Hei! Olen 14-vuotias erittäin aktiivinen metsästäjä ja metsästän hirviä eniten. Nyt sitten haluaisin laittaa jämptin (jämtlänninpystykorvan) ja olen valmis kouluttamaan sen hirviseuran koiramiesten ja saamieni ohjeiden mukaan. Ongelma on se kun veljeni vähän päälle 20v asuu meillä ja hänellä on itsellä koira jota vanhempani joutuvat hoitamaan joten he luulevat että käy samalla tavalla myös minun kanssa. Isälle käy mutta äidille ei. Meillä on ulkotarhat ja kaikki puitteet sekä mökillä lääniä missä juosta ja touhuta
Haluan koiran metsästyskäyttöön mutta on yksi ongelma
Metsästäjäpoika
2
78
Vastaukset
- Moosehunter
Sano, että jos niin käy, niin itse ammut sen koiran. Toinen vaihtoehto on että odotat 4 vuotta, muutat omaan kotiin ja otat sitten sen koiran.
- Metsästäjäpoika
Ajattelin lukion jälkeen ottaa koiran jos nuorempana ei irtoa ja muutta mökille vuodeksi asumaan kouluttamaan koiraa, kalastamaan ja metsästämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1574371- 1691591
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661397- 52814
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124777Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191721En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6687- 75680
- 40644