Mies pitää itsensä kunnossa juoksemalla ja tekemällä kehonpainoharjotuksia. Kannattaa googlettaa kalisteniks.
Tulin tänne avautumaan kun koululiikunnassa pitää valita kahden paskan väliltä = kuntosali tai uinti. Kumpikin ihan paskaa eikä kiinnosta. Mutta pakko oli salille vääntäytyä ku opettaja uhkailee kutosella liikunnasta.
Kuntosalilaitteet on turhia
4
157
Vastaukset
- ALFAÄIJJÄ
Kehonpainotreeni on paskaa. Sillä ei ole kehonrakennuksen kanssa mitään tekemistä. Kynäniskojen touhua.
- veeäm43
Olematta itse mikään rakentelija niin on sanottava, että olet tasan tarkkaan oikeassa.
Kuntoilun aloittamista harkitseville aloitus sopii perusvalmiuksien luomiseen kunhan osaa ja viitsii. Vastaavassa tilanteessa olen suositellut kuukeloimaan kuntopiiri ja valitsemaan ja soveltamaan itselleen passelin.
Kouluaikanani kauppalassamme ei ollut yhtään kuntosalia. Kaksi paini- / punttisalia oli eikä yhtään uimahallia.
Sisäliikunnassa kävimme läpi voimistelutelineet ja rimpuilimme niissä minkä kukin pystyi. Pelasimme korista.
Oikein varustettua kunto- / punttisalia ei päihitä kaikille sopivana kuntoilupaikkana mikään.
Aerobisista treeneistä yleiseen lihasvoiman hankintaan. Kehonrakennuksesta olumpianostoihin. Liikuntarajoitteisille löytyy sopivat harjoitteet.
No joo. Turhaa minä sinulle paasaan. Tämä on tarkoitettu aloittajalle.
Ps. Sali sopii myös hauraalle vanhukselle. - Jalmarri
Aloittajan kannattaa myös pysyä poissa kemiallisista avuista.
Nuorena tehdyt doupingin käytöt usein aiheuttavat vanhempana korvaushoito kierteen.
Monet kieltävät nuoruuden käytöt ja kertoilevat ihme tarinoita miten kehittyivät. Älä kuuntele niitä höpötyksiä.
- agel
Kyllä. Kuntosalilaitteet on turhia. Prässien ja taljavemputtajalaitteiden ynnä muiden vekottimien keksijät olisi pitänyt tappaa kehtoon.
Vielä turhempaa on kehonpainoharjoittelu.
En tarvitse kuin levytangon ja painoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810