Mikä oli vuoden 2018 saldo?

Dccccvv

Saitteko montakin kerta naista vainoli saldo pyöreä nolla? Monella palstalaisella varmaan se tilanne että kaikkien vuosienkin saldo on pyöreä nolla eli poikuus on tallella ja eivät ole siis oikeastaan vielä miehiä vaan vielä poikia. Itsellä tämän vuoden saldo nolla ellei oteta huomioon sitä että oääsin vetelemään yhden punapäisen neitokaisen pimperokarvoja, ’tukistelin’ ja vetelin siis pimperokarvoista kunnes neiti suuttui ja siihen lässähti se homma, teki vaan mieli vedellä niistä ja pilasin chanssit pukille pääsystä siinä

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavismies--

Sain monta kertaa samaa naista. Jotain 160 kertaa se on kai sopiva määrä.

• SoliterniuM1977

Synnyin vuonna 1977. Jos ajatellaan että ihminen on seksuaalisesti aktiivinen 16-vuotiaasta eteenpäin (edellyttäen ettei ole seksikokemuksia sitä ennen, kuten asia on minulla), niin mulla menee näin:

16-28v: saldo 0
      29v: 1 nainen (3kk lyhyt suhde, poikuus meni ja koin läheisyyttä, oli kivaa)
      30-41v (nyt): saldo 0.
      Extrapolaatio tulevaisuuteen: 42v-hauta: saldo 0.

Näillä mennään. Uusia vuosia!

• Maahanmuutto_masentaa

Olen kateellinen.

• 40mies

Sain jo 14 vuotiaana ekan kerran. Seurustelin 13-24 v iässä koko ajan, sitten tuli 3 v väliä ja sitten olen seurustellut 12 vuotta saman naisen kanssa.

• Saldo nolla, kuten pari aiempaakin vuotta. Jos vanha kaava pitää paikkaansa, seuraava kerta on vuonna 2020. Olisihan se ollut kiva kokea vielä jotain alle nelikymppisenä, mutta kun ei niin ei.

• Tavisjääilman

Muista että sinä et ole syypää kurjaan tilanteeseesi. Syyllinen on suomalainen nainen, joka mieluummin levittää reitensä maahanmuuttajalle kuin sinulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9083
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6890
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6635
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5631
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5273
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3571
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3182
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      55
      3027
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe