trolli löysi kultansa ja harmis ja peppis olis täydellinen pari niin ketä sopii misspönttöuunille ja ketä pihallatipuselle ja kuka vanhalleämmälle esim konnakettu pujis nuuskis oliko vielä sinkkunaisia niin olis hienoa kun 2019 tulisi rakkauden vuosi ja palstalaiset sinkut löytäisi toisistaan kumppanin ja rakkauden
ketkä sopisivat yhteen
103
69
Vastaukset
- Kerrohetijeti
Kenet trolli löysi!?
- löysi.rakkaansa
ei tietoa mutta jonkun löysi miehekseen ja kihloihinkin menevät ja mikkokin on kutsuttu kihlajais juhliin ja onnea heille
löysi.rakkaansa kirjoitti:
ei tietoa mutta jonkun löysi miehekseen ja kihloihinkin menevät ja mikkokin on kutsuttu kihlajais juhliin ja onnea heille
Sinäpä ne palstajutut tiedät.
Ruvetaanko taas äänestämään? Joudunko "selliin"?
"Äänestyspaikalla pitää olla rauha".- erkki-romppainen
3.14 kirjoitti:
Ihmisiä näkemättä on turha spekuloida yhteensopivuudella.
Onhan Pönttiksestä ollut jo se lettipää-kuva. Siitä näkee, että tumman punaiset hiukset ja hieman pyöreä olemus, vahvat käsivarret ja muistaakseni on aika lyhyt. Sama kai se on, onko perunanenä tai kyömynenä ja onko silmät siniset vai vihreät.
erkki-romppainen kirjoitti:
Onhan Pönttiksestä ollut jo se lettipää-kuva. Siitä näkee, että tumman punaiset hiukset ja hieman pyöreä olemus, vahvat käsivarret ja muistaakseni on aika lyhyt. Sama kai se on, onko perunanenä tai kyömynenä ja onko silmät siniset vai vihreät.
Hmmmmmm, onko mennyt multa kokonaan ohi? Ei mitään muistihavaintoja kuvasta.
Pyöreys ei ole välttämättä isokaan ongelma, ja Pönttishän on puhunut siitä että hänellä riittäisi kysyntää. Voisi olla livenä aika herkullisen kuuma pakkaus.
Jos joku muistaa missä kuva oli, niin kyllähän se kiinnostaisi. Voisiko joku laittaa sen uudelleen nähtäväksi?- kukaaneiitseäänhauku
3.14 kirjoitti:
Hmmmmmm, onko mennyt multa kokonaan ohi? Ei mitään muistihavaintoja kuvasta.
Pyöreys ei ole välttämättä isokaan ongelma, ja Pönttishän on puhunut siitä että hänellä riittäisi kysyntää. Voisi olla livenä aika herkullisen kuuma pakkaus.
Jos joku muistaa missä kuva oli, niin kyllähän se kiinnostaisi. Voisiko joku laittaa sen uudelleen nähtäväksi?"Pönttishän on puhunut siitä että hänellä riittäisi kysyntää."
Näytä mulle palstanainen joka ei olisi kehuskellut olevansa hurjan haluttu, ikäistään nuoremman näköinen, kaunis yms. :D Puheet voi olla puheita, ja usein onkin. kukaaneiitseäänhauku kirjoitti:
"Pönttishän on puhunut siitä että hänellä riittäisi kysyntää."
Näytä mulle palstanainen joka ei olisi kehuskellut olevansa hurjan haluttu, ikäistään nuoremman näköinen, kaunis yms. :D Puheet voi olla puheita, ja usein onkin.No minä en ainakaan millään "kauneudella" kehuskele. Taikka haluttavuudella, olen aikanaan suoraan sanonut ettei niitä kosijoita todellakaan ole oven takana jonossa (eikä usein baarissakaan yhtäkään kipaletta, vaikka olisin yksin liikkeellä).
- ei.jää.naisia
Misspönttöuunikin löysi jo miehensä.
- samix_
Pönttikselle voisi välillä tarjota tällasta 32-vuotiasta vireää miestä ellei sitten ole jo varattu.
Valtis ja konna sopis yhteen kuin nakutettu. Kummallakin on hirmuiset himot ja Valtiksessa on tarpeeksi runsautta fyysisestikin Konnan makuun..Paitsi, että Valtis on varattu, niin ei tuu paria...
- TKumpulainen
Onhan meilläkin Heppamattilan hirmuisimmat himot <3
TKumpulainen kirjoitti:
Onhan meilläkin Heppamattilan hirmuisimmat himot <3
Sulla ehkä, mulla ei. 👎🙈
KonnaKettu kirjoitti:
Onhan sullaki sitä runsautta.. :D
Ja mäkin olen varattu. Valtis on vähän vielä muhkeempi eli naisellisempi näin päin pois.. 😃
mazy kirjoitti:
Ja mäkin olen varattu. Valtis on vähän vielä muhkeempi eli naisellisempi näin päin pois.. 😃
Ja mä en sopisi yhteen kenenkään kanssa, joka jatkuvasti haluaa nus..nytkytellä.
Fakta. Muutenkin oon semmonen ettei mun kanssa kaikki miehet viihdy. Liian tasanen luonne.mazy kirjoitti:
Ei se ole ennenkään estäny. :D
Jos ne oli sun sääret siinä kuvassa niin kyllä sie aika muhku oot.
Oikea emäntä. :Dmazy kirjoitti:
Ja mä en sopisi yhteen kenenkään kanssa, joka jatkuvasti haluaa nus..nytkytellä.
Fakta. Muutenkin oon semmonen ettei mun kanssa kaikki miehet viihdy. Liian tasanen luonne.Minulle ainakin sinä olet tämän palstan suosikki. Koska alusta lähtien olen tiennyt sinut varatuksi niin en ole silleesti ajatellut, vaikka tykkään sinusta.
Itselläni oli kiva vierailupäivä tänään. Kävin entisen parhaimman ystäväni luona. Sain häneltä kolme lahjaa: vuoden 2019 kalenterin, Fingefori-sarjakuvakirjan ja kuusi Joulu-suukko makeisrasiassa. Siitä tuli hyvälle tuulelle niin kuin toisen ystävän luona käydessä. Se ensimmäinen kaverini asuu aviovaimonsa kanssa kolmen lapsen kanssa sopuisasti. Ja toinen ystävä avoliitossa ilman lapsia. Sen avoliitossa asuvan luonna katseltiin pienellä porukalla futista telkusta. Mitäs sinulle on tapahtunut uutenavuotena?mazy kirjoitti:
Fakta. Muutenkin oon semmonen ettei mun kanssa kaikki miehet viihdy. Liian tasanen luonne.Saattasit sieki haluta jos oikein kunnolla lämmittelen. :D
Eihän sitä tiiä minkälainen vaihde sustaki löytyy kun oikein napsahtaa.
Niin ei mulla hirveästi tuittupäät kiinnostakkaan.. :D- nnainnnen
KonnaKettu kirjoitti:
Saattasit sieki haluta jos oikein kunnolla lämmittelen. :D
Niin ei mulla hirveästi tuittupäät kiinnostakkaan.. :DHakaristipaita päällä lämmittäisit mazya hurjaan kiihkoon :))
KonnaKettu kirjoitti:
Ei se ole ennenkään estäny. :D
Jos ne oli sun sääret siinä kuvassa niin kyllä sie aika muhku oot.
Oikea emäntä. :DNo nytpä estää. 😃
Olihan ne mun rämppäkäpälät. Muhku joo, mutta muhkumpikin voisin olla. Emähäntä...- suo.siellä
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulle ainakin sinä olet tämän palstan suosikki. Koska alusta lähtien olen tiennyt sinut varatuksi niin en ole silleesti ajatellut, vaikka tykkään sinusta.
Itselläni oli kiva vierailupäivä tänään. Kävin entisen parhaimman ystäväni luona. Sain häneltä kolme lahjaa: vuoden 2019 kalenterin, Fingefori-sarjakuvakirjan ja kuusi Joulu-suukko makeisrasiassa. Siitä tuli hyvälle tuulelle niin kuin toisen ystävän luona käydessä. Se ensimmäinen kaverini asuu aviovaimonsa kanssa kolmen lapsen kanssa sopuisasti. Ja toinen ystävä avoliitossa ilman lapsia. Sen avoliitossa asuvan luonna katseltiin pienellä porukalla futista telkusta. Mitäs sinulle on tapahtunut uutenavuotena?Taas vaihdoit suosikkia.
Minulle ainakin sinä olet tämän palstan suosikki. Koska alusta lähtien olen tiennyt sinut varatuksi niin en ole silleesti ajatellut, vaikka tykkään sinusta.
Itselläni oli kiva vierailupäivä tänään. Kävin entisen parhaimman ystäväni luona. Sain häneltä kolme lahjaa: vuoden 2019 kalenterin, Fingefori-sarjakuvakirjan ja kuusi Joulu-suukko makeisrasiassa. Siitä tuli hyvälle tuulelle niin kuin toisen ystävän luona käydessä. Se ensimmäinen kaverini asuu aviovaimonsa kanssa kolmen lapsen kanssa sopuisasti. Ja toinen ystävä avoliitossa ilman lapsia. Sen avoliitossa asuvan luonna katseltiin pienellä porukalla futista telkusta. Mitäs sinulle on tapahtunut uutenavuotena?Kiva, kiitos.😊
Fiksusti oot asian ajatellut ja ottanut huomioon, tuon että olen varattu. Eikä sekään pelkästään, vaan sitoutunut tunnetasollakin mieheeni. Ketään ei meidän väliin pääse, ei ainakaan mun puoleltani. Ei ole pienintäkään tarvetta vaihtaa eikä säätää.☺️
Sulla on nyt herkkulasti siellä...suklaata.
Oispa mullakin, mutta päätin pistää herkut pihalle omasta ruokavaliostani tykkänään. Eilen dippasin porkkanaa ja tuorekurkkua ja se maittoi. Olihan siinäkin silti dippi!🤣
Ei vielä mitään uutta, samaa arkea.☺️suo.siellä kirjoitti:
Taas vaihdoit suosikkia.
En ole vaihtanut suosikkiani kertaakaan. Elisakettu on vain kaunein kirjoittaja henkisesti, mutta ei se tarkoita sitä, että koskaan olen kenestäkään täällä enemmän pitänut mazystä hänen aikaisimmilla nimimerkeillään. Tai oikeastaan yhdestä pidin täällä niin paljon, että aloin hänen kanssaan kirjoittelemaan sähköpostin välityksellä. Vaikka kirjoittelen tämän yhden kanssa niin vielä kummankaan sääty sinkusta joksikin muuksi ei ole tapahtunut.
mazy kirjoitti:
No nytpä estää. 😃
Olihan ne mun rämppäkäpälät. Muhku joo, mutta muhkumpikin voisin olla. Emähäntä...Oli niin täydellisen näköset sääret.. :D
Niin nätisti nousi kohti leveää lantiota..
Taidat olla just sopivasti muhku. :D
Suukottelen ja puren sun sääriä.. Koko pituudelta ihan ylös asti. :DKonnaKettu kirjoitti:
Saattasit sieki haluta jos oikein kunnolla lämmittelen. :D
Niin ei mulla hirveästi tuittupäät kiinnostakkaan.. :DKyllä mää pysyn tässä tutussa ja turvallisessa, emmää kaipaa seikkailuja.
Sun tarttee joku villikko jostakin kiepasta kainaloos. 😊mazy kirjoitti:
Kyllä mää pysyn tässä tutussa ja turvallisessa, emmää kaipaa seikkailuja.
Sun tarttee joku villikko jostakin kiepasta kainaloos. 😊Missä sut on kasvatettu?
Löytyykö sieltä niitä muhkuja villikkoja? :D
Mun taloa turvallisempaa paikkaa saa hakea.. Täällä vartioin mie. :D
Karhutkaan uskalla tulla.mazy kirjoitti:
Kiva, kiitos.😊
Fiksusti oot asian ajatellut ja ottanut huomioon, tuon että olen varattu. Eikä sekään pelkästään, vaan sitoutunut tunnetasollakin mieheeni. Ketään ei meidän väliin pääse, ei ainakaan mun puoleltani. Ei ole pienintäkään tarvetta vaihtaa eikä säätää.☺️
Sulla on nyt herkkulasti siellä...suklaata.
Oispa mullakin, mutta päätin pistää herkut pihalle omasta ruokavaliostani tykkänään. Eilen dippasin porkkanaa ja tuorekurkkua ja se maittoi. Olihan siinäkin silti dippi!🤣
Ei vielä mitään uutta, samaa arkea.☺️"Sulla on nyt herkkulasti siellä...suklaata. Oispa mullakin, mutta päätin pistää herkut pihalle omasta ruokavaliostani tykkänään. Eilen dippasin porkkanaa ja tuorekurkkua ja se maittoi. Olihan siinäkin silti dippi!🤣"
Ne suklaat menivät siellä jalkapallostudiopaikassa moneen suuhun. Itse sain siellä keksiä ja Geishaa yhdeltä ystävältä, joka ei ollut jalkapallostudion isäntä. Itse jätin herkut ruokavaliosta myös sillä tapaa, että enää en saa ostaa niitä kuin vasta elokuussa 2019. Sokeri on siis minulle täydellisesti osto kiellossa. Jos saa lahjaksi niin saa syödä, mutta ei saa itselleen ostaa. Muille saa ostaa esimerkiksi Coca-Colaa, mutta silloin itse ei saa juoda sitä. Mutta jos muut tarjoavat jossain sokeria tai Coca-Colaa niin silloin saa syödä ja juoda. Kuulostaako logiikkani hölmöltä - ei täydellistä sokerikielto - vain osto kielto!nnainnnen kirjoitti:
Hakaristipaita päällä lämmittäisit mazya hurjaan kiihkoon :))
Nalle Puhi paita on söpömpi..🐻
Mutta noin muuten, levotonta läppää....- Iwekffnf
mazy kirjoitti:
Mutta noin muuten, levotonta läppää....Kettu ja hengenheimolaisensa kuvittelevat olevansa jonkinlaista herrarotua.
KonnaKettu kirjoitti:
Missä sut on kasvatettu?
Löytyykö sieltä niitä muhkuja villikkoja? :D
Mun taloa turvallisempaa paikkaa saa hakea.. Täällä vartioin mie. :D
Karhutkaan uskalla tulla.Päijät-Hämeessä!🐒
Löytyy, niitä löytyy kaikkialta...helpommin, kun meitä maltillisempia kotihiiriä. Mie oon luonteeltani ollu aina nk. yksiavioinen...sittekin, vaikka viimesin vaihto kävi lennossa. Mut mie oon visusti parisuhdeihminen ja yhen miehen nainen. Karsastan lumppuilua, jotenka mie pysyn täällä tallessa, visusti. 😊
En epäile, etteikö olis turvallinen. Oman kotinsa herra🦍 pitää jöötä!😝Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Sulla on nyt herkkulasti siellä...suklaata. Oispa mullakin, mutta päätin pistää herkut pihalle omasta ruokavaliostani tykkänään. Eilen dippasin porkkanaa ja tuorekurkkua ja se maittoi. Olihan siinäkin silti dippi!🤣"
Ne suklaat menivät siellä jalkapallostudiopaikassa moneen suuhun. Itse sain siellä keksiä ja Geishaa yhdeltä ystävältä, joka ei ollut jalkapallostudion isäntä. Itse jätin herkut ruokavaliosta myös sillä tapaa, että enää en saa ostaa niitä kuin vasta elokuussa 2019. Sokeri on siis minulle täydellisesti osto kiellossa. Jos saa lahjaksi niin saa syödä, mutta ei saa itselleen ostaa. Muille saa ostaa esimerkiksi Coca-Colaa, mutta silloin itse ei saa juoda sitä. Mutta jos muut tarjoavat jossain sokeria tai Coca-Colaa niin silloin saa syödä ja juoda. Kuulostaako logiikkani hölmöltä - ei täydellistä sokerikielto - vain osto kielto!Cokista rupes tekee mieli, kaapissa olis. Tartten mennä viellä pyykkiä laittaa kuivumaan..sulla on ollut touhukas alku tälle vuodelle. Kivalle kuulostaa, ystävät on tärkeitä sulle.
Oikein mukavaa alkanutta vuotta sinulle!!😊
Palataan taas!!!mazy kirjoitti:
Cokista rupes tekee mieli, kaapissa olis. Tartten mennä viellä pyykkiä laittaa kuivumaan..sulla on ollut touhukas alku tälle vuodelle. Kivalle kuulostaa, ystävät on tärkeitä sulle.
Oikein mukavaa alkanutta vuotta sinulle!!😊
Palataan taas!!!Itse avasin edellisen vuoden perintönä tulleet viimeisen Cokispullon. Ostaa ei saa, mutta vanhoja sokereita saa juoda ja syödä.
Hyvää uutta vuotta, sillä taidan lopetella nyt moneksi päiväksi. Pitäisi nyt perjantaihin asti keskittyä tenttiin lukemiseen.
Olen täällä taas perjantaina ja lauantaina. Palataan asiaan ja palstalle! :)mazy kirjoitti:
Mutta noin muuten, levotonta läppää....En mie paitaa tarvi..
Mie olen Nalle Puh. :Dmazy kirjoitti:
Päijät-Hämeessä!🐒
Löytyy, niitä löytyy kaikkialta...helpommin, kun meitä maltillisempia kotihiiriä. Mie oon luonteeltani ollu aina nk. yksiavioinen...sittekin, vaikka viimesin vaihto kävi lennossa. Mut mie oon visusti parisuhdeihminen ja yhen miehen nainen. Karsastan lumppuilua, jotenka mie pysyn täällä tallessa, visusti. 😊
En epäile, etteikö olis turvallinen. Oman kotinsa herra🦍 pitää jöötä!😝Enhän mie tarkottanukkaan että kahta yhtä aikaa..
Tuut vaan kato mun emännäksi. :D
Se on yksiavioista. :DKonnaKettu kirjoitti:
Enhän mie tarkottanukkaan että kahta yhtä aikaa..
Tuut vaan kato mun emännäksi. :D
Se on yksiavioista. :DEeeeäää, kyllä mä nyt joudun rukkaset antaa. Yrityksestä huolimatta, en ruppee vaihtamaan hyväks havaittua ja omaks rakastettua.😃
Mulle on enää olemassa vaan tuo yksi, se on pään ja sydämen päätös joka pitää maaliman tappiin asti tai ainakin siihin saakka, kun henki pihisee tai mies päättää jättää.😝 Perkule jos sen tekee....😬😠☹️😢
Sie löydät jonkun hemasevan simasuun, noin kerkeevänä ja sinnikkäänä koltiaisena. Epäilemättä, ei yritystä varmana puutu..😳👍Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse avasin edellisen vuoden perintönä tulleet viimeisen Cokispullon. Ostaa ei saa, mutta vanhoja sokereita saa juoda ja syödä.
Hyvää uutta vuotta, sillä taidan lopetella nyt moneksi päiväksi. Pitäisi nyt perjantaihin asti keskittyä tenttiin lukemiseen.
Olen täällä taas perjantaina ja lauantaina. Palataan asiaan ja palstalle! :)Mä taas aattelin pe ja la nakottaa opiskelujen parissa, oon vetkutellut yhen tehtävän kanssa..se olis pakko tehdä. Vaikka yhtään ei huvittasi enää tässä kohtaa...
Tämä loppu opiskelu tuntuu vähän jo väkinäiselle, rupee olemaan into tiukassa. Mutta pakkohan se on kaivaa vielä jostakin sen verran mielenkiintoa, että saa hommansa hoidettua.
Kirjalluset hommat vaan tympii, ei ite työnteko..😃
Palataan!☺️mazy kirjoitti:
Eeeeäää, kyllä mä nyt joudun rukkaset antaa. Yrityksestä huolimatta, en ruppee vaihtamaan hyväks havaittua ja omaks rakastettua.😃
Mulle on enää olemassa vaan tuo yksi, se on pään ja sydämen päätös joka pitää maaliman tappiin asti tai ainakin siihin saakka, kun henki pihisee tai mies päättää jättää.😝 Perkule jos sen tekee....😬😠☹️😢
Sie löydät jonkun hemasevan simasuun, noin kerkeevänä ja sinnikkäänä koltiaisena. Epäilemättä, ei yritystä varmana puutu..😳👍No voi hitsin vitsi. :D
Mie oon aatellu käyä varastamassa naisen..
Ajanoloon sille tulee Tukholma syndrooma ja se haluaa alkaa mun vaimoksi..
Onnellinen loppu. :D- lempeä_herätys
KonnaKettu kirjoitti:
No voi hitsin vitsi. :D
Onnellinen loppu. :DNäin siis Pekka Siitoimen poika tänään :D
KonnaKettu kirjoitti:
No voi hitsin vitsi. :D
Onnellinen loppu. :DVoithan sie käydäkin varastamassa jostakin naisen, mutta elä tänne tuu varkaisiin. Semmosta syndroomaa ei mulla tuu, että unohtasin kehen oon oikiasti rakastunut ja rakastan. :D
Tää on kumminkin paitsi tahtolaji myös tunneperäistä. Sehän ois melkeenpä ihan sama kenen miehen kanssa sitä hengaa, jos ei olis tunteita jotakin tiettyä kohtaan. Mutta kun ne tunteet on justiinsa se syy miksi on vaan yksi, ei tusinaa. :)
Onnellinen loppu löytyy sullekin takuulla, kun löytyy se oma Reetta jostakin...eikä tartte ees varastaa. Lähtee omin jaloin mukaan.mazy kirjoitti:
Voithan sie käydäkin varastamassa jostakin naisen, mutta elä tänne tuu varkaisiin. Semmosta syndroomaa ei mulla tuu, että unohtasin kehen oon oikiasti rakastunut ja rakastan. :D
Tää on kumminkin paitsi tahtolaji myös tunneperäistä. Sehän ois melkeenpä ihan sama kenen miehen kanssa sitä hengaa, jos ei olis tunteita jotakin tiettyä kohtaan. Mutta kun ne tunteet on justiinsa se syy miksi on vaan yksi, ei tusinaa. :)
Onnellinen loppu löytyy sullekin takuulla, kun löytyy se oma Reetta jostakin...eikä tartte ees varastaa. Lähtee omin jaloin mukaan.Eihän sitä tiiä..
Mitä jos syötän sulle mansikoita ja suklaata aina kun haluat? :D
Mie sitten tunteilen oikein urakalla. :DKonnaKettu kirjoitti:
Eihän sitä tiiä..
Mitä jos syötän sulle mansikoita ja suklaata aina kun haluat? :D
Mie sitten tunteilen oikein urakalla. :DHeko heko, oot sinä veijari. 😃
Vaan nyt ei auta lahjominen, ei mikään..mä saan kaupasta itte haettua suklaata ja mansikoita, kumpikin käsikin toimii joten syöminenkin onnistuu itsenäisesti. 😛
Juuuuu, takuulla tunteilet...poronnahka taljat takan eessä tulessa, kyllä se lämmittää...🤣mazy kirjoitti:
Mä taas aattelin pe ja la nakottaa opiskelujen parissa, oon vetkutellut yhen tehtävän kanssa..se olis pakko tehdä. Vaikka yhtään ei huvittasi enää tässä kohtaa...
Tämä loppu opiskelu tuntuu vähän jo väkinäiselle, rupee olemaan into tiukassa. Mutta pakkohan se on kaivaa vielä jostakin sen verran mielenkiintoa, että saa hommansa hoidettua.
Kirjalluset hommat vaan tympii, ei ite työnteko..😃
Palataan!☺️Minunkin on tehtävä hommia perjantaina ja lauantaina, mutta jossain välissä kerkiän muutaman kerran vilkaisemaan tänne niin kuin tein tänäänkin.
Hyvää työintoa kumminkin, sillä kun ne on tehty niin tutkinto alkaa siintää saatuna? Pakkopullat pitää tehdä. :)
Itselläni muuten katkesi se uudenvuodenlupaus, että en osta sokeria. Puolilta päivin yliopistolla ostin Jacky Makupala-vanukkaan, kun en muistanut sitä, että sokeria ei saa ostaa. Sitten ostin kaupassa joulusuklaalevyn tarjouksesta puoleen hintaan, kun olin jo vahingossa rikkonut päätökseni. Ehkä huomenna mittaan painoni ja aloitan uudelleen pitäen kesään asti sokerinoston itselleni voimassa. Muisti on heikko ja ei tuo itsehillintäkään kaikkein vahvin ole.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minunkin on tehtävä hommia perjantaina ja lauantaina, mutta jossain välissä kerkiän muutaman kerran vilkaisemaan tänne niin kuin tein tänäänkin.
Hyvää työintoa kumminkin, sillä kun ne on tehty niin tutkinto alkaa siintää saatuna? Pakkopullat pitää tehdä. :)
Itselläni muuten katkesi se uudenvuodenlupaus, että en osta sokeria. Puolilta päivin yliopistolla ostin Jacky Makupala-vanukkaan, kun en muistanut sitä, että sokeria ei saa ostaa. Sitten ostin kaupassa joulusuklaalevyn tarjouksesta puoleen hintaan, kun olin jo vahingossa rikkonut päätökseni. Ehkä huomenna mittaan painoni ja aloitan uudelleen pitäen kesään asti sokerinoston itselleni voimassa. Muisti on heikko ja ei tuo itsehillintäkään kaikkein vahvin ole.Heh, tiedän tuon itsehillinnän heikkouden omakohtaisesti...mitä tulee herkkuihin. 😛
Mä istun kyllä koneella pela, mutta kirjottelen tehtävää. Siinä menee päivän verran,kun ettii tietoa ja kirjaa ylös omien havaintojen kera..
Näyttösuunnitelmaakin pitäs alkaa tehä nippuun. Mulla on dokumentoitavaa...mazy kirjoitti:
Heh, tiedän tuon itsehillinnän heikkouden omakohtaisesti...mitä tulee herkkuihin. 😛
Mä istun kyllä koneella pela, mutta kirjottelen tehtävää. Siinä menee päivän verran,kun ettii tietoa ja kirjaa ylös omien havaintojen kera..
Näyttösuunnitelmaakin pitäs alkaa tehä nippuun. Mulla on dokumentoitavaa...Ei muuta kuin pistä kasaan ja hoida pois viimeiset jutut pois - niin sitten voi rentoutua! Itse muuten mittasin mahanympäryksen tuolla ja reidenympäryksen. Pitäisi laihduttaa, joten herkut saisivat vähäksi aikaa jäädä, aina kesään asti.
Ei muuta kuin pistä kasaan ja hoida pois viimeiset jutut pois - niin sitten voi rentoutua! Itse muuten mittasin mahanympäryksen tuolla ja reidenympäryksen. Pitäisi laihduttaa, joten herkut saisivat vähäksi aikaa jäädä, aina kesään asti.
Niin se täytyy pistää, ottaa itteä niskasta kiinni ja perehtyä. Voi kun olis ohi jo...🙄
Ei huvita kirjottelutyöt, mutta ei auta marinat...opet tarvii ne arvioitavaksi tajuunko mä mitään ko. asioista. No tajuun, mutta mustaa valkosella on oltava...
Ois helpompi selittää suullisesti.😛
Herkuttelun kanssa mä meinaan, ettei tyystin kieltäydy ja jojoile. Syö joskus, kun tuntuu et tarvetta, mutta koittaa olla jämpti sen joskus kanssa.mazy kirjoitti:
Niin se täytyy pistää, ottaa itteä niskasta kiinni ja perehtyä. Voi kun olis ohi jo...🙄
Ei huvita kirjottelutyöt, mutta ei auta marinat...opet tarvii ne arvioitavaksi tajuunko mä mitään ko. asioista. No tajuun, mutta mustaa valkosella on oltava...
Ois helpompi selittää suullisesti.😛
Herkuttelun kanssa mä meinaan, ettei tyystin kieltäydy ja jojoile. Syö joskus, kun tuntuu et tarvetta, mutta koittaa olla jämpti sen joskus kanssa."Herkuttelun kanssa mä meinaan, ettei tyystin kieltäydy ja jojoile. Syö joskus, kun tuntuu et tarvetta, mutta koittaa olla jämpti sen joskus kanssa. "
Itselläni herkuille on vain ostokielto. Isän synttäreillä saa syödä mitä haluaa ja vaikka kirkkokahveilla, jos joskus kirkkoon sattuu ehksymään kirkkokahvin aikaan. Sokerilla on ostokielto, ei syömiskielto. Kumminkin laihtuu, sillä ei sillä isällä ja muilla ole kuin synttärit kerran vuodessa ja harvoin kirkossa saa mitään kirkkokahveja pullilla varustettuna. Vähän viiniä ja jokseenkin kaloritonta leipää siellä tarjotaan.
Hyvää iltaa ja törmätään sitten joskus, sillä tämän päivän osalta siis lopettelin!mazy kirjoitti:
Heko heko, oot sinä veijari. 😃
Vaan nyt ei auta lahjominen, ei mikään..mä saan kaupasta itte haettua suklaata ja mansikoita, kumpikin käsikin toimii joten syöminenkin onnistuu itsenäisesti. 😛
Juuuuu, takuulla tunteilet...poronnahka taljat takan eessä tulessa, kyllä se lämmittää...🤣Ei se itte hakeminen ja syöminen ole sama asia..
Saat köllötellä mun sylissä samalla kun syötän sulle herkkuja. :D
Talon paras paikka. :D
Pittäähän se olla tunnelmaa.. Jutellaan niitä näitä siinä takkatulen ääressä.. :Dkonna,lopeta jo..ja hanki ittelles se tyttöystävä,helpottuu sunkin päiväs eikä tartte täällä varattuja vonkailla ^-^
peppupupu kirjoitti:
konna,lopeta jo..ja hanki ittelles se tyttöystävä,helpottuu sunkin päiväs eikä tartte täällä varattuja vonkailla ^-^
En minäkään oikein tuota ymmärrä kun mazykin, vaikka on varattu nainen, on noin villissään konnasta.
Harmaaritari kirjoitti:
En minäkään oikein tuota ymmärrä kun mazykin, vaikka on varattu nainen, on noin villissään konnasta.
menee jo nolon puolelle..ei masy mitään netti villittelyjä kaipaa ja yrittää ystävällisesti antaa vinkkiä mut toi yks vaan jatkaa..itteäkin rupee nolottaa kun lukee tota epätoivoista vonkaamista päivästä toiseen. kettuhan on kehuskellut miten kova naisten mies on joten mikä on ongelma??: p
ps,ainut ketä se ei ole vongannut on minä..kertoo jotain;D- hienoa
peppupupu kirjoitti:
menee jo nolon puolelle..ei masy mitään netti villittelyjä kaipaa ja yrittää ystävällisesti antaa vinkkiä mut toi yks vaan jatkaa..itteäkin rupee nolottaa kun lukee tota epätoivoista vonkaamista päivästä toiseen. kettuhan on kehuskellut miten kova naisten mies on joten mikä on ongelma??: p
ps,ainut ketä se ei ole vongannut on minä..kertoo jotain;Dolikos tämä vinkki konnaketulle mutta miksi varattu on sinkkujen kanssa sinkkumestoilla eli miksi varattu keikistelee sinkkumiehelle niin oletko kiinnostunut konnasta eli konnakettu sinulle on annettu vink vink vinkki että eräs sinkkuneiti olis kiinnostunut
- ota.siitä.nainen
pyydä peppistä ulos ja treffeille niin muuten menetät hänet konnaketulle
ota.siitä.nainen kirjoitti:
pyydä peppistä ulos ja treffeille niin muuten menetät hänet konnaketulle
En minäkään taida uskaltaa, kts. toi mun edellinen kommentti :D
- ja.halii.rutistaa
Harmaaritari kirjoitti:
tuskimpa mutta pussata se voi
hienoa kirjoitti:
olikos tämä vinkki konnaketulle mutta miksi varattu on sinkkujen kanssa sinkkumestoilla eli miksi varattu keikistelee sinkkumiehelle niin oletko kiinnostunut konnasta eli konnakettu sinulle on annettu vink vink vinkki että eräs sinkkuneiti olis kiinnostunut
rauhoitu,me ollaan konniksen kanssa kuin sisko ja veli,oikeesti ^-^ ei niinku mitään eroottista rätinää ja musta tuntuu ettei se ihan täysillä pidä mun lärvistä:) ja ei muutenkaan kiinnosta silleen, mun ihanne mies on pikkasen toisenlainen. täällä oli se ainanorsu..mukava tyyppi sekin. konna sitäkin hiosti vähän liikaa,toinen ihan nolona vastaili. Toi on inhottavaa käytöstä,kun ei tajua lopettaa. Siellä kuitenkin on niitä vapaita naikkosia rollo täynnä plus turistit niin miksei mene ulos jahtaamaan niitä? ^-^
Harmaaritari kirjoitti:
älä ny viitti harmis,sä kyllä tiedät etten säikyttele asiamiehiä tolla tavalla vaan käyttäydyn kiltisti haha:D
peppupupu kirjoitti:
älä ny viitti harmis,sä kyllä tiedät etten säikyttele asiamiehiä tolla tavalla vaan käyttäydyn kiltisti haha:D
Sun "kiltteydestä" ei oo mitään takeita :D
Harmaaritari kirjoitti:
Sun "kiltteydestä" ei oo mitään takeita :D
noh noh harmis,äläs ny..:D annat mulle karkkia niin käyttäydyn ^^,
peppupupu kirjoitti:
noh noh harmis,äläs ny..:D annat mulle karkkia niin käyttäydyn ^^,
Suklaakonvehtia aina pitää vähän olla kaapissa peppiksen varalta :)
Harmaaritari kirjoitti:
Suklaakonvehtia aina pitää vähän olla kaapissa peppiksen varalta :)
onko se pandan konvehteja?? nam,sitten olen extra kiltti,jaan ne sun kanssa ^^,
peppupupu kirjoitti:
onko se pandan konvehteja?? nam,sitten olen extra kiltti,jaan ne sun kanssa ^^,
Harmi kun taitaa olla marabouta nuo mitä otin välipäiväalesta, no haetaan sitten pandaa lisukkeeks kun tuut :) No ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä peppikselle :)
Harmaaritari kirjoitti:
Harmi kun taitaa olla marabouta nuo mitä otin välipäiväalesta, no haetaan sitten pandaa lisukkeeks kun tuut :) No ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä peppikselle :)
oooh molemmat kelpaa,anna tänne! :D peppis ei ole sivistynyt nainen kun puhutaan suklaatista,käärepaperit lentää haha juodaan maistuvat tsufeet niiden kanssa ja lörpötellään:) vieno halaus? ^^,
juuh,pitäis itsekkin mennä sleep modelle,otin kyllä monen tunnin nokoset taas. jostain syystä jouluruokaepisodin jälkeen on nukuttanut ihan hitosti zzzzzz hyvää yötä harmikselle:)
kerrompa mitä unia näin tänään,olin muka jossain pikkumökissä linnan pihalla,oli komea linna..niin joskus yöllä alkoi tapahtumaan kummia,aaveet ja henkiolennot heräsivät. siinä kun kuljeskelin raunio alueella ja nummella näin muka jonkinlaisen taistelun siinä kentällä..ja lauma "lapsia" kuikki mua muurin toiselta puolelta..jaa-a,mitäköhän toikin tarkoitti?? ^-^Harmaaritari kirjoitti:
Mitä naljailet siinä. :D
Pistetään aina huumoriksi vakavat asiatkin.Harmaaritari kirjoitti:
Ahhaa, namusetä!!! Ostelee tarjouksesta sukulaatia tyttösiä varten.. :D
Busted...arvasin, että joku piilevä taipumus sullakin tarttee olla.. ;Dmazy kirjoitti:
Ahhaa, namusetä!!! Ostelee tarjouksesta sukulaatia tyttösiä varten.. :D
Busted...arvasin, että joku piilevä taipumus sullakin tarttee olla.. ;Doi oi ja hyvää huomenta:D toivottavasti et närpääntynyt kun tolle konnalle vähän napsautin? se kun alkaa aina käymään ylikierroksilla ja säikyttää kaikki pois,naisotukset ^-^
peppupupu kirjoitti:
oi oi ja hyvää huomenta:D toivottavasti et närpääntynyt kun tolle konnalle vähän napsautin? se kun alkaa aina käymään ylikierroksilla ja säikyttää kaikki pois,naisotukset ^-^
Huomenia sullekin Peppis! :D
En minä tuommosista suutu enkä pelästy, huumorillahan me Konnan kanssa kirjotelleen. Tai minä ainakin paan ihan huumorilla menemään kaiken vinoilun. Mutta tosissani toki olen noista sitoutumisista ja tunteistani miestäni kohtaan. Mutta ei niitäkään tämmösen tsoukkin konna "iskee" homman kanssa pidä liian totuudentorvena kirjottaa. :D
Kyllä mä sitten hiljenen, kun koen ettei enää ole sanottavaa tai veivataan liikaa. :)
Eiköhän konna ihan oikeasti ymmärrä, että en ole iskettävissä enkä vaihda miestä, vaikka saisin kaiken maailman rikkaudet, suklaat ja mansikat. :Dmazy kirjoitti:
Huomenia sullekin Peppis! :D
En minä tuommosista suutu enkä pelästy, huumorillahan me Konnan kanssa kirjotelleen. Tai minä ainakin paan ihan huumorilla menemään kaiken vinoilun. Mutta tosissani toki olen noista sitoutumisista ja tunteistani miestäni kohtaan. Mutta ei niitäkään tämmösen tsoukkin konna "iskee" homman kanssa pidä liian totuudentorvena kirjottaa. :D
Kyllä mä sitten hiljenen, kun koen ettei enää ole sanottavaa tai veivataan liikaa. :)
Eiköhän konna ihan oikeasti ymmärrä, että en ole iskettävissä enkä vaihda miestä, vaikka saisin kaiken maailman rikkaudet, suklaat ja mansikat. :DMä luulen, että se pelleilee mun kanssa tälleen kun on huomannut, että mun kanssa voi höpöttää leikillään kaikenlaista hömppää. :D
Oon sen verran velmu, että lähen välillä leikkiin mukaan...saapi sanailla kyllikseen.- vitsiäon
mazy kirjoitti:
Mä luulen, että se pelleilee mun kanssa tälleen kun on huomannut, että mun kanssa voi höpöttää leikillään kaikenlaista hömppää. :D
Oon sen verran velmu, että lähen välillä leikkiin mukaan...saapi sanailla kyllikseen.Tottakai se pelleilee sehän on sanonut ettei haluaisi toisen miehen lapsia joten miksi kiinnostuisi naisesta jolla on lapsia vaikka oliski sinkku.
vitsiäon kirjoitti:
Tottakai se pelleilee sehän on sanonut ettei haluaisi toisen miehen lapsia joten miksi kiinnostuisi naisesta jolla on lapsia vaikka oliski sinkku.
Juu. I know..niin tietää konnakin. 😃
Elkää olko huolissanne muutkaan, ei tartte. Toisilla vaan on ronskimpi huumori..😀- raskasta.vit.uilua
mazy kirjoitti:
Elkää olko huolissanne muutkaan, ei tartte. Toisilla vaan on ronskimpi huumori..😀entä työn teko niin töihin siitä eikä isketä sinkkumiehiä
raskasta.vit.uilua kirjoitti:
entä työn teko niin töihin siitä eikä isketä sinkkumiehiä
Talviloma loppuu sunnuntaina. Maanantaina taas palaan töihin. Seuraavaa lomaa ei tiedossa, jos työt jatkuu niin ehkä kesällä, ehkä syksyllä tai vasta loppu vuonna...
Lomia pitää kerätä. Opiskelut loppuu, loppuu lomatkin. Opiskelijan etuja nää pidemmät lomat..😁
Mut nyt ulkoilemaan...mazy kirjoitti:
Elkää olko huolissanne muutkaan, ei tartte. Toisilla vaan on ronskimpi huumori..😀Vois ihan vitsillä haukata palanen noista sun sääristä.
:Dmazy kirjoitti:
Talviloma loppuu sunnuntaina. Maanantaina taas palaan töihin. Seuraavaa lomaa ei tiedossa, jos työt jatkuu niin ehkä kesällä, ehkä syksyllä tai vasta loppu vuonna...
Lomia pitää kerätä. Opiskelut loppuu, loppuu lomatkin. Opiskelijan etuja nää pidemmät lomat..😁
Mut nyt ulkoilemaan...Kommentti poistettu..
Mitä sie oikein sanoit?
:DKonnaKettu kirjoitti:
Kommentti poistettu..
Mitä sie oikein sanoit?
:DSanoin, että pthyi..maistuu varmana pahalle ja jää säärikarvatkin hampaiden väliin!🤣
mazy kirjoitti:
Sanoin, että pthyi..maistuu varmana pahalle ja jää säärikarvatkin hampaiden väliin!🤣
Säärikarvat..
Oho... Villinainen. :DKonnaKettu kirjoitti:
Säärikarvat..
Oho... Villinainen. :DKaikilla naisilla ne kasvaa, oli sitten villi taikka kesy :D
Itse esim. en ajele nyt talvella ollenkaan, ja kyllä hävetti kun en ollut uuden vuoden yönä varautunut nukkumaan kenenkään viekussa, että toinen varmasti tunsi mun karvat... (ei voinu onneksi sentäs niitä nähdä kun oli valot huoneesta poies)
Siinä mielessä pitäs kai sheivata aina, kun ei koskaan voi tietää millon kiinnostaa mennä jonkun toisen viereen yöksi. :)KonnaKettu kirjoitti:
Säärikarvat..
Oho... Villinainen. :DTäytyyhän sitä pakkasilla säärystimet olla. 😃
Kyllähän ihokarvat jonkinmoiset lähes kaikilla normaalisti kasvaa sääriinkin. Ei karvattomia olla naisetkaan. Se karva vaan on usein hennompaa, kun miehillä.
Kyllä kun jalkoja höylää, niin joku päivä on kunnon karvajalat ja tummatkin karvat. 🤣
Pitäs lopettaa se kotkotus tykkänään, että karvoja kammoksutaan. Nätti vaalea karvoitus sääressäkin, niin ketä se nyt muka häiritsee?palstalutka kirjoitti:
Kaikilla naisilla ne kasvaa, oli sitten villi taikka kesy :D
Itse esim. en ajele nyt talvella ollenkaan, ja kyllä hävetti kun en ollut uuden vuoden yönä varautunut nukkumaan kenenkään viekussa, että toinen varmasti tunsi mun karvat... (ei voinu onneksi sentäs niitä nähdä kun oli valot huoneesta poies)
Siinä mielessä pitäs kai sheivata aina, kun ei koskaan voi tietää millon kiinnostaa mennä jonkun toisen viereen yöksi. :)Äää, oppikoon vaan tykkäämään susta karvoineen päivineen. Ei sitä pidemmässä suhteessakaan aina voi piilossa olla, kun karvat kasvaa. Ja minusta olis jotenkin rasittavaakin, jos pitäs kävellä jatkuvasti stressaten tekemässä jotakin toimenpiteitä, että kelpaa kumppanilleen.
mazy kirjoitti:
Äää, oppikoon vaan tykkäämään susta karvoineen päivineen. Ei sitä pidemmässä suhteessakaan aina voi piilossa olla, kun karvat kasvaa. Ja minusta olis jotenkin rasittavaakin, jos pitäs kävellä jatkuvasti stressaten tekemässä jotakin toimenpiteitä, että kelpaa kumppanilleen.
Vielä 50- luvulla säärikarvat oli luonnolliset, naiset sipsutti karvoineen kaikkineen. Nykyään karvoista on tehty maanvaiva.
mazy kirjoitti:
Eikä edes ihan vähän... :)
Öitä konnallekin.Oho sie olikkin hereillä. :D
Öitä.
Bradley Cooper ja minä.
Ja onnea Trolllille jos näin on toden totta käynyt! <3- kanervakaneli-
Joo onnea trollille ja ilkalle.
kanervakaneli- kirjoitti:
Joo onnea trollille ja ilkalle.
Trollli toimii hyvänä esimerkkinä meille muille, yritän samaa. Tai siis en hänen ukkoaan, mutta toista. Tai siis ei kenenkään toista enkä varattua, mutta omaani, siis tulevaa.
- 12121212121212
misspönttöuuni kirjoitti:
Trollli toimii hyvänä esimerkkinä meille muille, yritän samaa. Tai siis en hänen ukkoaan, mutta toista. Tai siis ei kenenkään toista enkä varattua, mutta omaani, siis tulevaa.
Veikkaanpa että trolli voittaa keskinäisen kilpailunne Konnaketusta, ja päädyt laastarisuhteeseen vanhan palstaromanssisi Pertti-sedän kanssa.
12121212121212 kirjoitti:
Veikkaanpa että trolli voittaa keskinäisen kilpailunne Konnaketusta, ja päädyt laastarisuhteeseen vanhan palstaromanssisi Pertti-sedän kanssa.
Oo, kuka se nyt onkaan https://www.youtube.com/watch?v=5vheNbQlsyU loppupeleissä? Kuunnelkaamme ja olkaamme vaikka rakastuneita välillä : )
- trollli
Mulla jo nousi niskavillat pystyyn, onneks korjasit nopeasti sanomaasi. Eilen valittiin sormukset ja illalla kerrottiin mun vanhemmilleni. Faija oli vähän jurmuna... hiljainen , ainoastaan murahteli jotain, tai sitt sillä oli itsellään taas jotain huolia.
Vanhimmalle veljelleni kerroin, kun näki sormuksen iltapäivällä mun sormessani, jäi tuijottamaan sitä... eikä sanonut mitään... katseli vaan hiljaisena mun kättäni, kuin loukkaantuneena.
Kerroin kuinka asia oli, vanhemmatkaan eivät vielä tienneet, joten ei olla ehditty kertoa muillekaan, kun sormukset saatiin vasta tunti takaperin sormiimme. Eikä juhlita ainakaan viikkoon: A***lla on työ keikka edessään, palailee joskus loppiaisen jälkeen vasta takaisin Turkuun.
Ja tuolle yhdelle täällä juorujen alkajalle; "kanervakanelille" - Kuskoon koira kintuilles!
Ilkka Kanervan, jokainen turkulainen tuntee... on se mies sen verran kuuluisa vanhus ja naisten mies! Eikä sillä ukolla pahemmin ole estoja... samanlainen iskupuheiden pitäjä kuin konnakettu tällä foorumilla! Pälä,läppäp,pää jne... suunnilleen luultavasti samoilla tehoilla!
Korvasta sisään ja toisesta ulos -> toivoen ett puhuja ymmärtäisi lopettaa; ennen kuin uhriksi joutunut huitaisee korvapuustin kynsineen! Ja vaikka ne ukkojen irstaatkin puheet tietää pelkäksi puheeksi, millä lämmittelevät ilmeisesti vain omaa miehuuttaan ... siitä kyllä kohde useinmiten ainoastaan kiusaantuu!
Ei näen mä ole ollut vielä ainakaan pakko rekkaantua! Päivänjatkoja... kaikille! trollli kirjoitti:
Mulla jo nousi niskavillat pystyyn, onneks korjasit nopeasti sanomaasi. Eilen valittiin sormukset ja illalla kerrottiin mun vanhemmilleni. Faija oli vähän jurmuna... hiljainen , ainoastaan murahteli jotain, tai sitt sillä oli itsellään taas jotain huolia.
Vanhimmalle veljelleni kerroin, kun näki sormuksen iltapäivällä mun sormessani, jäi tuijottamaan sitä... eikä sanonut mitään... katseli vaan hiljaisena mun kättäni, kuin loukkaantuneena.
Kerroin kuinka asia oli, vanhemmatkaan eivät vielä tienneet, joten ei olla ehditty kertoa muillekaan, kun sormukset saatiin vasta tunti takaperin sormiimme. Eikä juhlita ainakaan viikkoon: A***lla on työ keikka edessään, palailee joskus loppiaisen jälkeen vasta takaisin Turkuun.
Ja tuolle yhdelle täällä juorujen alkajalle; "kanervakanelille" - Kuskoon koira kintuilles!
Ilkka Kanervan, jokainen turkulainen tuntee... on se mies sen verran kuuluisa vanhus ja naisten mies! Eikä sillä ukolla pahemmin ole estoja... samanlainen iskupuheiden pitäjä kuin konnakettu tällä foorumilla! Pälä,läppäp,pää jne... suunnilleen luultavasti samoilla tehoilla!
Korvasta sisään ja toisesta ulos -> toivoen ett puhuja ymmärtäisi lopettaa; ennen kuin uhriksi joutunut huitaisee korvapuustin kynsineen! Ja vaikka ne ukkojen irstaatkin puheet tietää pelkäksi puheeksi, millä lämmittelevät ilmeisesti vain omaa miehuuttaan ... siitä kyllä kohde useinmiten ainoastaan kiusaantuu!
Ei näen mä ole ollut vielä ainakaan pakko rekkaantua! Päivänjatkoja... kaikille!Ohhoh!
Mitenkä multa on livahtanut ohitse tämä uutinen? Onko asia ollut esillä missään valtakunnan medioissa?
Minä taisin ensimmäisenä nostaa esille jutun Ilkka Kanervasta, mutta heitin sen tietenkin ihan läpällä. En uskonut että trollit pariutuvat.
Tämä on merkittävä (palsta)uutinen, ja olisi tietenkin vaatinut ihan oman, erillisen aloituksen (jos sellainen on tehty, niin on mennyt minulta ohi). Toki tässä kohtaa on olemassa pykälänsä ihmisten yksityisyyden suojasta, mutta (palsta)julkisuuden henkilöillä se on ohuempi kuin tavan tallaajilla.
On tavallansa sääli että palsta menettää yhden väriläiskän, mutta toisaalta sinähän olet jo pidemmän aikaa lymyillyt yksityisluonteisissa ketjuissa Nuuskan kanssa ja olit näin jo jättäytynytkin suosiolla parrasvaloista. Voidaan sanoa että tässä kohtaa sulla on ollut pehmeä lasku palstalta yksityiseen reaalielämään.
En ryhdy tässä pitämään muistopuheita kun ehkä vielä törmäilemme palstalla, mutta kyllähän sinulla on ollut omat hienot hetkesi palstalla. Olen muistaakseni nimennyt sinut jossain kohtaa palstan tasokkaimmaksi kirjoittelijaksi, ja kyllä minä siinä kohtaa olin ihan tosissani. Parhaimmillasi olet ollut se henkilö jonka kommentteja minä etsin aina kirjautuessani palstalle, sulla oli hyvin lennokkaat jutut joita oli mukava lueskella ja taisin joskus nauraakin niille. Rehellisesti voin sanoa, että niitä kirjoittelijoita joiden kommentteja olen joskus tarkoituksella etsinyt viestiketjuista, ei ole montaakaan joten olet sinällään läpäissyt hyvin tarkan seulan.
Suhtaudun uutiseesi samalla vakavuudella kuin suhtauduin aikoinaan Arvi Lindin jokaiseen TV-uutiseen, ääneen lausuttu (palstalle kirjoitettu) uutinen muuttuu todeksi viimeistään julkaisuhetkellä. Onnea sinulle elämääsi, ja jos suhde joskus muuttuu kyllästyttäväksi ja raskassuotuiseksi, niin voit aina nykäistä minua (palsta)hihasta ja kysyä olisiko sinulle sijaa minun elämässäni. Jos sillä hetkellä olisikin täyttä, niin pienin erityisjärjestelyin löydämme sinullekin taatusti tilaa kalenteristani. Olet ehkä se palanen joka on aina puuttunut minun muutoin lähes valmiista palapelistäni...
Hyvää ja menestyksekästä Uutta Vuotta 2019 sinulle ihanuudelle. Pidä se hymysi, se pukee sinua.trollli kirjoitti:
Ei näen mä ole ollut vielä ainakaan pakko rekkaantua! Päivänjatkoja... kaikille!Ohhoh ja onnittelut vaan munkin puolesta vaikka tuli aika äkkiä tämä tieto, eilen jotain näin maininintaa mutta kuvittelin olevan vain läppää. Joo, toivon todella että tälläkertaa onnistaa sulla toi pariutuminen. Sanomattakin tiedät että suhtauudun vähän sekptisesti enkä ihan vähänkään jos tyyppi on tullut ihan "puskista" mutta jos ei niin kaitpa sä suunnilleen tiedät mikä on miehiään. Toivon ainakin niin ja kun säkään et varmaan ihan helpoina luonne aina ole siitä on etua jos tietää sun temput ennestään ja osaa suhtautua :D
trollli kirjoitti:
Ei näen mä ole ollut vielä ainakaan pakko rekkaantua! Päivänjatkoja... kaikille!Mulla ois vielä tuo itsetehty
https://aijaa.com/G54WNw
Sormus- trollli
Harmaaritari kirjoitti:
Ohhoh ja onnittelut vaan munkin puolesta vaikka tuli aika äkkiä tämä tieto, eilen jotain näin maininintaa mutta kuvittelin olevan vain läppää. Joo, toivon todella että tälläkertaa onnistaa sulla toi pariutuminen. Sanomattakin tiedät että suhtauudun vähän sekptisesti enkä ihan vähänkään jos tyyppi on tullut ihan "puskista" mutta jos ei niin kaitpa sä suunnilleen tiedät mikä on miehiään. Toivon ainakin niin ja kun säkään et varmaan ihan helpoina luonne aina ole siitä on etua jos tietää sun temput ennestään ja osaa suhtautua :D
Kiitos sulle ja muillekin onnittelijoille. Olen tuntenut miehen lähes 8 vuotta, mutt ei olla oltu paljon samoissa ympyröissä, kun kumpikin on ollut ain vuorotellen varattu. Tuli muksujensa kanssa syömään ruokalaan, viikonloppu isänä, kun piti pojat ruokkia.
Oli kuullut ett täältä vois löytyä lapsillekin sopivaa syötävää, ettei ole pakko mennä Heselle, aina syömään hampurilaisia. Tai ostaa pussikeitoa tai pakaste keittoa ja lämmittää mikrossa, lisänä voileipiä ja maitoa... jälkkäriksi tai välipalaksi hedelmiä. (ei huono ratkaisu kuitenkaan)
Suoraan sanottuna; noihin muukuliin mä varmaan aluksi ihastuin! =´D
Ei maar, kyllä mä oon oikeesti iki ihastunut/rakastunut ehkä tästä tulee jotain... toivon niin!
Nämä raportit saa nyt loppua ja verho laskeutuu... voin joskus kertoa, jotain kaikille palstalaisille tulevaisuudessa, jos jotain sellaista kerrottavaa tulee.
Pitäkää itsestänne huolta ja kulkekaa kadun aurinkoista puolta! trollli kirjoitti:
Ei näen mä ole ollut vielä ainakaan pakko rekkaantua! Päivänjatkoja... kaikille!Ihanaa! <3 Olen onnellinen sinun (ja hänen) puolesta ja samalla vähän haikeana...
Kaikkea hyvää ja kestävää liittoa, paljon rakkautta, hellyyttä ja hyvänä pitoa teille. Ymmärrystäkin ja pitkäjänteisyyttä.
Kaunis asia...
Kaunista, että ihminen löytää ihmisen näinäkin päivinä.
Toivo ei ole mennyt.
(halaus)trollli kirjoitti:
Kiitos sulle ja muillekin onnittelijoille. Olen tuntenut miehen lähes 8 vuotta, mutt ei olla oltu paljon samoissa ympyröissä, kun kumpikin on ollut ain vuorotellen varattu. Tuli muksujensa kanssa syömään ruokalaan, viikonloppu isänä, kun piti pojat ruokkia.
Oli kuullut ett täältä vois löytyä lapsillekin sopivaa syötävää, ettei ole pakko mennä Heselle, aina syömään hampurilaisia. Tai ostaa pussikeitoa tai pakaste keittoa ja lämmittää mikrossa, lisänä voileipiä ja maitoa... jälkkäriksi tai välipalaksi hedelmiä. (ei huono ratkaisu kuitenkaan)
Suoraan sanottuna; noihin muukuliin mä varmaan aluksi ihastuin! =´D
Ei maar, kyllä mä oon oikeesti iki ihastunut/rakastunut ehkä tästä tulee jotain... toivon niin!
Nämä raportit saa nyt loppua ja verho laskeutuu... voin joskus kertoa, jotain kaikille palstalaisille tulevaisuudessa, jos jotain sellaista kerrottavaa tulee.
Pitäkää itsestänne huolta ja kulkekaa kadun aurinkoista puolta!Jopo, no varmaan sun keitoksilla ei ainakaan ruuasta tuu valittamista. Se mikä tuossa on vaarana on se että muksutkin tykästyy suhun ja sen exä sitten käy mustikseksi, se varmaaan on vähän semmosta luovimista sitten. Oo oma kiva ittes mutta jos tulee sanomista älä heti lähde sotaan kun sullakin tuota temperamenttia niin eiköhän se siitä.
Ihanaa! <3 Olen onnellinen sinun (ja hänen) puolesta ja samalla vähän haikeana...
Kaikkea hyvää ja kestävää liittoa, paljon rakkautta, hellyyttä ja hyvänä pitoa teille. Ymmärrystäkin ja pitkäjänteisyyttä.
Kaunis asia...
Kaunista, että ihminen löytää ihmisen näinäkin päivinä.
Toivo ei ole mennyt.
(halaus)Näinpä. Rakkaus on tavoittelemisen arvoinen asia.
Toivon mukaan sinäkin saat siitä osasi.
- AsianVierestä
Tässä kaikille toisiaan tietämättään rakastaville:)
https://www.youtube.com/watch?v=9iKWnPldrCQ - 12121212121212
Tämä biologiaan ja kivikauteen vetoaminen on aika mielenkiintoista. Naiset tuntuvat vetoavan näihin kun haetaan pitkää (nykyisin ei kovin tarpeellinen ominaisuus) miestä, halutaan nirsoilla tai perustellaan miksi miehen kuuluu viedä ja suorittaa soidintanssi. Eihän tässä ole mikään muuttunut 10 000 - 20 000 vuodessa.
Mutta kummasti kun aletaan keskustelemaan muista biologisista seikoista kuten ikäasioista, miesten seksuaalisesta himosta "vähän" nuorempiin mutta silti hedelmällisiin tyttösiin, tai jopa biologisista sukupuolirooleista siltä kannalta ketkä päättävät heimossa...muuttuukin kanta sellaiseksi että kyllä se biologia on pelkkää satua ja nyt on vuosi 2019 eikä 1950.- 12121212121212
Katsos, meni väärään ketjuun.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15511790/naiset-ja-kostuvuus
Tänne piti laittaa. 12121212121212 kirjoitti:
Katsos, meni väärään ketjuun.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15511790/naiset-ja-kostuvuus
Tänne piti laittaa.Hyvä, että noinkin täydellinen tyyppi joskus mokaa. ;D
Kaikki sopii yhteen. Kyllä se on pakko mahtua kun on vihitty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il224051- 2323572
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess552629Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3151846Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2531659Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561573Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2421543- 961492
- 991368
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561295