Mikä oli vuoden 2018 saldo?

Dccccvv

Saitteko montakin kerta naista vainoli saldo pyöreä nolla? Monella palstalaisella varmaan se tilanne että kaikkien vuosienkin saldo on pyöreä nolla eli poikuus on tallella ja eivät ole siis oikeastaan vielä miehiä vaan vielä poikia. Itsellä tämän vuoden saldo nolla ellei oteta huomioon sitä että oääsin vetelemään yhden punapäisen neitokaisen pimperokarvoja, ’tukistelin’ ja vetelin siis pimperokarvoista kunnes neiti suuttui ja siihen lässähti se homma, teki vaan mieli vedellä niistä ja pilasin chanssit pukille pääsystä siinä

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavismies--

Sain monta kertaa samaa naista. Jotain 160 kertaa se on kai sopiva määrä.

• SoliterniuM1977

Synnyin vuonna 1977. Jos ajatellaan että ihminen on seksuaalisesti aktiivinen 16-vuotiaasta eteenpäin (edellyttäen ettei ole seksikokemuksia sitä ennen, kuten asia on minulla), niin mulla menee näin:

16-28v: saldo 0
      29v: 1 nainen (3kk lyhyt suhde, poikuus meni ja koin läheisyyttä, oli kivaa)
      30-41v (nyt): saldo 0.
      Extrapolaatio tulevaisuuteen: 42v-hauta: saldo 0.

Näillä mennään. Uusia vuosia!

• Maahanmuutto_masentaa

Olen kateellinen.

• 40mies

Sain jo 14 vuotiaana ekan kerran. Seurustelin 13-24 v iässä koko ajan, sitten tuli 3 v väliä ja sitten olen seurustellut 12 vuotta saman naisen kanssa.

• Saldo nolla, kuten pari aiempaakin vuotta. Jos vanha kaava pitää paikkaansa, seuraava kerta on vuonna 2020. Olisihan se ollut kiva kokea vielä jotain alle nelikymppisenä, mutta kun ei niin ei.

• Tavisjääilman

Muista että sinä et ole syypää kurjaan tilanteeseesi. Syyllinen on suomalainen nainen, joka mieluummin levittää reitensä maahanmuuttajalle kuin sinulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe