Mies pitää itsensä kunnossa juoksemalla ja tekemällä kehonpainoharjotuksia. Kannattaa googlettaa kalisteniks.
Tulin tänne avautumaan kun koululiikunnassa pitää valita kahden paskan väliltä = kuntosali tai uinti. Kumpikin ihan paskaa eikä kiinnosta. Mutta pakko oli salille vääntäytyä ku opettaja uhkailee kutosella liikunnasta.
Kuntosalilaitteet on turhia
4
205
Vastaukset
- ALFAÄIJJÄ
Kehonpainotreeni on paskaa. Sillä ei ole kehonrakennuksen kanssa mitään tekemistä. Kynäniskojen touhua.
- veeäm43
Olematta itse mikään rakentelija niin on sanottava, että olet tasan tarkkaan oikeassa.
Kuntoilun aloittamista harkitseville aloitus sopii perusvalmiuksien luomiseen kunhan osaa ja viitsii. Vastaavassa tilanteessa olen suositellut kuukeloimaan kuntopiiri ja valitsemaan ja soveltamaan itselleen passelin.
Kouluaikanani kauppalassamme ei ollut yhtään kuntosalia. Kaksi paini- / punttisalia oli eikä yhtään uimahallia.
Sisäliikunnassa kävimme läpi voimistelutelineet ja rimpuilimme niissä minkä kukin pystyi. Pelasimme korista.
Oikein varustettua kunto- / punttisalia ei päihitä kaikille sopivana kuntoilupaikkana mikään.
Aerobisista treeneistä yleiseen lihasvoiman hankintaan. Kehonrakennuksesta olumpianostoihin. Liikuntarajoitteisille löytyy sopivat harjoitteet.
No joo. Turhaa minä sinulle paasaan. Tämä on tarkoitettu aloittajalle.
Ps. Sali sopii myös hauraalle vanhukselle. - Jalmarri
Aloittajan kannattaa myös pysyä poissa kemiallisista avuista.
Nuorena tehdyt doupingin käytöt usein aiheuttavat vanhempana korvaushoito kierteen.
Monet kieltävät nuoruuden käytöt ja kertoilevat ihme tarinoita miten kehittyivät. Älä kuuntele niitä höpötyksiä.
- agel
Kyllä. Kuntosalilaitteet on turhia. Prässien ja taljavemputtajalaitteiden ynnä muiden vekottimien keksijät olisi pitänyt tappaa kehtoon.
Vielä turhempaa on kehonpainoharjoittelu.
En tarvitse kuin levytangon ja painoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453643
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723225Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1602768En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142427- 252299
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31697Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231637- 151366