Mulla on rakettipakkaus, ja jotain pommeja.
Meinaatteko ilotulittaa?
27
<50
Vastaukset
- Top5mies
Aneemista ätmipuuhaa, ei kiitos.
- Uuttavuottakohti
Kovaa tuulta povattu, en aio.
En ilotulita muuta kuin korkeintaan palstalla.
- Kohtapoksahtaa
Aion ilotulittaa vielä ennen kun punavihreä roskasakki kieltää senkin ilon. Pommeja on koska on varaa ostaa niitä enemmänkin kun kävin ilotulitusnäytöksessä. Ammutaan sitten niitä mökkinaapurin kanssa kilpaa kännissä puoliltaöin vaikka satais räntää tai tuulisi. Vielä ei tuule.
- Pelkosairastuttaa
Wwuwuw kirjoitti:
Saattaa siinä sivussa poksahtaa silmä tai pari..
Juu ja kannattaako sinunkaan lentää sinne jokavuotiselle aurinkolomalle kun saattaa lentokonekin pudota koska vaan. Muistathan linnottautua ensivuodeksikin neljänseinän sisälle!?
Jos hakkais vasaralla tyhjää peltitynnyriä, niin eikö se ole melkein sama kun nuo pommit?
meinaan paukutella, kotona.
hajupommeja!- Kaisanoasaa
Ammun naisia raketeilla koska ovat aina niin vittumaisia mua kohtaan.
- KilttiMies89
Mä olen mukana!
- pihallatipunen
Ketkä ja missä ja millä tavalla?
"Ilotulitus"..
Hupsu sana, jopa ihan pöljä..
Ilotulitusraketti!
Housuissas on..- Näinköteillä
Teillä ituhippi piireissä varmaan kannabissätkä on ainoa oikea ilotulite.
Olet varmaan sitä sakkia joka allekirjoittaa kaikki "kielletään ilotulitteet" adressit ja allekirjoittaa "pilvet päivittäistavara kauppoihin" anomukset. No on se kieltämättä aika hölmö. "Ilotulitus", ikään kuin kaikkien pitäisi sitten olla äärettömän iloisia kun raketti pössähtää taivaalla. entäs jos se pössähtää silmään? No ei tasan ole sitten ilotulitus, on silmään tulitus. Tai koirillehan se on pelkotulitus usein. itse voisin kuvata sitä tyhmätulitus kun en oikein näe järkeä touhussa. Hieno olisi varmaan ammun kaikkia -tulitus jossa homma lähtee ihan lapasesta.
- Koiratkoulutukseen
Harmaaritari kirjoitti:
No on se kieltämättä aika hölmö. "Ilotulitus", ikään kuin kaikkien pitäisi sitten olla äärettömän iloisia kun raketti pössähtää taivaalla. entäs jos se pössähtää silmään? No ei tasan ole sitten ilotulitus, on silmään tulitus. Tai koirillehan se on pelkotulitus usein. itse voisin kuvata sitä tyhmätulitus kun en oikein näe järkeä touhussa. Hieno olisi varmaan ammun kaikkia -tulitus jossa homma lähtee ihan lapasesta.
Sinun nyt luulisi täällä parhaiten ymmärtävän onko ilotulitteiden kieltämisessä mitään järkeä kuten muutenkaan nykyajan "kielletään kaikki mistä minä en pidä" kulttuurissa.
Ketkä haluaa iloa raketeista se heille suotakoon.
Koirien pelkoon kenenkään on turha perustaa asiaa. Suurin osa koirista ei pauketta pelkää. Ja jotka pelkää se on vaan päivä vuodessa. Miten he sitten kieltävät useat ukkoset kesässä joita paukkuarat koirat yhtälailla pelkäävät?
Fiksu ihminen kouluttaa koiransa sietämään pauketta jo pentuna käyttämällä tätä esim ampumaradoilla kuten fiksut metsästäjät tekevät. Jos koira pelkää se on omistajan vika ja silloin rakki joutaakin pelkäämään ja omistaja katsokoot peiliin. Muiden syyttely on tekopyhää. Koiratkoulutukseen kirjoitti:
Sinun nyt luulisi täällä parhaiten ymmärtävän onko ilotulitteiden kieltämisessä mitään järkeä kuten muutenkaan nykyajan "kielletään kaikki mistä minä en pidä" kulttuurissa.
Ketkä haluaa iloa raketeista se heille suotakoon.
Koirien pelkoon kenenkään on turha perustaa asiaa. Suurin osa koirista ei pauketta pelkää. Ja jotka pelkää se on vaan päivä vuodessa. Miten he sitten kieltävät useat ukkoset kesässä joita paukkuarat koirat yhtälailla pelkäävät?
Fiksu ihminen kouluttaa koiransa sietämään pauketta jo pentuna käyttämällä tätä esim ampumaradoilla kuten fiksut metsästäjät tekevät. Jos koira pelkää se on omistajan vika ja silloin rakki joutaakin pelkäämään ja omistaja katsokoot peiliin. Muiden syyttely on tekopyhää.No joo, yhteikuannlliselta kannalta en kyllä lähtisi kieltämään "tavalliselta" kansalta tuota hupia, jotenkin irvokasta kun tuntuu että meille aina vaan enemmän asetetaan rajoituksia ja kieltoja vaikka piti olla norminpurkutalkoot. Sitten taas jos on tällä turistina kaikki tuntuu olevan luvallista. Tosin voisin rajoittaa rakettien ammuskelua pois taajamista mutta en kokonaan myyntiä kieltäisi.
- Raha-on-kemia
Olis kannattanut ne raketti rahat pistää maksulliseen naiseen.
- Retonaattori
Moniko muistaa enää hetken päästä äsken kattomaansa ilotulitusta. Hetken vaatimatonta värihehkua ja sekin aneemisen näköistä. Vau. Ehdottaisin uudenlaista paukkuperinnettä, eli jokaisessa kylässä, kunnassa, kaupungissa ja niemennotkossa, että sekä kärjessä järkättäisiin samalla kellonlyömällä valtakunnalliset purkutalkoot eli räjäyttämällä puretaan purkutuomion saaneet rakennukset. Mitäs tuumaatte. Olisi se komean kakofoonista Pamautusta ja Rysähtelyä utsjoelta helsinkiin ja samalla symboloisi uuden ja yhtä turhan vuoden alkua. Joo.
- Kallistalystiä
Ei onnistu koska yötyö ylityö ja arkipyhä yms korvaukset painaisi työnantajia liiaksi. Ilotulitteet edullisempia.
- Retonaattori
Kallistalystiä kirjoitti:
Ei onnistu koska yötyö ylityö ja arkipyhä yms korvaukset painaisi työnantajia liiaksi. Ilotulitteet edullisempia.
Ai saatana...ne työvoimakustannukset joo...funtsin, jos homman teettäisi vaikka työkokeiluna tai työharjoitteluna. Katohan vaikkapa ammatinvaihtajille uuden alan kokeilua? Lyhyt pintapuolinen perehdytys alan saloihin? No joo..jos siinä ny vähän menis piuhat ja värit ristiin rastiin? Pääasia että paukkuu, on se sitten mörskä tai uusi tönö.
- Kokemustaon
Muistan kun olin 13-15 vuotias niin minulla oli raketteja, tykkäreitä, isoja kiinalaisia ja niitä sitten paukuteltiin monta tuntia uutena vuotena ja laitettiin naapurin postilaatikkoonkin tykkäreitä. Se oli hauskaa se. Nykyään en osta mitään paukkuja.
.. IloTulitteet.. Ne voidaan Khyl Antaa Just Vaik.. Niille HMoilaSille.. ;D
.. Tosin.. TykistöKeskitys Näytökset Me H.Eterot Pidetään mielellään Itsellään.. Niissä on Sitä Tunnelmaa.. KaikinPuolin.. ;P
.. Siis.. Ihan Vain Harkoissa.. Ei TodToimissa.. Siinä ei sitten Ole Koht enää Kellään Kivaa.. ;D
- Tämä-selvä
Pari silmävammaa tullut jo uutisia luin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561450Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541185Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva172950Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50948Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy199772Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746