Sairas "kaveri"

Dänii

Mitä tekisitte tyypille joka...

-On yrittänyt ajaa sun päälle motskarilla ja autolla
-On levitellyt susta valheita pitkin kyliä ja sosiaalista mediaa
-On juottanut sulle silmätippoja yms paskaa kesken illanvieton
-On levitellyt susta kuvia jollekin itse tekemälleen altarille, ja yrittänyt manata tai jotain(?) sulle epäonnea (sairasta?)
-Leveilee muille kuinka on "houkutellut" sut mukaan juttuihin ja pilannut maineen.
-On sulle läpi elämänsä kateellinen ja yrittää muuttua sinuksi.
-Esittää yli 20 vuotta sun kaveriä, jotta pääsee tekemään sulle mahdollisimman paljon pahaa.

Tyyppihän olis pitänyt ohjata hoitoon, mutta jätin asian aikoinaan sikseen kun kyseessä on ihan täysin luuseri. Käy sääliks sitä kun on mieleltään vajaa.

29

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusipäitäriittää

Paskoja riittää. Ignooraisin täysin. Tollasia tyyppejä vituttaa mitä paremmin sulla menee joten...
      Eksäni uhkas "vahingossa" peruttaa jollain parkkipaikalla mun ja meidän yhteisen lapsen päälle. Sen jälkeen ei ole kuulunut meidän elämään. Itkekööt nyt rauhassa.

• Dänii

JepJep. Kuulostaa tosi terveeltä exäsikin toiminta. Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa kun tänne sikiää tällaisia sekopäitä!!?

• Däniille

KATOPPA VAAN SAMPPANJAANI OLI EKSYNYT YKSI VIRHEELLINEN MANSIKKA, VOIVOI... nyt pitää ihan avautua nettipalstalla. PS. kohta mä alotan taas sen yhden hevibändin mustamaalaamisen JOS SÄ ET LOPETA JA MÄ EN SAA HALUAAMAANI RAHAA!!! MÄ EN KÄSITÄ MITEN TUNTEMATTOMIA JA TÄYSIN VIATTOMIA UHREJA PITÄÄ HAUKKUA LAULUNSANOISSA... jatkanko vai painutko vittuun hyvänsään aikana??? SULLA ON NYT NE KAKSI VAIHTOEHTOA TÄLLÄ HETKELLÄ!!

• Dänii
        Dänii kirjoitti:

JepJep. Kuulostaa tosi terveeltä exäsikin toiminta. Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa kun tänne sikiää tällaisia sekopäitä!!?

Ja kaikkia kusipäitä ei vaan tarvii ignoorata. Juttu on viety jo poliisille. Onneks on kasassa joukko todistajia kenelle näitä paskajuttuja on levitelty kasvotusten ja somessa, niin saa tämänkin päätökseen. Helpottunut!

• ettäsillätavalla

Joo mutta mitä sä sanoisit asiasta, jossa maailmakuulu rock tähti on levitellyt laulunsanoissaan silkkaa PASKAA minusta ja mun äidistä!! KYLLÄ NOITA LAULUNSANOJA OSAA MUUTKIN TEHDÄ KUIN HÄN JA PALJON PAREMPIA SANON MINÄ!! LISÄKSI TÄÄLLÄ OSATAAN SÄVELTÄÄ JA SANOITTAA PALJON PAREMMIN KUIN HÄN JA LISÄKSI TÄÄLLÄ OLLAAN KÄYTY ENEMMÄN MUSIIKKI ALAN KOULUJA KUIN HÄN!! Me ollaan siis paljon parempia ihmisiä, kuin hän paskoissaan ja puheissaan, joita emme enää halua kuulla yhtään!! Painukoot helvettiin, koska sinne se paskaaivo kuuluu ja että Suomi-Venäjä yhteistyö tuosta paranisi, epäilen syvästi ettei parane. JA MÄ TIEDÄN, ETTEI TÄMÄ LIITY SINUUN DÄNII NYT YHTÄÄN, MUTTA SAINPAHAN PURETTUA ASIANI JOHONKIN, MIKÄ LIITTYI EDES HIEMAN ASIAAN...

• Dänii

Parastahan koko tilanteessa on se että tämä tyyppi kuvittelee tietävänsä mun elämästä kaiken, mutta se tietää vain sen minkä mielikuvan sille olen antanut. Jo sen viistoista vuotta olen saanut katsella miten sillä itsellä menee kaikki päin persettä.

• haistavittumarkku

Ja sinuthan me laitetaan sinne ensimmäisenä sinne SEILIN saarelle. Ja tiedoksesi SÄ ET OO MULLE ANONYYMI TÄLLÄ HETKELLÄ!!! Oot taas aktivoitunut näemmä ja ensiksi KIUSASIT melkein hengiltä sen suomalaisen muusikkopariskunnan ja nyt täällä käyt MUN kimppuuni. JA PSYKIATRIN PAPERIT JOS SULTA LÖYTYY JOSSAIN VAIHEESSA, NIIN MÄ TEEN SINUSTA rikosilmoituksen ja piste, koska tollaselle ne lääkärin paperit ei kuulu, sinä uskoavaisten kiusaaja joo kyllä DEMONI!!! JOka muuten on vaan saatanan huora. ja todellakin mielisairas ja minä tiedän, että sulta ne hullun paperit löytyy, vaikka Tonilta ei löydykään, mutta sulta ne löytyy ja hesperiasta asti ne on sulta löytynyt ne hullun paperit.

• mävihaansua

ja tokanakin tää ei mitenkään liity siihen sun kaveriin, vaan tämä liittyy SUN MUSIIKKIIN, mikä pitäis kyllä jo ottaa sulta pois... mä vihaan sua!!!

• Anonyymi
        mävihaansua kirjoitti:

ja tokanakin tää ei mitenkään liity siihen sun kaveriin, vaan tämä liittyy SUN MUSIIKKIIN, mikä pitäis kyllä jo ottaa sulta pois... mä vihaan sua!!!

Kansan on aivot kuin paskakasassa, tappi tarttis eläkkeen!!

• onewayticket

Suomessa oli joskus saari jossain saaristomerellä joka oli alun perin leprasiirtolana, myöhemmin sinne dumpattiin kaikenlaisia päävikaisiakin jotka eivät osannet elämään ihmisiksi normiyhteiskunnassa. Olisi käyttöä tälaiselle paikalle nykyäänkin, kun on näitä tyyppejä joita ei hoidot eikä aika paranna. Vain menolippu.

• Dänii

Kuulostaa hyvältä. Tänä päivänä tarvittais varmaan aika pirun iso saari että saatais kaikki nämä mielenvikaiset mahtumaan. Tuntuu riittävän...

• mäjuonhuomennasamppanjaa

niin kato nyt mikä hullu itse olet!!

• Dänii

Ja tiedän mitä vaimollesi oikeasti tapahtui.

• No joo, mulla vähän samat oireet. Mut mulla on todettu dissasisaatiohäiriö ja pari muuta mt-ongelmaa. Eli toi on ihan mun perus aarkee. Mut mä osaan tehdä sen nii ettei siitä jää kiinni. En koskaa ole jääny kiinni mistään enkä varmasti myöntäis yhtään mitään jos joku epäilis jotain. Ja se joka alkaa epäilee jotain niin sit alan vainoo sitä eniten ja keksin sille jotain kivaa. Ja kukaan mun kavereista tai sukulaisista ei tiedä että oon tämmönen. " Don't never show your real self "

• Dänii

Niin yövuorossa on aina aikaa miettiä näitä juttuja häiriöpäänsä kanssa. Mutta entä jos takuuvarmasti sulle nyt paljastan täällä että kiinni jäit? Hyvästi huoltajuus.

• Dänii

Ja tää "kaveri" on ollut tietoinen kaikista asioista jo niiltä ajoilta kun yritit keulia mun päälle sillä kevarilla. Niiku sanoit: "Don't ever show your real self" :) :) :)

• Dänii

Noutaja saapuu ihan just MN

• Dänii

On ne sun fb-tunnukset mullakin

• Molli.duuriksi

Minäkin olen kohdannut tuollaisen eksän, joka yritti loata maineeni ja ajaa päälleni. Nyt tilanne on rauhoittunut, kun tuosta on jo paljon aikaa. Miksi hän ei voinut vain mennä eteenpäin elämässä aikanaan? Hän jäi minussa roikkumaan. En kyllä yhtään ihmettele, jos naiset eivät uskalla lähestyä tälläistä myrkyllistä ihmistä.
      Nykyään toivon hänelle hyvää jatkoa loppu elämään. Ei muistella enää pahalla.

• Kummastelija--

Miten tuollaista voi edes kutsua kaveriksi ja minua kummastuttaa, että miksi on ylipäätään tuollaisin ihmisen kanssa noin kauan tekemissä !?

Ymmärrän toki ja tämä on nyt vain arvailua, mutta joskus jostain henkilöistä voi olla vaikea päästä irti jos kyseessä on manipuloiva narsisti tai sitten teillä on ollut joku yhteinen harrastus, kuten laittomat hämäräpuuhat missä kyseinen henkilö osaa tarpeen vaatiessä vainota, kiristää, uhkaa jne jos olet yrittänyt päästä eroon hänestä.

Mutta jos et ole sekaantunut mihinkään yllä mainituista niin sinuna en katsoisi päivääkään tuollaista henkilöä ja tarkoitukseni ei ollut syylistää vaan arvuutella asian taustaa.

• Vankilatuskinauttaisi

Todella on sairas ja outo tyyppi..
      Mitä tuollaiselle voi muuta toivoa, kuin mahdollisiman tuntuvaa rangaistusta..
      Vaikka ei noin hullua ole oikeasti olemassa.

• Dänii

Tää on okeasti totta. Ehkä tässä on jo vuosien aikana itse tottunut siihen käytökseen, mutta helpottavaa huomata että muutkin pitää tätä tyyppiä täysin sairaana.

Oma mielenterveys on kuitenkin tasapainossa. Olen opetellut pitämään itselle tärkeät ihmiset ja asiat tältä henkilöltä piilossa. Muuta vaihtoehtoa ei näytä olevan.

• TeaMarika

Ei voi kuin hämmästellä kuinka sairas tyyppi on kyseessä!! Pakkohoitoon tuollaiset kuljeksimasta ja lääkitys kohdalleen.

• Anonyymi

Kiitos kommenteista. Tämä ketju on syytä pitää elossa.

• Anonyymi

Mitäpä tollaselle tyypille stten tekisi!? Samalla mitalla takaisin ja niin että tuntuu!!!

• Anonyymi

Et sinä piiloon pääse vaikka estitkin minut fb:ssa. Olen jo luonut kaikessa hiljaisuudessa hyvät välit pariin sun "kamuun" siellä. Kaikki tieto irtoo sitä kautta.

• Anonyymi

Juokse vaan taas pakoon, ämmä!

• Anonyymi

Ystävyys osiossa?

• Anonyymi

Sanoisin irti tuttavuuden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe