Miten helposti saa Propral:ia terveyskeskuksen lääkäriltä?

Ari

Tarviiko lääkärille selittää niin hirveästi, et miks tarvitsisi Propralia?

10

2469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupe1

Kyllähän sitä nyt saa lähes jokainen, mutta ei sillä sitten teekkään mitään. Ei auta.

• Ari

Onhan se monilla auttanut, kuulema.

• anya
        Ari kirjoitti:

Onhan se monilla auttanut, kuulema.

On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.

• Kahvittelija
        anya kirjoitti:

On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.

Propral poistaa jännitysoireita ei suoranaisesti itse jännitystä. Kokemuksesta voin sanoa, etten muista koko jännitystä kun saan p:n avulla oireet pois.

Minulla on esiintymiskammo ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Olen kuitenkin pitänyt ja jopa nauttinut esitelmöimisestä p:n avulla. Kahvitilaisuudet onnistuvat myös ihan ok.

• Anna

Propralia ilman en tulisi toimeen! Se auttaa, ja reseptin saa mukisematta. Propral vaikuttaa sympatix-hermojärjestelmän (sitä käyttävät esim. tarkkuusampujat, nättelijät, esiityjät ja tavalliset jotka kärsimme paniikkihäiriöstä) -
      eli se ei ole keskushemostoon vaikuttava ja siksi suht´vaaraton.
      Heti aika lekurille ja Propralit pöytään. Elämä hymyilee ilman turhaa jännitystä. Onnea matkaan!

• pera

Entä jos jännität niin, että vatsa menee sekaisin. Voiko propral estää myös kyseisen jännitysprosessin?

• ei auta

Sama kun söis pastilleja, ei mitään vaikutusta.

• pera

luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.

• Ari
        pera kirjoitti:

luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.

Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.

• Tyttönen
        Ari kirjoitti:

Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.

Eli propraliin ei ole mitään erityistä vahvuutta joka vaikuttaa paremmin vaan siihen liittyy aina verenpaine jonka lääkäri mittaa propralia määrätessä. Siis älkää menkö itse muuttaan annostusta muuten voi käydä huonosti jos paineet laskee liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe