Miksi tuo senaatin torin ilotulitus on niin säälittävän näköinen muiden maiden kuten australian ilotulitukseen verrattuna?
Vuosi tosiaan vaihtui
21
<50
Vastaukset
- Hmm-m
Näytti olevan koko juhla peruttu. Niinkö lie matut keppostelleet siihen malliin ettei suoraa lähetystä uskallettu ulos päästää?
- HyvinPyyhkil
Sydney on viisikertaa Helsingin kokoinen asukas määrältään, voisiko olla osatekijänä? Veronmaksajia enemmän :)
- Ei-
Minun kotikaupunkini järjesti huomattavasti Helsinkiä näyttävämmän ilotulituksen, vaikka asukkaita murto-osa Helsinkiin verrattuna :)
- pihalletipunen
Ei- kirjoitti:
Minun kotikaupunkini järjesti huomattavasti Helsinkiä näyttävämmän ilotulituksen, vaikka asukkaita murto-osa Helsinkiin verrattuna :)
Näitkö molemmat tulitukset?
- Näin.tarpeeksi
pihalletipunen kirjoitti:
Näitkö molemmat tulitukset?
Sen mitä televisiosta näytettiin. Miksi televisiossa olisi näytetty ”huonompi” ilotulitus?
Eihän siinä ole mitään logiikkaa.
- Raha-on-kemia
Näin kyllä muun maailman ilotulit netissä ja hesan tulituksen olisi kuka tahansa voinut järkätä 200 eurolla.
Juttelin just italialaisen ystiksen kanssa,sanoi että aika kytystä oli sielläkin,ei enää panosteta ilotulitteisiin kun muka kallista.
- Hhgff
Taisi olla miespuolinen se sinun ystäväsi. Ja olet tainnut imeä sen kullia jo
Hhgff kirjoitti:
No on kyllä miespuolinen mutta ihan normaalisti jubailtiin,sekin onnistuu mun kanssa,ei mitään seksuaalista: p
- Arvasitoikein
Hhgff kirjoitti:
Suomalaisnaisten suut on marinoitu monissa kansainvälisissä liemissä. Siksi heille ei paikalliset liemet enää maistukaan.
- Kärysit
peppupupu kirjoitti:
No on kyllä miespuolinen mutta ihan normaalisti jubailtiin,sekin onnistuu mun kanssa,ei mitään seksuaalista: p
No harva nainen sitä pystyy puhelimen välityksellä mulkkua imemäänkään. Mutta et siis kiistä etteikö italiaanon meisseli olisi joskus käynyt poskessa?
- Virhe
peppupupu kirjoitti:
Eipä olisi kannattanut tulla kerskumaan miespuolisella ulkkiskaverilla. Ätmithän jo arvasikin mikä mies siellä on.. Ja nyt sinä et perusrehellisenä voi osallistua keskusteluun ollenkaan, sillä kiistäminen on valhe ja myöntäminen johtaa paskamyrskyyn. Joten vaikenet tyypilliseen naisen tapaan.
Ai-jai. Virhe kirjoitti:
Eipä olisi kannattanut tulla kerskumaan miespuolisella ulkkiskaverilla. Ätmithän jo arvasikin mikä mies siellä on.. Ja nyt sinä et perusrehellisenä voi osallistua keskusteluun ollenkaan, sillä kiistäminen on valhe ja myöntäminen johtaa paskamyrskyyn. Joten vaikenet tyypilliseen naisen tapaan.
Ai-jai.öö--mä kyllä alunperin vaan kerroin että ei siellä italiassakaan kovin kummosia ilotulituksia ollut: p loppuun ei ollut mitään sanottavaa koska ei ollut mitään sanottavaa,aihe outo.
- Kummallista
Tänä uutenavuotena media on jostakin syystä hyökännyt voimakkaasti ilotulitusta vastaan. Negatiivisia juttuja pelkästään, kun ennen vanhaan se oli vielä positiivinen ja iloinen asia.
samaa mietin minäkin..voi vaan arvata mitä jekkuja niillä on nyt mielessä kun niin vaahdotaan ja bannataan raketteja. ihan pimeetähän toikin on,ihan kun..suomalaisille ei sais järjestää värikästä iloa EDES uutena vuotena enää. kaikki iloinen riistetään pois tai tehdään superkalliiksi.
- Pilluasaanut
Minä juttelin facebookissa uusi seelantilaisen tytön kansaa ja se sano että siellä pistetään 3 miljoonaa dollarii ilotulitteisiin ja oli iso ilotulitus, katseli kuulemma kotoa sitä. Varmaan kivaa. Face onkin hyvä tapa tutustua muun maalaisiin, mulla on kavereita joka puolelta maailmaa.
Oliko kukaan kattomassa Espoon laser näytöstä? IL-TV:n mukaan ei ollut hääppöinen. Odotin kunnon tykitystä synthwaven tahtiin.
- pihallatipunen
En tiijä mut tuolla ulkona sato ja tuuli.
PS. Miksi aloittaja ei muuta Australiaan?- Kokeiles.itse
Siihen maahan sitä ei kävelläkään noin vain, kuten hollitalliin nimeltä Suomi.
Kokeiles.itse kirjoitti:
Siihen maahan sitä ei kävelläkään noin vain, kuten hollitalliin nimeltä Suomi.
Monet luulee että muihin maihin muutetaan tosta noin vaan,pakataan laukku ja häippästään passin kanssa:) Ei mene noin varsinkaan jenkeissä ja australiassa,sä et edes suomalaisena välttämättä pääse enää ineen.
Vain juntit käyttävät isoja summia rahaa joutaviin tulituksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079033
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345561Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665213- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552937