Hei! Olen 14-vuotias erittäin aktiivinen metsästäjä ja metsästän hirviä eniten. Nyt sitten haluaisin laittaa jämptin (jämtlänninpystykorvan) ja olen valmis kouluttamaan sen hirviseuran koiramiesten ja saamieni ohjeiden mukaan. Ongelma on se kun veljeni vähän päälle 20v asuu meillä ja hänellä on itsellä koira jota vanhempani joutuvat hoitamaan joten he luulevat että käy samalla tavalla myös minun kanssa. Isälle käy mutta äidille ei. Meillä on ulkotarhat ja kaikki puitteet sekä mökillä lääniä missä juosta ja touhuta
Haluan koiran metsästyskäyttöön mutta on yksi ongelma
Metsästäjäpoika
2
95
Vastaukset
- Moosehunter
Sano, että jos niin käy, niin itse ammut sen koiran. Toinen vaihtoehto on että odotat 4 vuotta, muutat omaan kotiin ja otat sitten sen koiran.
- Metsästäjäpoika
Ajattelin lukion jälkeen ottaa koiran jos nuorempana ei irtoa ja muutta mökille vuodeksi asumaan kouluttamaan koiraa, kalastamaan ja metsästämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2183174Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3002748Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751798Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e521700Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?431570- 1221366
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,101280Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171260- 1051249
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4171246