Hei! Olen 14-vuotias erittäin aktiivinen metsästäjä ja metsästän hirviä eniten. Nyt sitten haluaisin laittaa jämptin (jämtlänninpystykorvan) ja olen valmis kouluttamaan sen hirviseuran koiramiesten ja saamieni ohjeiden mukaan. Ongelma on se kun veljeni vähän päälle 20v asuu meillä ja hänellä on itsellä koira jota vanhempani joutuvat hoitamaan joten he luulevat että käy samalla tavalla myös minun kanssa. Isälle käy mutta äidille ei. Meillä on ulkotarhat ja kaikki puitteet sekä mökillä lääniä missä juosta ja touhuta
Haluan koiran metsästyskäyttöön mutta on yksi ongelma
Metsästäjäpoika
2
57
Vastaukset
- Moosehunter
Sano, että jos niin käy, niin itse ammut sen koiran. Toinen vaihtoehto on että odotat 4 vuotta, muutat omaan kotiin ja otat sitten sen koiran.
- Metsästäjäpoika
Ajattelin lukion jälkeen ottaa koiran jos nuorempana ei irtoa ja muutta mökille vuodeksi asumaan kouluttamaan koiraa, kalastamaan ja metsästämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822188
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641439Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973