia vastata kenenkään kommentteihin.

      • MonenArvaus

        Onhan se vastannut ja haukkunut kaikki muut vastaajat, trolli on y15 .


      • Ö55
        MonenArvaus kirjoitti:

        Onhan se vastannut ja haukkunut kaikki muut vastaajat, trolli on y15 .

        Jep, juuri näin. Niin on dramaattista (naisen) haukkumista että.

        Huvittaa tuokin, ettei miesten tarvitse kantaa vastuuta omasta hyvinvoinnistaan, vaan voi syyttää vaimoaan omasta pahoinvoinnistaan. Tyypillistä y15:n epäjohdonmukaisuutta.


      • y15
        Ö55 kirjoitti:

        Jep, juuri näin. Niin on dramaattista (naisen) haukkumista että.

        Huvittaa tuokin, ettei miesten tarvitse kantaa vastuuta omasta hyvinvoinnistaan, vaan voi syyttää vaimoaan omasta pahoinvoinnistaan. Tyypillistä y15:n epäjohdonmukaisuutta.

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.

        ¨Onhan se vastannut ja haukkunut kaikki muut vastaajat, trolli on y15¨
        OLISI TOIVOTTAVAA ETTÄ TÄMÄ AVIOERO PALSTA LOPETETTAISIIN, KUN TOIMINTA ON NÄIN TÖRKEÄÄ?? MITÄ JOS ap:n KIRJOITUS OLISI TOTTA, OLISI JOPA TODENÄKÖISTÄ ETTÄ KIRJOITTAJA TEKISI ITSELLEEN JOTAKIN, NÄIDEN TÖRKEITTEN KOMMENTTIEN JÄLKEEN.

        Ylläpidon pitäisi karsia valheellisten trollien törkeät ja vahingolliset kirjoittajat pois.

        Yksikään kirjoittaja ei ole kyennyt osoittamaan kirjoituksistani epäasiallista kommenttia, koska sitä ei ole ollut. Olen kommentoinut tarkoituksellisesti suoraan, asioita mitenkään kaunistellen ja pelkästään lasten edun nimissä.

        Palstan nimi on muutettava, koska tämä aiheuttaa väärinkäsityksiä normi eroa harkitseville. Palstalla on täysin epänormaalien ihmisten tulkintoja, joissa päätavoite on tuoda ihmisille ainoastaan lisää tuskaa. Ei yhdessäkään kommentissa ole todellista vertaistukea, ainoastaan riitaan kiihottavia juttuja, joissa haukutaan toista osapuolta.

        Yritin todella pitkään että löytäisin edes yhden naisen joka kykenisi vastaamaan. edes yhteen kysymykseen ilman selittelyä, eniten minua häiritsee se ettei yksikään ns.. normaali nainen ole ottanut asioihin kantaa, vai onko tosiaankin nämä kirjoitukset naisten mielestä oikeen.

        Moraali ja empatiokyky on hävinnyt kun tasa-arvo on lisääntynyt, lasten kannalta tämä on todella huolestuttava asia.


      • Kerrototuus
        y15 kirjoitti:

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.

        ¨Onhan se vastannut ja haukkunut kaikki muut vastaajat, trolli on y15¨
        OLISI TOIVOTTAVAA ETTÄ TÄMÄ AVIOERO PALSTA LOPETETTAISIIN, KUN TOIMINTA ON NÄIN TÖRKEÄÄ?? MITÄ JOS ap:n KIRJOITUS OLISI TOTTA, OLISI JOPA TODENÄKÖISTÄ ETTÄ KIRJOITTAJA TEKISI ITSELLEEN JOTAKIN, NÄIDEN TÖRKEITTEN KOMMENTTIEN JÄLKEEN.

        Ylläpidon pitäisi karsia valheellisten trollien törkeät ja vahingolliset kirjoittajat pois.

        Yksikään kirjoittaja ei ole kyennyt osoittamaan kirjoituksistani epäasiallista kommenttia, koska sitä ei ole ollut. Olen kommentoinut tarkoituksellisesti suoraan, asioita mitenkään kaunistellen ja pelkästään lasten edun nimissä.

        Palstan nimi on muutettava, koska tämä aiheuttaa väärinkäsityksiä normi eroa harkitseville. Palstalla on täysin epänormaalien ihmisten tulkintoja, joissa päätavoite on tuoda ihmisille ainoastaan lisää tuskaa. Ei yhdessäkään kommentissa ole todellista vertaistukea, ainoastaan riitaan kiihottavia juttuja, joissa haukutaan toista osapuolta.

        Yritin todella pitkään että löytäisin edes yhden naisen joka kykenisi vastaamaan. edes yhteen kysymykseen ilman selittelyä, eniten minua häiritsee se ettei yksikään ns.. normaali nainen ole ottanut asioihin kantaa, vai onko tosiaankin nämä kirjoitukset naisten mielestä oikeen.

        Moraali ja empatiokyky on hävinnyt kun tasa-arvo on lisääntynyt, lasten kannalta tämä on todella huolestuttava asia.

        Totuus on tuolla jossain ulkona, sinä tiedät mikä on totuus.


      • Jäitkiinni
        y15 kirjoitti:

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan. Totuudella ei ole mitään merkitysta kun tunne ohjaa kaikkea toimintaa, missä ovat ne normaalit naiset jotka voisivat katkaista kyseisen idioottimaisen toiminnan, tai onko tämä kaikkien naisten mielestä ok.

        ¨Onhan se vastannut ja haukkunut kaikki muut vastaajat, trolli on y15¨
        OLISI TOIVOTTAVAA ETTÄ TÄMÄ AVIOERO PALSTA LOPETETTAISIIN, KUN TOIMINTA ON NÄIN TÖRKEÄÄ?? MITÄ JOS ap:n KIRJOITUS OLISI TOTTA, OLISI JOPA TODENÄKÖISTÄ ETTÄ KIRJOITTAJA TEKISI ITSELLEEN JOTAKIN, NÄIDEN TÖRKEITTEN KOMMENTTIEN JÄLKEEN.

        Ylläpidon pitäisi karsia valheellisten trollien törkeät ja vahingolliset kirjoittajat pois.

        Yksikään kirjoittaja ei ole kyennyt osoittamaan kirjoituksistani epäasiallista kommenttia, koska sitä ei ole ollut. Olen kommentoinut tarkoituksellisesti suoraan, asioita mitenkään kaunistellen ja pelkästään lasten edun nimissä.

        Palstan nimi on muutettava, koska tämä aiheuttaa väärinkäsityksiä normi eroa harkitseville. Palstalla on täysin epänormaalien ihmisten tulkintoja, joissa päätavoite on tuoda ihmisille ainoastaan lisää tuskaa. Ei yhdessäkään kommentissa ole todellista vertaistukea, ainoastaan riitaan kiihottavia juttuja, joissa haukutaan toista osapuolta.

        Yritin todella pitkään että löytäisin edes yhden naisen joka kykenisi vastaamaan. edes yhteen kysymykseen ilman selittelyä, eniten minua häiritsee se ettei yksikään ns.. normaali nainen ole ottanut asioihin kantaa, vai onko tosiaankin nämä kirjoitukset naisten mielestä oikeen.

        Moraali ja empatiokyky on hävinnyt kun tasa-arvo on lisääntynyt, lasten kannalta tämä on todella huolestuttava asia.

        Hävinneet selittää, olet paljastunut, sinut on tunnistettu.


      • Totuudentorvelo

        Totuus on aina toisenlainen.


    • y15

      Ylläpidolla on mahdollisuus korjata epäasiallinen tilanne, ellei sitten tahtotila ole tämä ?

      • kgkg

        Sinä olet ainoa, jolla on epäasiallinen tilanne. Kuukaudesta, ilmeisesti vuodesta toiseen haukut naisia täällä.


      • Ulospois
        kgkg kirjoitti:

        Sinä olet ainoa, jolla on epäasiallinen tilanne. Kuukaudesta, ilmeisesti vuodesta toiseen haukut naisia täällä.

        Just, naistenvihaaja ulos!


      • y15
        kgkg kirjoitti:

        Sinä olet ainoa, jolla on epäasiallinen tilanne. Kuukaudesta, ilmeisesti vuodesta toiseen haukut naisia täällä.

        Todista missä haukun naisia, uskon ettet kykene kommunikointiin kun joudut ahtaalle, siis kun kysymykset/kommentit ovat suoria, etkä pääse selittelemään niitä mieleiseksesi.

        Olet todella huono häviämään, kun et kykene vastaamaan niin koet että sinua haukutaan.


      • Tuossayksi

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.


      • Eitosiaankakaikki
        Tuossayksi kirjoitti:

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Hirveetä yleistystä ,ei täällä ole kaikki suomen naiset.


      • 4861
        Tuossayksi kirjoitti:

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Tuomitseminen ei auta yhtään mitään. Ap.n pitäisi antaa itselleen anteeksi. Sen vuoksi, että on jäänyt itselleen haitalliseen suhteeseen. Siitä on kuitenkin mahdollista päästää irti eroamalla ja keskittymällä omaan elämään, itseensä. Itsemurha on sairas ja epätoivoinen ratkaisu, sen tietävät kaikki.

        Toisaalta en myöskään usko, että ap on todellinen ihminen murheineen, vaan y15.


      • 4861
        y15 kirjoitti:

        Todista missä haukun naisia, uskon ettet kykene kommunikointiin kun joudut ahtaalle, siis kun kysymykset/kommentit ovat suoria, etkä pääse selittelemään niitä mieleiseksesi.

        Olet todella huono häviämään, kun et kykene vastaamaan niin koet että sinua haukutaan.

        Ei ole tämä mikään kilpailu.
        Lue omat vastauksesi, niissä haukut naisia. Lue niin kauan, että ymmärrät.


      • y15
        4861 kirjoitti:

        Ei ole tämä mikään kilpailu.
        Lue omat vastauksesi, niissä haukut naisia. Lue niin kauan, että ymmärrät.

        Kun et kykene tai osaa kopioida tekstiä missä naisia epäoikeudenmuksisesti haukun, niin en ole niin kirjoittanut. ON IDIOOTTIMAISTA SYYTELLÄ JA SELITELLÄ JOS EI KYKENE OSOITTAMAAN VÄITETTÄ TODEKSI.


      • y15
        4861 kirjoitti:

        Tuomitseminen ei auta yhtään mitään. Ap.n pitäisi antaa itselleen anteeksi. Sen vuoksi, että on jäänyt itselleen haitalliseen suhteeseen. Siitä on kuitenkin mahdollista päästää irti eroamalla ja keskittymällä omaan elämään, itseensä. Itsemurha on sairas ja epätoivoinen ratkaisu, sen tietävät kaikki.

        Toisaalta en myöskään usko, että ap on todellinen ihminen murheineen, vaan y15.

        Oletko täysin empatiakyvytön, jos ap kertoo olevansa täysin loppu, hän ei todellakaa kykene toimimaan, kyllä jokaisen ihmisen tämän verran pitää ymmärtää ihmisyydestä.

        Minulla ei aloituksen kanssa ole mitään tekemistä, mutta jälleen otan kantaa ajattelemattomien ihmisten typeriin kommentteihin. Joiden ainut päämäärä on lisätä tuskaa muille, kun on oma elämä jo tuhottu, haetaan vertaistukea omille itseaihetetuille munauksille.

        On todella sairasta hyväksyä eropalstaa jossa aiheutetaan tuskaa hädässä oleville ihmisille, mitä ihmiset hyötyvät tästä. Mitenkä päästään näistä asioiden vääristeliöistä eroon, näitä sivuja lukevat oikeasti hädässä olevat ja toiset härskisti pelaavat heillä.


      • y15
        Tuossayksi kirjoitti:

        Vain sinulta puuttuu empatiakyky ja syytät sen puutteesta aina naisia.
        MITEN ITSEKÄS OLET KUN ET HALUA YMMÄRRÄ MITÄ ap KIRJOITTI JA MINKÄLAISIA KOMMENTTEJA HÄN ON SAANUT?

        Naiset eivät ole ryhmänä ap.ta vastaan, vaan yrittävät saada hänet ymmärtämään itsemurhan olevan järjettömän huono ratkaisu. MUTTA MITEN HE SEN TEKEVÄT, ONKO NAISILLA EMPATIOKYKYÄ LAINKAAN
        (Ap keskittyy ajattelemaan rahaa)
        (Mutta hän on kykenemätön tekemään sitä, koska ajattelee rahan kautta )
        (No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.)
        (Typerä ja hullu suunnitelma , otapas yhteys mielenterveystoimistoon. )
        (Herää! Olet henkisesti riekaleina - joo. Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi. Oikeasti sinun pitäisi hakeutua HOITOON ja jättää avioerohakemus käräjäoikeuteen, eikä suunnitella itsemurhaa. Näin tekee aikuinen, vastuunsa tunteva ihminen. Sinulla on myös raha-asiat nousseet päässäsi kaiken edelle. Voisin sanoa rehellisesti, etten arvostaisi pätkän vertaa itsemurhan tehneen isäni perintöä. Siitä tulisi vain vaivaantunut, ahdistunut ja ikävä olo. )
        (Olet todella raukka.Kukaan muu ei todellisuudessa häviä ,kuin sinä itse. Ne pienehköt lapset unohtavat kylla sinut- poissa silmistä,poissa mielestä. Vaimosi on varmasti tyytyväinen ,kun häviät hänen elämästään, Nään jo nyt ,että teidän elämä on yhtä helvettiä. Lapsilla ja vaimolla helpottaa. Katsoppa peiliin.Kuulut siihen ihmistyyppiin,jossa ei omasta mielestään ole mitään vikaa.Kaikki mitä tapahtuu on muiden syytä.)
        (mutta miksi tuo eukkosi on sellainen kuin on? milloin käytöksessään tapahtui ikävään suuntaan muutos? ei kai hän suhteenne alussa moinen elämän kurjistaja ollut?)
        (Kaikki ei johdu vaimostasi vaan omasta toiminnastasi.)
        (Sellainen epätoivoinen ratkaisu, johon oma patoutunut viha, omat selvittämättömät tunteet ja ajatukset saattavat johtaa.)

        NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJÄ

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi, toisen naisen epäasiallisen käytöksen.

        Etkö kykene osoittamaan selkeästi missä missä kohdassa haukun naisia, naurettavaa kopioida koko teksti. Naurettavaa syyttelyä kun et kykene osoittamaan selkeästi mitä tarkoitat.

        Luovuta jo ellei sinun kapasiteetti riitä osoittamaan selkeästi mitä tarkoitat, koita harjoitella asian kertomista ranskalaisin viivoin


      • y15
        Eitosiaankakaikki kirjoitti:

        Hirveetä yleistystä ,ei täällä ole kaikki suomen naiset.

        ¨NAISILLA EI TODELLAKAAN OLE EMPATIOKYKYÄ, KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJĨ

        Miksi vääristelet tekstiä vai etkö kyennyt lukemaan koko lausetta, tai oletko itse päättänyt mitä minä ajattelen. Tämä on suurin ongelma naisilla kun kuvittelevat kykenvänsä aavistamaan mitä mitä miehet ajattelevat, voin kertoa totuuden asiasta. Ei kukaan kykene oikeasti lukemaan toisen ihmisen ajatuksia jos haluat tietää mitä toinen ajattelee on kysyttävä sitä häneltä. Kaikki muu on ihmisen omaa mielikuvitusta ei faktaa !!!!!!

        ¨KUN LUKEE HEIDÄN VIESTEJĨ
        siis vielä selyydeksi, tarkoitan tänne kirjoittavia naisia.


    • Theend

      R.I.P

    • ValoaTunneliin

      Hei sinä mies siellä, Olet hyvin raskaiden asioiden paineiden alla. Olet tehnyt paljon ....... voimallisia ratkaisuja. Olet vakavasti masentunut ja siten ihan turta. Sisälläsi on paljon pettymyksiä ja nyt myös katkeruutta. En vähättele yhtään kokemustasi .... mutta täältä sohvan nurkastani haluan lähettää sinulle sellaiset terveiset, että taistelen kanssasi tätä asiaa ja että teet viisaamman ratkaisun. En todellakaan halua sinun kuolevan! Älä usko sitä valhetta, että kaikki on nyt myöhäistä. Ei ole. Kerro parhaalle ystävällesi ja sitä kautta pyydät apua. Rakkaus lapsiisi kantaa sinua jatkossakin. Kenenkään huonon käytöksen takia ei tule päättää päiviään, Ei! Nyt suljen sinut lämpöiseen halaukseen ja muistutan sinua hyvästä käänteestä, mikä on nurkan takana. Itsetuho ei ole sitä .

    • Lastenpuolesta

      Kannattaa vielä harkita. Mitä jos vaimo heittäytyy marttyyriksi ja kerää glooriaa itsemurhaan päätyneen miehen leskenä? Et kai hänelle tätä iloa suo? Mitä pahaa lapsesi ovat tehneet, että heitä päästään kiusaamaan itsemurhan tehneen isän lapsina? Hae hyvä mies apua. Viiden vuoden kuluttua tilanne voi olla täysin toinen: ymmärtävä nainen rinnallasi. Testamenteista ym. järjestelyistä ei tarvitse luopua.

    • fggx

      Hae apua itsellesi hyvä ihminen. Niin ikävää kuin se onkin, meidän jokaisen tulee selvittää henkiset asiamme itse ja/tai jonkun luotettavan henkilön avustuksella. Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. Ongelmiin pitää tarttua ja selvittää ne. Jos kokee sen mahdottomaksi, kuten sinä varmaan tapauksessasi, niin ero ja oman pään laittaminen kuntoon auttaa.

      Samoin helpottaa, kun vähän viitsii ajatella miksi toinen toimii kuten toimii. Ei vaimollasikaan ole kaikki kohdallaan, todellakaan. Hänen käytös on kovin epätervettä. En kutsuisi sellaista missään nimessä "pilvilinnassa" elämiseksi.

      Eräs käytännön seikka: jos teet itsemurhan, ei vaimosi saa - "lahjaksi"... avioeroa, vaan hänestä tulee leski. Silloin omaisuus jaetaan toisin.

      • y15

        Hae apua itsellesi hyvä ihminen. Niin ikävää kuin se onkin, meidän jokaisen tulee selvittää henkiset asiamme itse ja/tai jonkun luotettavan henkilön avustuksella. MITENKÄ IHMISILLÄ ON NÄIN PUUTTEELLISET TIEDOT LOPPUUN AJETUN IHMISEN TILANTEESTA, KUN IHMINEN KERTOO (Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä) HÄN EI TODENNÄKÖISESTI HAE APUA ITSELLEEN, VAIKKA OLISI MITEN HYVÄ IHMINEN TAHANSA Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. VÄHÄTTELETKÖ TARINAN KERTOJAN TUNNETTA/TUSKAA, MITEN TÄMÄ AUTTAA HÄNTÄ Ongelmiin pitää tarttua ja selvittää ne. Jos kokee sen mahdottomaksi, kuten sinä varmaan tapauksessasi, niin ero ja oman pään laittaminen kuntoon auttaa. KERROT TÄMÄN IHMISELLE JOKA KERTOO OLEVANSA LOPPU????????

        Samoin helpottaa, kun vähän viitsii ajatella miksi toinen toimii kuten toimii. Ei vaimollasikaan ole kaikki kohdallaan, todellakaan. Hänen käytös on kovin epätervettä. En kutsuisi sellaista missään nimessä "pilvilinnassa" elämiseksi. MIKSI IHMEESSÄ PUOLUSTELET JA VÄHÄTTELET AP: KERTOMAA, TIEDÄTKÖ MITEN HEIDÄN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAI OLETKO ENNUSTAJA JA SEN PERUSTEELLA PUOLUSTELET.

        Eräs käytännön seikka: jos teet itsemurhan, ei vaimosi saa - "lahjaksi"... avioeroa, vaan hänestä tulee leski. Silloin omaisuus jaetaan toisin. PYRITKÖ NUJERTAMAAN AP:N, OLET MELKOISEN ILKEÄ IHMINEN TOISELLE IHMISELLE.

        Oli tarina tosi tai taru, pitäisi ihmisillä olla empatiaa lähimmäisiä kohtaan.


      • bmvb
        y15 kirjoitti:

        Hae apua itsellesi hyvä ihminen. Niin ikävää kuin se onkin, meidän jokaisen tulee selvittää henkiset asiamme itse ja/tai jonkun luotettavan henkilön avustuksella. MITENKÄ IHMISILLÄ ON NÄIN PUUTTEELLISET TIEDOT LOPPUUN AJETUN IHMISEN TILANTEESTA, KUN IHMINEN KERTOO (Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä) HÄN EI TODENNÄKÖISESTI HAE APUA ITSELLEEN, VAIKKA OLISI MITEN HYVÄ IHMINEN TAHANSA Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. VÄHÄTTELETKÖ TARINAN KERTOJAN TUNNETTA/TUSKAA, MITEN TÄMÄ AUTTAA HÄNTÄ Ongelmiin pitää tarttua ja selvittää ne. Jos kokee sen mahdottomaksi, kuten sinä varmaan tapauksessasi, niin ero ja oman pään laittaminen kuntoon auttaa. KERROT TÄMÄN IHMISELLE JOKA KERTOO OLEVANSA LOPPU????????

        Samoin helpottaa, kun vähän viitsii ajatella miksi toinen toimii kuten toimii. Ei vaimollasikaan ole kaikki kohdallaan, todellakaan. Hänen käytös on kovin epätervettä. En kutsuisi sellaista missään nimessä "pilvilinnassa" elämiseksi. MIKSI IHMEESSÄ PUOLUSTELET JA VÄHÄTTELET AP: KERTOMAA, TIEDÄTKÖ MITEN HEIDÄN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAI OLETKO ENNUSTAJA JA SEN PERUSTEELLA PUOLUSTELET.

        Eräs käytännön seikka: jos teet itsemurhan, ei vaimosi saa - "lahjaksi"... avioeroa, vaan hänestä tulee leski. Silloin omaisuus jaetaan toisin. PYRITKÖ NUJERTAMAAN AP:N, OLET MELKOISEN ILKEÄ IHMINEN TOISELLE IHMISELLE.

        Oli tarina tosi tai taru, pitäisi ihmisillä olla empatiaa lähimmäisiä kohtaan.

        Olet ihme paasaaja ja häiritset palstaa. Ymmärrät kaiken väärin ja syytät vastaajia milloin mistäkin.

        "Hae apua itsellesi hyvä ihminen."
        Tuossa edellinen kirjoittaja kertoi asiallisesti sen ainoan asian, jota ap.lle voi sanoa ja mikä saattaisi auttaa. Se on ap.stä itsestä kiinni. Tietysti täytyy pitää mielessä, että tärkeintä on auttaa itse itseään. Vasta tämän jälkeen voi muut auttaa ja etenkin, henkilö voi saada oikeanlaista apua.

        "Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. VÄHÄTTELETKÖ TARINAN KERTOJAN TUNNETTA/TUSKAA, MITEN TÄMÄ AUTTAA HÄNTÄ "

        Eihän tuossa vähätelty ap.tä eikä tämän tuskaa. Puolison tai jonkun muun haukkuminen ja syyttäminen omista tunteista vain estää syyttäjää itseään kohtamaasta niitä. Se nyt ei ainakaan auta syyttäjää. On kaiken lisäksi narsistista syytellä tunteistaan muita. Parasta on kohdata todellisuus - se että omat tunteet ovat sitä mitä ovat, ne on käsiteltävä, tapahtui mitä tapahtui.

        Ap: kuolet joskus kuitenkin, aivan varmasti, tosiasia. Vaikka elämä olisi millaista kärsimystä tahansa, se on parempi kuin kuolema.

        Luin tässä juuri yhden kirjan, jossa sanottiin, että jokaisella on omat kärsimyksensä, niiltä ei kerta kaikkiaan voi kukaan välttyä. Mutta jokainen voi itse päättää minkä vuoksi kannattaa kärsiä, nähdä vaivaa, ponnistella jne. Kun yksi kärsimys loppuu, tulee jossain vaiheessa toinen. Ongelmat ja niiden selvittely, kärsimykset, ne ovat kuitenkin niitä ainoita paikkoja, joissa ihmisellä on todellisen kasvun mahdollisuus.

        Scarface on myös sanonut: Every day above ground is a good day. Mitäpä jos muuttaisit ajatteluasi tähän suuntaan?

        Ja tosiaan hakisit itsellesi apua. Yksinkertaisinta on aluksi soittaa:
        Mielenterveysseuran valtakunnallinen kriisipuhelin 010 195 202 arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15-07. Kirkon valtakunnallinen palveleva puhelin 010 190 071 su–to klo 18–01, pe ja la 18–03


      • y15
        bmvb kirjoitti:

        Olet ihme paasaaja ja häiritset palstaa. Ymmärrät kaiken väärin ja syytät vastaajia milloin mistäkin.

        "Hae apua itsellesi hyvä ihminen."
        Tuossa edellinen kirjoittaja kertoi asiallisesti sen ainoan asian, jota ap.lle voi sanoa ja mikä saattaisi auttaa. Se on ap.stä itsestä kiinni. Tietysti täytyy pitää mielessä, että tärkeintä on auttaa itse itseään. Vasta tämän jälkeen voi muut auttaa ja etenkin, henkilö voi saada oikeanlaista apua.

        "Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. VÄHÄTTELETKÖ TARINAN KERTOJAN TUNNETTA/TUSKAA, MITEN TÄMÄ AUTTAA HÄNTÄ "

        Eihän tuossa vähätelty ap.tä eikä tämän tuskaa. Puolison tai jonkun muun haukkuminen ja syyttäminen omista tunteista vain estää syyttäjää itseään kohtamaasta niitä. Se nyt ei ainakaan auta syyttäjää. On kaiken lisäksi narsistista syytellä tunteistaan muita. Parasta on kohdata todellisuus - se että omat tunteet ovat sitä mitä ovat, ne on käsiteltävä, tapahtui mitä tapahtui.

        Ap: kuolet joskus kuitenkin, aivan varmasti, tosiasia. Vaikka elämä olisi millaista kärsimystä tahansa, se on parempi kuin kuolema.

        Luin tässä juuri yhden kirjan, jossa sanottiin, että jokaisella on omat kärsimyksensä, niiltä ei kerta kaikkiaan voi kukaan välttyä. Mutta jokainen voi itse päättää minkä vuoksi kannattaa kärsiä, nähdä vaivaa, ponnistella jne. Kun yksi kärsimys loppuu, tulee jossain vaiheessa toinen. Ongelmat ja niiden selvittely, kärsimykset, ne ovat kuitenkin niitä ainoita paikkoja, joissa ihmisellä on todellisen kasvun mahdollisuus.

        Scarface on myös sanonut: Every day above ground is a good day. Mitäpä jos muuttaisit ajatteluasi tähän suuntaan?

        Ja tosiaan hakisit itsellesi apua. Yksinkertaisinta on aluksi soittaa:
        Mielenterveysseuran valtakunnallinen kriisipuhelin 010 195 202 arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15-07. Kirkon valtakunnallinen palveleva puhelin 010 190 071 su–to klo 18–01, pe ja la 18–03

        Olet ihme paasaaja ja häiritset palstaa. Ymmärrät kaiken väärin ja syytät vastaajia milloin mistäkin. OLEN MELKO VARMA ETTÄ SINÄ YMMÄRRÄT ASIAT VÄÄRIN TAI OLET JÄLLEEN ITSE KIRJOITTANUT ALOITUKSEN.

        Sinulta puuttuu empatiakyky, älä sekaannu koska sinun kapasiteetti ei riitä tähän.

        Jokaisen tulee kyetä vastaamaan omista kommenteista, miksi sinä puolustelet muiden kirjoituksia??? KUVITTELETKO OLEVASI ENNUSTAJA JOKA NÄKEE MITÄ MUUT AJATTELEVAT JA TARKOITTAVAT??


      • Y15trolli
        y15 kirjoitti:

        Hae apua itsellesi hyvä ihminen. Niin ikävää kuin se onkin, meidän jokaisen tulee selvittää henkiset asiamme itse ja/tai jonkun luotettavan henkilön avustuksella. MITENKÄ IHMISILLÄ ON NÄIN PUUTTEELLISET TIEDOT LOPPUUN AJETUN IHMISEN TILANTEESTA, KUN IHMINEN KERTOO (Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä) HÄN EI TODENNÄKÖISESTI HAE APUA ITSELLEEN, VAIKKA OLISI MITEN HYVÄ IHMINEN TAHANSA Ei niistä voi syyttää kumppania tai ketään muutakaan, vaikka kumppani tai joku muu toimisi täysin paskasti meitä kohtaan. VÄHÄTTELETKÖ TARINAN KERTOJAN TUNNETTA/TUSKAA, MITEN TÄMÄ AUTTAA HÄNTÄ Ongelmiin pitää tarttua ja selvittää ne. Jos kokee sen mahdottomaksi, kuten sinä varmaan tapauksessasi, niin ero ja oman pään laittaminen kuntoon auttaa. KERROT TÄMÄN IHMISELLE JOKA KERTOO OLEVANSA LOPPU????????

        Samoin helpottaa, kun vähän viitsii ajatella miksi toinen toimii kuten toimii. Ei vaimollasikaan ole kaikki kohdallaan, todellakaan. Hänen käytös on kovin epätervettä. En kutsuisi sellaista missään nimessä "pilvilinnassa" elämiseksi. MIKSI IHMEESSÄ PUOLUSTELET JA VÄHÄTTELET AP: KERTOMAA, TIEDÄTKÖ MITEN HEIDÄN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAI OLETKO ENNUSTAJA JA SEN PERUSTEELLA PUOLUSTELET.

        Eräs käytännön seikka: jos teet itsemurhan, ei vaimosi saa - "lahjaksi"... avioeroa, vaan hänestä tulee leski. Silloin omaisuus jaetaan toisin. PYRITKÖ NUJERTAMAAN AP:N, OLET MELKOISEN ILKEÄ IHMINEN TOISELLE IHMISELLE.

        Oli tarina tosi tai taru, pitäisi ihmisillä olla empatiaa lähimmäisiä kohtaan.

        Mulla ei ole mitään sympatiaa trolleillesi.


      • y15
        Y15trolli kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään sympatiaa trolleillesi.

        Et kykene näkemään kuin itsesi ja kun joku ei ole sinun kanssa samaa mieltä sinä loukkaannut.

        ET OLE KERTAAKAAN KOMMENTOINUT ITSE ASIAA, VAAN ELÄT MIELIKUVISSA JA ESIINNYT USEILLA NIMIMERKEILLÄ ITSEÄSI KOMPPAEN


        Oli tarinat tosia tai taruja, pitäisi ihmisillä olla kuitenkin empatiaa lähimmäisiä kohtaan.


      • 56561
        y15 kirjoitti:

        Et kykene näkemään kuin itsesi ja kun joku ei ole sinun kanssa samaa mieltä sinä loukkaannut.

        ET OLE KERTAAKAAN KOMMENTOINUT ITSE ASIAA, VAAN ELÄT MIELIKUVISSA JA ESIINNYT USEILLA NIMIMERKEILLÄ ITSEÄSI KOMPPAEN


        Oli tarinat tosia tai taruja, pitäisi ihmisillä olla kuitenkin empatiaa lähimmäisiä kohtaan.

        Lopeta jo trollailu y15. Vain sinä elät loputtoman naisvihasi kourissa ja hermostut kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.


      • y15
        56561 kirjoitti:

        Lopeta jo trollailu y15. Vain sinä elät loputtoman naisvihasi kourissa ja hermostut kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.

        Hölmöä syyttelyä kun etkykene osoittamaan missä sanassa tai lauseessa vihaan naisia, yksi yritti osoittaa missä haukuin naisia, kopioimalla koko tekstini missä ei ollut mitään syytökseen viittaavaa. TAITAA OLLA NIIN ETTÄ TUNNE ESTÄÄ JÄRKEVÄN AJATTELUN JA NÄIN HARKINTAKYKY ESTYY.

        Syytellä voi tunteen varjolla, mutta faktat on faktoja!!!!!


      • Y15trolli
        y15 kirjoitti:

        Et kykene näkemään kuin itsesi ja kun joku ei ole sinun kanssa samaa mieltä sinä loukkaannut.

        ET OLE KERTAAKAAN KOMMENTOINUT ITSE ASIAA, VAAN ELÄT MIELIKUVISSA JA ESIINNYT USEILLA NIMIMERKEILLÄ ITSEÄSI KOMPPAEN


        Oli tarinat tosia tai taruja, pitäisi ihmisillä olla kuitenkin empatiaa lähimmäisiä kohtaan.

        Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym.
        Minä olen vain ja ainoastaan kritisoinut sinua, en muita.
        En ole esiintynyt muilla nimimerkeillä, siinä erehdyt, en voi sille mitään, että nuo muutkin kritisoi sinua en ainoastaan minä.


      • y15
        Y15trolli kirjoitti:

        Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym.
        Minä olen vain ja ainoastaan kritisoinut sinua, en muita.
        En ole esiintynyt muilla nimimerkeillä, siinä erehdyt, en voi sille mitään, että nuo muutkin kritisoi sinua en ainoastaan minä.

        Täysin tyhjää sepostusta

        Hölmöä syyttelyä kun etkykene osoittamaan missä sanassa tai lauseessa vihaan naisia, yksi yritti osoittaa missä haukuin naisia,

        Syytellä voi tunteen varjolla, mutta faktat on faktoja!!!!!


      • rob_otti
        Y15trolli kirjoitti:

        Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym.
        Minä olen vain ja ainoastaan kritisoinut sinua, en muita.
        En ole esiintynyt muilla nimimerkeillä, siinä erehdyt, en voi sille mitään, että nuo muutkin kritisoi sinua en ainoastaan minä.

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym."

        Juurikin näin se menee, taas kerran. y15 on mahdotonta myöntää itselleen olevansa palstan ainoa epäasiallinen toisten syyttelijä ja haukkuja.


      • y15
        rob_otti kirjoitti:

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym."

        Juurikin näin se menee, taas kerran. y15 on mahdotonta myöntää itselleen olevansa palstan ainoa epäasiallinen toisten syyttelijä ja haukkuja.

        Sama tilanee jatkuu jutusta juttuun, naiset eivät kyken yksilöimään missä heitä haukutaan ja kysymys on pelkästään siitä että kerron erillaisen mielipiteen. Normaalisti erimielisyydet selvitetään, siis keskustellaan ja jaetaan ajatuksia, siis pyritään ymmärtämään toista osapuolit.

        Täälä ei yksikään nainen ole kyennyt keskustelemaan itse asiasta, vaan heillä on vahva oletus siitä, mitä minä ajattelen ja tarkoitan, tunne ohjaa toimintaa. Tunteella yleensä tehdään päätökset. mutta tärkein vaihe on punnita asiat järjellä ja tämän jälkeen tehdä päätökset tunteella.

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, OSOITA MITÄ EN HYVÄKSY vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym ONKO ERIMIELTÄ OLEMINEN HAUKKUMISTA, ETKÖ HYVÄKSY KUIN OMAN KANTASI."

        Juurikin näin se menee, taas kerran. y15 on mahdotonta myöntää itselleen olevansa palstan ainoa epäasiallinen toisten syyttelijä ja haukkuja. TODISTA VÄITEESI ÄLÄ JATKA TÄTÄ RÄKSYTYSTÄ

        Nämä kirjoitukse osoittavat pelkästään miksi riitaisten erojen määrä kasvaa. Syytellään pelkästään tunteella, toinen nainen puolustelee toista vaikka ei edes tiedetä mitä kirjoittajille on tapahtunut, oletetaan, aavistetaa, ennustetaan ja tätä kerrotaan faktana, tai yleisenä asiana.

        Mistä löytyisi itsenäinen nainen ketä kykenee vastaamaan itsenäisesti pelkästään asiaan, ilman toisten naisten apua.


      • Y15trolliko

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteit".
        Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym
        Miksi haet täältä yhtä naista, ja mihin tarkoitukseen? Haetko itsellesi kaveria, joka olis kaikessa samaa mieltä kanssasi?
        Eikö mies kelpaa?
        Mikä keskustelu sellaisesta syntyisi, jos kaikki olis samaa mieltä keskenään?
        Mielipiteitä on yhtäpaljon kun ihmisiäkin.
        Eikä ketään voi mielipiteensä vuoksi tuomita tyhmäksi tai hölmöksi, se on jo syrjintää, täälläkin on mielipidevapaus.


      • Fxzcf

        Justiinsa näin.


      • y15
        Y15trolliko kirjoitti:

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteit".
        Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym
        Miksi haet täältä yhtä naista, ja mihin tarkoitukseen? Haetko itsellesi kaveria, joka olis kaikessa samaa mieltä kanssasi?
        Eikö mies kelpaa?
        Mikä keskustelu sellaisesta syntyisi, jos kaikki olis samaa mieltä keskenään?
        Mielipiteitä on yhtäpaljon kun ihmisiäkin.
        Eikä ketään voi mielipiteensä vuoksi tuomita tyhmäksi tai hölmöksi, se on jo syrjintää, täälläkin on mielipidevapaus.

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteit".
        Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.

        YMMÄRRÄT VARMASTI ETTEI YKSITTÄINE SANA KERRO MITÄÄN, KYLLÄ SINUN ON KYETTÄVÄ KERTOMAAN MISSÄ YTEYDESSÄ SANAA ON KÄYTETTY, KUN OLET SIITÄ LOUKKAANTUNUT.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym

        Koetko tämän henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, kun käytin hölmö sanaa esim..

        ¨Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan.¨

        MINUN MIELESTÄ on itsestään selvää ettei kukaan ihminen kykene ennustamaan tai aavistamaan mitä toinen ajattelee, ellei hän kerro sitä kirjoituksessa. Jos olet itse kirjoittanut ap:n jutun niin tiedät mitä halusit muiden ymmärtävän, muuten et voi sitä tietää kun sitä ei kirjoituksessa kerrota. Et voi ottaa vahvasti kantaa asiaan mistä et tiedä mitään,
        EI OLE OLEMASSA ENNUSTAJIA


        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, naisten kommentit täälä tuksevat täysin ap: kirjoitusta MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, yksikään ei ole huolissaan perheestä tai loppuun palaneesta miehestä MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN.miksi toinen komppaa toista naista täällä olevissa kirjoituksissa ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, tämä on minun näkemys joka saattaa olla väärä, mutta keskustelua tästä ei ole syntynyt SYYTÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA. koska kukaan ei ole ennustaja

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi toisen naisen toiminnan, syy ei tämän kirjoituksen perusteella avaudu.
        KYSEINEN NAISEN TOIMINTA ON TÄYSIN TUOMITTAVAA JA SAIRASTA JOSTA ap KERTOI.


        Mikä keskustelu sellaisesta syntyisi, jos kaikki olis samaa mieltä keskenään?
        Mielipiteitä on yhtäpaljon kun ihmisiäkin. MIKSI ET HYVÄKSY ERILLAISIA AJATUKSIA ASIOISTA, PITÄISIKÖ KAIKKIEN OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSASI. JOS KOET ETTEI SINUA YMMÄRRETÄ ON SINUN VELVOLLISUUS KERTOA SE, ETTÄ TULET YMMÄRRETYKSI. näitä taitoja oletetaan jo päiväkodissa.

        Eikä ketään voi mielipiteensä vuoksi tuomita tyhmäksi tai hölmöksi, se on jo syrjintää, täälläkin on mielipidevapaus. NO MIKSI SINÄ TUOMITSET MINUN KOMMENTIT, JOS ESITÄN ERILLAISEN NÄKEMYKSEN ASIAASTA, SINÄ TOIMIT ITSE JUURI NÄIN KUN VÄITÄT MINUN TOIMIVAN. MIKSI ET KYSY MITÄ TARKOITAN JOS ET YMMÄRRÄ MITÄ KIRJOITAN. MITEN VOIT TUOMITA TOISTA JOS ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ HÄN TARKOITTAA.

        Tämäkin kirjoitus jälleen vahvistaa väiteeni

        Nämä kirjoitukse osoittavat pelkästään miksi riitaisten erojen määrä kasvaa. Syytellään pelkästään tunteella, toinen nainen puolustelee toista vaikka ei edes tiedetä mitä kirjoittajille on tapahtunut, oletetaan, aavistetaa, ennustetaan ja tätä kerrotaan faktana, tai yleisenä asiana.


      • y15
        Fxzcf kirjoitti:

        Justiinsa näin.

        Eikö sinulla ole omaa mielipidettä kun komppaat toista naista, vai onko tarkoitus pelkästään osoittaa myötätuntoa toiselle naiselle


      • Y15trolliko
        y15 kirjoitti:

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteit".
        Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.

        YMMÄRRÄT VARMASTI ETTEI YKSITTÄINE SANA KERRO MITÄÄN, KYLLÄ SINUN ON KYETTÄVÄ KERTOMAAN MISSÄ YTEYDESSÄ SANAA ON KÄYTETTY, KUN OLET SIITÄ LOUKKAANTUNUT.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym

        Koetko tämän henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, kun käytin hölmö sanaa esim..

        ¨Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, nämä kirjoitukset lisäävät naisten ja miesten välistä kitkaa, jota täälä suositaan.¨

        MINUN MIELESTÄ on itsestään selvää ettei kukaan ihminen kykene ennustamaan tai aavistamaan mitä toinen ajattelee, ellei hän kerro sitä kirjoituksessa. Jos olet itse kirjoittanut ap:n jutun niin tiedät mitä halusit muiden ymmärtävän, muuten et voi sitä tietää kun sitä ei kirjoituksessa kerrota. Et voi ottaa vahvasti kantaa asiaan mistä et tiedä mitään,
        EI OLE OLEMASSA ENNUSTAJIA


        MIKSI NAISET TOIMIVAT KUTEN ap KIRJOITTAA, naisten kommentit täälä tuksevat täysin ap: kirjoitusta MIKSI NAISILTA PUUTTUU EMPATIAKYKY, yksikään ei ole huolissaan perheestä tai loppuun palaneesta miehestä MIKSI NAISET RYHMÄNÄ KÄYVÄT TÄÄLÄKIN MIEHIÄ VASTAAN.miksi toinen komppaa toista naista täällä olevissa kirjoituksissa ONGELMANA TÄSSÄKIN ON PUUTTEELLINEN KOMMUNIKAATIO, tämä on minun näkemys joka saattaa olla väärä, mutta keskustelua tästä ei ole syntynyt SYYTÄ TÄHÄN EI KUKAAN VOI TÄMÄN KIRJOITUKSEN PERUSTEELLA SANOA. koska kukaan ei ole ennustaja

        Toivon sydämmestäni että ap:n asiaan löytyisi parempi ratkaisu, tilannetta voisi auttaa jos yksikin nainen tuomitsisi toisen naisen toiminnan, syy ei tämän kirjoituksen perusteella avaudu.
        KYSEINEN NAISEN TOIMINTA ON TÄYSIN TUOMITTAVAA JA SAIRASTA JOSTA ap KERTOI.


        Mikä keskustelu sellaisesta syntyisi, jos kaikki olis samaa mieltä keskenään?
        Mielipiteitä on yhtäpaljon kun ihmisiäkin. MIKSI ET HYVÄKSY ERILLAISIA AJATUKSIA ASIOISTA, PITÄISIKÖ KAIKKIEN OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSASI. JOS KOET ETTEI SINUA YMMÄRRETÄ ON SINUN VELVOLLISUUS KERTOA SE, ETTÄ TULET YMMÄRRETYKSI. näitä taitoja oletetaan jo päiväkodissa.

        Eikä ketään voi mielipiteensä vuoksi tuomita tyhmäksi tai hölmöksi, se on jo syrjintää, täälläkin on mielipidevapaus. NO MIKSI SINÄ TUOMITSET MINUN KOMMENTIT, JOS ESITÄN ERILLAISEN NÄKEMYKSEN ASIAASTA, SINÄ TOIMIT ITSE JUURI NÄIN KUN VÄITÄT MINUN TOIMIVAN. MIKSI ET KYSY MITÄ TARKOITAN JOS ET YMMÄRRÄ MITÄ KIRJOITAN. MITEN VOIT TUOMITA TOISTA JOS ET EDES YMMÄRRÄ MITÄ HÄN TARKOITTAA.

        Tämäkin kirjoitus jälleen vahvistaa väiteeni

        Nämä kirjoitukse osoittavat pelkästään miksi riitaisten erojen määrä kasvaa. Syytellään pelkästään tunteella, toinen nainen puolustelee toista vaikka ei edes tiedetä mitä kirjoittajille on tapahtunut, oletetaan, aavistetaa, ennustetaan ja tätä kerrotaan faktana, tai yleisenä asiana.

        Tarkennan en tosiaankaan ole mikään nainen, ja sinä ennustat minut naiseksi, mikäs ennustaja sinä sitten olet? Olen eläkeläispappa.
        Minä en ole senkummemmin tuominnut sinun näkemystäsi asioista, vaan tapaasi ilkeillä ihmisille, jotka ovat erimieltä, et ole koskaan ollut kenenkään kanssa samaa mieltä , vaan oikeen kaivat joka vastauksesta jotain negatiivista. En minäkään ole kaikkien kanssa samaa mieltä, mutta en ala silti toisille vit.....an, mutta sinulle olen huomauttanut vit....sta.
        En ole mistään loukkaantunut, ainoastaan huomautin sun tapaasi vastailla.
        Tuohon aloitukseen en ole ottanut mitään kantaa, koska pidän sitä trollina, eikä kaikkiin tarvii aina ottaa kantaa, olen vain lukenut ihmisten kommentteja ja ei kukaan mielestäni ole aloittajaa pitänyt ihan täysjärkisenä, oli sitte trolli tai ei.
        Minun kommenttini loppuvat tähän, sinä saat jatkaa samaa linjaa, mitä tähänkin asti, koska se on sitte sun tapasi kirjoitella.


      • lessonX
        y15 kirjoitti:

        Sama tilanee jatkuu jutusta juttuun, naiset eivät kyken yksilöimään missä heitä haukutaan ja kysymys on pelkästään siitä että kerron erillaisen mielipiteen. Normaalisti erimielisyydet selvitetään, siis keskustellaan ja jaetaan ajatuksia, siis pyritään ymmärtämään toista osapuolit.

        Täälä ei yksikään nainen ole kyennyt keskustelemaan itse asiasta, vaan heillä on vahva oletus siitä, mitä minä ajattelen ja tarkoitan, tunne ohjaa toimintaa. Tunteella yleensä tehdään päätökset. mutta tärkein vaihe on punnita asiat järjellä ja tämän jälkeen tehdä päätökset tunteella.

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, OSOITA MITÄ EN HYVÄKSY vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym ONKO ERIMIELTÄ OLEMINEN HAUKKUMISTA, ETKÖ HYVÄKSY KUIN OMAN KANTASI."

        Juurikin näin se menee, taas kerran. y15 on mahdotonta myöntää itselleen olevansa palstan ainoa epäasiallinen toisten syyttelijä ja haukkuja. TODISTA VÄITEESI ÄLÄ JATKA TÄTÄ RÄKSYTYSTÄ

        Nämä kirjoitukse osoittavat pelkästään miksi riitaisten erojen määrä kasvaa. Syytellään pelkästään tunteella, toinen nainen puolustelee toista vaikka ei edes tiedetä mitä kirjoittajille on tapahtunut, oletetaan, aavistetaa, ennustetaan ja tätä kerrotaan faktana, tai yleisenä asiana.

        Mistä löytyisi itsenäinen nainen ketä kykenee vastaamaan itsenäisesti pelkästään asiaan, ilman toisten naisten apua.

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, OSOITA MITÄ EN HYVÄKSY vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym ONKO ERIMIELTÄ OLEMINEN HAUKKUMISTA, ETKÖ HYVÄKSY KUIN OMAN KANTASI."

        - Itsehän et hyväksy mitään etkä kenenkään eriäviä mielipiteitä. Sen ovat kaikki täällä huomanneet.
        - Eri mieltä oleminen ei ole haukkumista, mutta nimittely on haukkumista, kuten Y15trolliko kirjoitti :

        "Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym"

        Kokeilepa treenata kirjoittamista y15. Pitäydy vain asiassa. Kirjoita omia mielipiteitäsi ja arvioitasi asioista, ei toisten ihmisten persoonasta/elämästä/parisuhteesta/eroista jne. Eli vältä toisten kirjoittajien arviointeja, arvostelua ja määrittelyä ihmisinä. Jokaisella ihmisillä on oikeus itse määritellä itsensä. On hyvin epäasiallista ja epätervettäkin arvostella toisia ihmisenä ja heidän elämäänsä, heidän päätöksiään.

        Karsi kokonaan kirjoituksestasi adjektiivit. Hyvä viestijä ottaa täysillä toisen huomioon, kertoo vain asiansa, keskittyen omaan elämäänsä, ei kuvaa lukijaansa/kuulijaansa ihmisenä. Pelkistetty esimerkki väärästä henkilökohtaisuuksiin menemisestä; palstalla aloittaja kertoo "Erosin miehestäni, koska …." johon sinä vastaat "Täysin turha avioero. Olet itsekäs nainen". Oikea tapa on ymmärtää aloittajaa ja hyväksyä hänen valintansa. Jos haluaa tietää jotain enemmän, voi tietysti esittää kysymyksiä, mutta samoin on vastaukset taas hyväksyttävä. Eikä alkaa syyttää vastaajaa empatiakyvyn puutteesta tms.

        Hyväksy se, että jokainen saa olla asioista eri mieltä. Itseasiassa erimieltä oleminen on erittäin hyödyllinen taito, ja sen voi oppia. Yhä on monia jotka sekoittavat termit ja ajattelevat, että eri mieltä oleminen on todellisuudessa synonyymi riitelylle. Tämä on virhe. Eri mieltä oleminen tarkoittaa, ettei ole samaa mieltä ajatuksesta tai mielipiteestä, eikä tämän tarvitse olla uhka kenellekään tai tehdä kenellekään vääryyttä.

        Erimielisenä pysytään rauhallisena. Täytyy kuunnella/ajatella tarkasti mitä toisella on sanottavaa ja ymmärtää se. Sanomaa ei pitäisi ottaa henkilökohtaisesti. Vink vink > ennen kuin pystyt aidosti jakamaan toisten ihmisten kanssa ajatuksiasi ja mielipiteitäsi, sinun täytyy ymmärtää toisten erilaisuutta, ja sitä mitä toiset sinulle kertovat. Kiinnittää myös erityisesti huomioita miten itse eriävän mielipiteesi onnistuneesti ilmaiset toisille ihmisille, se on viestinnässä hyvin tärkeää. Muuten menee juuri tuollaiseksi toisten haukkumiseksi koko touhu ja viestintä epäonnistuu.


      • y15
        Y15trolliko kirjoitti:

        Tarkennan en tosiaankaan ole mikään nainen, ja sinä ennustat minut naiseksi, mikäs ennustaja sinä sitten olet? Olen eläkeläispappa.
        Minä en ole senkummemmin tuominnut sinun näkemystäsi asioista, vaan tapaasi ilkeillä ihmisille, jotka ovat erimieltä, et ole koskaan ollut kenenkään kanssa samaa mieltä , vaan oikeen kaivat joka vastauksesta jotain negatiivista. En minäkään ole kaikkien kanssa samaa mieltä, mutta en ala silti toisille vit.....an, mutta sinulle olen huomauttanut vit....sta.
        En ole mistään loukkaantunut, ainoastaan huomautin sun tapaasi vastailla.
        Tuohon aloitukseen en ole ottanut mitään kantaa, koska pidän sitä trollina, eikä kaikkiin tarvii aina ottaa kantaa, olen vain lukenut ihmisten kommentteja ja ei kukaan mielestäni ole aloittajaa pitänyt ihan täysjärkisenä, oli sitte trolli tai ei.
        Minun kommenttini loppuvat tähän, sinä saat jatkaa samaa linjaa, mitä tähänkin asti, koska se on sitte sun tapasi kirjoitella.

        Tarkennan en tosiaankaan ole mikään nainen, ja sinä ennustat minut naiseksi, mikäs ennustaja sinä sitten olet? Olen eläkeläispappa. OLET SIIS TROLLI, VAI ETKÖ EDES YMMÄRRÄ TÄTÄ.

        Minä en ole senkummemmin tuominnut sinun näkemystäsi asioista, vaan tapaasi ilkeillä ihmisille, jotka ovat erimieltä EI OLE ILKEILYÄ JOS KORJAA VALHEELLISIA JA EPÄASIALLISIA KOMMENTTEJA et ole koskaan ollut kenenkään kanssa samaa mieltä MIKSI PITÄISI MYÖTÄILLÄ VÄÄRISTYNEITÄ JA ASENTEELLISIA KOMMENTTEJA vaan oikeen kaivat joka vastauksesta jotain negatiivista. AVIOERO PALSTAN EI PITÄISI OLLA MIKÄÄN JOO JOO PALSTA, EN KAIVA MITÄÄN VAAN KIRJOITAN SUORAAN ASIOISTA, TOSIN EHKÄ LIIANKIN SUORAAN MUTTA TARKOITUKSELLISESTI En minäkään ole kaikkien kanssa samaa mieltä, mutta en ala silti toisille vit.....an, EN KIROILE VAAN KERRON TOTUUDEN, JOO JOO IHMISIÄ ON TÄÄLÄ JO RIITTÄVÄSTI mutta sinulle olen huomauttanut vit....sta. EI KANNATA KIROILLA, JOS EI YMMÄRRÄ MISTÄ OIKEASTI ON KYSYMYS.
        En ole mistään loukkaantunut, ainoastaan huomautin sun tapaasi vastailla. ETKÖ KESTÄ TOTUUTTA ¨ENÄĨ VAAN SELKEÄSTI LOUKKAANNUIT, KUN ET YMMÄRRÄ KYSYÄ MITÄ ET YMMÄRRÄ,
        Tuohon aloitukseen en ole ottanut mitään kantaa, koska pidän sitä trollina, eikä kaikkiin tarvii aina ottaa kantaa, olen vain lukenut ihmisten kommentteja ja ei kukaan mielestäni ole aloittajaa pitänyt ihan täysjärkisenä, oli sitte trolli tai ei. MINÄ TOIN AJATUKSEN SIITÄ, MITEN NÄMÄ KOMMENTIT VOIVAT AIHEUTTAA TODELLA HÄDÄSSÄOLEVIEN IHMISTEN KOHTALOON, SILLÄ KUKAAN EI TODELLISUUDESSA VOI TIETÄÄ KUKA ON TOSISSAAN JA KUKA EI.


        On turhaa hakea ryhmän tukea, osoita että kykenet seisomaan itse sanojesi takana.

        Missä haukun tai kohtelen jotain epäasiallisesti ?


      • y15
        lessonX kirjoitti:

        "Nyt puhut ihan itsestäsi, sinä et hyväksy kenenkään eriäviä mielipiteitä, OSOITA MITÄ EN HYVÄKSY vaan haukut joka ainoan ja haukut miehetkin prinseksoiksi ym ONKO ERIMIELTÄ OLEMINEN HAUKKUMISTA, ETKÖ HYVÄKSY KUIN OMAN KANTASI."

        - Itsehän et hyväksy mitään etkä kenenkään eriäviä mielipiteitä. Sen ovat kaikki täällä huomanneet.
        - Eri mieltä oleminen ei ole haukkumista, mutta nimittely on haukkumista, kuten Y15trolliko kirjoitti :

        "Hyväksyt vain oman kantasi, moitit ja halveeraat muiden mielipiteitä esim.
        -prinsessa
        -paasaaja
        -ennustaja
        -ilkeä
        -empatia kyvytön
        -itsekäs
        -ilkeä
        -hölmö ym ,ym"

        Kokeilepa treenata kirjoittamista y15. Pitäydy vain asiassa. Kirjoita omia mielipiteitäsi ja arvioitasi asioista, ei toisten ihmisten persoonasta/elämästä/parisuhteesta/eroista jne. Eli vältä toisten kirjoittajien arviointeja, arvostelua ja määrittelyä ihmisinä. Jokaisella ihmisillä on oikeus itse määritellä itsensä. On hyvin epäasiallista ja epätervettäkin arvostella toisia ihmisenä ja heidän elämäänsä, heidän päätöksiään.

        Karsi kokonaan kirjoituksestasi adjektiivit. Hyvä viestijä ottaa täysillä toisen huomioon, kertoo vain asiansa, keskittyen omaan elämäänsä, ei kuvaa lukijaansa/kuulijaansa ihmisenä. Pelkistetty esimerkki väärästä henkilökohtaisuuksiin menemisestä; palstalla aloittaja kertoo "Erosin miehestäni, koska …." johon sinä vastaat "Täysin turha avioero. Olet itsekäs nainen". Oikea tapa on ymmärtää aloittajaa ja hyväksyä hänen valintansa. Jos haluaa tietää jotain enemmän, voi tietysti esittää kysymyksiä, mutta samoin on vastaukset taas hyväksyttävä. Eikä alkaa syyttää vastaajaa empatiakyvyn puutteesta tms.

        Hyväksy se, että jokainen saa olla asioista eri mieltä. Itseasiassa erimieltä oleminen on erittäin hyödyllinen taito, ja sen voi oppia. Yhä on monia jotka sekoittavat termit ja ajattelevat, että eri mieltä oleminen on todellisuudessa synonyymi riitelylle. Tämä on virhe. Eri mieltä oleminen tarkoittaa, ettei ole samaa mieltä ajatuksesta tai mielipiteestä, eikä tämän tarvitse olla uhka kenellekään tai tehdä kenellekään vääryyttä.

        Erimielisenä pysytään rauhallisena. Täytyy kuunnella/ajatella tarkasti mitä toisella on sanottavaa ja ymmärtää se. Sanomaa ei pitäisi ottaa henkilökohtaisesti. Vink vink > ennen kuin pystyt aidosti jakamaan toisten ihmisten kanssa ajatuksiasi ja mielipiteitäsi, sinun täytyy ymmärtää toisten erilaisuutta, ja sitä mitä toiset sinulle kertovat. Kiinnittää myös erityisesti huomioita miten itse eriävän mielipiteesi onnistuneesti ilmaiset toisille ihmisille, se on viestinnässä hyvin tärkeää. Muuten menee juuri tuollaiseksi toisten haukkumiseksi koko touhu ja viestintä epäonnistuu.

        Halusin osoittaa miten voimme aiheuttaa todella paljon pahaa, hädässäolevalle ihmiselle. Kukaan ei oikeasti kykene tietämään, on juttu tosi vai tarina. TÄSTÄ JÄLLEEN KASVOI PITKÄ SELITTELY KETJU, MIETI HIUKAN MISTÄ KIRJOITAN.

        Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. TÄMÄN PITÄISI KERTOA KAIKILLE MISSÄ HENKISESSÄ TILANTEESSA KIRJOITTAJA ON Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. TÄMÄ ON MIELESTÄNI AVUNPYYNTÖ, KUN KIRJOITTAJALLA EI OLE ENÄÄ VOIMIA EIKÄ KYKYÄ TOIMIA RATIONAALISERSTI Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme. KIRJOITTAJAN RATKAISUA EN HYVÄKSY, MUTTA YMMÄRRÄN TODELLA HANKALAN TILANTEEN. TÄÄLLÄ OLEVISSA NAISTEN KIRJOITUKSISSA EI OLE KERTAAKAAN TULLUT ESIIN INHIMILLISYYTTÄ PERHETTÄ KOHTAAN, EI KYKYÄ ASIOIDEN SELVITTÄMISEEN, VAAN PELKÄSTÄÄN ITSEKKÄITÄ OMAN EDUN TAVOITTELUJA. EI IHME ETTÄ TÄLLÄISIÄKIN AJATUKSIA TULEE LOPPUUNAJETUILLA MIELEEN.

        (Nyt kun joku jo toteaa, että velliperse kun et ole jättänyt toista niin voin kertoa sen olleen monesti mielessä ja pari kertaa aivan kynnyksen takanakin. Mutta nyt olen päättänyt ja tehnyt valmistelut asian suhteen. Tulevalla ex-vaimolla on synttärit tammikuun lopussa ja tällöin rävähtää. Asiahan on niin, että hän ei omista meidän omaisuudestamme juurikaan mitään. Kaikki on minun ja meillä on veden ja ilman kestävä avioehto. Hänelle jää käteen muutama hylly ja astioita sekä minun hänelle ostamat lahjat. Autot, kotimme, kesämökki ja käytännössä jokainen roponen joka talosta löytyy on minun. Testamentti on myös tehty jolla hän ei pääse ikinä kiinni lapsiemme rahoihin jotka ovat minun puoleltani tulleet. Olen viimeisen puolen vuoden aikana järjestellyt asiat niin, että kaikki omaisuus mistä hän ei tiedä on muutettu käteiseksi rahaksi ja piilotettu. Veljeni saa tietää missä nämä rahat ovat sitten aikoinaan. Saa jakaa ne lapsilleni kun he ovat itse aikuisia.) KERTOMUKSESTA TULEE MIELEEN TODELLA NURKKAAN AHDISTETUSTA YKSILÖSTÄ, TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT YHDENKIN IHMISEN JOHON VOISIT LUOTTAA JA AVAUTUA.

        Vaimon syntymäpäiväjuhlien alla aion rehellisesti ampua itseni ja näin antaa tälle äärettömän raskaalle ja kelvottomalle elämälle päätöksen. SINÄ TARVITSET AMMATTIAPUA, ETTÄ VOIT NÄHDÄ MUITAKIN VAIHTOEHTOJA, YMMÄRRÄN TILANTEESI VAKAVUUDEN JA NAISTEN ITSEKYYDEN, ET OLE AINUT KETÄ PAINII VAKAVAN ONGELMAN KANSSA. TIEDÄN USEITA TAPAUKSIA JOISSA JUURI NAINEN EI HALUA SELVITTÄÄ RISTIRIITOJA, SIIS JOS HEIDÄN TÄYTYISI JOUSTAA ASIOISSA, NAISET HYVÄKSYVÄT AINOASTAAN ASIAT JOSTA ITSE HYÖTYVÄT JOTAKIN, LAPSET/PERHE JA PERHEEN YHTEISÖLLISYYS ON HEILLE AVIOEROISSA TÄYSIN VIERAS KÄSITE, TOISIN KUIN MIEHILLÄ, TÄMÄ ON TULLUT SELKEÄSTI ESIIN TÄÄLLÄ OLEVISSA KIRJOITUKSISSA. NAISET ELÄVÄT HETKESSÄ JA HAKEVAT HELPPOJA RATKAISUJA, JOITA EI TARVITSE PERUSTELLA PUOLISOLLE. Vaimolta tai tässä kohtaa leskeltä lähtee matto alta niin että sujahtaa. Kämppä lähtee koska en ole enää lainoja lyhentänyt puoleen vuoteen ja maksettu osa menee lapsille jakoon. Autot katoavat pihasta. Ne on myyty mutta luovutus vasta ko. juhlapäivän jälkeisenä maanantaina. Kesämökille ei enää ole mitään asiaa. Mutta parasta on se, että se ämmä joutuu pois mukavasta elämästä ja ehkä etsimään töitä. Hah! Vihaan häntä. Kuten sanottua olen aivan loppu ja kulissit pidetään pystyssä loppuun asti. Hieman harmittaa lasten puolesta kun en ole puolustamassa heitä tältä sekopäältä mutta ohjeita on jätetty toimitettavaksi muille sukulaisille kuinka he voivat ottaa ohjat lasten hyvinvoinnista. TOIVOTTAVASTI JOKU LÄHEISESI YMMÄRTÄÄ RASKAAN TILANTEENSI JA PYRKII SAAMAAN APUA SINULLE.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.

        TÄSSÄ ITSEKKÄÄN NAISEN KOMMENTTI JOITA TÄÄLTÄ LÖYTYY
        No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.

        TÄMÄ KIRJOITTAJA SUOLTAA KYSEISIÄ KOMMENTTEJÄ SOLKENAAN JA SE EI MINUA IHMETYTÄ MITENKÄÄN, MUTTA SE ETTÄ NÄITÄ SIVUJA LUKEVAT USEAT NORMAALITKIN NAISET JOTKA EIVÄT KOMMENTOI ASIOITA MITENKÄÄN, ON TODELLA OMITUISTA.

        Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä lasten edunmukaiseen asioiden selvitelyyn, että lasten elämä ei vanhempien erossa vaikeudu. TÄMÄN TOSIASIAN ON KAIKKIEN VANHEMPIEN HYVÄKSYTTÄVÄ


      • 9upjk
        y15 kirjoitti:

        Halusin osoittaa miten voimme aiheuttaa todella paljon pahaa, hädässäolevalle ihmiselle. Kukaan ei oikeasti kykene tietämään, on juttu tosi vai tarina. TÄSTÄ JÄLLEEN KASVOI PITKÄ SELITTELY KETJU, MIETI HIUKAN MISTÄ KIRJOITAN.

        Olen täysin kypsä ja henkisesti riekaleina oleva perheen-isä. TÄMÄN PITÄISI KERTOA KAIKILLE MISSÄ HENKISESSÄ TILANTEESSA KIRJOITTAJA ON Kaikki johtuu vain ja ainoastaan jatkuvasti kiukkuisesta, epäreilusta ja henkisellä tasolla sadistisesta vaimostani. TÄMÄ ON MIELESTÄNI AVUNPYYNTÖ, KUN KIRJOITTAJALLA EI OLE ENÄÄ VOIMIA EIKÄ KYKYÄ TOIMIA RATIONAALISERSTI Muutama vuosi on nyt menty pelkästään erilaisten pelkotilojen kanssa siitä, että koska hän seuraavan kerran räjähtää ja viettää muutaman viikon terrorisoiden perhettämme kiukutellen ja naputtaen. Sääliksi käy pienehköt lapsemme. KIRJOITTAJAN RATKAISUA EN HYVÄKSY, MUTTA YMMÄRRÄN TODELLA HANKALAN TILANTEEN. TÄÄLLÄ OLEVISSA NAISTEN KIRJOITUKSISSA EI OLE KERTAAKAAN TULLUT ESIIN INHIMILLISYYTTÄ PERHETTÄ KOHTAAN, EI KYKYÄ ASIOIDEN SELVITTÄMISEEN, VAAN PELKÄSTÄÄN ITSEKKÄITÄ OMAN EDUN TAVOITTELUJA. EI IHME ETTÄ TÄLLÄISIÄKIN AJATUKSIA TULEE LOPPUUNAJETUILLA MIELEEN.

        (Nyt kun joku jo toteaa, että velliperse kun et ole jättänyt toista niin voin kertoa sen olleen monesti mielessä ja pari kertaa aivan kynnyksen takanakin. Mutta nyt olen päättänyt ja tehnyt valmistelut asian suhteen. Tulevalla ex-vaimolla on synttärit tammikuun lopussa ja tällöin rävähtää. Asiahan on niin, että hän ei omista meidän omaisuudestamme juurikaan mitään. Kaikki on minun ja meillä on veden ja ilman kestävä avioehto. Hänelle jää käteen muutama hylly ja astioita sekä minun hänelle ostamat lahjat. Autot, kotimme, kesämökki ja käytännössä jokainen roponen joka talosta löytyy on minun. Testamentti on myös tehty jolla hän ei pääse ikinä kiinni lapsiemme rahoihin jotka ovat minun puoleltani tulleet. Olen viimeisen puolen vuoden aikana järjestellyt asiat niin, että kaikki omaisuus mistä hän ei tiedä on muutettu käteiseksi rahaksi ja piilotettu. Veljeni saa tietää missä nämä rahat ovat sitten aikoinaan. Saa jakaa ne lapsilleni kun he ovat itse aikuisia.) KERTOMUKSESTA TULEE MIELEEN TODELLA NURKKAAN AHDISTETUSTA YKSILÖSTÄ, TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT YHDENKIN IHMISEN JOHON VOISIT LUOTTAA JA AVAUTUA.

        Vaimon syntymäpäiväjuhlien alla aion rehellisesti ampua itseni ja näin antaa tälle äärettömän raskaalle ja kelvottomalle elämälle päätöksen. SINÄ TARVITSET AMMATTIAPUA, ETTÄ VOIT NÄHDÄ MUITAKIN VAIHTOEHTOJA, YMMÄRRÄN TILANTEESI VAKAVUUDEN JA NAISTEN ITSEKYYDEN, ET OLE AINUT KETÄ PAINII VAKAVAN ONGELMAN KANSSA. TIEDÄN USEITA TAPAUKSIA JOISSA JUURI NAINEN EI HALUA SELVITTÄÄ RISTIRIITOJA, SIIS JOS HEIDÄN TÄYTYISI JOUSTAA ASIOISSA, NAISET HYVÄKSYVÄT AINOASTAAN ASIAT JOSTA ITSE HYÖTYVÄT JOTAKIN, LAPSET/PERHE JA PERHEEN YHTEISÖLLISYYS ON HEILLE AVIOEROISSA TÄYSIN VIERAS KÄSITE, TOISIN KUIN MIEHILLÄ, TÄMÄ ON TULLUT SELKEÄSTI ESIIN TÄÄLLÄ OLEVISSA KIRJOITUKSISSA. NAISET ELÄVÄT HETKESSÄ JA HAKEVAT HELPPOJA RATKAISUJA, JOITA EI TARVITSE PERUSTELLA PUOLISOLLE. Vaimolta tai tässä kohtaa leskeltä lähtee matto alta niin että sujahtaa. Kämppä lähtee koska en ole enää lainoja lyhentänyt puoleen vuoteen ja maksettu osa menee lapsille jakoon. Autot katoavat pihasta. Ne on myyty mutta luovutus vasta ko. juhlapäivän jälkeisenä maanantaina. Kesämökille ei enää ole mitään asiaa. Mutta parasta on se, että se ämmä joutuu pois mukavasta elämästä ja ehkä etsimään töitä. Hah! Vihaan häntä. Kuten sanottua olen aivan loppu ja kulissit pidetään pystyssä loppuun asti. Hieman harmittaa lasten puolesta kun en ole puolustamassa heitä tältä sekopäältä mutta ohjeita on jätetty toimitettavaksi muille sukulaisille kuinka he voivat ottaa ohjat lasten hyvinvoinnista. TOIVOTTAVASTI JOKU LÄHEISESI YMMÄRTÄÄ RASKAAN TILANTEENSI JA PYRKII SAAMAAN APUA SINULLE.

        Tarinan opetus tulee olemaan se, että ei pidä aliarvioida henkisesti raiskatun miehen voimia kostaa vuosien kiusanteko. Tämä oli tässä.

        TÄSSÄ ITSEKKÄÄN NAISEN KOMMENTTI JOITA TÄÄLTÄ LÖYTYY
        No eipä ole ihme että vaimo pimahtelee vähän väliä. Lue aloituskommenttisi ja mieti ... jos osaat.

        TÄMÄ KIRJOITTAJA SUOLTAA KYSEISIÄ KOMMENTTEJÄ SOLKENAAN JA SE EI MINUA IHMETYTÄ MITENKÄÄN, MUTTA SE ETTÄ NÄITÄ SIVUJA LUKEVAT USEAT NORMAALITKIN NAISET JOTKA EIVÄT KOMMENTOI ASIOITA MITENKÄÄN, ON TODELLA OMITUISTA.

        Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä lasten edunmukaiseen asioiden selvitelyyn, että lasten elämä ei vanhempien erossa vaikeudu. TÄMÄN TOSIASIAN ON KAIKKIEN VANHEMPIEN HYVÄKSYTTÄVÄ

        Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita. Se ei edesauta keskustelua, kuten tuossa edellä sanottiin, jatkat vain toisten haukkumista. Sekä puutut huolella toisten elämään (josta et tiedä mitään) yrittäen määräillä sitä oman makusi mukaan. "Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä..." Ihan kuin vanhemmat vapaaehtoisesti, ihan huvin vuoksi yrittäisivät vaikeuttaa lastensa elämää ja jättää asiat selvittelemättä. Ajattele nyt edes vähän nenääsi pidemmälle.


      • y15
        9upjk kirjoitti:

        Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita. Se ei edesauta keskustelua, kuten tuossa edellä sanottiin, jatkat vain toisten haukkumista. Sekä puutut huolella toisten elämään (josta et tiedä mitään) yrittäen määräillä sitä oman makusi mukaan. "Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä..." Ihan kuin vanhemmat vapaaehtoisesti, ihan huvin vuoksi yrittäisivät vaikeuttaa lastensa elämää ja jättää asiat selvittelemättä. Ajattele nyt edes vähän nenääsi pidemmälle.

        Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita. OSOITA YKSIKIN VASTAUS, SUUNSOITTOA KYLLÄ ON TULLUT MUTTA ITSE ASIAAN EI YHTÄÄN VASTAUSTA, JOS PYSTYISIT OSOITTAMAAN EDES YHDEN SYYTÖKSEN OIKEAKSI, LOPETAN HETI KIRJOITUKSET Se ei edesauta keskustelua, OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ kuten tuossa edellä sanottiin, OSAATKO ITSE SANOA MITÄÄN jatkat vain toisten haukkumista. ET SELVÄSTIKÄÄN YMMÄRTÄNYT EDELLISEN MINUN TEKSTIN AJATUSTA, TUNTEESI OTTAVAT YLIVALLAN ETKÄ KYKENE RATIONAALISEEN AJATTELUUN Sekä puutut huolella toisten elämään (josta et tiedä mitään) MIETI HIUKAN MITÄ SUUSTASI PÄÄSTÄT, ET YMMÄRTÄNYT MITÄÄN ITSE ASIASTA (jos olaan rehellisiä niin mitä päätelmiä täällä on tehty ap:n kirjoituksesta ja sinä syytät minua asiasta) yrittäen määräillä sitä oman makusi mukaan. OLEN OLLUT ERIMIELTÄ, MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUTTA JA HALUA MÄÄRÄTÄ KETÄÄN TUNTEMATONTA NIMIMERKKIÄ, SEHÄN ON TÄYSIN IDIOOTTIMAINEN AJATUS)"Jokaisen erovanhemman tulee nöyrtyä..." ETKÖ YMMÄRTÄNYT ap:n KIRJOITUSTA, MITÄ TARKOITAT TÄSSÄYHTEYDESSÄ TÄLLÄ KOMMENTILLA Ihan kuin vanhemmat vapaaehtoisesti, ihan huvin vuoksi yrittäisivät vaikeuttaa lastensa elämää ja jättää asiat selvittelemättä. TUNTEESI OVAT NIIN PINNASSA ETTET KYKENE PYSYMÄÄN PYSYMÄÄ JUTUSSA MUKANA Ajattele nyt edes vähän nenääsi pidemmälle. KOKEILE LUKEA KIRJOITUKSET JA PYRI EDES HIUKAN PYSYÄ TÄMÄN KETJUN AIHEESSA.


      • Kai22
        y15 kirjoitti:

        Et kykene näkemään kuin itsesi ja kun joku ei ole sinun kanssa samaa mieltä sinä loukkaannut.

        ET OLE KERTAAKAAN KOMMENTOINUT ITSE ASIAA, VAAN ELÄT MIELIKUVISSA JA ESIINNYT USEILLA NIMIMERKEILLÄ ITSEÄSI KOMPPAEN


        Oli tarinat tosia tai taruja, pitäisi ihmisillä olla kuitenkin empatiaa lähimmäisiä kohtaan.

        Korjaa asenteesi, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ,mutta herää kysymys ,onko toisilla enemmän .
        Miten voi toisille tuntemattomille ihmisille ilkeillä ja haukkua hölmöksi, eriävästä mielipiteestä.
        Hölmöksi toista haukkumalla ,mielestäni on jäänyt oma tunne käsittelemättä, tyhmyyttähän se osoittanee , kun muita haukkuu omasta ikävästä tilanteesta.


      • y15
        Kai22 kirjoitti:

        Korjaa asenteesi, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ,mutta herää kysymys ,onko toisilla enemmän .
        Miten voi toisille tuntemattomille ihmisille ilkeillä ja haukkua hölmöksi, eriävästä mielipiteestä.
        Hölmöksi toista haukkumalla ,mielestäni on jäänyt oma tunne käsittelemättä, tyhmyyttähän se osoittanee , kun muita haukkuu omasta ikävästä tilanteesta.

        Korjaa asenteesi, TARKOITIT VARMASTI ITSEÄSI jokaisella on oikeus mielipiteeseensä OLEN TÄYSIN SAMAA, MYÖS MINULLA ON OIKEUS MIELIPITEESEEN

        Miten voi toisille tuntemattomille ihmisille ilkeillä ja haukkua hölmöksi, eriävästä mielipiteestä. OSOITA MISSÄ NÄIN ON KÄYNYT, NYT SYYLLISTYT ITSE SIIHEN MISTÄ MINUA HAUKUT, ASTU KAAPISTA JA KERRO MITÄ TARKOITAT MUUTEN KOMMENTTISI ON PELKÄSTÄÄN RÄKSYTYSTÄ

        Hölmöksi toista haukkumalla ,mielestäni on jäänyt oma tunne käsittelemättä, OLETKO MIETTINYT MINKÄ VUOKSI OLEN KÄYTTÄNYT SANAA HÖLMÖ tyhmyyttähän se osoittanee , kun muita haukkuu omasta ikävästä tilanteesta. NORMAALI AIKUINEN IHMINEN KESTÄÄ HIUKAN KRITIIKKIÄ, JOS ON HÖLMÖILLYT EIKÄ YMMÄRRÄ TÄTÄ

        KÄYTIN HOLMÖ SANAA SEURAAVASSA KOMMENTISSA:

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, ap JUTUN KETOJA EI OLE TARKENTANUT KERTOMUSTAAN JA NÄIN OLLEN KENELLÄKÄÄN EI OLE FAKTAA KOKO JUTUSTA. KOMENTOIN NIMIMERKEILLE, JOTKA PÄÄTTELIVÄT TÄYSIN TIETÄMÄTTÄ TOTUUDESTA MITÄÄN. KUN KYSYMYS ON ITSEMURHA VIESTISTÄ EI SAISI EDES HUUMORI MIELESSÄ LEIKKIÄ IHMISILLÄ (HÖLMO SANA ON VARMASTI TÄSSÄ TÄYSIN OIKEUTETUSTI KÄYTETTY, ENKÄ YMMÄRRÄ MITEN SIITÄ VOI JOKU LOUKKAANTUA)

        Hölmöä syyttelyä kun etkykene osoittamaan missä sanassa tai lauseessa vihaan naisia,
        EDELLEENKÄÄN EI YKSIKÄÄN OLE KYENNYT OSOITTAMAAN VÄITETTÄ OIKEAKSI, PELKÄÄ RÄKSYTYSTÄ MUTTA FAKTA PUUTTUU.


      • 3333
        y15 kirjoitti:

        Korjaa asenteesi, TARKOITIT VARMASTI ITSEÄSI jokaisella on oikeus mielipiteeseensä OLEN TÄYSIN SAMAA, MYÖS MINULLA ON OIKEUS MIELIPITEESEEN

        Miten voi toisille tuntemattomille ihmisille ilkeillä ja haukkua hölmöksi, eriävästä mielipiteestä. OSOITA MISSÄ NÄIN ON KÄYNYT, NYT SYYLLISTYT ITSE SIIHEN MISTÄ MINUA HAUKUT, ASTU KAAPISTA JA KERRO MITÄ TARKOITAT MUUTEN KOMMENTTISI ON PELKÄSTÄÄN RÄKSYTYSTÄ

        Hölmöksi toista haukkumalla ,mielestäni on jäänyt oma tunne käsittelemättä, OLETKO MIETTINYT MINKÄ VUOKSI OLEN KÄYTTÄNYT SANAA HÖLMÖ tyhmyyttähän se osoittanee , kun muita haukkuu omasta ikävästä tilanteesta. NORMAALI AIKUINEN IHMINEN KESTÄÄ HIUKAN KRITIIKKIÄ, JOS ON HÖLMÖILLYT EIKÄ YMMÄRRÄ TÄTÄ

        KÄYTIN HOLMÖ SANAA SEURAAVASSA KOMMENTISSA:

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, ap JUTUN KETOJA EI OLE TARKENTANUT KERTOMUSTAAN JA NÄIN OLLEN KENELLÄKÄÄN EI OLE FAKTAA KOKO JUTUSTA. KOMENTOIN NIMIMERKEILLE, JOTKA PÄÄTTELIVÄT TÄYSIN TIETÄMÄTTÄ TOTUUDESTA MITÄÄN. KUN KYSYMYS ON ITSEMURHA VIESTISTÄ EI SAISI EDES HUUMORI MIELESSÄ LEIKKIÄ IHMISILLÄ (HÖLMO SANA ON VARMASTI TÄSSÄ TÄYSIN OIKEUTETUSTI KÄYTETTY, ENKÄ YMMÄRRÄ MITEN SIITÄ VOI JOKU LOUKKAANTUA)

        Hölmöä syyttelyä kun etkykene osoittamaan missä sanassa tai lauseessa vihaan naisia,
        EDELLEENKÄÄN EI YKSIKÄÄN OLE KYENNYT OSOITTAMAAN VÄITETTÄ OIKEAKSI, PELKÄÄ RÄKSYTYSTÄ MUTTA FAKTA PUUTTUU.

        Sinun juttusi ovat aina yhtä suurta turhaa räksytystä. Haukut päättömästi muiden kirjoittajien juttuja ja mikä pahinta, kirjoittajia itseään. Itsekäs, oman eduntavoittelija, empatiakyvytön, prinsessa jne. Sinä tiedät VAIN oman totuutesi. Et muiden totuutta.

        Kuten tuossa sanottiin "Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita." Huudat ja keuhkoat, haukut. Se on pääasiasi. Ei sen ymmärtäminen mitä toiset kirjoittavat. Ymmärrät väärin kaikki toisten kirjoitukset, jotta saat jankata samoja asioita ja "päteä". Jos vaivautuisit ymmärtämään, et voisi (tai haluaisikaan) jankata, haukkua ja "päteä". Ts. normaali vuorovaikutus kanssasi olisi silloin mahdollista.


      • Pelkkääsananhelinää
        y15 kirjoitti:

        Korjaa asenteesi, TARKOITIT VARMASTI ITSEÄSI jokaisella on oikeus mielipiteeseensä OLEN TÄYSIN SAMAA, MYÖS MINULLA ON OIKEUS MIELIPITEESEEN

        Miten voi toisille tuntemattomille ihmisille ilkeillä ja haukkua hölmöksi, eriävästä mielipiteestä. OSOITA MISSÄ NÄIN ON KÄYNYT, NYT SYYLLISTYT ITSE SIIHEN MISTÄ MINUA HAUKUT, ASTU KAAPISTA JA KERRO MITÄ TARKOITAT MUUTEN KOMMENTTISI ON PELKÄSTÄÄN RÄKSYTYSTÄ

        Hölmöksi toista haukkumalla ,mielestäni on jäänyt oma tunne käsittelemättä, OLETKO MIETTINYT MINKÄ VUOKSI OLEN KÄYTTÄNYT SANAA HÖLMÖ tyhmyyttähän se osoittanee , kun muita haukkuu omasta ikävästä tilanteesta. NORMAALI AIKUINEN IHMINEN KESTÄÄ HIUKAN KRITIIKKIÄ, JOS ON HÖLMÖILLYT EIKÄ YMMÄRRÄ TÄTÄ

        KÄYTIN HOLMÖ SANAA SEURAAVASSA KOMMENTISSA:

        Vain hölmo itsekäs ihminen kykenee ap:n kirjoituksen perusteella ottamaan kantaa noin vahvasti, ap JUTUN KETOJA EI OLE TARKENTANUT KERTOMUSTAAN JA NÄIN OLLEN KENELLÄKÄÄN EI OLE FAKTAA KOKO JUTUSTA. KOMENTOIN NIMIMERKEILLE, JOTKA PÄÄTTELIVÄT TÄYSIN TIETÄMÄTTÄ TOTUUDESTA MITÄÄN. KUN KYSYMYS ON ITSEMURHA VIESTISTÄ EI SAISI EDES HUUMORI MIELESSÄ LEIKKIÄ IHMISILLÄ (HÖLMO SANA ON VARMASTI TÄSSÄ TÄYSIN OIKEUTETUSTI KÄYTETTY, ENKÄ YMMÄRRÄ MITEN SIITÄ VOI JOKU LOUKKAANTUA)

        Hölmöä syyttelyä kun etkykene osoittamaan missä sanassa tai lauseessa vihaan naisia,
        EDELLEENKÄÄN EI YKSIKÄÄN OLE KYENNYT OSOITTAMAAN VÄITETTÄ OIKEAKSI, PELKÄÄ RÄKSYTYSTÄ MUTTA FAKTA PUUTTUU.

        Sinä tulkitset muiden kirjoitukset, kun piru Raamatun.


      • y15
        Pelkkääsananhelinää kirjoitti:

        Sinä tulkitset muiden kirjoitukset, kun piru Raamatun.

        Tulkitsen toisten kirjoituksia, miten niissä on kirjoitettu ja usein perustelen kommenttini.

        Yksikään täällä kirjoittanut nainen ei ole kyennyt vastaamaan, heidän tapansa on olettaa mitä toiset tarkoittavat kirjoituksilla ja tämä tehdään täysin oman mielikuvituksen ja tunteen pohjalta, ilman minkäänlaista faktaa. Hämmästyttävää on kun toinen komppaa toista naista, vaikka tällä ei olisi mitään fakta pohjaa, pelkkä tunne ohjaa toimintaa. normaalissa kommunikaatiossa asioista keskustellaan että ymmärretään mitä toinen oikeasti tarkoittaa.


      • anonyymi_8ZJ
        y15 kirjoitti:

        Tulkitsen toisten kirjoituksia, miten niissä on kirjoitettu ja usein perustelen kommenttini.

        Yksikään täällä kirjoittanut nainen ei ole kyennyt vastaamaan, heidän tapansa on olettaa mitä toiset tarkoittavat kirjoituksilla ja tämä tehdään täysin oman mielikuvituksen ja tunteen pohjalta, ilman minkäänlaista faktaa. Hämmästyttävää on kun toinen komppaa toista naista, vaikka tällä ei olisi mitään fakta pohjaa, pelkkä tunne ohjaa toimintaa. normaalissa kommunikaatiossa asioista keskustellaan että ymmärretään mitä toinen oikeasti tarkoittaa.

        Tulkitset toisten kirjoituksia väärin, oman mielesi mukaan.


      • y15
        3333 kirjoitti:

        Sinun juttusi ovat aina yhtä suurta turhaa räksytystä. Haukut päättömästi muiden kirjoittajien juttuja ja mikä pahinta, kirjoittajia itseään. Itsekäs, oman eduntavoittelija, empatiakyvytön, prinsessa jne. Sinä tiedät VAIN oman totuutesi. Et muiden totuutta.

        Kuten tuossa sanottiin "Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita." Huudat ja keuhkoat, haukut. Se on pääasiasi. Ei sen ymmärtäminen mitä toiset kirjoittavat. Ymmärrät väärin kaikki toisten kirjoitukset, jotta saat jankata samoja asioita ja "päteä". Jos vaivautuisit ymmärtämään, et voisi (tai haluaisikaan) jankata, haukkua ja "päteä". Ts. normaali vuorovaikutus kanssasi olisi silloin mahdollista.

        Sinun juttusi ovat aina yhtä suurta turhaa räksytystä. Haukut päättömästi muiden kirjoittajien juttuja ja mikä pahinta, kirjoittajia itseään. MIKSI KOET HAUKKUMISEKSI SEN JOS OLEN PELKÄSTÄÄN ERIMIELTÄ ASIASTA, Itsekäs, oman eduntavoittelija, empatiakyvytön, prinsessa jne. JOS KOET HENKILÖKOHTAISESTI NUO SANAT, SE KERTOO AINOASTAAN SEN ETTÄ SINUN OMAATUNTOA KOLKUTTAA Sinä tiedät vain oman totuutesi. Et muiden totuutta. TÄÄLÄ KESKUSTELLAAN ERILAISISTA ASIOISTA JA ESITETÄÄN OMIA AJATUKSIA JA MIELIPITEITÄ, EI KUKAAN VOI AAVISTAA MITÄ MUUT AJATTELEVAT
        Kuten tuossa sanottiin "Voi sinua y15. Et näköjään edes yritä ymmärtää sinulle vastanneita."
        OLEN USEITA KERTOJA PYYTÄNYT ETTÄ KOPIOISIT ESIMERKIN LAUSEESTA MISSÄ ON VASTAUS

        Huudat ja keuhkoat, haukut. Se on pääasiasi. OSOITA ETTÄ KYKENET SEISOMAAN SANOJESI TAKANA, OSOITTAMALLA MISSÄ YHTEYDESSÄ NOITA SANOJA OLEN KÄYTTÄNYT Ei sen ymmärtäminen mitä toiset kirjoittavat. Ymmärrät väärin kaikki toisten kirjoitukset, jotta saat jankata samoja asioita ja "päteä". KERRO MITÄ YMMÄRRÄN VÄÄRIN, SINÄ JANKKAAT MUTTA ET KYKENE OSOITTAMAAN VÄITTEITÄSI. Jos vaivautuisit ymmärtämään, et voisi (tai haluaisikaan) jankata, haukkua ja "päteä". Ts. normaali vuorovaikutus kanssasi olisi silloin mahdollista. EN OLE ENNUSTAJA MINUN ON MAHDOTON TIETÄÄ MITÄ TARKOITAT JOS ET ITSEKKÄÄN KYKENE OSOITTAMAAN MITÄ TARKOITAT.

        OSOITA MISSÄ ASIAYHTEYDESSÄ OLE TEHNYT KUTEN SANOT??
        KOPIOI LAUSE JOSTA SELVIÄISI MITÄ TARKOITAT??


    • Uteliass

      Jokos se muijas synttäri oli, mihinkä ratkaisuun päädyit, kerro nyt jotain ,jos olet hengissä vielä.

      • Ennustaja

        Tuo Y15 vois tietää jotain, koska sillä on joku kristallipallo, josta se näkee jopa kirjoittajien taustat, luonteet ja sukupuolen.


      • y15
        Ennustaja kirjoitti:

        Tuo Y15 vois tietää jotain, koska sillä on joku kristallipallo, josta se näkee jopa kirjoittajien taustat, luonteet ja sukupuolen.

        Ja sinä se jatkat selittelyä, kun et muuhun kykene LAPSELISTA TOIMINTAA


      • anonyymi_Tmn
        y15 kirjoitti:

        Ja sinä se jatkat selittelyä, kun et muuhun kykene LAPSELISTA TOIMINTAA

        Sun trollisi delas....


    • Näinpääsikäymään

      Aika meni umpeen..

      • mylly_alkaa

        Muijas ottaa erossa kakarat ittelleen ja alkaa kiusaamaan ja itkettämään sua. Panee sut taloudellisesti kontalleen ja terrorisoi sun mahdolliset uudet suhteet, sekä nais- että mies sellaiset.


    • mee_äites_helmoihin

      Huomenna on viimeinen päivä tammikuuta, niinku 2019. Sulla pitää kiirettä, sillä syntärilahjasi realisoituu aikaisintaan puolen vuoden päästä, koska ette ole asuneet vielä erossa.

      Muuutta onhan noita tammikuun loppuja tulevinakin vuosina. Saas nähdä saatko koskaan erohakemusta aikaiseksi. Vaikutat melko samattomalta mutsinussijalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe