Mies pitää itsensä kunnossa juoksemalla ja tekemällä kehonpainoharjotuksia. Kannattaa googlettaa kalisteniks.
Tulin tänne avautumaan kun koululiikunnassa pitää valita kahden paskan väliltä = kuntosali tai uinti. Kumpikin ihan paskaa eikä kiinnosta. Mutta pakko oli salille vääntäytyä ku opettaja uhkailee kutosella liikunnasta.
Kuntosalilaitteet on turhia
4
221
Vastaukset
- ALFAÄIJJÄ
Kehonpainotreeni on paskaa. Sillä ei ole kehonrakennuksen kanssa mitään tekemistä. Kynäniskojen touhua.
- veeäm43
Olematta itse mikään rakentelija niin on sanottava, että olet tasan tarkkaan oikeassa.
Kuntoilun aloittamista harkitseville aloitus sopii perusvalmiuksien luomiseen kunhan osaa ja viitsii. Vastaavassa tilanteessa olen suositellut kuukeloimaan kuntopiiri ja valitsemaan ja soveltamaan itselleen passelin.
Kouluaikanani kauppalassamme ei ollut yhtään kuntosalia. Kaksi paini- / punttisalia oli eikä yhtään uimahallia.
Sisäliikunnassa kävimme läpi voimistelutelineet ja rimpuilimme niissä minkä kukin pystyi. Pelasimme korista.
Oikein varustettua kunto- / punttisalia ei päihitä kaikille sopivana kuntoilupaikkana mikään.
Aerobisista treeneistä yleiseen lihasvoiman hankintaan. Kehonrakennuksesta olumpianostoihin. Liikuntarajoitteisille löytyy sopivat harjoitteet.
No joo. Turhaa minä sinulle paasaan. Tämä on tarkoitettu aloittajalle.
Ps. Sali sopii myös hauraalle vanhukselle. - Jalmarri
Aloittajan kannattaa myös pysyä poissa kemiallisista avuista.
Nuorena tehdyt doupingin käytöt usein aiheuttavat vanhempana korvaushoito kierteen.
Monet kieltävät nuoruuden käytöt ja kertoilevat ihme tarinoita miten kehittyivät. Älä kuuntele niitä höpötyksiä.
- agel
Kyllä. Kuntosalilaitteet on turhia. Prässien ja taljavemputtajalaitteiden ynnä muiden vekottimien keksijät olisi pitänyt tappaa kehtoon.
Vielä turhempaa on kehonpainoharjoittelu.
En tarvitse kuin levytangon ja painoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706690Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302144Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1451515Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861218- 681196
- 701189
- 481119