1960 luvulla naiset oli kauniita

Tämä-selvä

29

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusiskee

      tuo nainen on vielä nykyäänkin kauniimpi kuin b-luokan botoksijulkkikset

    • AsianVierestä

      Heh heh, jos nousisin koneeseen ja vastassa olisi tuollainen turbiinipää niin eihän sitä voisi olla nauramatta. Kyllä tuossa muodissa aika on ajanut ohi. Where is the cat?

      • koneessaontunnelmaa

        kymppikerrokseen any time tuon leidin kanssa


      • Luonnonkauniista, puhtaista 50- ja 60-luvun naisista ei koskaan muoti aja ohitse.


      • o-ou
        Harmaaritari kirjoitti:

        Luonnonkauniista, puhtaista 50- ja 60-luvun naisista ei koskaan muoti aja ohitse.

        Luonnonkaunis noin paksulla meikillä?


      • AsianVierestä

        No ei niillä Finnairin lentoemoilla ole nytkään mitään silikoneja. Tosi mukavia naisia. Sitä väsyneenä on juteltu monet asiat läpi siellä takakeittiön puolella. Ihan kauniitakin ovat vieläkin.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        No ei niillä Finnairin lentoemoilla ole nytkään mitään silikoneja. Tosi mukavia naisia. Sitä väsyneenä on juteltu monet asiat läpi siellä takakeittiön puolella. Ihan kauniitakin ovat vieläkin.

        Ei se silti sitä tosiseikkaa poista että 60-luvulla naiset olivat kauniimpia, puhtaampia ja kaikin puolin parempia. Tässä on2000-luvun seksikkäin lentoemäntä:

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Onko-tassa-Suomen-seksikkain-lentoemanta-Nyt-on-piukkaa-kuvat/1123103

        Nuo kaikki ihan tavislentoemot ovat seksikkäämpiä:

        https://palavrasemvoolivre.files.wordpress.com/2015/11/1795433899_badc658eb6.jpg


      • Kaisanoasaa

        Kauhea läskiperse tuo mari, ennen olin naiset solakkoja ja kauniita.


    • Toi oli muuten magee,toi niiden hopea takki! :) Ja kyllä naiset oli huomattavasti kauniimpia aikoinaan,jo pelkästään naturelli kallon muoto verrattuna näihin pitkänaama new generation fyllinki insta otuksiin lol (joo joo,munkin naama näyttää pitkältä mut se on toi duckface: p )

      • AsianVierestä

        Aseenteellisuutta ilmassa? Elegantteja ihmisiä näkee vieläkin maailmalla, maissa joissa ei tämä tasa-arvoisuus ole vielä niin korkealla. Yksi parhaista lentoyhtiöistä on seuraava, tunnelman aistii koneessa, harmoniaa ja jotain poikkeuksellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=lYa9usAi1QU


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Aseenteellisuutta ilmassa? Elegantteja ihmisiä näkee vieläkin maailmalla, maissa joissa ei tämä tasa-arvoisuus ole vielä niin korkealla. Yksi parhaista lentoyhtiöistä on seuraava, tunnelman aistii koneessa, harmoniaa ja jotain poikkeuksellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=lYa9usAi1QU

        No niinpä, feminismi tuhosi naiset. Ei ihem että syntyvyys on laskenut kaikissa länsimaissa.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Aseenteellisuutta ilmassa? Elegantteja ihmisiä näkee vieläkin maailmalla, maissa joissa ei tämä tasa-arvoisuus ole vielä niin korkealla. Yksi parhaista lentoyhtiöistä on seuraava, tunnelman aistii koneessa, harmoniaa ja jotain poikkeuksellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=lYa9usAi1QU

        Tottakai näkee, aasian linjoilla on todella siroja ja naisellisia lentoemoja ja varmaan muillakin linjoilla tietty. Mutta mä silti arvostan entisaikojen naiskauneutta:) no niin,se oli singapore airlines,mitä mä sanoin;D vitsi mikä kone,,onks ne nykyään tollasia??:)


      • 60123
        peppupupu kirjoitti:

        Tottakai näkee, aasian linjoilla on todella siroja ja naisellisia lentoemoja ja varmaan muillakin linjoilla tietty. Mutta mä silti arvostan entisaikojen naiskauneutta:) no niin,se oli singapore airlines,mitä mä sanoin;D vitsi mikä kone,,onks ne nykyään tollasia??:)

        Itse esiinnyt kuitenki kuvassa tissit törröllä. Jos ihannoi entisaikojen naisia, voishan sitä itekin esiintyä samoin. Mutta totta, kauniit oli naiset sillon eivätkä paljastelleet.


      • AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

        Tottakai näkee, aasian linjoilla on todella siroja ja naisellisia lentoemoja ja varmaan muillakin linjoilla tietty. Mutta mä silti arvostan entisaikojen naiskauneutta:) no niin,se oli singapore airlines,mitä mä sanoin;D vitsi mikä kone,,onks ne nykyään tollasia??:)

        On joo, olen lentänyt kolmesti Singaporeen ja aina niiden koneet ovat olleet pykälän parempia mitä yleensä muiden koneet ovat. Finnairille tulee pisteet lentoemännille, ovat mielestäni oikein mukavia naisia. Ja ehkä siitä pienestä hapenpuutteesta johtuen joskus jopa ihan pantavan näköisiä:)
        Nuo singaporelaiset ovat ylitse palvelevia, hymyileviä ja ystävällisiä. Ovat saaneet jonkun ihmeen koulutuksen jonka ansiosta keskustellessaan saavat ihmisen todellakin keskustelemaan kanssaan, se katsekontakti suurilta silmiltä on aika hypnoottinen.


      • muchmuch

        Siis tarkoitatko entisajan kallonmuodolla noita pallopäitä? Ei tosiaan seksikästä. Hoikemmat ja pidemmät kasvot on paljon nätimmät.


      • muchmuch kirjoitti:

        Siis tarkoitatko entisajan kallonmuodolla noita pallopäitä? Ei tosiaan seksikästä. Hoikemmat ja pidemmät kasvot on paljon nätimmät.

        ei ole,nää nykyajan kolhot pitkänaamat on maskuliinisia. naisten ja miesten kalloissa on eroja,näitä kalloja ei pahemmin esiintynyt aikasemmin,nyt useimmat 20->naiset omaa saman pitkula kallon vaikka ei olis edes sukua. onhan toi aika..mielenkiintoista:) aluks mä luulin et se olis vaan jotain photoshoppia mutta kun tsiigaili naamoja livenä niin kyllä liian usealla on "sama" pää,olisko klooneja,vähän scifi teorioita;D instameikkihän oli alun perin drag queeneiltä opittu ja sä varmaan tiedät että he ovat miehiä?


      • nohs
        peppupupu kirjoitti:

        ei ole,nää nykyajan kolhot pitkänaamat on maskuliinisia. naisten ja miesten kalloissa on eroja,näitä kalloja ei pahemmin esiintynyt aikasemmin,nyt useimmat 20->naiset omaa saman pitkula kallon vaikka ei olis edes sukua. onhan toi aika..mielenkiintoista:) aluks mä luulin et se olis vaan jotain photoshoppia mutta kun tsiigaili naamoja livenä niin kyllä liian usealla on "sama" pää,olisko klooneja,vähän scifi teorioita;D instameikkihän oli alun perin drag queeneiltä opittu ja sä varmaan tiedät että he ovat miehiä?

        Minkäs kukaan kallonmuodolleen voi? Vai mitä ehdotat?


      • nohs kirjoitti:

        Minkäs kukaan kallonmuodolleen voi? Vai mitä ehdotat?

        no ei voikkaan eikä tarttekkaan,mutta kun kattoo vaikka just noita 60-70 luvun naisnaamoja eron huomaa selvästi. näitä nykymaailman juttuja:) minkäköhänlaisia muutoksia on ihmisissä sanotaan,200 vuoden kuluessa huh.


    • Kaisanoasaa

      Tänä päivänä naiset ei ole kauniita edes meikattuna.

    • Retonaattori

      Kauniita olivat mutta samalla tulee mieleen pukuun pukeutuneen miehen naisversio. Hillitystihän nuo esitettiin sen ajan leffoissakin. Jakkupuku, niskanuttura sormikkaat, käsilaukku ja eleetön ilme.

    • Mies41-

      Nykyään lentoemännät on todella rumia suomessa. Aasian lennoilla naiset on todella kauniita ja nuoria. Finnairin lennoilla näkee jopa 40 v lentoemäntiä. Finnairin pitäisi nuorentaa työntekijöitään paljon.

      • pyh

        Ei se lentoemäntänä oleminen mitään seksibisnestä ole. Riittää, että ovat asiallisen näköisiä ja hoitavat työnsä kunnolla.


      • Lerpukkaa

        Asiakaspalvelu on tärkein, eikä ulkonäkö. Kyllä nuo 40v lentoemot on simpsakoita. Taas joku tyhmä vanha ukko valittaa.


    • Kauneus on geeneissä eikä katsojen silmässä. Samat on naisilla geenit niin silloin kuin nykyään.

    • Kaunis.nainen

      Onpas ollut kaunis ja upea nainen, mutta on vieläkin.. Noissa 60-luvun misseissä oli jotain glamouria..

    • kfnjdhg

      Tottakai, naiset on nykyään miehistyneet.

    • 60-luvun missien parasta ennen päiväys on mennyt jo.

    • lökkäri

      Ja miehet komeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe