Käykää ostamassa raketteja mielensäpahoittelioiden kiusaksi.
Myrsky on peruttu!
9
<50
Vastaukset
- viisvee
myskyä kai luvattiin meri alueelle, sisämaassa kyllä onnistuu tulitus,
- Viinamies
Mikään myrsky ei estä minua ampumasta raketteja joita minulla on 18 kpl. Tänne lounais suomeen myrskyy luvattiin ja aion ampua raketteja. Tällä hetkellä ihan tyyni keli että säätieteilijät taas katsoneet sääennusteitä pieleen. Noilla mun kavereilla on myös raketteja ja varmaan jotain 60 kpl lähetetään yöllä.
- pihallatipunen
Hei Atm32, ei sulla ole kavereita.
- Viinamies--
pihallatipunen kirjoitti:
Hei Atm32, ei sulla ole kavereita.
Mitä onko pihatipunenkin ihan yksin uutena vuotena. Missäs sinun kaverit on. Taidat vaan olla tosi yksinäinen kun tälla palstalla vietät aikaa joka päivä monta tuntia ätmien kanssa.
- Totuus-
En nähnyt mitään myrskyä. Ei tuule eikä sada lunta turussa
- viisvee
täällä etelä pohjamaalla kyllä sataa ja tulee melkoisesti para aikaa mutta pauke jo alkoi taivaalla,
- hhhhhhhhhh
Täällä etelä-savossa on hyvin tyyntä, ei tietoa mistään myrskystä. Mut voihan se yllättää..
- Raha-on-kemia
Raketit on turha rahameno. Ostakaa sillä rahalla pillua naisilta.
.. Eipä Siltä Näytä.. Perskeleen Huijari.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614