Vuosi tosiaan vaihtui

Tämä-selvä

Miksi tuo senaatin torin ilotulitus on niin säälittävän näköinen muiden maiden kuten australian ilotulitukseen verrattuna?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm-m

      Näytti olevan koko juhla peruttu. Niinkö lie matut keppostelleet siihen malliin ettei suoraa lähetystä uskallettu ulos päästää?

    • HyvinPyyhkil

      Sydney on viisikertaa Helsingin kokoinen asukas määrältään, voisiko olla osatekijänä? Veronmaksajia enemmän :)

      • Ei-

        Minun kotikaupunkini järjesti huomattavasti Helsinkiä näyttävämmän ilotulituksen, vaikka asukkaita murto-osa Helsinkiin verrattuna :)


      • pihalletipunen
        Ei- kirjoitti:

        Minun kotikaupunkini järjesti huomattavasti Helsinkiä näyttävämmän ilotulituksen, vaikka asukkaita murto-osa Helsinkiin verrattuna :)

        Näitkö molemmat tulitukset?


      • Näin.tarpeeksi
        pihalletipunen kirjoitti:

        Näitkö molemmat tulitukset?

        Sen mitä televisiosta näytettiin. Miksi televisiossa olisi näytetty ”huonompi” ilotulitus?
        Eihän siinä ole mitään logiikkaa.


    • Raha-on-kemia

      Näin kyllä muun maailman ilotulit netissä ja hesan tulituksen olisi kuka tahansa voinut järkätä 200 eurolla.

    • Juttelin just italialaisen ystiksen kanssa,sanoi että aika kytystä oli sielläkin,ei enää panosteta ilotulitteisiin kun muka kallista.

      • Hhgff

        Taisi olla miespuolinen se sinun ystäväsi. Ja olet tainnut imeä sen kullia jo


      • Hhgff kirjoitti:

        Taisi olla miespuolinen se sinun ystäväsi. Ja olet tainnut imeä sen kullia jo

        No on kyllä miespuolinen mutta ihan normaalisti jubailtiin,sekin onnistuu mun kanssa,ei mitään seksuaalista: p


      • Arvasitoikein
        Hhgff kirjoitti:

        Taisi olla miespuolinen se sinun ystäväsi. Ja olet tainnut imeä sen kullia jo

        Suomalaisnaisten suut on marinoitu monissa kansainvälisissä liemissä. Siksi heille ei paikalliset liemet enää maistukaan.


      • Kärysit
        peppupupu kirjoitti:

        No on kyllä miespuolinen mutta ihan normaalisti jubailtiin,sekin onnistuu mun kanssa,ei mitään seksuaalista: p

        No harva nainen sitä pystyy puhelimen välityksellä mulkkua imemäänkään. Mutta et siis kiistä etteikö italiaanon meisseli olisi joskus käynyt poskessa?


      • Virhe
        peppupupu kirjoitti:

        No on kyllä miespuolinen mutta ihan normaalisti jubailtiin,sekin onnistuu mun kanssa,ei mitään seksuaalista: p

        Eipä olisi kannattanut tulla kerskumaan miespuolisella ulkkiskaverilla. Ätmithän jo arvasikin mikä mies siellä on.. Ja nyt sinä et perusrehellisenä voi osallistua keskusteluun ollenkaan, sillä kiistäminen on valhe ja myöntäminen johtaa paskamyrskyyn. Joten vaikenet tyypilliseen naisen tapaan.

        Ai-jai.


      • Virhe kirjoitti:

        Eipä olisi kannattanut tulla kerskumaan miespuolisella ulkkiskaverilla. Ätmithän jo arvasikin mikä mies siellä on.. Ja nyt sinä et perusrehellisenä voi osallistua keskusteluun ollenkaan, sillä kiistäminen on valhe ja myöntäminen johtaa paskamyrskyyn. Joten vaikenet tyypilliseen naisen tapaan.

        Ai-jai.

        öö--mä kyllä alunperin vaan kerroin että ei siellä italiassakaan kovin kummosia ilotulituksia ollut: p loppuun ei ollut mitään sanottavaa koska ei ollut mitään sanottavaa,aihe outo.


    • Kummallista

      Tänä uutenavuotena media on jostakin syystä hyökännyt voimakkaasti ilotulitusta vastaan. Negatiivisia juttuja pelkästään, kun ennen vanhaan se oli vielä positiivinen ja iloinen asia.

      • samaa mietin minäkin..voi vaan arvata mitä jekkuja niillä on nyt mielessä kun niin vaahdotaan ja bannataan raketteja. ihan pimeetähän toikin on,ihan kun..suomalaisille ei sais järjestää värikästä iloa EDES uutena vuotena enää. kaikki iloinen riistetään pois tai tehdään superkalliiksi.


    • Pilluasaanut

      Minä juttelin facebookissa uusi seelantilaisen tytön kansaa ja se sano että siellä pistetään 3 miljoonaa dollarii ilotulitteisiin ja oli iso ilotulitus, katseli kuulemma kotoa sitä. Varmaan kivaa. Face onkin hyvä tapa tutustua muun maalaisiin, mulla on kavereita joka puolelta maailmaa.

    • Oliko kukaan kattomassa Espoon laser näytöstä? IL-TV:n mukaan ei ollut hääppöinen. Odotin kunnon tykitystä synthwaven tahtiin.

    • pihallatipunen

      En tiijä mut tuolla ulkona sato ja tuuli.

      PS. Miksi aloittaja ei muuta Australiaan?

      • Kokeiles.itse

        Siihen maahan sitä ei kävelläkään noin vain, kuten hollitalliin nimeltä Suomi.


      • Kokeiles.itse kirjoitti:

        Siihen maahan sitä ei kävelläkään noin vain, kuten hollitalliin nimeltä Suomi.

        Monet luulee että muihin maihin muutetaan tosta noin vaan,pakataan laukku ja häippästään passin kanssa:) Ei mene noin varsinkaan jenkeissä ja australiassa,sä et edes suomalaisena välttämättä pääse enää ineen.


    • Vain juntit käyttävät isoja summia rahaa joutaviin tulituksiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe