Treffailetko omanikäistesi kanssa?

40mies

Omanikäiseni ovat aika rumia joten treffailen noin 10 v nuorempia naisia. Treffi sivustoja kun selaa niin noin 36 v naiset eivät ole viehättäviä enää, tosi siellä muutama helmi välillä on mutta suurin osa eivät ole niin viehättäviä. Alle 30 v naiset ovatkin sitten vielä kauniita ja hoikkia.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoliterniuM1977

      En treffaile. Piste. Juuri naisten ylipaino on pahin este. Mielummin yksin. Pitäisivät itsestään huolta, kuten itsekin pidän. Naisen pitää olla hoikka ja lapseton. 30-45v sinkkunaisista enää harva on. Yksin hautaan.

    • ihania.40v.naiset

      uskoisin että treffi sivustoille menee ne ei niin hehkeimmät ja varatut ja ammattilaiset niin normaali nainen löytää mistä vain kumppanin eikä treffi sivustoja siihen tarvi ja ne ketä sivustolla on niin on vähän semmosii ja tämmösii naisia mutta livessä 35-45v naiset seksikkäimpiä

    • Pallomaha

      En treffaile oman ikäisiä miehiä vaan 10-15v nuorenpia ja seuraa löydän livenäkin.. Miesten raju alamäki alkaa 40v jälkeen..se kuuluisa pallomaha, liikkuisivat enemmän. Voi kunpa useimmat miehet huolehtisivat ulkonäöstään.

    • Mies50plus

      En, eilen panin 20 vuotiasta tyttöä täällä Kamputseassa.

      Oman ikäisten kanssa en välitä olla missään tekemisissä.

      • kysyy

        Mitä maksoi?


      • nettijuttuja

        Tottakai. Netissä kaikilla miehillä on aina nuoret naiset, kookkaat mulkut ja paksut lompakot. ;)


      • Mies50plus
        kysyy kirjoitti:

        Mitä maksoi?

        50 usan dollaria.

        Kaunis tyttö oli.

        Mieluummin maksan nuoresta kuin panen ilmaiseksi omanikäisiä. Siksi tuleekin 3 kertaa matkailtua täällä aasian suunnalla.


      • Kolmea

        Minä panin uutena vuotena kolmea naista 23v 24 ja 24. Oli ihan hyvät uuden vuoden vastaanottajaiset. Minä olen 62v.


      • Kolmea

        Olivat suomalaisia Naisia. Ja ihan ilmasta oli kaikki . Eikä mulla ole normaalia suurempi kalu eikä lompakko. Lompakko on litteä ja olen köyhä.


      • Trolli34

        Taitaa setä nähdä päiväunta.. Miks nuori nainen ottais toinen jalka haudassa olevan papparaisen, kun nuoria ja komeita miehiä tarjolla..


    • AsianVierestä

      Aika surkea aloitus, "omanikäiseni ovat aika rumia".
      Tuohan tarkoittaa että aloittaja on omasta mielestään joko ruma tai sitten tyhmä?

      • Lerpukkaa

        Tuon ikäiset miehet ovat jo rumia, eivätkä saa nuorta naista, kuin maksamalla.. Juu ketjun aloittaja ei ole ruudin keksijä.. Buaah.


    • Ei kiinnosta noiden kulahtaneiden papparaisten panemiset eli ihan sama, mutta miks sitä täytyy täällä palstalla mainostaa? Varmaan, koska huono itsetunto, eikä saa kun sitä maksettua rakkautta.. Komea ytmi saa ihan ilmaiseksi.. Nuo reppanat tuovat vaan oman tyhmyytensä esille.

    • Pillujen--asiantuntija

      Huono trolli viesti. Ette te pane ketään, ette saa edes 50 v naisilta. Suomessa naiset on todella nirsoja eivätkä 20 v naiset anna pillua 50 v miehelle muuten kuin rahalla eli ova sokeritypyjä.

      • Glmooria

        Osuit naulan kantaan.. 20v nainen ei anna edes rahalla rumalle ja vanhalle ukolle.


    • viisvee

      pelkkä ulkokuori on vain näkyvä osa ihmisestä toiset kun ovat vanhana syntyneitä nuodena tai toisin päin olemukseltaan,

    • Milfie

      En treffaile omanikäisiä, n 10-17v nuorempia ovat olleet. Yhden hyvännäköisen tyylitajuisen miehen tiedän joka on vain 2v nuorempi kuin minä eli miltei samanikäinen, mutta on niin naistenmies etten ole viittinyt ryhtyä vaikka on ollut kovasti tyrkyllä. Ei ajatusmaailma ihan kohtaa kumminkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe