Vihapuhe ei ole rikos mutta raiskaus on

Osasyypääddi

Voisiko joku itäsuomenyliopiston kallispalkkanen asiantunteilija selventää sipilälle ja muulle eliittipolitiikkapoppoolle mikä on rikollista ja mikä ei. Ja mikä olisi sopivaa ennakoivaa suojelua. Jos olisin tyttölapsen hanhempu niin olisin huolissaan. Turha sitä on peitellä ja demonisoida.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpuske

      ennen kuin25 sm patukka on sibinän persessa , sitten se viisas ymmärtä

    • 10100

      Milloin totuuden julkituominen on muuttunut rikokseksi, tälläiset löpinät alkavat nostamaan lynkkausmielialaa varmaan monilla.

      • Nyky-Meno-Ihmetyttää

        Kuten nimimerkki: 10100 aiheellisesti kysyy, mi lloin totuuden julkituominen on muuttunut rikokseksi?

        Täysin perusteltu maahanmuuttokriittisyys on muuttunut tämän päivän niin "suvaitsevaisessa" Suomessa rasismiksi ja vihapuheeksi. Asiallisetkin kommentit poistetaan täältä keskusteluista. Jos mielipide ei satu jotakuta miellyttämään, niin se sensuroidaan.

        Asioista ei saisi eikä myöskään uskalleta puhua niiden oikeilla nimillä. Politiikot antavat ympäripyöreitä lausuntoja - täytyyhän heidän varoa sanojaan, etteivät leimautuisi "rasistiksi" ja oma poliittinen ura joutuisi vaakalaudalle.

        Jussi Halla-aho on nyt osoittanut kaukonäköisyytensä juuri tässä maahanmuuttoasiassa - hän on puhunut jo vuosien ajan siitä, mikä on nyt osoittautunut tosiasiaksi.

        Oulun viisi lapsiin kohdistuneet raiskaustapaukset ovat iljettäviä tapauksia, mutta Oulu ei varmasti ole ainut paikka Suomessa, jossa tällaista on tapahtunut tai tapahtuu. Median uutisointi mamujen tekemistä rikoksista on salailevaa, mutta kansa ei ole tyhmä, se on jo oppinut lukemaan median salakirjoitusta.

        "Kotoutusta" opettanut V-opisto on osoittanut epäonnistuneensa - kaksi raiskaajaringin mamua on ollut siellä koulutettavana/kotoutuksessa.

        Kuinka monta uutta raiskaustapausta pitää vielä tulla, ennenkuin Suomen kovin löyhä maahanmuuttopolitiikka alkaa muuttua??

        Siis montako - vielä varmasti monta!! Ellei meno muutu!


      • ToivTuleepi

        Poliisihan sanoi vihdoin jotta nämä ovat vasta jäävuoren huippu. Eli tämän perusteella suurin osa ei ole vielä tullut päivänvaloon


      • Nyky-Meno-Ihmetyttää kirjoitti:

        Kuten nimimerkki: 10100 aiheellisesti kysyy, mi lloin totuuden julkituominen on muuttunut rikokseksi?

        Täysin perusteltu maahanmuuttokriittisyys on muuttunut tämän päivän niin "suvaitsevaisessa" Suomessa rasismiksi ja vihapuheeksi. Asiallisetkin kommentit poistetaan täältä keskusteluista. Jos mielipide ei satu jotakuta miellyttämään, niin se sensuroidaan.

        Asioista ei saisi eikä myöskään uskalleta puhua niiden oikeilla nimillä. Politiikot antavat ympäripyöreitä lausuntoja - täytyyhän heidän varoa sanojaan, etteivät leimautuisi "rasistiksi" ja oma poliittinen ura joutuisi vaakalaudalle.

        Jussi Halla-aho on nyt osoittanut kaukonäköisyytensä juuri tässä maahanmuuttoasiassa - hän on puhunut jo vuosien ajan siitä, mikä on nyt osoittautunut tosiasiaksi.

        Oulun viisi lapsiin kohdistuneet raiskaustapaukset ovat iljettäviä tapauksia, mutta Oulu ei varmasti ole ainut paikka Suomessa, jossa tällaista on tapahtunut tai tapahtuu. Median uutisointi mamujen tekemistä rikoksista on salailevaa, mutta kansa ei ole tyhmä, se on jo oppinut lukemaan median salakirjoitusta.

        "Kotoutusta" opettanut V-opisto on osoittanut epäonnistuneensa - kaksi raiskaajaringin mamua on ollut siellä koulutettavana/kotoutuksessa.

        Kuinka monta uutta raiskaustapausta pitää vielä tulla, ennenkuin Suomen kovin löyhä maahanmuuttopolitiikka alkaa muuttua??

        Siis montako - vielä varmasti monta!! Ellei meno muutu!

        Siihen totuuden julkituomiseen tai sen peittelyyn viittasi mielestäni Niinstönkin uudenvuoden puheessa mainitsema sisäisesti heikko EU. Tuo sisäine heikkous paistaa sieltä kauas ja heikkous on omaksuttu meilläkin eu:n komennuksessa siten , että komennoila ja käskytyksellä pyritään korvaamaan ne puutteet, joista demokraattisesta päätöksenteosta, joko halutaan luopua tai joihin ei ole halua eikä edellytyksiä. On valittu se helpompi tie, kiellot ja kriminalisointi.
        Käskytyksellä ja komentamisella ei ole koskaan ollut kauaskantoisia, hyviä lopputuloksia. Vastakkainasettelu ja vihapuheen salliminen toisen ryhmän kohdalla (peruss.) ja kieltäminen toisen kohdalla ei kerro hallinnassa olevasta edustuksellisesta demokratiasta vaan totalitääriseen hallinnonhalun lisääntymisestä, helposta oikotiestä oikeudenmukaisesta ja vastuullisesta hallintotavasta luopumisesta.
        Totalitarismi on heikkoutta tai velttoutta tarttua asioihin niiden vaatimalla oikedenmukaisella tavalla.
        Se on sama, kuin lapsen kasvatus, minkälainen tulevaisuus on lapsella, joka kasvatetaan pelossa, uhkaillen ja jatkuvasti kieltoja ja rangaistuksia lisäten.
        No ehkä sippilällä on siitä omakohtainen käsitys lestadiolaispiirien jyrkän eristämishalun ja tottelemattomien ulossulkemisen perinteiden pohjalta, mutta se ei toimi demokratiassa.
        Kuka sen piirtäisi tälle valikoivaa päätöksentekotapaa noudattavalle kieltoja jakavalle miljonäärille, jolle ei perustuslakikaan ole esteenä toetuttaa omaa vatulointiaan.

        Kuitenkin Niinistön puheesta otettu ote, jossa hän mainitsee:
        "Oikeus kyseenalaistamiseen on demokratian ytimessä. Valta tyytyä tai olla tyytymätön kuuluu kansalle. Tyytymättömyydestä nykypuolueetkin ovat aikanaan syntyneet. Myös näiden uusien liikkeiden voima voi siis kanavoitua yhteistä hyvää rakentavaksi".


    • Hevonkukkua

      Juha on kovasti yrittänyt ja parhaansa tehnyt.

      • kysynpä

        Mutta kaikesta yrityksestä huolimatta on täysin epäonnistunut maahanmuuttopolitiikassa. Vai onko hän tosiaan pyrkinyt tällaiseen lopputulokseen?


      • Harmittaa

        Äänestin edellisissä vaaleissa Juhaa, mutta seuraavissa vaaleissa ääneni menee persuille.


    • kuitu

      Keltaliivit likkeelle kuten Raskassa .Takomaan järkeä hallituksen päähän

    • Sanatton

      Olen sanaton

    • femalesecurite

      Rikoksiin tuomitut ulkomaalaiset tulee karkoittaa maastamme tuomion sovittamisen jälkeen jos tuomio on ollut ehdollista/ehdotonta vankeutta.

    • Syvärinsissit

      Lapsen raiskaus. Käsi sydämelle kaikki joilla on lapsia tai lapsenlapsia. Haluaisitteko heidän kokevan sen vai estäisittekö kaikin keinoin? Eikä meidän tarvitse hyväksyä muun maailman hirmutekoja. Pidetään suomi sivistysmaana.

    • Vanha kysymys, mistä lähtien totuuden sanominen tai sen julkituominen on ollut vihapuhetta ? Natsien ja kommunstien aikana omilla tahoillaan se oli. Nyt tätä ajatusmaailmaa tuotavat meidän yhteiskuntaan vihervassarit rummut päristen ja bandorollat liehuen.

    • MinustaTäyttää

      Eikö tuo lasten raiskaus täytä jo terrorismin kriteerit vihatekona?

    • Kempelepentele

      Mielensäpahoittaminen on joilekin elämäntyö. Ja muotia nykyään.

    • Juhareppana

      Ei aikaakaan kun on taas vaalit ja hys hys ei saa puhua pahoista asioista. Äänestäjä voi loukkaantua. Olkoon sipulanjuha vaikka pääministerinä jatkossakin jos yhtään tyttöreppanaa oulusa ei tartte joutua raiskatuksi tai ahdistelemiksi. Siirretään kaikki maahanmuuttajat Helsinkiin sehän haluaa olla urbaani kylä

    • gftryeieks

      Sipilä on umpitollo idiootti. Ei se tajua asoista yhtään mitään. Se on vaan raiskannut tämän maan totaalisesti pilalle. Sipilä on Suomen Ceaucesku.

    • hamppuhempuliFEMALE

      hanhempu
      mikä se on?
      han hempu(kka)? eli naiseksi pukeutunut mies?
      transu siis?
      vai joku hanhiemo (male) ? han vai hon ?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe