Peppupupu on täysin oikeassa

vain.neitsyt.kelpaa

Vapaan, huolettoman seksin aika on ohi. Kaikilla, jotka ovat harrastaneet seksiä, voi olla ties mitä tauteja. Siksi kelpuutankin vain täysin kokemattoman neitsytnaisen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. En todellakaan halua mitään tauteja, joita erillaiset paskat ovat käytettyihin naisiin tartuttaneet. Luulen, että löydän neitsytnaiseni uskovaisten naisten joukosta, jotka eivät hyväksy seksiä ennen avioliittoa. Kaikilla muilka on ollut runsasta jakelutoimintaa varhaisteini-iästä alkaen.

46

194

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy tässä huomauttaa että eihän aivan kaikilla tietty ole mitään tautia,jotkut on vain onnekkaita,mikään ei tartu ^-^ Mutta tänä tinderkulttuuri aikakautena asiat on muuttunu,onhan tuosta tehty monia tutkimuksia ulkomaillakin ja tulokset puhuvat omaa karua kieltänsä. Että jos tuolla randomien kanssa suhailee niin tietää että todennäköisesti nalli saattaa napsahtaa. Mä olen niin varovainen koska mulla on sen verran häikkää terveyden kanssa,en ota riskejä..muut tietty voi tehrä niinku haluaa:)
      Joku tuolla aikasemmin vastas mulle että eikös kokematon palstamies olisi sitten paras vaihtoehto. Itse asiassa,kyllä. Kokematon mies olisi paras koska ei v armana ole "danger" kamaa :)
      Täällä suomessakin on neitsytnaisia,ihan perus naisia jotka eivät ole harrastaneet seksiä koska haluavat parisuhteen ensin. Ja uskovaisissa on heitä tietty enemmän mutta sitten on hyväksyttävä myös se uskonto puoli(mikä on joillekkin ateisteille pahinta mitä voi maan päällä tapahtua lol)

• sfjhdhsghf

Eikös kuppa voi periytyäkin?

• sfjhdhsghf kirjoitti:

Mä en näitä muista kunnolla mutta tais olla noin. Varsinkin ennen vanhaan kun kuppa kunnolla riehui(ennen kuin se saatiin kitkettyä pois,sen takia on itkettävää että se nyt,tänä modernina valistus aikana tekee paluun myös suomeen) oli kokonaisia perheitä jossa kaikilla oli kuppa,mieshän sen niihin aikoihin perheeseen toi..

• wanhaämmä
        sfjhdhsghf kirjoitti:

..ja herpekset.

"jotkut on vain onnekkaita,mikään ei tartu .."

Tuollaisia ei olekaan. Kaikilla ei vaan ole oireita ja osa bakteeritartunnoista paranee itsestään. Oireetonkin voi tartuttaa. Vaikka herpeksen.

Mulla ei ole mitään tauti- tai bakteerikammoa. Helppo varmaan tässä kohtaa sanoa, kun itse on terve, mutta mä en jaksa kenenkään seksielämää paheksua, yhtään. Pankoon kaikki niin paljon ristiin ja paljaalla kuin sielu sietää... Pidän huolen itsestäni ja se riittää.

En mä jätä työmatkojakaan väliin sillä pelolla, että joku voi luistella kylkeen. Tiettyyn rajaan saakka turvallisuuden varmistaminen on ok, mutta jos pelko estää normaalia elämää, se menee sairauden puolelle.

Niin että sairaus tulee vastaan toisestakin suunnasta.. ;)

• wanhaämmä kirjoitti:

..ja herpekset.

"jotkut on vain onnekkaita,mikään ei tartu .."

Tuollaisia ei olekaan. Kaikilla ei vaan ole oireita ja osa bakteeritartunnoista paranee itsestään. Oireetonkin voi tartuttaa. Vaikka herpeksen.

Mulla ei ole mitään tauti- tai bakteerikammoa. Helppo varmaan tässä kohtaa sanoa, kun itse on terve, mutta mä en jaksa kenenkään seksielämää paheksua, yhtään. Pankoon kaikki niin paljon ristiin ja paljaalla kuin sielu sietää... Pidän huolen itsestäni ja se riittää.

En mä jätä työmatkojakaan väliin sillä pelolla, että joku voi luistella kylkeen. Tiettyyn rajaan saakka turvallisuuden varmistaminen on ok, mutta jos pelko estää normaalia elämää, se menee sairauden puolelle.

Niin että sairaus tulee vastaan toisestakin suunnasta.. ;)

Mä voisin kertoa tarinan sukulaisesta mutta en viitti,olispas kiva jos se jostain syystä eksyis tänne ja näkis:) siinä on tyyppi jolla on käynyt helkkarin hyvä nakki tai on näitä harvoja johon ei taudit vaan tartu,usko mua..se on duunaillut todella riskialttiita juttuja.

huh,mä tossa mietin että taas liikaa innostun näistä tauti/virus jutuista,pakko ajatella jotain muutakin joten häippäsen vähäks aikaa:) pitäis aloittaa mielenkiintoinen kirja,titanicista.
        Noissa iho viruksissa on sellanen vittumainen juttu että vastoin yleistä luuloa,ne selviää pinnoilla jonkin aikaa että kyllä toi nyt jonkin verran meitä kaikkia koskee..miten tautista porukka on..että jos niitä herpes perskankkuja ja reisiä hierotaan bussin penkkeihin ja tuoleihin ulkona. moni ei tätä ajattelekkaan..ennen kuitenkin pidettiin ne persekankut vaatteiden alla kun ulos lähdettiin,toikin on vähän muuttunut viime vuosikymmenen aikana.
        En mäkään tiedä olenko mä nyt niin (seksi)tautikammoinen mutta tiedostava,tietää mitä voi tapahtua ja osaa toimia sen mukaan. Koska mulla on romahtanut immuunijärjestelmä(taputukset homeelle) mun on pakko vältellä tautisia ihmisiä,joten epidemioiden aikana mua ei nää kaupassa etc. Lääkäri povas jo 4 vuotta sitten että seuraava keuhkokuume tai vastaava voi olla viimeinen(yhessä vaiheessa mulla oli koko ajan pahoja infektiota päällä,painoin 42 kiloa,tuntuu että mun kroppa ei ikinä palautunut noista vuosista) Joten mun on vähän pakko vältellä jos haluan elää haha Seksissä on se hyvä puoli että kukaan ei pakota siihen eli voit vapaasti valita mitä teet:) (raiskaus on tietty eri juttu!)

Muuten,mä aina hikoilen jos olen auton kyydissä,ikinä ei tiedä rysäyttääkö joku kylkeen: p Mä haluan matkustaa joskus,mun haave..mutta se vaatis lentokoneeseen menoa. Tartteeko mun edes kertoa mun kauhu lentokone skenaarioista haha Mutta pakkohan se on,jos aikoo matkustaa:)

• wanhaämmä
        peppupupu kirjoitti:

Mä voisin kertoa tarinan sukulaisesta mutta en viitti,olispas kiva jos se jostain syystä eksyis tänne ja näkis:) siinä on tyyppi jolla on käynyt helkkarin hyvä nakki tai on näitä harvoja johon ei taudit vaan tartu,usko mua..se on duunaillut todella riskialttiita juttuja.

huh,mä tossa mietin että taas liikaa innostun näistä tauti/virus jutuista,pakko ajatella jotain muutakin joten häippäsen vähäks aikaa:) pitäis aloittaa mielenkiintoinen kirja,titanicista.
        Noissa iho viruksissa on sellanen vittumainen juttu että vastoin yleistä luuloa,ne selviää pinnoilla jonkin aikaa että kyllä toi nyt jonkin verran meitä kaikkia koskee..miten tautista porukka on..että jos niitä herpes perskankkuja ja reisiä hierotaan bussin penkkeihin ja tuoleihin ulkona. moni ei tätä ajattelekkaan..ennen kuitenkin pidettiin ne persekankut vaatteiden alla kun ulos lähdettiin,toikin on vähän muuttunut viime vuosikymmenen aikana.
        En mäkään tiedä olenko mä nyt niin (seksi)tautikammoinen mutta tiedostava,tietää mitä voi tapahtua ja osaa toimia sen mukaan. Koska mulla on romahtanut immuunijärjestelmä(taputukset homeelle) mun on pakko vältellä tautisia ihmisiä,joten epidemioiden aikana mua ei nää kaupassa etc. Lääkäri povas jo 4 vuotta sitten että seuraava keuhkokuume tai vastaava voi olla viimeinen(yhessä vaiheessa mulla oli koko ajan pahoja infektiota päällä,painoin 42 kiloa,tuntuu että mun kroppa ei ikinä palautunut noista vuosista) Joten mun on vähän pakko vältellä jos haluan elää haha Seksissä on se hyvä puoli että kukaan ei pakota siihen eli voit vapaasti valita mitä teet:) (raiskaus on tietty eri juttu!)

Muuten,mä aina hikoilen jos olen auton kyydissä,ikinä ei tiedä rysäyttääkö joku kylkeen: p Mä haluan matkustaa joskus,mun haave..mutta se vaatis lentokoneeseen menoa. Tartteeko mun edes kertoa mun kauhu lentokone skenaarioista haha Mutta pakkohan se on,jos aikoo matkustaa:)

Tuokin on niin totta.. Kun miettii kuinka paljon vaikkapa kaupassa on sellaisia pintoja joista voi saada bakteerin tai viruksen. Kori tai kärry.. niitä ei liian usein puhdisteta ;)

Kannattaa huolehtia käsien pesusta. Omaa toimintaani tarkkailin juuri, kun tein kotitöitä. Pesen käsiäni vähän joka välissä. Ennen kuin aloitan ruuanlaiton, kun olen saanut pyykit tai astiat koneeseen, ennen kuin syön, treenin jälkeen, kun tulen kotiin... ei ole juuri flunssat kiusanneet.

• khggyyjhft

Kai sä nyt sitten olet pitänyt myös itsesi neitsyenä, ettet otse tartuta siihen neitsytvaimoosi mitään iljettäviä tauteja?

• ei.hätää

Palsta-ätmit ovat kyllä takuuvarmasti neitsytsetiä. Ei huolta ei hätää

• Vanha_täti48

Nuoret eivät halua käyttää kondomia.

Itse olen jo melkein viiskymppinen ja elänyt nuoruuden 80-luvulla, kun HIV vielä tappoi. Silloin tuli itsestään selväksi, että kondomia käytetään irtosuhteissa - aina! Olen ollut muuteman kerran aikeissa harrastaa seksiä itseäni humattavasti nuoremman alle 30 v. henkilön kanssa, mutta nämä aikeet ovat tyssääneet siihen, että nämä salskeat nuorukaiset eivät ole suostuneet käyttämään kondomia. Eivät kuulemma koskaan käytä ja sanoivat, ettei kukaan NYKYÄÄN käytä. Eipä ole sen jälkeen tehnyt enää nuorta miestä mieli.

Kondomia pitää käyttää irtsuhteissa ( myös suuseksissä) ja parisuhteessa kumit pois vasta testien jälkeen.

• ei.auta.aina

Kondomi ei suojaa kaikilta taudeilta

• Peppupupu puhuu seksittömän elämän puolesta - perse pitkällä.

https://youtu.be/oavMtUWDBTM

Musiikkia tähänkin ketjuun. Hyvää Uutta Vuotta!

• Vähän tuo musiikkivalinta vaikuttaa siltä kuin tahtoisit ärysyttää yhtä palstan kivoimmista naisista. Herää kysymys miksi h..ssä?

• Harmaaritari kirjoitti:

Vähän tuo musiikkivalinta vaikuttaa siltä kuin tahtoisit ärysyttää yhtä palstan kivoimmista naisista. Herää kysymys miksi h..ssä?

Hyvää Uutta Vuotta sullekin "kolisija".

Vähän tuo musiikkivalinta vaikuttaa siltä kuin tahtoisit ärysyttää yhtä palstan kivoimmista naisista. Herää kysymys miksi h..ssä?

koska tuntemattomat ovat herran tiet,who knows ¯\_(ツ)_/¯
        enkä mä mitään seksitöntä elämää tuputa, turvallisessa parisuhteessa voi päästää perversiot vapaaksi:)

• peppupupu kirjoitti:

enkä mä mitään seksitöntä elämää tuputa, turvallisessa parisuhteessa voi päästää perversiot vapaaksi:)

Suutuuitko lempibiisistäni?

• waude.mikä.naaras
        peppupupu kirjoitti:

peppupupusta eli sinusta saa hyvän vaimon ja naisen niin olet vaimomateriaalia ja arvostan sinua ja uskon että sinusta saa kunnon naisen ja uskollisen ja luotettavan naisen/vaimon ja tosiaan arvostan ja kunnioitan sinua

• trolli-maailma
        Harmaaritari kirjoitti:

Peppupupu on vielä naisista häätämättä. Ei olekaan montaa jäljellä. Kaikki naisethan ovat trolleja, jos eivät kuulu siihen suppeaan maailmankuvaan, joka pertillä on. Trolliksi tulee vaikkapa sillä, että laittaa seksikkäitä kuvia, mutta kirjoittaa seksittömän elämän puolesta. Katsos kun, jos laittaa seksikkään kuvan, sen on _pakko_tarkoittaa sitä, että nainen on valmis seksiin kaikkien kanssa. Samoin, jos varattu nainen kirjoittaa sinkut palstalla, sen on _pakko_tarkoittaa sitä, että hän haluaa seksiä sinkkujen kanssa. Ja jos nainen kirjoittaa mukavia jonkun muun kanssa kun Pertin, hän on totta kai trolli, etenkin jos välttelee Perttiä.

• waude.mikä.naaras kirjoitti:

peppupupusta eli sinusta saa hyvän vaimon ja naisen niin olet vaimomateriaalia ja arvostan sinua ja uskon että sinusta saa kunnon naisen ja uskollisen ja luotettavan naisen/vaimon ja tosiaan arvostan ja kunnioitan sinua

Ei muuta kuin kosimaan välis, olet täällä jo niin pitkään huokaillut neitsyenä että olisi aika tehdä asialle jotakin.

• trolli-maailma kirjoitti:

Peppupupu on vielä naisista häätämättä. Ei olekaan montaa jäljellä. Kaikki naisethan ovat trolleja, jos eivät kuulu siihen suppeaan maailmankuvaan, joka pertillä on. Trolliksi tulee vaikkapa sillä, että laittaa seksikkäitä kuvia, mutta kirjoittaa seksittömän elämän puolesta. Katsos kun, jos laittaa seksikkään kuvan, sen on _pakko_tarkoittaa sitä, että nainen on valmis seksiin kaikkien kanssa. Samoin, jos varattu nainen kirjoittaa sinkut palstalla, sen on _pakko_tarkoittaa sitä, että hän haluaa seksiä sinkkujen kanssa. Ja jos nainen kirjoittaa mukavia jonkun muun kanssa kun Pertin, hän on totta kai trolli, etenkin jos välttelee Perttiä.

Minä luulen että tällä kertaa virhe olisi siinä että peppis mainittiin otsikossa ja se aiheutti mustasukaisuuden pistoksen? Siinä olisi pitänyt olla mainittuna pymppyilijä itse niin homma olis ollut ok.

• joku.muu.saa
        3.14 kirjoitti:

Ei muuta kuin kosimaan välis, olet täällä jo niin pitkään huokaillut neitsyenä että olisi aika tehdä asialle jotakin.

jos asuisimme samassa kaupungissa niin pyytäisin häntä ulos ja treffeille ja ottaisin siitä naisen itselleni niin harmi kun ei asuta mutta joku muu on se onnenpekka

Minä luulen että tällä kertaa virhe olisi siinä että peppis mainittiin otsikossa ja se aiheutti mustasukaisuuden pistoksen? Siinä olisi pitänyt olla mainittuna pymppyilijä itse niin homma olis ollut ok.

Virhe taisi olla musiikin kuuntelijoissa.

• joku.muu.saa kirjoitti:

jos asuisimme samassa kaupungissa niin pyytäisin häntä ulos ja treffeille ja ottaisin siitä naisen itselleni niin harmi kun ei asuta mutta joku muu on se onnenpekka

Neitsytsedällä on aina tekosyy jatkaa yksinäistä elämää.

• ei.500km.päästä
        3.14 kirjoitti:

Neitsytsedällä on aina tekosyy jatkaa yksinäistä elämää.

ei siinä olen ehdoton että sen täytyy olla oman kylän tai kaupungin tyttöjä että pystyy sitten olemaan yhdessä

• ei.500km.päästä kirjoitti:

ei siinä olen ehdoton että sen täytyy olla oman kylän tai kaupungin tyttöjä että pystyy sitten olemaan yhdessä

Omin käsin siis onneen?

Tuttu homma sulle.

• no.mutta

Vähän aikaa sitten sinä kovasti maanittelit peppistä kahville kanssasi.
        Hän kieltäytyi sairauteensa vedoten. Sekö sua nyt jurppii?

• J-a-n
        peppupupu kirjoitti:

Jep jep. ;]

• AsianVierestä

Juu, etsikäähän nyt se vakituinen kumppani ja sitten tekemään noita niin ei käy enää aika pitkäksi. Ainakin saa muutakin sisältöä elämäänsä mitä seksi ja alkoholi.

https://www.youtube.com/watch?v=7UayOzLzxRM

• en.pelkää

Jännää lukea, miten aikuiset ihmiset tällä palstalla pelkäävät hysteerisesti seksiä. Ainahan te voitte runkata, jos seksi toisen ihmisen kanssa noin kauheasti pelottaa.

• Enitenhän seksi huolettaa palstan tunnetuimpia neitsytsetiä.

Olisiko niin, että kaikki uusi ja tuntematon vähän jännittää?

• myli55v

Huorissa käyny yli 30 vuotta eikä ole mitään tauteja saanu.

• työsuojelua

Maksulliset huorat - toisin kuin baarien känniset ilmaishuorat - vaativatkin kortsun käytöä

• Mustaa.mullekin
        työsuojelua kirjoitti:

Maksulliset huorat - toisin kuin baarien känniset ilmaishuorat - vaativatkin kortsun käytöä

Olen joskus Frankfurtin Bahnhofsviertelissä kesken mustaa naista takaapäin bylsiessäni ottanut kortsun pois ja ejakuloinut sisään. Melkoinen huutohan siitä syntyy, mutta kyllä se tuntuu hyvältä. Parikymppiä olen tippiä heittänyt sen viidenkympin päälle.

• eisuojaa
        työsuojelua kirjoitti:

Ei ne kaikelta suojaa.

• AsianVierestä

"Siksi kelpuutankin vain täysin kokemattoman neitsytnaisen, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä"

Vitun pedofiili, heh heh!

En tiedä onkohan niitä neitsyt naisia(20 vuotiaita tai yli) kovin montaa enää Suomessa mutta jostain konservatiivisesta valtiosta voisi vaikka löytyä. Sinkut palstalla roikkuva tuskin voi kovin ylös nostettuja kriteereitä tulevasta kumppanistaan toivoa.
      Markkina arvo pienenee päivä päivältä ja kohta itse on alennusmyynnissä.

• Huoletonta seksiä nyt tuskin on koskaan ollutkaan, mutta jos saa suunsa auki, niin nämä mahdolliset taudit on kyllä varsin helppo selvittää tulevalta seksipartneriltaan ihan keskustelemalla aiheesta etukäteen. Näin voi helposti sulkea pois nämä erilaiset virustaudit ja kondomi hoitaa kyllä lopun.
      Neuroottiseksi asian tiimoilta nyt on turha alkaa...Elämme vain kerran, joten naikaa ja nussikaa kun sopiva yksilö kohdalle osuu. Kiikkustuolissa alkaa olla jo myöhäistä:)

• cvbcvbcvbccb

Olisi mielenkiintoista tietää että mihin menneisiin aikoihin aina verrataan, meinaan sata vuotta sitten taudit olivat melko yleisiä. Ja jos ajatellaan jotain hippi 60-70 lukua niin varmasti silloinkin.

• Kaisanoasaa

Kaikilla naisilla on tauteja jotka ovat jännämiehiä nussineet. Jos aloittaja on vaikka 18 vuotias niin mahikset saada neitsyt tyttöä on mutta jos on yli 30 vuotias niin ei ole mahiksia. Joudut tyytymään jonkun jännämiehen käyttämään naiseen.

• Viinamies

Haaveilla saa mutta olet jo liian vanha saamaan neitsyt tyttöä. Sellaisiin neitsyt tyttöihin pitää tutustua 14-16 vuotiaana kun juodaan viinaa ja tutustutaan tyttöihin ja sitten siinä vuosi kaksi seurustelua niin tyttö voi antaa pillua. Aikasi meni jo etkä enää saa sellaisia naisia.

• älä.höpsi

Mutta ikävästi,useimmat 14-16 v tytöt eivät ole neitsyitä enää. Nuoret ja jopa lapset nusuttelevat nykyään kuin viimeistä päivää (ilman kondomia),melkoinen sukupolvi.

• Anonyymi

Nosto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6391
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5818
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5045
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3309
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64