Jeggingsit

Make97

En käytä enää koskaan muita farkkuja. Joustavat ja istuvat jalkaan kuin hansikas käteen. Suosittelen.

11

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten myös!

    • IlmanKäsilaukkua

      Muuten hyvät, mutta taskut puuttuu usein tai ainakin ne on onnettoman pienet.

    • Femaleleather

      Leggingsit tai jeggingsit...hyvät ovat. Ei ole tarvetta taskuille...riittää, kun takissa on taskut.

      • Make97

        Näinhän se on. Jos ihan pakko niin pieni kädessä kulkeva laukku sitten.


    • jukkis_sukkis

      Voiks niitten alla pitää sukkiksia ?

      • Femaleleather

        Sellainen on lähes suotavaa ja syksyn viileillä ilmoilla jo välttämätöntä. Talvella jeggingsien alla voi pitää leggingsejä...sillei tarkenee.


      • jegg

        Kyllä voi ja pidänkin sukkahousuja alla. Milloin ohuempia, milloin paksumpia kelin mukaan. Mulla on parit jeggingsit niin tiukat, että helpompi vetää päälle kun on liukaspintaiset sukkahousut alla. Ja tuntuukin miellyttävämmältä, kun on nimenomaan sukkahousut alla. Leggingsejä en juuri käytä.


      • Make97
        jegg kirjoitti:

        Kyllä voi ja pidänkin sukkahousuja alla. Milloin ohuempia, milloin paksumpia kelin mukaan. Mulla on parit jeggingsit niin tiukat, että helpompi vetää päälle kun on liukaspintaiset sukkahousut alla. Ja tuntuukin miellyttävämmältä, kun on nimenomaan sukkahousut alla. Leggingsejä en juuri käytä.

        Kesällä perus 20 denierin ja talvella paksummat talvisukkikset. Ovat mukavat jalassa ja tosiaan menevät tiukat housut helpommin päälle.


    • legginmies

      olen mies ja tykkään mys legginsejä käyttää talvella tuuli housujen alla ja kesällä lenkillä

      • Femaleleather

        Talvella käytän naisten keinonahka leggingsejä...ja niiden alla ohkaisia kangas leggingsejä...hyvin tarkenee ainakin -15 asteen pakkasellakin.


    • Faha

      Voisin kokeilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe