Juotteko alkoholia?
Mitä uuden vuoden juomia juotte?
39
89
Vastaukset
- nepitääriittää
KossuColaa, Väkevä päärynä, Omenacider, HuddingtonHause, CreameCola, LatviaVodka, SavusaunaWiskey, VanaTallink, Tapio, Omppuviini, tässä vain muutama esimerkki, juomia on toki paljon muitakin.
- pihallatipunen
Noilla saa jo vuosisadan krapulan, jos sekasin kiskoo. Hyi stana!
- jösse.uus.irwin
Kaljaa ja Wiskiä. Ja youtubessa soi tietysti, Jösse Järvenpää !!
- uimahalliahdistelijamamu
jösse.uus.irwin kirjoitti:
Jösse järvenpää on paras. Ajankohtaisia biisejä !
- pihallatipunen
jösse.uus.irwin kirjoitti:
Eiks Jösse Järvenpää ollu jo 90-luvulla? Muistan vaan kun yks RadioMafian toimittaja siitä aina puhui
- Tahvo54
Kahavia
- Semmostase
En koskaan juo muuta kun olutta tai karpalo lonkeroa. En tykkää viineistä enkä viinasta, tulee oksennus jos juon sellaisia.
- Holiton
Marlin jouluglögiä vedellä laimennettuna, vettä, jugurttia ehkä appelsiini tuoremehua?
- 35126616313
Turhaan sitä tällä palstalla kyselet. Tämä on ätmien palsta ja ätmi on kiltti ja kunnollinen mies eikä siksi juo lainkaan alkoholia.
- Normimies
Juomme boolia jota tein vähän aikaa sitten. Vietän uutta vuotta nais seurassa.
- pihallatipunen
Äitisi tykkää siis boolista.
- pihallatipunen
pihallatipunen kirjoitti:
Äitisi tykkää siis boolista.
Hyvä huomio trollilta. Tapu tapu!
- Iaskin..väärin
Meikäläisen muijalla menossa jo kolmas mojito-kannullinen :)
- JosJaksaa
Soerlie xo konjakkia, russian standard vodka, Gilde juleaquavit 2018, aas jule øl ja Ringnes tavallista olutta löytyy. Eläinten takia ei viitsi kuitenkaan olla humalassa.
- viinamies
Tärkeintä on juoda viinaa. Sillä mitä juo, ei ole niin väliä.
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.Luulis sun sitten jo löytäneen..
Toisekseen mä suosittelen sulle katsottavaks sen yhden dokkarin, joka kertoi kolmekymppisistä alkoholidementikoista..Laitoksissa elelivät, ei näkynyt vaimoa, eikä lapsia..
Mie lopetin tinuamisen kokonaan..
:DWwuwuw kirjoitti:
Sulla meni nyt uusvuosi ja aprillipäivä sekasin..
Ei menny..
Mie en oo tinunnu vuoteen. :D
Oon vaan reenaillu ja tehny kaikennäköstä.
Jos lähtee aina viikonloppuna baariin niin koko viikon reenit menee hukkaan.KonnaKettu kirjoitti:
Ei menny..
Mie en oo tinunnu vuoteen. :D
Oon vaan reenaillu ja tehny kaikennäköstä.
Jos lähtee aina viikonloppuna baariin niin koko viikon reenit menee hukkaan.Mä en juo enää mitään alkoholia tänä ..ootaas...*hörps*..vuonna.
Soon lupaus! Hiks. 🤪Wwuwuw kirjoitti:
Mä en juo enää mitään alkoholia tänä ..ootaas...*hörps*..vuonna.
Soon lupaus! Hiks. 🤪No ei ole kovinkaan vaikea olla ilman alkoholia kun on jo vuoden kitkutellu. :D
- jaksavii.poikii
moi olen anja 44v ja korkeastikoulutettu ja tänään juon arabimiesten maitoa/piimää
- Aisha_Aisha_ecoute_moi
Aisha on naisen nimi, ei kuitenkaan vältämättä korkeastikoultetun, naisarabin nimi.
Tuskish Airline -lentoyhtiön koneissa tarjoillaan ruoan päälle arabimiesten piimää.
Meillä on yhteensä seitsemän pientä kolmostölkkiä, siis kahteen pekkaan. Joista mä luultavasti juon noin seitsemän..🤪
Ruokapuoli on vielä auki... Perunamuussia ja ....hmm...uunijuureksia?- vitsi.niekka
tämä oli hyvä hyvää uutta vuotta sinulle höpsä
vitsi.niekka kirjoitti:
tämä oli hyvä hyvää uutta vuotta sinulle höpsä
Niin no, samoin. Tietäis vaan kenelle sitä toivottaa..
- ilma.ei.suosiollinen
1l koskenkorvaa ja limpskaa ja baarissa ajattelin ottaa muutaman oluen mutta tuulee ja lunta tulee mutta jos tuosta kovin sää huononee niin täytyy jäädä kotiin
- Muhamad
Sama mitä juo, kuhan pönttö on sekasin!
- pihallatipunen
Litra punkkua. Eka lasi kohta juotu. Ei ehkä kande koko pulloa juoda jos aion ulostautua ns. ihmisten ilmoille. En ole vielä varma lähdenkö kuuntelemaan keikkaa, mihin mulla on jo lippukin. Koti vetää puoleensa ku ulkona tuulee ja on liukasta.
- pussaat.kunnolla.sitä
löytäisitkin jo sen iki oman miehesi ja pussaus kaverisi niin nyt menee hyvä ja kiva nainen hukkaan niin tänään menet keikalle ja isket sen iki oman miehen
- eipaljoakerralla
Juon vähän viiniä ja yhden lonkeron.
Juon mehua. Karpalo-rypäle mehua. En juo alkoholia. Tulis vaan kipeeks, yök.
- raittiusseura
juon opoita ja jos oikein hurjaksi rupean, niin ehkä päälle vielä mehukattia
.. Pois se Minusta.. *röyh*.. VoiHitsinVitsi.. Taisin Just Kärytä.. ;D
- Oikeestii
En juo mitään koska ei ole jano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1371130Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37947Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva164811Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34774- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy188693Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136685