https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/201805260074235
Oletteko palstan naiset posliineja?
Trendikäs nainen on posiini
20
71
Vastaukset
- posiinin.salaisuus
Posiini on siitä hauska juttu, että se on aina palstan ätmeiltä piilossa.
- PanzerChrist
Eikös ne visvaa valuvat tulehtuneet ihohuokoset menneet jo muodista.
- janätimpi
Maailmalla brassi tai tyylitelty on paljon muodikkaampi kuin täysi poslari.
- Viinamies
Posliinia on mukava nuolla. Humalassa naiset pyytää nuolemaan, huomenna saan varmasti pillua.
- toiveajattelua
Et saa.
- Tindermies
Posliini on naisella joka harrastaa irtosuhteita ja panee kymmeniä miehiä vuodessa eli tinder nainen.
Ens kerralla ajetaan pää siis kaljuksi! 💇
- AsianVierestä
Juu, mutta oisko se yhtä eroottista nuolla kermavaahdot päälaelta?
AsianVierestä kirjoitti:
Juu, mutta oisko se yhtä eroottista nuolla kermavaahdot päälaelta?
Sanoisin, että jopa eroottisempaa! Ihan kaikki ei pääse nuoleskelemaan näin terävää päätä...😜
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Sanoisin, että jopa eroottisempaa! Ihan kaikki ei pääse nuoleskelemaan näin terävää päätä...😜
Jos lusikalla ensin kokeilis...ettei kieleen tuu haavaa.
Trendikkäät naiset saavat olla mitä tahansa, koska en heitä diggaa, mutta muuten on posliini kyllä kauniimpi kuin luomu.
- Posiini
Trendikäs mies on älykäs ja osaa kirjoittaa.
- lempeä_herätys
Pymppy-Pertti on posliinin poika.
huuuoh,mikä hedari vaikka mitään en juonutkaan ^-^ itse aiheeseen,niin..varmaan kannattaa aikuisena antaa täysin tuntemattomien "tyyppien" määrätä sinun omasta alapäästäsi ja miltä se saa näyttää,eikö vain;)
- laatumies18cm
En tosiaankaan suostu panemaan karvapillua
- karvalakki
Tatuoi toi otsaasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584