Jeggingsit

Make97

En käytä enää koskaan muita farkkuja. Joustavat ja istuvat jalkaan kuin hansikas käteen. Suosittelen.

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten myös!

• IlmanKäsilaukkua

Muuten hyvät, mutta taskut puuttuu usein tai ainakin ne on onnettoman pienet.

• Femaleleather

Leggingsit tai jeggingsit...hyvät ovat. Ei ole tarvetta taskuille...riittää, kun takissa on taskut.

• Make97

Näinhän se on. Jos ihan pakko niin pieni kädessä kulkeva laukku sitten.

• jukkis_sukkis

Voiks niitten alla pitää sukkiksia ?

• Femaleleather

Sellainen on lähes suotavaa ja syksyn viileillä ilmoilla jo välttämätöntä. Talvella jeggingsien alla voi pitää leggingsejä...sillei tarkenee.

• jegg

Kyllä voi ja pidänkin sukkahousuja alla. Milloin ohuempia, milloin paksumpia kelin mukaan. Mulla on parit jeggingsit niin tiukat, että helpompi vetää päälle kun on liukaspintaiset sukkahousut alla. Ja tuntuukin miellyttävämmältä, kun on nimenomaan sukkahousut alla. Leggingsejä en juuri käytä.

• Make97
        jegg kirjoitti:

Kyllä voi ja pidänkin sukkahousuja alla. Milloin ohuempia, milloin paksumpia kelin mukaan. Mulla on parit jeggingsit niin tiukat, että helpompi vetää päälle kun on liukaspintaiset sukkahousut alla. Ja tuntuukin miellyttävämmältä, kun on nimenomaan sukkahousut alla. Leggingsejä en juuri käytä.

Kesällä perus 20 denierin ja talvella paksummat talvisukkikset. Ovat mukavat jalassa ja tosiaan menevät tiukat housut helpommin päälle.

• legginmies

olen mies ja tykkään mys legginsejä käyttää talvella tuuli housujen alla ja kesällä lenkillä

• Femaleleather

Talvella käytän naisten keinonahka leggingsejä...ja niiden alla ohkaisia kangas leggingsejä...hyvin tarkenee ainakin -15 asteen pakkasellakin.

• Faha

Voisin kokeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4658
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2163
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2087
    Aihe