Okei. TOTUUS EI OLE MIELUSTA KUULLA!
Onko naiselle elävää sielua?
ajatuskseni tässä asiassa NYT on tullut: Juha Ahvion kirjoituksesta, siemensestä.
Onko naisella ja miehellä "sama sielu"?
Oikea ja alkuperäinen VAstavoima!
Ensimmäinen ja viimeinen siemen, Adam?
16
<50
Vastaukset
- Vastavoima888
YLLÄPITO ?
Onko tässä aloituksessa jotain joka rikkoo, suomi24 keskustelun sääntöjä vai onko aloitus asiallinen ja sääntöjen mukainen ?
Jos ei riko oletan että ketjua ei poisteta!
siellä ylläpidossa, se että asia ei ole teidän mieleenne ei kait ole poiston oikeus ja syy!
No eni wei, paska saitti muutenkin! - Vastavoima888
Kuinka monta siementä on "maailmassa" ?
Jumalan
Miehen
Naisen
perkeleen
Miten ja missä nämä siemenet vaikuttavat?
Mitä tarkoittaa sanan paikka:
1 Moos 3
15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
15 Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:* ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi, ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän.
Mikä ja miten naisen siemen lisääntyy ja mikä on NAISEN SUKU? - Vastavoima888
Suku ? Heimo ? kansa ?
Joos. 7:14
13 Nouse, pyhitä kansa ja sano: Pyhittäytykää huomiseksi, sillä näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Sinun keskuudessasi, Israel, on jotakin tuhon omaksi vihittyä; sinä et voi kestää vihollistesi edessä, ennenkuin olette poistaneet keskuudestanne tuhon omaksi vihityn.
14 Astukaa siis huomenaamuna sukukunnittain esiin, ja se sukukunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin suvuittain, ja se suku, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin perhekunnittain, ja se perhekunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin mies mieheltä.
Jumala EI LASKE naisia sukuun tahi kansaaan?
vai mitä tämä tarkoittaa? - Vastavoima888
1. Piet. 2:9
Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
5 ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
Onko naisen osa olla pyhääsukua, perimän perusteella ja osallinen
"itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, "
Mistä tästä ihmeellisestä asiasta voi lukea JUMALAN ILMOITUKSEN?
eli mikä osa oli ja on naisen?
1. Kor. 11:
8 Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä;
9 eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.
Mitä pyhäsuku ja eli ne jotka saavat pelastuksen eli pääsevät perille, saavat?
vallan?
Jos Jumala ei muutu, keneltä naiset saavat vallan ja ketään nähden?
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
Luuk. 19:17
Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia'.
1. Kor. 4:8
Te olette jo ravitut, teistä on tullut jo rikkaita, ilman meitä teistä on tullut kuninkaita! Kunpa teistä olisikin tullut kuninkaita, niin että mekin pääsisimme kuninkaiksi teidän kanssanne!
1 Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina.
2 Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi. - Vastavoima888
huoneenhaltija?
Tit. 1:7
5 Minä jätin sinut Kreettaan sitä varten, että järjestäisit, mitä vielä jäi järjestämättä, ja että asettaisit, niinkuin minä sinulle määräsin, joka kaupunkiin vanhimmat,
6 jos missä olisi joku nuhteeton, yhden vaimon mies, jonka lapset ovat uskovia, eivät irstaudesta syytettyjä eivätkä niskoittelevia.
7 Sillä seurakunnan kaitsijan on, niinkuin Jumalan huoneenhaltijan tulee, oltava nuhteeton, ei itserakas, ei pikavihainen, ei juomari, ei tappelija, ei häpeällisen voiton pyytäjä,
8 vaan vieraanvarainen, hyvää rakastava, maltillinen, oikeamielinen, pyhä, itsensähillitseväinen;
9 hänen tulee pysyä kiinni opinmukaisessa, luotettavassa sanassa, että olisi kykenevä sekä neuvomaan terveellä opilla että kumoamaan vastaansanojain väitteet.
Voiko nainen, ja naisen siemen olla, huoneenhaltija eli hallitsija?
Gal. 4:2
1 Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra;
2 vaan hän on holhoojain ja huoneenhaltijain alainen isän määräämään aikaan asti.
Huoneenhaltija kaiken HERRA? eli mies eli perillinen?
Miten on te rakkaat veljet, mikä osa ja ansio on naisella, Jumalan pelastus tehtävässä vai onko sitä ollenkaan?
Jos on, niin MISSÄ Kirjoituksissa on JUMALAN SUUSTA annettu laki, säädös tahi ilmoitus?
Joten veljet, tulevaisuudessa, joku taho, jota kutsutaan pedoksi, vihaa, pyhä sukua ja pyrkii sen tuhoamaan kuten Iisebell ja bileam ja nikoliitain oppi eli arvo-oppi eli arvo-asemaan perustuvan, joten JUMALA EI OLE DEMOKRATIA eikä tasa-arvon kannalla, joten ketäon tämä jota peto vihaa ?
Ilm. 13:
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
Jos vain mies on ja kuuluu sukuun, eli sukukuntiin, niin kuka ja ketkä eivät kuulu!
No sama se, sillä on KIRJOITETTU:
4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle,
5 Ja sille annettiin suu puhua
7 Ja sille annettiin valta
15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki,
Joten, kuka antaa pedolle, mikä lie, vallan ja pedon "virka" ja tahto on käydä sotaa PYHIÄ vastaan.
Millä aseilla?
Miten ilmestyskirja sekä VT:n esimerkit, pahat sellaiset, sotivat pyhiä vastaan?
Mikä on ja oli iisebelin ja BILEAMIN sota ase ja toimi pyhiä vastaan?
Miten se toimi, käytännössä eli tuli esille!
Joten, Veljet, meidän tulee olla tietoisia, pahan kavalista juonista kuinka ja miksi sota on se mikä se on!
Ef. 6:11
Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
Eni wei, sota-asu on tehty miehille vai mikä on naisen osuus sodassa! - Vastavoima888
Te Miehet ja veljet, Herrassa Jeesuksessa, ettekö näe ja havaitse miten tämä "loppupeli" tulee esille ja miten se pelataan!
VOI huutoja tulee ja te saatte niistä osan, kunne Jumala itse tekee pelistä lopun ja PETO, heitätään minne heitetään!
Ilm. 19:20
Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Ilm. 20:10
Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Miten ja MIKSI ette näe ja kuule!
Oletteko sokeita ja kuuroja?
Nukutteko kun tulisi olla täydessä sota-asussa vastustamassa petoa ja sen tausta voimia!
Kuka on pedon "paras ystävä" ja liittolainen?
HERÄTKÄÄ, sillä minä tulen pian!
Oikea ja alkuperäinen Vastavoima - Kirjakääröt
1Joh.3:9 Biblia (1776) Jokainen, joka Jumalasta syntynyt on, ei se syntiä tee; sillä hänen siemenensä pysyy hänessä, ja ei hän taida syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. 1Joh.5:18.
- Jopi48
1Moos.2:7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elävän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. Siis ihmisen, ei ihmiset. 1Kor.15:47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen taivaasta.
Aadam ei syntynyt ihmisestä eikä Jeesuskaan ole syntynyt ihmisestä 🙂 vaan on Jumala. Tosin Jessus inkarnoitui ihmiseksi Marian kautta, että profetiat kävisivät toteen.
Uuden käsityksen mukaan Aadam tarkoittaa ensimmäistä ihmistä ja toisaalta Paratiisissa elänyttä Aadam-nimistä miestä. He ovat eri ihmisiä. Molemmat ovat meidän yhteisiä esi-isiämme.
Miehen suku ja naisen suku puolestaan viittaavat genetiikkaan, josta löytyvät viimeinen yhteinen esiäiti (Mitokondrio-Eeva) ja miesten viimeinen yhteinen esi-isä (Y-kromosomi-Aatami). Geneettinen esi-isä on eri asia kuin sukututkimuksellinen esi-isä.
Kun Raamatussa lueteltiin esi-isiä, niin siellä nimenomaan lueteltiin sukututkimuksellisia esi-isiä,
alkaen Aadamista. Tieteellisten tutkimusten mukaan kaikkien nykyisin elävien ihmisten yhteinen sukututkimuksellinen esi-isä on saattanut elää vain muutama tuhat vuotta sitten. Yllättävä tutkimustulos.- Kirjakääröt
1Moos.5:1 Biblia (1776) Tämä on ihmisen sukukunnan kirja, siihen aikaan, koska Jumala loi ihmisen, ja teki hänet Jumala muotoisesti. 1Kor.15:47 Biblia. Ensimmäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta.
- PasiToivonen
>>Nukutteko kun tulisi olla täydessä sota-asussa vastustamassa petoa ja sen tausta voimia!>>
Montako naista olet tappanut?
>>15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän.">>
Ja kuinka monelta naiselta olet rikkonut pään?- Vastavoima888
Ef. 6:
11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20 jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.
Joten JOS OLISIT OIKEAMIELINEN, niin toisit MYÖS ESILLE, sen että AINA olen sanonut:
jakeiden, 19 ja 20 OLEVAN NYT se miten ja mitä tulee tehdä!
KUN, ei jos, vaan KUN Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, tulee ja siunaa eli antaa minulle sen vallan mitä on luvannut, en ENÄÄ, niin paljoa rukoile ja itke ja valita, VAAN TEEN:
JOS ette usko sanojani, niin uskokaa TEKOJA! ja teot ovat ja tulee Jumalalta! eli valta ja OIKEUS käyttää niitä.
JOS, teen LIIAN "pahoja" juttuja, niin Jumala EI OTA POIS LAHJOJANSA, mutta 99.99% varmuudella ottaaa pois minut! miksi?
Koska TULEN vaivaamaan koko suomen kansaa ja erikoisesti sen uskovia! joten huuto Jumalan edessä on jatkuvaa ja Jumala ei kärsi sitä kuulla!
Etkö sinä kurja, Pasi ole lukenut, kuinka olen "joka" asiassa" hhastanut Jumalan!
no sama se.
MEILLÄ, es on miehillä ei ole taistelu LIHAA JA VERTA VASTAAN!
vaan valhetta ja juonia ja muuta samaa!
no sama se.
1. Moos. 3:
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle:
------------------------------------------------
Ja minä panen vainon saatanan / perkeleen ja vaimon/naisen välille!
saatanan/perkeleen siemenesi ja vaimon/naisen siemenensä välille
MIKÄ ON NAISEN SIEMEN?
vataa sinä kurja, Jumalan Sanan vääntäjä!
tahi kysy vaimoltasi (päältäsi) tahi lapsiltasi (käskijäsi)!
Olen ENNENKIN sinulle kurja Pasi sanonut: TEE Parannus!
Nyt, en ole yhtää ihmistä se on MIESTÄ, enkä yhtää naisenpuolikasta ,se on vaimoa/naista tappanut.
Mutta, EN LUPAA, sillä en tiedä, mitä HERRA TEKEE ja PAKOTTAA minut tekemään.
sen TIEDÄN että:
Ilm. 2:
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
tautivuode ON KUOLIN VUODE josta ei nousta takaisin elämään!
se että Jumala, tulee tekemään:
vaimon/naisen, hänen lapsensa minä tappamalla tapan,
lapset tuleavt kuolemaan!
JA YMMÄRRÄ tässä HERRA puhuu, omilleen!
eli uskoville!
Itkekää ja valittakaa, sillä minä en enää jaksa itkeä enkä valittaa, joten olen avrma että, Jumala tulee ja antaa minulle mitä TAHDON:
en tahdo sitä "kaikkea" mitä Jumala tahtoo, vaan MINUN TIENI on tässä OIKEA.
ja sen tulen saamaan!
joten itkekää ja valittakaa,sillä minä tulen pian!
no sama se.
Oi Jospa Jumala suostuisit, minut ottamaan pois:
EN TAHDO ENÄÄ ELÄÄ!
Ota minun henkeni ota minun sieluni
en tahdo, Herra, EN TAHDO ENÄÄ elää, joten tee loppu, NYT JA HETI!
osoita minulle edes pieni armo ja laupeus ja ota minut pois.
Jeesuksen nimessä, aamen, aamen.
Oikea ja alkuperäinen Vastavoima.
- PasiToivonen
>>Ota minun henkeni ota minun sieluni
en tahdo, Herra, EN TAHDO ENÄÄ elää, joten tee loppu, NYT JA HETI!>>
Kärkkäisen verkkokaupasta voi tilata sytytysnestettä ja tulitikkuja jos elämä ahdistaa.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/apc-1-l-sytytysneste - PasiToivonen
MIKÄ ON NAISEN SIEMEN?
vataa sinä kurja, Jumalan Sanan vääntäjä!
Biologian tunneilta muistan että mieheltä tulee siemennestettä mutta naisen siemennesteestä en ole kuullut. - Mitäs.me.kirjanoppineet
Kun halutaan oikein trollata, niin tämä ketju on oiva osoitus naisvihasta ja halusta loukata toista sukupuolta. Halutaan aikaan riita naisen sielusta. Oiva tapa ärsyttää lukijat kirjoittamaan vihanpurkauksia, yllyttää heitä suurempaan raivoon ja panna heidät kirjoittaman yhä raadollisempia vastauksia.
Sillä tavalla saa niin hyvän mielen, voi tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233