Sumalaisnaiset syrjivät miehiä mielipiteiden takia

itsenäinen.ajattelija

Kun naiselle, kertoo että ei suvaitse n**kereitä eikä h*moja loppuu yhteydenpito kuin seinään. Naiset eivät hyväksy miehiä, joilla on itsenäisiä, valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä

20

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nn-

      Onhan naisellakin sama oikeus kuin sinulla, valita ketkä ihmiset hän hyväksyy ja ketä ei.
      Vai eikö hänellä saa olla omia mielipiteitä?

    • Ei kukaan täysjärkinen nainen halua seurustella kireän miehen kanssa.

      • HankalaKysymys

        Kyllähän nuo persut näyttävät kuitenkin naisia saavan. Tämä suvaitsevaisuuden vaatimus ei ole aina niin yksiselitteinen.


    • hyi.heitä

      Naiset on pahoja sortajia

    • wepiuriwuperiwer

      Kyllä kait persunaisia netistä löytyy, vai ovatko kaikki liian rumia.

      • HankalaKysymys

        Tai sitten "laatunaisista" on liian kova kilpailu.


      • suomi.ensin

        Pakkohan se on myöntää, että Huhtasaaren Lauraa lukuunottamatta ne on aika rumia. Vihervassarinaiset on paremman näköisiä, mutta valitettavasti suvakeita ja usein n**kerin nussimia.


      • HankalaKysymys
        suomi.ensin kirjoitti:

        Pakkohan se on myöntää, että Huhtasaaren Lauraa lukuunottamatta ne on aika rumia. Vihervassarinaiset on paremman näköisiä, mutta valitettavasti suvakeita ja usein n**kerin nussimia.

        Niin ja persuissa tuskin monikaan hyväksyy mitään polyamorisia virityksiä, kun muutenkin ovat homofobisia.


      • wanhaämmä
        suomi.ensin kirjoitti:

        Pakkohan se on myöntää, että Huhtasaaren Lauraa lukuunottamatta ne on aika rumia. Vihervassarinaiset on paremman näköisiä, mutta valitettavasti suvakeita ja usein n**kerin nussimia.

        Hmm.. päästäänkö tästä siihen, miksi persunaiset ovat persuja? Eivät kelpaa edes ... noh. ;)


      • Lmononomq
        suomi.ensin kirjoitti:

        Pakkohan se on myöntää, että Huhtasaaren Lauraa lukuunottamatta ne on aika rumia. Vihervassarinaiset on paremman näköisiä, mutta valitettavasti suvakeita ja usein n**kerin nussimia.

        Kyllä persujen puoluesihteeri on kaunis nainen ja kurvit kohdallaan. Huhtasaarelta taas ne kurvit puuttuu.


    • 123d123123f

      Naiset on aina olleet samanlaisia. Niiden aivoja muokkaa täysin yhteiskunnan yleinen ilmapiiri ja asenteet.

      En ole koskaan nähnyt naista joka radikaalisti uskaltais ajatella omilla aivoilla jos se on valtavirta näkemyksen vastainen.

      Ainut tuntemani nainen joka oli tämmöinen oli uskova, yksinäinen ja jo yli 60 vuotias sinkku nainen, joka on pitkään halunnu olla vain kristityn miehen kanssa.

      Siis jumalauta yksi ( kaksi muuta nuorempaa joita ei kunnolla lasketa) nainen kaikista tuntemistani naisista koko elinkaaren aikana? EI jumalauta!

      • aha? no täällä on toinenkin,mussa on vielä se että uskallan puhua asioista julkisesti enkä ota sanoja takaisin vaikka paskasade iskee. että eipä yleistetä,sinä et tiedä ja tunne suomen kaikkia naisia;)


    • jehjhrg

      Siis sellaisia miehiä, jotka ei ole populisteja.

    • Missähän asiayhteydessä tuoki pitää sanoa?

      Mistä te puhutte treffeillä?

      :D

      • niinpäniin

        Niin, sinä kerrot naisille olevasi pesunkestävä natsi vasta kun on liian myöhästä


      • niinpäniin kirjoitti:

        Niin, sinä kerrot naisille olevasi pesunkestävä natsi vasta kun on liian myöhästä

        Iso, lihaksikas kaveri ja naiset olettaa että olen aika vihamielinen hömpötyksiä kohtaan..

        :D

        Naiset tykkää kun mies on jämy ja ei rupea kumartelemaan ketään olkoon seura minkälainen tahansa..


      • sori.vaan
        KonnaKettu kirjoitti:

        Iso, lihaksikas kaveri ja naiset olettaa että olen aika vihamielinen hömpötyksiä kohtaan..

        :D

        Naiset tykkää kun mies on jämy ja ei rupea kumartelemaan ketään olkoon seura minkälainen tahansa..

        Ei tykätä tyhmistä siirtolohkareista


      • sori.vaan kirjoitti:

        Ei tykätä tyhmistä siirtolohkareista

        Mitä eroa on natsilla ja muslimilla..


        Mitä eroa on koraanilla ja mein kampfilla..


      • hahahahahahahahaha
        KonnaKettu kirjoitti:

        Iso, lihaksikas kaveri ja naiset olettaa että olen aika vihamielinen hömpötyksiä kohtaan..

        :D

        Naiset tykkää kun mies on jämy ja ei rupea kumartelemaan ketään olkoon seura minkälainen tahansa..

        Ahahahahahahahahahaaa iso voit olla mutta se on laardia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe