Pettäminen

Suhteet

Olen hämmästynyt kuinka paljon naimisissa olevat miehet hakevat seuraa Suomi 24 treffit sivustolla, muutaman kanssa kirjoitellut, syy on ettei kotona saa seksiä tai seksiä on liian harvoin, useimmat miehet tahtovat monipuolisempaa seksiä, kotona ei esim. saa suuseksiä yms...

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden_siemen

      Mitäs hämmentävää siinä on?
      Jos suhde ei tyydytä, niin seura haetaan muualta. Aika simppeliä, eikö?
      Katsoisivat ihmiset peiliinkin joskus, osasyyllinen huonoon suhteeseen löytyy sieltä. Jos kumppani käy vieraissa, niin joskus pitää miettiä, että miksi.

      • lähdenvieläjoskus

        Toi on totta, muija ihmetteli kun petin, sanoin et mietis syytä no ei muija mitään vastannut ja kysyi miks. Eka syy, ei vuoteen seksiä aloitteistani huolimatta ja kun sitä on satunnaisesti ollut muija makaa vaan pokkana selällään eli ns. lahna. Mä olen yhdessä vain taloudellisen hyödyn vuoksi eipä siinä muuta ai niin ja yhteisen lapsen.


      • Nahjus8754
        lähdenvieläjoskus kirjoitti:

        Toi on totta, muija ihmetteli kun petin, sanoin et mietis syytä no ei muija mitään vastannut ja kysyi miks. Eka syy, ei vuoteen seksiä aloitteistani huolimatta ja kun sitä on satunnaisesti ollut muija makaa vaan pokkana selällään eli ns. lahna. Mä olen yhdessä vain taloudellisen hyödyn vuoksi eipä siinä muuta ai niin ja yhteisen lapsen.

        Just tuollainen selkärangaton nahjus: pettää vaimoa ja treffikumppaneita (ei kerro et on naimisissa).

        Ota ero ja sitten vasta toiseen petiin!


      • lähdenvieläjoskus
        Nahjus8754 kirjoitti:

        Just tuollainen selkärangaton nahjus: pettää vaimoa ja treffikumppaneita (ei kerro et on naimisissa).

        Ota ero ja sitten vasta toiseen petiin!

        Puhuin muijasta en vaimosta enkä ole naimisissa, pölhö. Ja kyllä ne pimperon antajat tiesi mun olevan perheellinen kun kerroin sen.


      • Jättäjä-nainen
        lähdenvieläjoskus kirjoitti:

        Puhuin muijasta en vaimosta enkä ole naimisissa, pölhö. Ja kyllä ne pimperon antajat tiesi mun olevan perheellinen kun kerroin sen.

        Muijasi tietää siis vieraissa käynneistäsi. Teillä on vapaa suhde jossa molemmat elää vain yhdessä vain jonkun hyödyn takia. Asia OK. On kuitenkin riski että muija lähtee ja vie lapsen mennessään.


    • NahjuksiaMiehet

      On vaan sellaisia narsisteja, vinoon kasvaneita miehiä, jotka ei kykene uskollisuuteen parisuhteessa. Ei se puolison vika ole, jos toinen on paska.

      • piparialöytyy

        Ei se ole uskollisuudesta kii jos nainen pihtaa eikä anna, silloin on akassa vika ei miehessä.


      • 74743665
        piparialöytyy kirjoitti:

        Ei se ole uskollisuudesta kii jos nainen pihtaa eikä anna, silloin on akassa vika ei miehessä.

        Avioliitossa ei ole seksipakkoa. Itse asiassa avioliiton ja luostarin ero on siinä että avioliitossa on yleensä lapsia.


      • EiJaksaNarsistia
        piparialöytyy kirjoitti:

        Ei se ole uskollisuudesta kii jos nainen pihtaa eikä anna, silloin on akassa vika ei miehessä.

        Erittäin usein vika on pihtaajan puoliso: surkeat seksitaidot, itsekäs ottaja!


      • Jättäjä-nainen
        piparialöytyy kirjoitti:

        Ei se ole uskollisuudesta kii jos nainen pihtaa eikä anna, silloin on akassa vika ei miehessä.

        Ukko voi jättää pihtaaja akan. Ei jätä koska ei uskalla.


      • Näin.se.vain.on
        74743665 kirjoitti:

        Avioliitossa ei ole seksipakkoa. Itse asiassa avioliiton ja luostarin ero on siinä että avioliitossa on yleensä lapsia.

        "Avioliitossa ei ole seksipakkoa. Itse asiassa avioliiton ja luostarin ero on siinä että avioliitossa on yleensä lapsia."

        Olet aivan oikeassa mutta mikään laki ei velvoita olemaan uskollinen, uskottomuus ei ole rikos. Vaikka on naimissa saa aivan vapaasti panna niin paljon kuin huvittaa. Ja jos kotona seksiä ei saa niin varmasti huvittaa panna muita naisia.

        Miksi ei eroa, en tahdo maksaa elatusmaksuja, lisäksi asunnon myyminen jne. Näin helpompaa. Kunhan nuorinkin lapsi on aikuinen niin vaimolle kalossinkuva perseeseen. Onneksi siihen ei enää ole hirveän montaa vuotta.


      • meitäonmoneksi
        Näin.se.vain.on kirjoitti:

        "Avioliitossa ei ole seksipakkoa. Itse asiassa avioliiton ja luostarin ero on siinä että avioliitossa on yleensä lapsia."

        Olet aivan oikeassa mutta mikään laki ei velvoita olemaan uskollinen, uskottomuus ei ole rikos. Vaikka on naimissa saa aivan vapaasti panna niin paljon kuin huvittaa. Ja jos kotona seksiä ei saa niin varmasti huvittaa panna muita naisia.

        Miksi ei eroa, en tahdo maksaa elatusmaksuja, lisäksi asunnon myyminen jne. Näin helpompaa. Kunhan nuorinkin lapsi on aikuinen niin vaimolle kalossinkuva perseeseen. Onneksi siihen ei enää ole hirveän montaa vuotta.

        Onpa kylmää kyytiä. Mikähän se sinutkin on noin kylmettänyt - tuskin vaimo? Ehkä menneisyytesi ja historiasi, ehkä sukusi huonot geenit? Kannattaa pohtia omaakin osuutta ja erityisesti sitä oman pään sisältöä? Toivotaan, ettet ole siirtänyt lapsillesi käyttäytymismallejasi, joita sitten toistavat omissa parisuhteissansa. Kalossin kuvan jälkeen perheelläsi on helpompaa, itse todennäköisesti jatkat samassa oravanpyörässä uutta usvaa putkeen ja lopputulos lienee sama.


      • Näin.se.vain.on

        Vittumainen vaimo on tunteet kylmettänyt. Kun aikoinaan tutustuttiin oli hän jotain aivan muuta, nykyään ei kyllä edes tee mieli panna sitä ämmää. Kunhan nuorinkin lähtee kotoa niin akka ulos ja uusi tilalle.


      • kokonaisuusratkaisee
        meitäonmoneksi kirjoitti:

        Onpa kylmää kyytiä. Mikähän se sinutkin on noin kylmettänyt - tuskin vaimo? Ehkä menneisyytesi ja historiasi, ehkä sukusi huonot geenit? Kannattaa pohtia omaakin osuutta ja erityisesti sitä oman pään sisältöä? Toivotaan, ettet ole siirtänyt lapsillesi käyttäytymismallejasi, joita sitten toistavat omissa parisuhteissansa. Kalossin kuvan jälkeen perheelläsi on helpompaa, itse todennäköisesti jatkat samassa oravanpyörässä uutta usvaa putkeen ja lopputulos lienee sama.

        Jos nainen pihtaa turha syyttää miestä. Itsellä myös pihtaava kumppani, kun tulee se hetki nostan kytkintä, immetelkööt sitten kun ei ikinä anna. Panen muita naisia kun paikkoja tulee, turha sitä on puutteessa kärsiä mutta pitää myös miettiä taloudellinen tilanne/hyöty, kannattaakö lähteö eri teille vai ei.


      • onneamatkaan
        kokonaisuusratkaisee kirjoitti:

        Jos nainen pihtaa turha syyttää miestä. Itsellä myös pihtaava kumppani, kun tulee se hetki nostan kytkintä, immetelkööt sitten kun ei ikinä anna. Panen muita naisia kun paikkoja tulee, turha sitä on puutteessa kärsiä mutta pitää myös miettiä taloudellinen tilanne/hyöty, kannattaakö lähteö eri teille vai ei.

        Onnea munan ohjaamallesi matkalle. Toivon hartaasti, että valintojesi myötä, et vietä yksinäistä vanhuutta. Hyvät suhteet kun luodaan pitkässä juoksussa ja ne rakentuu pääosin muille asioille kuin vain pelkälle seksille. Ainakin, jos olet rahakas, niin tietyntyyppistä nuoleskelijaa kyllä riittää ympärille, jotka vain rahan tuoksusta valehtelevat erinomaisuudestasi. Aidot ovat jo silloin kaikonneet kauas maanääriin. Älä siis turhaan enää kiduta perhettäsi odottamalla enää mitään.


      • 835436788
        onneamatkaan kirjoitti:

        Onnea munan ohjaamallesi matkalle. Toivon hartaasti, että valintojesi myötä, et vietä yksinäistä vanhuutta. Hyvät suhteet kun luodaan pitkässä juoksussa ja ne rakentuu pääosin muille asioille kuin vain pelkälle seksille. Ainakin, jos olet rahakas, niin tietyntyyppistä nuoleskelijaa kyllä riittää ympärille, jotka vain rahan tuoksusta valehtelevat erinomaisuudestasi. Aidot ovat jo silloin kaikonneet kauas maanääriin. Älä siis turhaan enää kiduta perhettäsi odottamalla enää mitään.

        Olen valinnut uskollisuuden tien. Perhesuhteet kunnossa mutta en kyllä halua vanhaksi elää. Ilman seksiä elämässä ei ole mitään kivaa.


    • iunm

      Kuulehan aloittaja, olen mies ja huomannut kuinka paljon aviossa olevat naiset hakee seksiä kun kotona ei nappaa. Kun viestittelee naiset haluaa kunnon irrottelua, ihan normaaleja kotona mutta peto pääsee irti kun vaatteet lähtee.

      • tyypillinenmies

        Eli olet hakupäällä itsekin.


    • VäinOn

      Kaikilla treffi- ja seksipalstoilla suurin osa miehiä on parisuhteellsia.

      Jos ne panostaisi saman kumppaniinsa, niin suhde olisi erittäin hyvä, onnnellinen ja saisi. Mutta ne ei panosta parisuhteeseen.

    • Petetty

      Mies oli etsinyt täältä sinkkuna seuraa, vaikka parisuhde kestänyt jo 10 vuotta! Pyöritti siinä sivussa toista naista puoli vuotta, joka myös luuli seurustelevansa kyseisen mulkun kanssa. Kuka voi tehdä näin toiselle 10 vuoden jälkeen?? Eikö pitäisi kunnioittaa toista ja yhdessä vietettyä aikaa sen verran, että lopettaa homman, ennen kun on uusi kierroksessa 😭 ja meillä ei kyl ole syynä seksin vähyys, kun kävi silti viikoittain mua panemassa, vaikka uus muija jo..

      • 42985783

        Seksiä ja seksikumppaneitahan ei koskaan voi olla liikaa. Siksi niin moni uhraa omantuntonsa seksin alttarille.


      • hotlips46

        Mitä enemmän seksikumppaneita sen parempi, huonot pois ja parhaimmat jää, menee siinä sivussa vielä oma kumppanikin mutta sen onkin tarkoitus olla kumppani ei seksiseuraa.


      • kumppani_valitsee
        hotlips46 kirjoitti:

        Mitä enemmän seksikumppaneita sen parempi, huonot pois ja parhaimmat jää, menee siinä sivussa vielä oma kumppanikin mutta sen onkin tarkoitus olla kumppani ei seksiseuraa.

        Varmaan kerrot saman kumppanillesi.


    • Petetty

      Niin ja oli vielä pokkana käyttänyt samoja seksileluja molempiin.. Mikä narsistipaska kohtelee muita näin? 🤮

      • XTGV

        Aina naisia syytetään pihtaamisesta, mutta olen nainen ja kärsin miehen haluttomuudesta. Miehen kalenteri on täynnä menoja ja harrastuksia, joten aikaa ja voimia ei riitä petipuuhiin kovin usein. Olimme yhdessä noin kaksi vuotta ja jätin miehen. Yritin puhua asiasta, mutta kun menot on tärkeämpiä kuin parisuhde ja seksi, niin parempi etsiä suhde, missä miehellä on kiinnostusta seksielämään.


    • Semoraali

      Vika on yksinomaan pettäjässä. Jos suhteesta ei saa toivomaansa, niin ensin erotaan ja sitten haetaan uusi seksikumppani.

      Meillä oli seksiä viikoittain 30-vuotta. Nyt mies rukoilee minua jäämään, kun paljasti panokokeilunsa. Mulla ei ole ollut tarvetta muihin koskaan. Taidan olla outo nainen...

      • 42989543

        Niin, helppo olla uskollinen, kun ei ole kiusaustakaan.

        Minun on ollut helppo olla uskollinen, kun ei ole ollut tilaisuuttakaan.


      • tamppipaskapää

        Terve menoa


    • viottuneetsävelet

      Pahuudestahan siinä on kyse. Samassa suhteessa varmaan myös varastavat yms.
      Eivät kunnioita muita vaan itselle kaikkea luvalla tai ilman.
      Se on jotenkin median ja sosialismin kirous, jota kansa saa sitten kantaa elämässään.
      Kurjuuttahan se on tietenkin ihmiselle.

      • Kokija

        Tai sitten vaan esim. työkaverin 8h/5 vuorokautta viikossa lirkuttelu ja ihana huomiointi saa ihastumaan jne.
        Kilpaile siinä sitten ajalla kun itse ehdit nähdä kumppania n. 3h per päivä ja siitäkin muksut hereillä 1,5h.
        Eli yhteinen aika vaan on tavattoman kortilla.
        Joo, pitäisi vaan ottaa aikaa yhdessä, mutta realistisesti aika hankalaa.
        Yleensä kun olisi mahkut niin eiköhän joku muksuista ole kipeä tms.
        Arki on kovaa.


    • onneavaanjamenestystä

      Oli muuten juuri joku uutinen, että kuinka paljon vakavia sukupuolitauteja tulee uusia jokainen päivä SUOMESSA.
      Mikähän media sitä kuulutteli. Ehkä joku näkikin sen ja luki sen?
      Tämän tai eilisen uutisjuttu.

    • teillelutkavaimoille

      On hämentävää miten aina miehiä haukutaan uskottomuudesta, voin kertoa lähes 50v miehenä että kyllä ne vaimotkin/rouvat kuinka vaan ravaa kylillä kullien perässä ja miehen iällä ei juuri väliä kunhan saa pettää.

      • seviisikymppinen

        Meillä lutkamies ravasi pillujen perässä. Siitä tulikin ex-mies.


      • Gbvn

        Yritäpä sinäkin tajuta että jos mies jonka vaimo ei suostu enää seksiin, saa käydä vieraissa, niin sama on vaimoillakin.
        Jos jaat kylillä sitä kullia naisille, se on hyvä juttu koska naiset saa sitä mitä haluaa! Ja ainahan naiset saa, sillä valtaosa miehistä on huoria.


      • Sepä_se
        Gbvn kirjoitti:

        Yritäpä sinäkin tajuta että jos mies jonka vaimo ei suostu enää seksiin, saa käydä vieraissa, niin sama on vaimoillakin.
        Jos jaat kylillä sitä kullia naisille, se on hyvä juttu koska naiset saa sitä mitä haluaa! Ja ainahan naiset saa, sillä valtaosa miehistä on huoria.

        Haluttomuuteen on monet syyt. Naisten on helppo saada jos haluaa kun miehet ovat järjestään horoja.


    • Asiaaseurannut

      35 vuotta olet pettänyt lutkamiestä.

    • Kaikkienlutka

      Olen petetty nainen. Nyt sinkkulutka.

    • piskien

      Kyllä se naisilekin tuntuu maistuvan petetty muna ja usemmalta mieheltä ..

    • peilineteenjonossa

      Mitä sitä pettämistä ihmetellä, kukaan ei omista toista eikä toisen vartaloa vai lukeeko jossain niin. Kyllä ne "vaimot ja tyttöystävät" pettää yhtä paljon mutta naisethan aina puolustelevat toisiaan ja tekojaan ja vaan ne miehst "siat" jotka käy vieraissa.

    • Wihtorias

      Meillä on pitkä avioliitto takana.Seksi oli alussa (n.50 vuotta sitten)ihanaa, ja molempia tyydyttävää. En muista missä vaiheessa se alkoi laimenemaan, kunnes loppui kokonaan (n.5 vuotta sitten). Se ei ole mieskunnostani kiinni, ottaa eteen vielä. Jotenkin seksi vaan loppui vaimoni kanssa? Kuvaan tuli irtosuhteet ,joista yhdestä kehittyi pitempiaikainen, ja voi sitä menoa, kaikkea kokeiltiin, mutta inhosin itseäni syvästi, kun näiltä reissuilta kotiin palasin. Sitten tein elämäni virheen. Tunnustin uskottomuuteni vaimolleni. Aluksi ei tapahtunut mitään? Kunnes heikolla hetkelläni, hän teki yllättävän kovan fyysisen hyökkäyksen kimppuuni, se tuli, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tällä oli taas surulliset seuraukset, joihin en lähemmin mene .Varmasti moni, joka tätä lukee ajattelee, että oli ihan oikein huoripukille ,että joutui tilille tekosistaan. Myönnän, mutta voisin kokemuksesta viisastuneena sanoa, että siinä vaiheessa ,kun seksi vähenee puolisoiden kesken, tai loppuu jopa kokonaan. Tällöin oli miten vaikea tahansa ottaa aihe puheeksi, niin puhuttava on.Sillä vanhaa termiä käyttäen "aviorikos", puhumattomuus tässä tapauksessa oli se rikosista ja sen seurauksista suurempi! Ei ole mitään upeampaa, kuin pitkä avioliitto. Vanhenetaan yhdessä samaan tahtiin, on lapset,ja mummola jossa lapsenlapset käyvät usein.Eikä ole pahitteeksi, jos vanha pariskuntakin sillointällöin käyttäisi sänkyä muuhunkin kuin nukkumiseen. Lopuksi voisin sanoa, että ihmistä ei tee onnelliseksi lukuisat irtosuhteet. Luottamuksellinen parisuhde kahden ihmisen välillä on se minkä vuoksi pitää tehdä töitä, ja se tuottaa tulosta. Armaassa Suomen maassamme on liian paljon sinkkuja, syrjäytyneitä, onnettomia vanhoja pariskuntia ja liian paljon exiä, ja exän exiä .

      • Avointa.puhetta

        Miksi se pitkä suhde pitää aina jollakin tapaa tuhota. Ei petetyn suhteen puhtautta takaisin saa koskaan. Tehty mikä tehty ja siinä vaiheessa on vakavampi pysähtymisen paikka kun vieras alkaa houkuttamaan. Rikottu on aina rikottu vaikka sen yrittäisi liimata, säröt tulee aina näkymään ja katkeruus petetyn osapuolen kautta. Joskus petetään pienistäkin syistä ja mitä muuta se voi aiheuttaa kuin pahaa mieltä ja katkeruutta.
        Kaunis on pitkä uskollinen suhde puolisoiden välillä ja suvun jatkumo. Ei pidä unohtaa toisen kunnioittamista omalla heikoimmallakin hetkellä. Jälkeenpäin siitä on seurauksena vain pelkkää hyvää.


    • tamppipaskapää

      Paljonko naimisissa olevat naiset hakevat seksiäis, Ilmoittautuin nimimerkillä eräälle sivulle ja sain ehkä 300 naista jotka halusivat seksiä. Joten ei ole vain miehet

      • Miämyös

        Minne ilmoittauduit, kerro?


    • ettänäinsemenee

      Aloitus on provosoiva,että miehet vain pettää naimisissa olevat naiset hakee yhtä pakjon salapanoja, irtosuhsteita ja seksisuhteita. Tapailin yhtä "rouvaa" sanoi ettei halua miestään enää joten minä sitten tyydyttlein naista useamman kerran.

    • Tietoisellekakkoselle

      On se surkeaa kun "tajuaa olevansa keneltä haetaan hieman vaihtelua ja seksiä. Muistakaa että on olemassa varattuja miehiä jotka eivät salaa taustaansa. Ja kuka leikkiin ryhtyy on se myös osattava. Meillä on sovittu ettei kotona sitä peppuseksiä saa voi hakea sen" ystäviltään jotka lekkiä haluavat. Tahtoo vain kyllästyä aina itku potku raivareita saaneita naisia ymmärtää. Onko kumppanin vika että haluaa sitä peppuseksiä hakea siltä? Ihan ollaan sovittu tämä mutta osa kun ei osaa tai halua myöntää että siltä haetaan peppureikää mitä kotona ei saa. Älä siis ole hämmästynyt miksi naimisissa oleva hakee sitä piristystä. Onko se pakko aina käydä kimppuun syyttäen etten tiedä tai olen idiootti kun olen naimisissa ja tiedän mitä se hakee. Opettelisi nuo tietoiset kakkoset mitä salasuhteesta saa ja mitä jää käteen. Joten jatka perseesi jakamista sille kuten tahdot mutta jätä minut rauhaan. Tämä on valintojen maailma.

    • AimoPetturi

      Pettänyt koko ajan.....
      Per3än kaikkia.

    • Kikkanen

      Jokainen nainen on kakkonen

    • cuvyt

      Öölännissakin petin ihan joka päivä.
      Aina mielessä on.

    • todellisuutta

      Vaikka kuinka oltaisiin aviossa ei kukaan omista toista tai toisen kropan kohtia, kaikki on henk. kohtaista omaisuutta jota voi käyttää miten haluaa.

    • Helppoa

      Ei pettämisessä ole monestikaan kyse siitä, etteikö kotonakin seksi sujuisi tai että oma suhde on onneton. Kyse on vain vaihtelun kaipuusta, joskus haetaan elämään jännitystä ja oman egon pönkitystä. Ihan turha syyllistää petettyä. Neuvoksi kaikille, joita on petetty. Hanki oma rakastaja. Minäkin hain sen jälkeen kun mies petti toistamiseen. Jatketaan silti oman miehen kanssa elämää kuten ennenkin.

      • reallife9

        Olen samaa mieltä, vaimo jäi kahdesti kiinni niin minäkin petin se vaan että vaimon ego ei meinanut kestää sitä että minäkin kävin vieraissa enkä salannut kuten vaimo yritti tosissaan. Mutta kaikkinensa ei halujaan kannata kieltää näin tää maailma ja suhteet pyörii ja toimii. Meilläkään ei tullu eroajatusta vaikka naamat oli vähän aikaa nyrpeät no vaimolla enemmän.


    • kjkj_

      Mitä hämmästelemistä siinä on? Ainahan sitä voi kaikenlaista yrittää. Ja uskoa.

      Itse en usko hetkeäkään, että seksiseuran etsijän parisuhde on missään määrin kunnossa ja muukin viiraa kuin seksielämä. Sen kun vain yritetään sieltä mistä aita on matalin saada seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe