Hähäh, varmaan olette kun luulette tasonne olevan korkea. Nyt laskekaa tasoa ja kelpuutta niitä rumempia omantasoisianne miehiä niin saatte sitten kumppanin eikä tarvii olla sinkku 50 vuotiaana.
Kuitenkin aika monella on perhe ja lapsia ja vakaa parisuhde 50 vuotiaana mutta palstan naiset on vaan sinkkuja kun miehet ei kelpaa.
Oletteko naiset sinkkuja vielä 50 vuotiaana?
14
54
Vastaukset
- Enkyllähuomaamistään
Minä en ole edes tietoinen nuoremmista palstanaisista!!! Onko täällä muka sellaisia, mistä heidät tunnistaa edes? 😳
- tiedättekylläkukalooseri
Olettekos ätmit vielä sinkkuina 21-vuotiaina ? Hähhäh, kyllä varmana olette. Tuollaiset markkina-arvonsa menettäneet parhaita viinanjuoma vuosiaan viettävät eivät kelpaa kuin heidän omille äideillensä.
Kyllä ätmien taso on korkea ja jatkaa nousukiitoansa niin ylös jottei heille kukaan kelpaa. Ätmit säilyttävät poikuutensa. - Omanmiehenoma
En mä ainakaan oo sinkku. Saman ukon kanssa syöty samasta kattilasta jo yli kolkyt vuotta. Saatu ihania lapsia ja nyt ollaan jo isovanhempiakin 😘. Ja ikää viiskyt...
- Hyvähyvä
... ja kaikesta huolimatta sinkkupalstalla vietät aikaa, vajakki
- Omanmiehenoma
Hyvähyvä kirjoitti:
... ja kaikesta huolimatta sinkkupalstalla vietät aikaa, vajakki
Olipas kauniisti sanottu 😲 en viitsisi nimitellä ketään. Mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa.
- pysykääsinkkuina
Missäs se lukee, ettei täällä voi käydä kuin sinkut. Näin mummona on niin pitkä aika siitä kun olin viimeks sinkku et on mielenkiintoista minkälaisia tämän palstan sinkut on.
No tulos on, et erittäin katkeria ja hyökkääviä.
Eiköhän se ihminen ole melko vajakki, ku kuvittelee jonkun foorumin omistavansa. Jotenkin kuvittelisin et ei ole kaikki kotona niillä, jotka täällä määräilee. Hyvä ku en ole sinkku. Tässä elämän jakamisessa toisen kanssa oppii paljon suvaitsevaisuutta ja toisen huomioon ottamista. Sinkkupalsta on jotenkin muuttunut itsekkäiden ihmisten temmellyskentäksi.
- Tämä-selvä
Palstan naiset on saman tasoisia palstan miesten kanssa.
samaa tasoa kaikki palstalla, me elämän hylkiöt vaan täällä kirjoitellaan, eihän täällä he viihdy joilla on elämää livessä!
eli naiset alemmat ei kelpuuteta rumia miehiä, eikä ätmit kelpuuta rumia naisia. joten se siitä.
- Tämä-selvä
Ottakaa naiset nyt mies äkkiä ennen kun teistä tulee yksinäisiä mummoja. Tarviitte apua kauppakassin kantamisessa ja rollaattorin työntamisessä.
Eli sinun kirjoituksesi mukaan meidän kannattaa ottaa vähän itseämme nuorempi ja vahva mies, että jaksaa kunnolla niitä kasseja kantaa ;)
- miehetainakin
Nämä miehet on ainakin, mihin ne nyt täältä lähtis. Vain miss täydellinen kelpaa niille, joten sinkkuina menevät hamaan tappiin.
Piru tietää olenko sinkku 50-vuotiaana vai en, tai ylipäänsä edes hengissä sillon enää!
Ei olla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411847- 2174973
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112648- 1631988
- 1301971
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131458Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411104- 85974