Tarviiko lääkärille selittää niin hirveästi, et miks tarvitsisi Propralia?
Miten helposti saa Propral:ia terveyskeskuksen lääkäriltä?
10
2469
Vastaukset
- Jupe1
Kyllähän sitä nyt saa lähes jokainen, mutta ei sillä sitten teekkään mitään. Ei auta.
- Ari
Onhan se monilla auttanut, kuulema.
- anya
Ari kirjoitti:
Onhan se monilla auttanut, kuulema.
On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.
- Kahvittelija
anya kirjoitti:
On täällä ollut joillain palstoilla keskustelua, ettei Propral auta, mutta minulla auttaa erittäin hyvin rytmihäiriöihin ja jännitysoireisiin. Minä sain alun perin lääkkeen rytmihäiriöihin, mutta monet saavat sitä punastumiseen, tärinään, värinään, sydämen tykytykseen ym. Jos tarvitset sitä jännitykseen, niin kerrot lääkärille, että sinulla on vaikeita jännitysoireita ja haluaisit kokeilla, olisiko Propralista apua. Jos sinulla on rytmihäiriöitä, otetaan ensin sydänfilmi ja varmistetaan, että on kyse vaarattomasta vaivasta, joka kuitenkin haittaa elämää. Verenpaineesi ei myöskään saa olla liian matala, koska Propral laskee verenpainetta, ainakin isoina annoksina. Ei tosin minulla.
Propral poistaa jännitysoireita ei suoranaisesti itse jännitystä. Kokemuksesta voin sanoa, etten muista koko jännitystä kun saan p:n avulla oireet pois.
Minulla on esiintymiskammo ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Olen kuitenkin pitänyt ja jopa nauttinut esitelmöimisestä p:n avulla. Kahvitilaisuudet onnistuvat myös ihan ok.
- Anna
Propralia ilman en tulisi toimeen! Se auttaa, ja reseptin saa mukisematta. Propral vaikuttaa sympatix-hermojärjestelmän (sitä käyttävät esim. tarkkuusampujat, nättelijät, esiityjät ja tavalliset jotka kärsimme paniikkihäiriöstä) -
eli se ei ole keskushemostoon vaikuttava ja siksi suht´vaaraton.
Heti aika lekurille ja Propralit pöytään. Elämä hymyilee ilman turhaa jännitystä. Onnea matkaan!- pera
Entä jos jännität niin, että vatsa menee sekaisin. Voiko propral estää myös kyseisen jännitysprosessin?
- ei auta
Sama kun söis pastilleja, ei mitään vaikutusta.
- pera
luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.
- Ari
pera kirjoitti:
luekskelin jännittäjän kirjaa ja siellä oli maininta, että annoksen pitää olla tarpeeksi suuri, että se vaikuttaa. 10 mg on varmaan sama kuin söisi pastilleja. kirjassa puhuttiin 40=>mg annoksista.
Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.
- Tyttönen
Ari kirjoitti:
Tuohan 40g on varmastikkin se normaali koko.
Eli propraliin ei ole mitään erityistä vahvuutta joka vaikuttaa paremmin vaan siihen liittyy aina verenpaine jonka lääkäri mittaa propralia määrätessä. Siis älkää menkö itse muuttaan annostusta muuten voi käydä huonosti jos paineet laskee liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733